Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele A.J. (strana 1)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: A.J. Čas: 2022-12-26 15:22:19
Web: neuveden Mail: schován
Jeden z nejlepších textů ve stokách, mohu-li tak soudit.

Klobouček.
Autor: A.J. Čas: 2022-06-24 13:23:37 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Zastávám samozřejmě právo každého vybrat si zákazníky dle libovolných kritérií"

Která část tě věty vás mate ?
Autor: A.J. Čas: 2022-06-14 22:41:55 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Baden-Powellevoský skauti jsou militantní, v tom máš pravdu.

Pravda, principielně se to příliš neliší, jen jsem chtěl říct že z mojí zkušenosti, je u nás je možno docela dobře podle kroje odhadnout náturu jeho majitele. Je to podle mne takový zlatý střed, pořád to plní funkci uniformy a zároveň dovoluje obrovskou individualitu.
Autor: A.J. Čas: 2022-06-14 09:50:42 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne nutně, rád bych podotknul. Sám jsa skautem, tudíž uniformu vlastně nosím taky a kroje často bývají dost individuální - nášivky, odbornosti, dekorace, šátky, turbánky a podobně nabízí dost velkou možnost individuálního vyjádření.

Každý oddíl má však jiný "dresscode", některým na tom záleží víc. Za mě je to skvělá ukázka smysluplnosti uniforem které však nedepersonalizují, skoro naopak.
Autor: A.J. Čas: 2022-05-24 09:56:05 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nemyslím že příklad siamských dvojčat se dá aplikovat.
Dvojče je nepochybně lidským životem, má vědomí, z hlediska ankapu může uplatňovat vlastnictví, ze spirituálního hlediska má nepochybně duši, tudíž by určitě o vraždu šlo.
Někdo medicínsky vzdělanější by ještě mohl osvětlit jak moc je možné zabít siamské dvojče a sám zůstat na živu, obecně pohled do ktora na tuhle věc by byl dost zajímavý.

Oproti tomu chuchvalec buněk, či plod jež samostatně není schopný života, osobně za lidskou bytost nepovažuju.

Ale na to asi neexistuje žádná objektivní odpověď, neb se na to dá nahlížet z mnoha úhlů.
Autor: A.J. Čas: 2022-05-24 08:43:56 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy mezi tím máte rovnítko ?
Autor: A.J. Čas: 2022-04-17 15:14:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"A co je špatného na propagandě ?"

-Norb, 2022
Autor: A.J. Čas: 2022-01-07 23:20:13 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vtipkujete viďte ... ?
Autor: A.J. Čas: 2022-01-04 09:21:41 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Opava: *nesmí tě diskriminovat nikdo kromě státu
Autor: A.J. Čas: 2021-12-29 21:49:47 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ani ne, jenom jsem si přečetl učebnici dějepisu pro první stupeň základní školy.
Autor: A.J. Čas: 2021-12-29 20:48:03 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nám se žije lépe než lidem před sto lety, jim se žilo lépe než jejich o století starším předkům.
Autor: A.J. Čas: 2021-12-28 15:20:38 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Protože minulost je obecně horši než současnost.
Autor: A.J. Čas: 2021-11-30 14:55:55 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jako obvykle jsi zcela nepochopil pointu.
Autor: A.J. Čas: 2021-11-01 12:19:41 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A jak je ankap "vynucování" ?
Autor: A.J. Čas: 2021-11-01 11:40:48 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A u demokracie není naivní si myslet že všichni budou dodržovat centrální právo ?
Autor: A.J. Čas: 2021-10-25 17:52:58 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nerozumím té "intelektuální nekonzistenci".

