Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 179)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2020-01-19 14:58:36 Titulek: Re: Ehm? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen se zeptam - to ses to jeste nedozvedel, jestli ho tedy ideologie pripravila o posledni zbytky mozku? Ptas se tu na to opakovane neustale, to jeste neznas odpoved? Pokud ne, zkus se zeptat asi nejak jinak, protoze takto se to asi nedozvis. Pokud ses to dozvedel, proc by ses na to ptal stale dokola, ze…
No nic, tak ja zase jdu...
Autor: Lojza Čas: 2020-01-16 20:47:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V tom pripade v podstate skoro nikde v Evrope neni demokracie…
Ale to asi nemelo byt smyslem tveho sdeleni, predpokladam?
Autor: Lojza Čas: 2020-01-16 19:24:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mas pravdu. Rikal jsem si, ze uz jsem tohle nekde videl resit a ze to bylo, jak rikas...a pak jsem si vzpomnel a pochopil:
Valka je mir
Svoboda je otroctvi
Nevedomost je sila.
Uz I ja jsem Te Velky Bratre pochopil…
Autor: Lojza Čas: 2020-01-16 12:19:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, co cekat od debila, ze...
Vubec nikde jsem nemluvil o tom, ze by mel stat vydavat mliko...
Mozna, ze asi nejses schopny videt paralelu mezi "nevydat stavebni povoleni" a "nedovolit prodavat mleko". To bych pochopil. Pochopil bych, ze kokot jako ty nedokaze videt souvislost. Pokud v zakone je naspano, ze stavba musi byt pripojena, ze je tudiz nelegalni postavit stavbu, ktera nebude pripojena.
Chapu. Proste jses debil. v pohode.
A jeste si rikam, ze mozna vubec nechapes, ze ten zakaz je na zaklade zakona, ne proto, ze by si to nejaky urednik jen tak sam o sobe rekl. Pak muzes psat o rozdilu mezi zakazem a zakonem, kdyz tam zadny rozdil neni, jelikoz ten zakaz vychazi ze zakona
Ale proc to vubec pisu, stejne to nepochopis
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 19:00:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chapu, ze to nepochopis, ale ja nejprve potrebuju vedet, na co se to vubec ptas, abych byl schopny ti odpovedet. Protoze ta tvoje otazka se da vylozit ruzne a ja nevim, jak ji presne myslis.
Proto jsem se zeptal na upresneni ...
Ale fakt chapu, ze je to pro tebe moc slozite a ze napises neco z tech par slov, co ovladas, neco o blbech a oslech a tak.
Tak sup, do toho, at jde ten pretlak ven....
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 18:58:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chapu, ze je to na tebe prilis komplikovane.
No ciste ze zvedavosti a pro pobaveni - pokud ti stat zakaze koupit mleko a take ti zakaze si jakkoliv jinak poridit, proc podle tebe nebude to mleko ilegalni?
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 13:48:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chapu, ze neumis odpovedet, to je v pohode, nemusis to tak okecavat
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 13:47:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A pro jistotu to doplnim, protoze u tebe clovek nikdy nevi...
Kdyz ti stat zakaze nejen si mliko koupit, ale dokonce si ho i sam ziskat napriklad od kravy, co bys choval doma, tak je mliko taky stale nelegalni.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 13:45:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tohle je dost debilni i na tebe, to je uplne novej level.
Ano, pokud ti stat zakaze si koupit mliko, skutecne bude mliko nelegalni.
Tohle chape myslim i uplnej debil, to jsem cekal, ze zvladnes i ty
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 12:12:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je tvuj vyklad, se kterym ja nesouhlasim.
Ale chapu, ze ti to je jedno a ze si to budes mlit porad dokola.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 12:11:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No...takze pokud se to tyka klasickeho statu, muze byt tento zalozen i na moralnich hodnotach, ke kterym se nekdo muze hlasit...
A jelikoz je ancap zcela decentralizovany, nema zadnou vladu ani zadne uzemi, zalezi pak na kazdem cloveku, na cem stavi.
