Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 79)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 02:15:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, snad Vas castecne omlouva, ze jste prinejmensim tuto perlu zjevne necetl. Ale jestli mi z Vas praskne zilka, nahore Vam to stejne prictou.

Ano, ty dzendrovy kydy skutecne nemusim. Ale i kdyby me sraly stonasobne, stale to bude zcela nedetekovatelne skryto hluboko pod urovni nejtissiho sumu pozadi onoho skvostu. Nazev oboru se vsemi jeho ucely a pravidly slo pohodlne a vystizne zkratit na pouhych osm pismen; po zahrnuti prace a autorky zel nutno akceptovat zbytneni na ercpicovinu ci alespon pripojit exponent v obecne forme.

Teologie?! To furt je?!! Tak ted uz je zilka sichr...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 01:11:31 Titulek: Re: Hnidopich [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Doba pokrocila a uz se mi v tom nechce dal prilis nimrat a onu odchylku (at uz od cehokoliv) Vam vnucovat, ostatne trochu jsme se snad priblizili. Snad prilis neuskodi jen kratce pripomenout, ze krom veci nenormalnich jsou i veci nenormalni tu vice, tu mene.
Zcela trivialni to, zda se, skutecne neni.

(A uz ani ne jako rejpani, ale napodruhe nezbyva nez lehce trknout: standarD.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 00:17:11 Titulek: Re: Hnidopich [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To souhlasim. A buh vi, jestli jsem puvodne cosi takoveho dokonce sam nechtel naznacit. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-07 00:03:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Takhle na dalku tezko rict. Snad jedine zkusit to:

Co presne znamena "Homosexuálové a jejich svazky. Jeden z poměrně kvalitních barometrů na rozpoznání skutečného a jakože liberála?"
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 23:25:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
1. Což není žádná kritika.
Vy se rochníte ve svých pocitech; ale ty jsou irelevantní…


Mno, ja jsem se spis jen tak trochu rochnil ve svych irelevantnich pocitech, ale diky.

Na svou obranu bych jeste rad podotkl, ze na Vasem skobrtnuti a padu do spatneho vlakna nemam zadnou vinu. Vam bych si takto rozsahly text podstrcit nedovolil, natoz bez citaci a cislovani. Tohle bylo spis pro nejaky neromisticky fistron, jenz kritiku lezici na dalnem pocatku nejen detekuje, ale i udrzi v pameti po cele me rochneni.

(Jo a pozor na to sluvko relevantni; vim, hezky zni a uziva to kazdy politik, nicmene s prihlednutim k te Vasi predchozi nestastne interpretaci bych se ho spis vyvaroval.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 23:22:02 Titulek: Re: Úplně mimo [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(0. Ze ja s tim cislovanim nedrzel hubu...)

1. Když nepoužijete copypaste, může se stát, že nevím, co komentujete.

To je u vety "Témata diplomek nejsou relevantní" ovsem preklad vskutku kreativni. Nektera drobna nedorozumeni se tim myslim do znacne miry vysvetluji.

2) Tady, co vidim, zatim jen Vy. Naopak, jen diky statu neni CELA ta krivka jeste niz - jiste, presne stejne pitome placnuti jako to Vase. A tu jiste objektivni obrovskou propadovost, absolutni uroven, straslivou nizi a vubec celkovou zoufalost jste krom Vasich predstav zkusil porovnat i s necim konkretnejsim?
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 20:50:23 Titulek: Re: Hnidopich [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To, ze abnormalita je normalni, jeste neznamena, ze je normalni. Byt nenormalni sice jiste nenormalni neni, nicmene nenormalnim to zustava. Aspon teda normalne...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 20:35:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, vzhledem k uzite franstine bych zde nerad poznamku o bicich na imaginarni kone z hovna pletenych nerad opakoval, ale je o chlup vyse. Ucelem "techto" praci je evidentne pouze si nanecisto overit miru drzosti, s niz se lze prisavat na statni cecik za podpory ostatnich spokojene pochrochtavajicich svini tehoz kmene, jez na oplatku ziskaly dalsi kaminek do hraze sveho rybniku se srackami.
(Vidite, k cemu az jste me dohnal? :))


Jako lehke ospravedlneni uvedu, ze pred nejakym rokem, kdy vysla obdoba tohoto clanku, jsem odmitl uverit a v mladicke nerozvaznosti na jedno z temat nahledl, konkretne totok: Genderová analýza filmu Sněhurka a lovec. Tedy nahledl...

Ne, ja vul jsem poctive odsledoval tu jeblou pohadku (tusim snad dokonce dva dily), ja dvojity vul - stale neschopen uverit - precetl CELOU tu sracku, ja (atd.) v nemem uzasu dokonce hledal a znovu odskakoval k prisl. pasazim filmu. A pro sichr jsem se definitivne dorazil oponenturami (ci co to tam jeste bylo za zbytky sracek) - ano, v hyenisticke touze po satisfakci a zoufale snaze docist se konecne k nevyhnutelnemu splachnuti celeho toho shitu do hajzlu. Kulovy...