Když mi šéf(dejme tomu že můj šéf je šéfkuchař a já jsem kuchtík, kupříkladu) přikáže zastřelit žida, kvůli jeho náboženství, je to etické ? Není.
Když mi generál přikáže zastřelit žida, kvůli jeho náboženství a já jsem vojín, je to etické ? Není. To přece nemá nic společného s "paradigmatem ankapisty", to má co dělat se základní lidskou morálkou na kterou stát absolutně kašle. Skutková podstat vraždy zůstává v obojím.
Autor: A.J. Čas: 2021-10-25 15:50:45 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jenže ono to okrádání prostě je. Žádná mentální gymnastika ani slovíčkaření to nezmění. Musím platit daně abych uživil politiky(který nesnáším a živit nechci), postavil silnice(po kterých nejezdím) a zaplatil policii(která mi hrdinsky brání abych si v hospodě zapálil cigaretu). Když je nezaplatím, bude proti mě použito násilí. To snad není krádež ? Když vás zastavím na ulici, dám vám k hlavě pistoli a výměnou za vaši peněženku vám dám bochník chleba, konzervu žrádla pro psy a použitej kondom, tak to asi taky podle vás není krádež, protože jste dostal něco výměnou, ne ?
Hypotéza zrušení peněz hraničí s trollingem, takže tu přejdu.
"Já jen tvrdím, že demokratický právní stát s tržní ekonomikou je nejlepší a nejsvobodnější formou organizace společnosti."
Rád si o tom s vámi pokecám v hospodě, bez očkování, testu či roušek, pokud možno nad zapáleným doutníkem, zatímco mi můj homosexuální manžel bude sekundovat.
Oh počkat...
"No a za civilizovanou mám právě a jen tu společnost demokratickou"
Napadá mě jeden demokraticky zvolený Rakušan který odstartoval největší vojenský konflikt v historii lidstva. Moc se těším na vaši obhajobu demokratického procesu který ho dosadil do pozice moci.
"Zákony v demokratickém právním státě samozřejmě platí stejně pro všechny. Jak jste přišel na to, že ne."
Vtipkujete ? Policie, armáda, poslanecká imunita, plnoletost, atd... Slyšel jste o tom někdy ? Chápete že policajt má právo(nebo spíš možnost, protože mu nikdo nic nedokáže) vás seřezat jak řešeto a vy s tím hovno uděláte protože pokud nemáte velmi dobrý audiovideo záznam, tak jeho slovo oproti tomu vašemu vždycky vyhraje ? "Rovnoprávnost" je přece takovej logickej nesmysl že to snad ani není možný, vždyť kdybychom byli všichni rovnoprávní tak si s policajtama, Babišem, Maláčovou a Bartošem můžeme vytřít řiť. Jenže to se neděje, protože někteří z nás jsou si prostě rovnější.
Autor: A.J. Čas: 2021-10-25 15:34:45 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jisteže byl, mnohokrát.
Ne, jestli myslíte že ankapisté používají tenhle argument, tak jste totálně mimo, protože je sakra rozdíl v tom, přestěhovat se do jiný země, s jinou kulturou, jiným jazykem, jinými zákony, opustit přátele, rodinu a veškerý sociální zázemí a mezi tím jít nakoupit rohlíky do Billy místo do Alberta protože v Bille jsou levnější a lepší. Nebo snad myslíte že to je porovnatelný ? Těžko.
A ne, ankapista by vašemu hypotetickému komunistovi neodpověděl "jdi jinam". Ankapista by mu neodpověděl totiž vůbec. Ankapistovi by totiž bylo u prdele jestli si komunista založí svojí komunu ve který bude fungovat, jestli odejde, nebo se bude snažit přesvědčit ostatní ankapy o výhodách komunismu. Ankapistovi by to bylo jedno, dokud by se nic z toho nedělo skrze násilí.
Autor: A.J. Čas: 2021-10-25 15:25:57 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor, pokud ho správně chápu, přece nekritizuje (ne)dobrovolnost vojenské přísahy ale pracovní náplň vojáka která často naplňuje skutskovou podstatu loupeže či vraždy, což většině přísežníkům uniká.
Autor: A.J. Čas: 2021-10-25 12:45:18
Web: neuveden Mail: schován
Ha, nedávno jsem zrovna nad tímhle přemýšlel. Pěkně napsáno, mám chuť přidat něco podobného třeba s imatrikulačním, nebo skautským slibem.
Autor: A.J. Čas: 2021-10-21 15:12:04 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Když se ti nelíbí že tě v noci někdo okrade, tak se přestěhuj někam kde tě budou okrádat míň.
Nebo můžeš začít okrádat ostatní ale pomůžeš jim tím že je budeš okrádat více/méně/jinak než byli okrádáni dosud. Šach mat anarchisto !"
Možnost že by možná bylo lepší prostě nebýt okrádán, natož že vina leží čistě na lupičovi a měl by to tedy být on kdo by měl táhnout do hajzlu asi neexistuje.
Argument "Když se ti to nelíbí, tak jdi jinam" je stejně hloupý jako je nudný, tisíckrát vyvrácený a rozcupovaný, od Stok až po druhý stupeň základní školy.
Vaše deziluze toho, že civilizovaná společnost musí být demokratická je smutná, pohádka o tom, že státu se lze zbavit skrze stát úsměvná.
Zákony neplatí pro všechny stejně, nejsme rovnoprávní a před očima státní legislativy jsme nikdy nebyli a nikdy nebudeme.
A pokud tohle nevíte, tak si doporučuju ankap trochu nastudovat, ať furt neslyšíme ty stejný(stejně špatný) argumenty pořád dokola. A ať se můžeme bavit o něčem zajímavějším.
Nebo to víte a z důvodů mě neznámých, schválně lžete a trollíte.
Autor: A.J. Čas: 2021-10-21 10:12:28 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nad Vaší pokroucenou logikou už jsem se nejednou pousmál, ale nejen že jste zde dosáhl argumentačního dna, dokonce vykazujete známky hlubinných vrtů.
Já nevolil Zemana, Babiše, Maláčovou, Schillerovou ani Fialu, tak proč bych je měl poslouchat ? Jenže holt musím, takže až si budu chtít v hospodě, s vědomím možných zdravotních následků, dát pivo(vskutku hrozný zločin) v době lockdownu, tak přijdou šmoulové s obuškama a donutí mě poslouchat. Tudíž autoritu politiků, jež jsem nevolil a nechci aby mě zastupovali příjmám nedobrovolně a pod nátlakem. Nemám možnost volby, nemůžu s tím cokoliv dělat a pokud si chci zachovat zdraví, musím se podvolit.
Oproti tomu, to že je Zuckerberg (mnou) nevolený šéf Facebooku a já s tím nic nenadělám, by mě mělo štvát...Proč přesně ? Přinejhorším ho přestanu používát a tím to končí.
logo Urza.cz
kapky