A ja stavim na moralnich hodnotach. Takze pokud by tu byl nejaky "ancap", je to jen zkratkovite oznaceni. Ve skutecnosti by tu bylo xy lidi, kteri maji kazdy to sve.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 11:35:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, uz i z toho co pises, je zretelne videt, ze se zde docela zasadne jedna i o moralni stranku veci, ze...A z toho co nepises, je to pak jeste zretelnejsi.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 09:44:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A mohou byt tyto i moralni hodnoty?
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 09:28:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A podle ceho se podle tebe poznava podstata nejakeho systemu?
Autor: Lojza Čas: 2020-01-15 09:26:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Neni zac.
Rozhodne nedostanes stavebni povoleni pro takovou vec, takova vec se nesmi postavit.
Rikam tomu ilegalni, kdyz to neni legalni to udelat.
Samozrejme tomu muzes rikat uplne jinak.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-14 23:43:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ach jo...
mohu se zeptat, proc je ankap postaven ciste na materialnich HODNOTACH???
Napriklad ja jsem ankap priznivec v podstate z drtive vetsiny procent z duvodu moralnich. Nikoliv materialnich.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-14 14:28:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ahaaa, takze jsi provedl takovou metriku, ze to pomerujes na pocet statu.
A proc zrovna na pocet statu? Nebylo by lepsi to pomerovat na pocet lidi? Proc proboha monopol odvozujes od poctu statu?
Uplne stejne se pak totiz da odvodit, ze kdyz nejaka firma bude mit realny monopol v 1 state na svete (napriklad v Cine, coz se mimochodem deje), tak to vlastne vubec zadny monopol neni, protoze se to vyuziva jen z 0.5% sveta?
To jako fakt?
Autor: Lojza Čas: 2020-01-14 14:24:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano.
Typicky se to obchazi tak, ze se to cele necha naprojektovat "projektantem, ktery je s nami spiklenec", ten to naprojektuje tak, ze dum je oficialne pripojen na verejnou sit, jako ze vsechno to ma ty nalezitosti, ktere ma mit...a zaroven je to velmi jednoduche nasledne od te site odpojit a zapojit na ostrovni system.
A tak se I stane.
Ale samozrejme to jsou naklady navic a take je to takova ta....seda zona.
Kdyby cloveka pak nejakej urad chtel popotahovat, asi by se mu to docela darilo.
(Neznam primo ty konkretni zakony, ale cele to (pry, ale verim tem pravnikum) vychazi z toho, ze neni mozne naprojektovat barak tak, aby nebyl pripojen na inzenyrske site. To same se napriklad lehce stane v okamziku, kdy je v miste verejna vodovodni sit a clovek si rekne, ze se na ni nechce napojit a radsi si necha udelat studnu. Pravdepodobne nedostane povoleni. To same kanalizace. Proste clovek jde na urad, ze chce stavet barak a oni mu reknou :Ok, takze Vudu budete brat zde, odpad budete resit takto...a nic s tim neudelas, kdybys nahodou chtel jinak)
Autor: Lojza Čas: 2020-01-14 14:20:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je strasne zajimave, jak ty, a nekteri tvi kolegove, neustale dokola opakujete nesmysly a nejspise si i myslite, ze jsou to pravdy. Ackoliv vam to clovek 100x vysvetli, tak po 101 stejne napisete tu samou picovinu.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-13 23:12:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, ja kdybych si dneska stavel barak, tak uz bych to chtel postavit tak, abych se vubec nemusel pripojovat do elektricke site.
Btw, vis, co je na tom nejlegracnejsi?
Je to ilegalni, nejde to.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-13 22:29:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je docela zajimava matematika.
98% Z CEHO prosim? At premyslim, jak premyslim, NIKDY mi 98% nevyjde (dokonce mi nikdy nevyjde ani 80%. Mozna ani 70%. Spis asi 60%)
Pocet lidi? Tam uz ani neni nejspise prvni na svete. Rozloha uzemi? No, asi pres 50% to bude, ale jisty si tim nejsem a I kdyby, o moc vice to nebude…
Tedy prosim 98% ceho presne?