Splachoval jsem akorat ja, prubezne. Hodin me to stalo jen par, iluze veskere. Nastesti jich uz ani tehdy moc nezbyvalo. Dnes uz cas milosrdne skryl detaily a obrousil hrany, ale o tematech humantnich diplomek, genderovych pak zvlaste, o tech prede mnou kurva radeji jeste nemluvte.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 18:38:04 Titulek: Re: Hnidopich [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ach, prvni teple lidske slovo, tadyk a pro me...
Dik, zrovna dnes to potrebuji jako sulc, mamt na bedrech Szasziana.
Helejte, ale zas aby to Vas nebyl takovej ten polibek smrti. Ty dalsi komplimenty kdyz tak raci na mejl. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 18:26:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
S tim tlakomerem jste mi nepomoh. Jo ledaze by se ta pokrytecka pijavice vzdy drala dozadu...
Styku po netu bych se taky nebal - tam byva ochrana na obou koncich v defaultu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 18:00:32 Titulek: Re: Úplně mimo [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Sajimave. Vždyť jsem přece jasně reagoval na: Témata diplomek nejsou relevantní.
Nu, zrejme bude nutno to pro mne, nevzdelance, prelozit do cestiny. Dik.
(Citaci berte to jako laskavou vyjimku, tu Vasi numericko-prznicskou obsesi krmit nebudu.)

Jo takhle, rozumim. Jenze to, ze Vy jste po tech letech zustal matikou/fyzikou (a cestinou a logikou, zda se misty, potazmo) nepoliben, jeste neznamena, ze tomu tak je u kazdeho. A onu romistiku (ci za co jste to pledoval jak za vlastni), jak vidno, lze zvladnout i bez predchozich 9 let specialisovane humanitni pripravy.
Ten nefunkcni lek si vetknete, vzdyt sam pravidelne demonstrujete, jak je k nicemu: sice bryskne ocitujete kozy, ale jen pustite ctrl-v, okamzite startujete blabolenim o vozech.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 16:05:25 Titulek: Re: Hnidopich [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(* pokud by nekoho matla genderove vyrovnana autora ci kolíkatí typové, budte kreativni a krestansky laskavi, pls)
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 15:45:02 Titulek: Re: Hnidopich [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak odchylka od standarty to neni zcela jiste, ale muzete klidne uzivat i prumer, vetsinu, prirosenost, zvyk, normu (ta vypada zvlast nadejne), jak bude prihodno.

Zde ovsem nebojujete se standardem, ale se svetem, zivotem a jazykem. S abnormalitou je to jako se svobodou - yes/no funguje jen ve specifickych pripadech. U sexualni orientace se mezi temi dnesnimi buhvikolikati typy jeste stale da vysledovat ten jeden puvodni, prirozeny, hlavni, vetsinovy. Standard, norma.
Jste-li schopen podobne jednoznacne urcit, kde zacina a konci normalnost u skoku dalekeho, muzete pak nenormalni jedince oddelit zcela exaktne. Lec shodnout se na onech limitech s okolim bude ponekud obtiznejsi nez v pripade vyse uvedenem.

Ony tyhlety fuzzy veliciny vubec tak nejak pusobi spoustu mrzeni, a ve spojeni s chorou logikou reci tuplem. Zatimco rekneme 8m skoky jsou zcela jiste nenormalni a pritom jejich autora tak oznacovan nebyva, 16m skokan by za nenormalniho zrejme povazovan byl, byt jeho vykon se z nenormalniho zmenil na nemozny.
I presto se lide nezridka nejak domluvi.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 13:55:15 Titulek: Re: Úplně mimo [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Sice tusim, kam to povede, ale tak co uz...

Praci, ktera je zcela o hovne a ku hovnu (tedy zcela smyslupostradajici zvasty na ad hoc z prstu vycucane sebekretenstejsi tema), budu ja i nadale povazovat za horsi, byt by i byla bez hrubek a spravne odzdrojovana.
Vidite-li to jinak, smirim se s tim.

Pokud stat selhava, zvlaste pak zoufale, pak je s podivem, ze ani po triceti letech ony nepouzitelne technicke trosky do jedne neskoncily po boku onech uspesnych romistu v uradech, neziskovkach ci jinych pracacich.
Pokud uberete "zoufale" a hlavne pridate "jen" k "neni kvuli", smirim se s tim.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 11:28:11 Titulek: Re: Hnidopich [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No stadnost...
Ona je to odchylka od standardu, tudiz normalni je nebyt nenormalni a pred nenormalnim se primerene chranit. Jak u bilych vran, tak u levotocivych sroubu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 11:06:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Verim, jen prosim o upresneni.
Teplej je ten skutecnej, nebo ten jakoze? Nebo naopak tepli bejt nesmi? A ty svazky jsou AND nebo OR?
Tapu a jen same otazky...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 11:03:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ouha, snad bych i mlcel, ale Vy jste se zde prilis rozplynul a Vesmir potrebuje rovnovahu.
Neb strucne, presne a vystizne by byla pouze veta "Ač si myslím, že...", a to s vynechanim prave tohoto ocitovaneho useku.

