Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 78)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2017-07-15 16:59:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud verbalni akt nemuze byt agresi, pak na Vas jiste klidne mohu postvat psy. Pokud ano, pomluva bude mezi prvymi. Z toho proste dve skatulky neudelate.

A pokud ony psy (a potazmo tedy i pomluvu) povazujete za NAP kompatibilni, ani pak Vam sice do Vasich definici jiste nema kdo co kecat, ale leckdo muze vyznamne pozdvihnout oboci (ctete: jsou absolutne ku hovnu).
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-15 16:57:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No dyk to rikam!

(Jemnych trknuti jako TLDR rekneme ponekud volnejsi ci kaleni charakteru (a o celkove dikci ani nemluve) jste povsiml si?)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-15 16:56:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, pokud jste necetl tu mou dalsi odpoved (tu s poprasenou italikou, coz, uznavam, citelnosti prilis mepomohlo), rad pro Vas zopakuji, ze pro zminene "tak mu řekla, ať se zabije" bych v postate nemusel zmenit ani carku.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-15 13:56:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Inu, v tom pripade jdete do... kam Vas srdce tahne. Ja ostatne nemluvil o zmene smeru Vasi zivotni pouti, ale pouze Vas odkazal na misto, kde Vase zvidava mysl muze byt ukojena, jak jste sam pozadoval:
http://stoky.urza.cz/index.php?action=showdrop&DID=776#l15272

(Tomu zbylemu balastu nerozumim a mel byste tudiz vyhledat odbornou pomoc.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 23:09:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vam bych precik nelhal, ne? Ale chapu, clovek si nerad bori sve iluse... :)

To jiste. A studeny kafe je zas studeny kafe. Nebo jsem snad neco prehledl a u te smlouvy je nejaka hlubsi souvislost s tematem?
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 22:42:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak bylo to TLDR rekneme ponekud volnejsi, ale verte neverte, to gro zhruba sedi.

Ja Vase pohorseni chapu a dokonce s nim i souznim, ale co nadelate - teorie je teorie.

Inu, jste patrne jeste mlad a nezkusen, tudiz Vam jemne rozdily mezi vlastnictvim a kopirovanim mohou unikat. Ostatne nejste zdaleka sam.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 22:21:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(Vas poprosim o laskave upreni pozornosti na tema vycerpavajici odpoved o jeden post zpet.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 22:10:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fotonove TLDR: kdysi v drevnich dobach, kdy mnohy z nas sotva tahal kacera a lokalni otcove ankapu jeste pritesavali zakladni kameny a NAP byl jeste v plenkach, se na kost drenil prave i jeden z jeho kamenu uhelnych - zda foton od Vasi lebky se odrazivsi a na sitnici sousedovu posleze dopadnuvsi jest sprostou agresi Vasi, ci sprostou agresi jeho.
Ano, tehdy se kalily charaktery a tridilo zrno od plev.

Pomluva je oproti tomu prkotina - byt je Vam, mne i vetsine lidi jasna, mylime se, nebot nezapada do teorie.
Dusevni vlastnictvi cca dtto (byt tady s Urzou hluboce souhlasim, ze principialne nic takoveho neexistuje; ale ja taky nejsem uplne normalni).

A vlastne vubec - nepsal jsem, krucis, nahodou puvodne neco o neuchopitelnych nocnich murach?
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 18:20:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pomluva, foton a dusevni vlastnictvi - tri naveky nezodpoveditelne fenomeny, drasave nocni mury ankapu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 17:59:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Thx, rosumim. Cili obvyklym zpusobem rozplizly, aby bylo mozno mantinely v jednotlivych pripadech posoupnout dle potreby. Co taky cekat...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 11:26:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jen zvidavy dotaz k (1): ruzne euthanasie jsou tim padem asi jasne, ale jak je interpretovano ono "pohne"? Zahrnuje to i "dozene"?

(To by pak mohlo poskytnout i nove moznosti na politicke scene. :))
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 11:04:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ech, co uz.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 11:01:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skvela otazka, to je skoro jako [i]prestal jste uz bit svou zenu?[\i]. Ano i ne je spatne.

[i]"Udělal to;"[\i] se nikoli nehodi, ale sem nepatri - k [i]jejimu[\i] chovani se to primo nevztahuje.

[i]"... tak mu řekla, ať se zabije."[\i] se nikoli nehodi, ale neni zde potreba - to ten bullshit pouze zvyrazni. Navic by pak bylo nutno pridat [i]"ona zrovna viděla svět černě"[\i] a vubec tak cirka pul clanku, coz je pak uz spise ku hovnu a vzhledem k moznosti dopidit se celeho textu i bez osobni navstevy kongresove knihovny to i nadale pokladam za zbytne.

(To jsem skutecne nekdy napsal neco mene pruzracneho? Pak se tedy zpetne omlouvam. :))
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-14 08:36:29
Web: neuveden Mail: schován
O nic a extremne prekvapen bych nebyl.