Autor: Lojza Čas: 2020-01-12 13:22:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vzdyt to pisu, proste jses zmrd, chovas se jak zmrd, vkladas druhym lidem do ust neco, co nerekli - takze proste zmrd.
Fakt je to skoda, nektere myslenky, ktere od tebe prisly, jsou docela podnetne.
No, rozhodne bych byt tebou premyslel,proc je totalni picovina tvrzeni, ze stat bere sve uzemi stejne, jako vlastnictvi pozemku v ancapu. Je pro to mnoho duvodu. Ti napovim prvni - zacni trebas uz jen tim, jak k tomu uzemi prisel a jak k nejakemu pozemku prijde nekdo v ancapu...od toho se muzes odpichnout.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-12 00:38:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Njn, proste jses zmrd, coz uz vime davno.
Neco tvrdi, pak tvrdi opak,pak tvrdi, ze to vlastne netvrdil a pak rekne, ze to tvrdil nekdo jinej…
Kdybys nebyl totalni kokot, tak by s tebou mohla byt zajimava diskuze.
Samozrejme jednak, kdybys nebyl kokot, a potom take, kdybys vubec chtel diskutovat.
Obavam se, ze tyto obe podminky zaroven nikdy splneny nebudou, takze smula.
Skoda no.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-11 22:15:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No pokud to nechapes, tak to nema cenu ti nic rikat.
Ostatne sam ani nevis, kolika lidem vnucujes, ze nemaji pouzivat nasili proti tvemu telu a jak je poznas. Nevis v podstate nic, jen blabolis…
Autor: Lojza Čas: 2020-01-11 21:58:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja te opravdu nehodlam ucit ani ty uplne zakladni veci. To si laskave vyrid sam, na to ti seru.
Nebo bys rad, abych ti I utiral prdel? Chapu, ze by ti to bylo prijemne, ale fakt ne, sorry.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-11 21:49:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale ja se prece nehadam, je jasne, jak to je...nemuzu za to, ze neumis premyslet, az se to naucis, tak na to mozna prijdes...
Autor: Lojza Čas: 2020-01-11 20:12:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No vidis, a to vubec neni pravda, takze nema smysl to nejak vice resit. Proste to neni pravda, pokud sam nechapes proc, tak se zkus vice zamyslet
Autor: Lojza Čas: 2020-01-11 16:09:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, takze nejprve jsi rekl, ze to tak neni, a pak reknes, ze to tak je.
Zajimavy.
Tak jak to teda je?
Autor: Lojza Čas: 2020-01-11 14:43:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jsem presvedcen, ze to Jakub G myslel zcela jinak
Autor: Lojza Čas: 2020-01-11 13:47:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenze pozemek a uzemi je neco docela jineho.
Stat rozhodne nevlastni pouze pozemky. Alespon podle toho, co pise Jakub G.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-11 13:16:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jelikoz mi nikdo neodpovida, tak se zeptam znovu: Co to presne znamena "uzemi"? Co se do toho pocita, pripadne co se do toho nepocita?
Ja si pod slovem "uzemi" totiz nedokazu predstavit nic konkretniho. Rspektive jedine, co si pod tim dokazu predstavit asi bude neco jineho, nez si pod tim predstavujes ty, protoze kdyby to bylo to, co si predstavuju ja, tak by to znamenalo, ze jsme tu vsichni otroci a myslim, ze tak si to nepredstavujes ani ty.
Autor: Lojza Čas: 2020-01-10 21:34:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A co to presne znamena "uzemi"? Vlastni pudu? Vzduch? Vodu? Co presne vlastni? Jak se to pozna? Vlastni I to, co vlastnim ja? A vlastnim ja vubec neco, kdyz vse vlastni stat?
logo Urza.cz
kapky