Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele li (strana 39)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: li Čas: 2023-01-22 10:52:34 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zajímá mě samozřejmě Váš názor.
Autor: li Čas: 2023-01-22 09:09:59 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lojzo, omlouvám se, nechtěla jsem Vás urazit.
Jaká odpověď by byla Vaše odpověď na daný text?

Otázka anarchokapitalisty: "Napiš libertariánskou úvahu nad tím, zdali bychom měli respektovat přirozená práva dětí na své biologické rodiče? Případně, za jakých okolností by bylo etické s dětmi obchodovat? Rozsah: 150 cca slov nebo libovolný."
Autor: li Čas: 2023-01-21 16:05:47 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Přesně tak. Zrovna tak jako nakrmit Lojzu.
Takže i s lidmi si můžeme takto hrát.
A dle libosti se tím můžeme bavit.
Autor: li Čas: 2023-01-20 16:17:11 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo! :D
Autor: li Čas: 2023-01-20 16:15:24 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jasně! Jsem Ježíš Kristus, inkarnovaný do Lucifera.
A chci sjednotit planetu láskou. Ámen.
Autor: li Čas: 2023-01-20 16:07:01 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano. Lojzo, věřím tomu, že Vaše názory se blíží umělé inteligenci.
Papouškujete něco, co se líbí někomu, kdo vaši loutku vodí za nos.
Autor: li Čas: 2023-01-20 16:02:40 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Důležité je, že umělá inteligence je moudřejší než určité procento papoušků.
To je hned člověku lépe na světě!
Autor: li Čas: 2023-01-20 15:08:51 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Díky moc!
Umělá inteligence má možná více rozumu než někteří "lidé" :)
To mě fakt potěšilo.
Autor: li Čas: 2023-01-20 15:04:25 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Wow! díky, to je hezký! :)
Autor: li Čas: 2023-01-20 14:18:48 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Šel by položit můj dotaz? :)
"Měli bychom respektovat přirozená práva dětí na své biologické rodiče? Případně, za jakých okolností by bylo etické s dětmi obchodovat? Rozsah: 150 slov."

A rovnou třeba i oponenturu? Jak se umělá inteligence postaví k takovým otázkám... :)
Autor: li Čas: 2023-01-20 13:32:36 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zatím se protahuji :)
Autor: li Čas: 2023-01-20 12:24:24 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Přesně tak, konečně tady bude útulno :)
Autor: li Čas: 2023-01-19 21:53:20 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To bychom se tak nějak točili v kruhu - a to se mi moc nechce.
Můžeme možná tajně pomýšlet i na funkci rostlináře :)
Snad už to tedy chápete, dobrou!
Autor: li Čas: 2023-01-19 20:56:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak to jsou tedy pěkné pindy!
Nenechte se takto vodit za nos...
Autor: li Čas: 2023-01-19 19:25:36 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud sníte jedlou houbu, tak si pochutnáte. Symbol "jedlá houba" znamená, že Vám nebude zle. (kauzalita)
Pokud sníte jedovatou houbu, tak se otrávíte. Symbol "jedovatá houba" znamená, že Vám bude zle. (kauzalita)
***
Symbol "houba" Vám sice něco řekne, ale ne dostatečně mnoho o tom, co z požití plyne, proto specifikujeme.
Byli bychom pošetilí, kdybychom se neřídili zdravým rozumem a zacházeli s pojmy nahodile či přímo proti zdravému rozumu.
***
Pokud by homo páry užili pro svůj svazek např. označení "duhové manželství", tak bych nebyla proti.
Byl by to symbol, že takové manželství vykazuje odlišné kvality (že spolu nikdy nenaplní účel manželství = zplození potomka)
Autor: li Čas: 2023-01-19 15:26:36 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jasně! Uhodil jste hřebíček na hlavičku – a já jsem Duch svatý :)
Autor: li Čas: 2023-01-19 15:22:42 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nikoliv. Uchyluji se pouze k logickým argumentům. Podobně jako další zde argumentující.
Autor: li Čas: 2023-01-19 15:14:23 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To, že Filozofické Okénko nechápe logiku není problém Szasziána, ale Filozofického Okénka.
To, že Filozofické Okénko nechápe logiku možná ani nesouvisí s tím, že má "nezpracované emoce".
To, že Filozofické Okénko nechápe logiku spíš implikuje špatné vzdělání nebo jen jeho hloupost.
Autor: li Čas: 2023-01-19 14:39:33 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano! A šťastné ať jsou všechny bytosti.
Mávám!