Nechci ted polemisovat nad tim hovadskym rozsudkem ci Vasimi zavery, ale kurva uz fix, to jste skutecne jen proto, aby k tem Vasim principum pripad lepe pasoval, ochoten v tom mrdkomedialnim hovadismu trumfnout i profiky? Po netu jen tak namatkou:

- Svému příteli poslala sérii textových zpráv a urgovala ho i telefonicky, aby si vzal život.
- Během hovoru z vozidla vystoupil. Dívka ho ale přiměla, aby se do kabiny vrátil a trvala na tom, aby v ní zůstal.
- Konečně budeš šťastný v ráji. Už žádná bolest.
- Všechno tohle... a pro nic... Jsem zklamaná, byl si tak přípravený a odhodlaný.
- Dnes je nejlepší chvíle na to, abys to udělal.
- Teď je správný čas... jsi připravený... jen to udělej!
- Jenom otoč zapalováním a budeš šťastný a svobodný. Už žádné čekání.
- Vrať se do auta!

A Vase shrnuti? Ona jej nechala zemřít, nezavolala pomoc.
Takovouhle sracku si i s tou neagresi muzete vetknout. Mozna jste jim u toho svitil a vsechno bylo jinak. Pokud ale ne, jdu blejt.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-13 03:06:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To rikate zcela spravne, dokonce je totez i 50 o 50. V tomto momente ovsem nastava zasadni zvrat a vse se v dobre obraci, neb dale jiz lezi kyzena demogracie.
A dle meho je kolikrat nemravne, ze vubec musime zit...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-12 10:09:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne, nemusi. To uz tak u ruznych hypotetickych konstrukci byva. Lec uklouznou-li sparu Neptunovu, cekaji je do jednoho kurdeje, zizen, omrzle udy a upal, zprzneni pozde se vybarvivsim nahodne zachranenym gay-etatistou a po jeho nasledne konsumaci po vitezstvi v litem boji na zivot a na mrd nakonec bolestiva smrt nudou. To uz radsi fklidu uranovat, ne?

Kazdopadne v realnem zivote lze pozorovat, ze ac kolem pobrezi a po jinych Berounkach se lide ometaji indivindi zhusta, u cest transokeanskych vetsinou svuj libertarianismus odkladaji a voli potupne socanske parolodi. Nejaky duvod to nejspis mit bude.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-11 16:53:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Rozumim, lec Vase prirovnani ponekud kulha - rozebehlym ovcim topeni ve vlnach prilis nehrozi. Tak ci tak, ja bych pred svobodnym utonutim prednost nesvobodnemu dopluti nejspis dal. Je-li rozum a racionalita priznakem etatisty, budu se s tim muset smirit.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-11 14:03:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kdyz Vy byste taky furt jenom resil penize, svobodu, zivot vubec a podobny prkotiny.
Nam tady ale jde o zasadni veci!
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-11 13:55:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nemam nic proti Vasi nahradni odpovedi (byt pravdepodobnost jeji relevance je prakticky nulova), nicmene mate-li jiz tuto nutkavou potrebu, bylo by mozna lepe docitat diskuse a primarne odpovidat na otazky polozene PRIMO Vam.

Vasi domnenku, ze absenci selskeho rozumu, logiky a schopnosti chapat psany text (nerku-li dokonce timto tajuplnym zpusobem vyjadrit myslenku vlastni) dozenete pouhou volbou axiomu, povazuji za mylnou. Vizte tuto ci vicemene libovolnou jinou diskusi.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-11 12:26:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Hm, citi/stav ok, ale vzhledem k tomu, ze se to tady a ted zrovna dost toci na znacne subtilnich rozdilech v chapani pojmuu, me trochu prekvapuje Vase "co delaji, nazyvam chovanim". Z logiky veci bych to nazval "delanim", z cehoz mi po prekladu do cestiny vychazi spis ono jednani, resp. mozna jeste o chlup lepe konani. Chovani beru jako komplexnejsi soubor, jehoz je jednani pouhou casti.
Kde mam chybu?
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-11 07:12:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ta euforie, kterou jsem uvedl; jedná se o reakci ega, nebo ne?
Ne. Reakci ega je ZMENA nalady. Euforie je NAZEV one nalady, tedy popis vysledneho STAVU.

Když vidíte na MS ve fotbale, co dělají fanoušci po vstřelení gólu, Vy tomu neříkáte chování? Pokud ne, jak tomu říkáte?
Ne. CHOVANI je proces "reakce ega > jeji vysledek > jeho projev". Co vidite, je JEDNANI (tedy az onen projev < vysledku < reakce). JEDNANI ve STAVU euforie NAVOZENE golem.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-11 05:35:32 Titulek: Re: Zpřesnění mého stanoviska [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vasi chorobne nechapavosti, uznavam, nesahal po kotniky ani Urza ve svych nejvydarenejsich dnech. Dementnost, s niz dokazete spolehlive vybirat to nejmene podstatne a i to na jednom radku zcela prekroutit, me fascinuje. Kdykoliv uvidim Vase "cili", zjezi se mi chlupy, neb je jasne, ze Vas sverac opet nevydrzel.