Autor: li Čas: 2023-01-19 14:26:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kauzalita je právě v tom, že po konzumaci jedovaté houby Vám nebude dobře, příp. jiným...
Je to onen symbol vnitřní kvality...
Pokud budete záměrně hledat jedovaté houby, budete hledat vnitřní kvalitu oněch hub.
Autor: li Čas: 2023-01-19 14:19:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Rasputin by prý velmi zajímavý člověk...
hodně toho prý vydržel :)
Autor: li Čas: 2023-01-19 14:16:22 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale symbol ano (hlavně na talíři). Nebo se mýlím?
Kauzalitu podle toho pak jistě poznáte... :)
Autor: li Čas: 2023-01-19 14:06:51 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, otrokářství je dost blbé.
A nejhorší by bylo v nových kulisách...
Toho se právě bojím.
Autor: li Čas: 2023-01-19 14:03:16 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Co to plácáte? Milovat druhého člověka můžete přeci i "nesezdaný" – nebo ne???
Pokud ale chcete používat mozek, musíte vzít do hry logiku a kauzalitu, jinak to NEJDE.
Každý institut v právu má svůj ÚČEL:
https://www.youtube.com/watch?v=3h4KuFZkXi4
Autor: li Čas: 2023-01-19 13:45:34 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kdo nedokáže logicky myslet, ten by se neměl pouštět do debat... jinak si uřízne jen OSTUDU...
Autor: li Čas: 2023-01-19 13:44:45 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dítě má PŘIROZENÉ právo na oba své biologické rodiče.
Vy jste neřekl nic o výrobě, leč KAUZALITA a LOGIKA...
o adopci z dětských domovů zde: https://youtu.be/9eO3vyY3Q7Q?t=10685
***
Ne - toto je naprosto relevantní debata!
Zákony píšeme za nějakým účelem. Nemůžete do rodných listů dětem psát libovolné věci...
Pokud to bylo za účelem porušování přirozeného práva, tak jsme ve velkém bordelu...
Autor: li Čas: 2023-01-19 13:37:11 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
STOP toxickému myšlení!
Přirozenému právu zdar.
Nárok nechť není!
Autor: li Čas: 2023-01-19 13:33:36 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Cože? Dítě nemá právo na své biologické rodiče???
Takže když budete dost bohatý, tak si klidně pár stovek dětí necháte vyrobit?
Autor: li Čas: 2023-01-19 12:52:56 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud tím ochráním práva dětí a předejdu obchodu s dětmi, tak mi to tedy za to stojí!
Co Vám?
Pokud jde o polibek u oltáře, to si budete muset "pořešit" s danou církví... nevím proč mícháte hrušky a švestky...
Myslela jsem, že argumentujeme logickými argumenty.
Autor: li Čas: 2023-01-19 12:46:01 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Toto lze jednoduše upravit v rámci registrovaného partnerství.
Ano, jde o symboliku a má to svoji logiku!
Pokud tedy používáme logiku, tak bychom tuto symboliku rozhodně měnit neměli.
***
V životě se totiž řídíme kauzalitou a logiku.
Např.: Jedlým houbám říkáme "JEDLÉ" a jedovatým "JEDOVATÉ" = to jsou symboly, které vyjadřují určité vnitřní kvality.
Pokud bychom byli "blbí", tak řekneme: "je to jen SYMBOL, který je zbytečný" a jedovaté houby si klidně uvaříme a sníme.
Kdo má alespoň špetku rozumu, tak ví, že symbol má svůj vnitřní význam. Důležité je proto vždy sledovat kauzalitu.
Chápete???
Autor: li Čas: 2023-01-19 10:40:39 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tohle je otázka těch dvou. Pokud po nějaké době zjistí, že každý jde jiným směrem, pak by to bylo trápení... Pokud tam nejsou děti, tak může být rozvod dobré řešení... Též jsem kdysi takto zvýšila statistiku (se s mým prvním manželem), brali jsme se moc brzy a on cca po osmi letech stále děti nechtěl, protože preferoval "kariéru". Za rok po tom jsem si našla svého současného manžela, se kterým děti mám. Nikdy jsem svého rozvodu nelitovala :)
Autor: li Čas: 2023-01-19 08:32:48 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
S tím souhlasím. Spousta lidí říká, že obrovské množství lidí se dnes rozvádí. Ale já znám spoustu lidí, kteří se rozvedli právě proto, že se jim nedařilo (nebo jeden z nich pořád nechtěl) mít děti. V tom případě to zvyšuje statistiku rozvodů, ale nevidím v tom vůbec problém...
logo Urza.cz
kapky