Vam nejaky skolak pres vikend praskl existenci strycka Gugla? Jinak nechapu, ze tam, kde jste jeden den vubec netusil, o cem je rec, druhy den poucujete o konvencnim vyznamu. Zvlast Vy, ktery mate svuj vlastni slovnik a nejste schopen rozlisit ani zcela zakladni a obecne pojmy jako stav a jednani.

Takze ono auto byt mesmyslne muze i nemusi? Aha. To mi ale, Vy osle, ted vysvetlujete presne to, co jsem psal ja Vam a Vy to naopak o radek vys zpochybnil. Protoze nejde o auto ani velrybu (jakozto to Vase "uvadeni okolnosti"), ale jejich pouziti PRAVE tam, kde je to nesmyslne, nepodstatne, irelevantni.

No a Vase "kazdopadne" me dorazilo. Muzete mi ten tupy, zamlzovaci zvast nejak priblizit? Specialne jak pouziti v reci dava vyznam slovum, kdo co kde z toho vyvozuje a co by znamenala ona podminka bez uvozovek. Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-11 05:30:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Proti vuli vetsiny? Chm...
A taky je trochu otazka, zda neni lepsi doplout, byt i ne presne k puvodnimu cili, nez se do jednoho svobodne utopit na prvni vetsi vlne.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-11 05:24:52
Web: neuveden Mail: schován
Ten vypocet je ponekud zertovny. Ja vidim pouze 3M tech, jiz chteli vladu jinou. To je slabych 40 %, ne? (Ne ze by to i tak byla nejaka vyhra, to jiste.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-09 04:59:05 Titulek: Re: Zpřesnění mého stanoviska [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Co znamena relativizovat?
Pouzivat zcela nesmyslne souvislosti.
Čili "uvádět okolnosti, které mají zpochybnit jednoznačnost závěru".


Jste snad skutecne takovy ercdebil, ze Vam to Vase chilli pripada normalni?
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-08 05:31:01 Titulek: Re: Zpřesnění mého stanoviska [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To znamena cpat predmet debaty do libovolne ujetych relaci celkem bez ohledu na jejich smysluplnost, ciste dle vkusu a potreb daneho soudruha relativisatora. V mire neprimerene spolehlive destruuje libovolnou debatu, stejne jako jejich absence totalni (vzpomente na Vase nedavne "zoufale skolstvi").

Napr. pruser vypichlyho voka lehce zrelativizujete jak na pouhou drobnou kosmetickou lapalii odkazem na to zbyvsi, tak dokonce na zjevnou vyhodu zminkou o vladarskych ambicich.
Stojici auto se pak hybe, velryba je prtava a depkou jiz netryznene pozustaky na glajzach jsou cajk, protoze nemoc to nebyla a spravny "nazor" halt neexistuje.

(V oblibe to mam taky, wtz.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-08 02:11:40 Titulek: Re: Zpřesnění mého stanoviska [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jen ze jdu tak okolo...
Kdesi tu jste se poptaval po relativizovani. Pod bodem 4 ctyri mate u vsech tri diagnos priklady temer vzorove - ty Vase korekce.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 20:22:16
Web: neuveden Mail: schován
Nic mi neni vzdalenejsi, nez i spetka skodolibosti, ale tentokrat jsem si jen dal krupky a byly mimoradne chutne.
Uz halt mam par techdlenctech sasianskejch kolecek za sebou.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 20:10:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ehm, ehm...

(Zbytek samozrejme sedi jak prdel na hrnec, ale ciste pro ten pro mne temer nepredstavitelny pripad, ze byste snad skutecne myslel vazne onen zvratek stran etatistu, zde prec jen ponecham inspirativni zminku o nekonzistentnich blbech.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 20:08:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ehm...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 20:03:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ehm...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 19:29:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Voila, takze se mi to (polozit otazku tak, aby...) podarilo? Dik, znamenam si.

Predem meho dopisu blablabla: S tim tlakomerem jste mi nepomoh.
Stat nema buzny co parovat excelentne zapada do zcela liberalniho stat nema lidi co parovat.

No a pudl Vasi konservy holt je v tom, ze krom Vas, idealniho liberala, mne, idealniho etatisty, a absolutne cerneho telesa obsahuje Vesmir uz jen spoustu nedodelku. A navic, tihle pololide se dle strejdy Gausse prej nejvic shlukuji kdesi uprostred.
Smirte se s tim.
logo Urza.cz
kapky