Stran strkani nejde ani tak o povahu TECH lidi, jako o povahu cloveka, resp. o jeji nutnou a neoddelitelnou cast. Na rozdil od skotu a jinych primatu se lide bezne zdravi howdy youdy a pres rypak si kvuli tomu na fleku nedavaji. Bude to tedy asi otazka miry a ta hranice bude znacne rozplizla a siroka.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 10:09:26 Titulek: Re: Úplně mimo [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak ono je to primarne o pleteni bicu z hoven, a to zhusta na zcela imaginarni kone. Ty, byt umne spleteny, stale budou o hovne. Coz bych za horsi kvalitu povazoval.

A vykopnete-li plny barak spletacu do Kolbenky a nahradite je potencialnimi techniky...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 10:07:07
Web: neuveden Mail: schován
Ech...
Ale co, jsou prastniny a svatek k tomu, tak si se zviratky ten dort ve zdravi uzijte.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 09:16:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skoda. Treba zrovna v tom predchozim vlakne jsem Vam misty i rozumel a medle jste jasne vedl na body.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 09:05:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, to skutecne vime.
Prinejmensim od vzniku Murphyho zakonu, zde konkretne ten o spolehlivem projebani vsech dostupnych zdroju. Tyhle bezedne struktury totiz pri polovicnim objemu prostredku kupodivu nezaniknou, jen budou o trochu vic kvicet, zatimco pri dvojnasobnem jim na konci bude chybet presne stejnych 33 % jako dnes.

Motivace neni vyjit, motivace je hrabat.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-06 09:04:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja zrejme v zivote zadnou f-g-shopping page nevidel a newspeak vselikych eu-verdiktu prilis hodlat nelustim, tudiz jsem (zvlast pri svem momentalne polomrtvem netu) odkazan na par totalne zmatecnych a napul si odporujicich mrdkomedialnich blabolu o podstate onoho flastrovaciho duvodu.
Ostatne vizte napr. zde Vase "služby těch produktů" - za totalniho debila ci IT ignoranta se samolibe nepovazuju a cestinu uz par let taky lamu, ale tady zustavam s pozvednutym obocim a nejcirejsim wtf. :)

Tak ci onak, i z toho mala nemam pocit, ze by problem byl v nejake (jak clanek naznacuje) jasne identifikovatelne komercni/reklamni sekci.
(Cimz ani tak nehajim flastr, ale naznacuji, ze medle by info v tomto smeru mohlo byt uzitecnejsi nez ukojeni potreby narvat tam vsechna aktualni thematha. :))
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-04 11:24:33
Web: neuveden Mail: schován
Celkem souhlas, jen mi pripada trochu zbytna ta zminka o odprchlicich a priprchlicich - lehce svadi k dojmu, ze je to snad pricinou (coz jiste neni).
Naopak mozna bylo zahodno juknout, zda flastr nahodou neni za rozpor mezi sluzbou deklarovanou a poskytovanou (po cemz rozhodne jeden kazdy ctenar indivindi hodlat nepatra).
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-04 09:12:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
S cimz ovsem lkate na nespravnem rovu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-03 11:08:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, to je zajimava pripominka; jen bohuzel zapada presne k tomu, co jsem pred chvili psal. Cili jakymsi absurdnim obecnym tvrzenim zblbnout posluchace a pote mu v tom vymachat hubu. Piseme zleva a prednost davame zprava a hr na porusovace pravidel.

Porad nejak nemam pocit, ze tohle by mela byt optimalni diskusni strategie. Snad u nejakejch nacku exhibujicich pred bucicim davem...
Autor: pz100000 Čas: 2017-07-03 10:44:05
Web: neuveden Mail: schován
Ech, rikam si prazdniny, klidek, pohoda, tak zase po case zkusim neco poslechnout, co se muze stat... a Vy tam hned ze startu vypalite zase tu absurditu se svobodou slova. A co treba takova teplota ci rychlost, taky jeste (ci uz) nemame?

No doposlouchal jsem, ale dost na krev, zvlast ten konec. Ze diskusne ufaulujete nejakyho debilniho ucitylka, no nest, ale proc to delate tem detem? Jasne, je to tezky, ale specialne treba ta scenka s danemi, dobrovolnosti a zvlaste moralkou muze (krom - kulantne receno - mirne trapnosti) tou demagogii libovolne antietatisticke osvete jedine uskodit.

Myslim, ze k tomu naopak zcela korektnimu a nezpochybnitelnemu zaveru (tj. onomu cca "alespon o tom vzdy premyslejte") by bylo lze (a zvlast ve Vasem pripade jsem o tom hluboce presvedcen) dojit i mene pokrivenou cestou.

No nic, bojujte, alespon umysl a hlavni smer jsou snad dobre, i kdyz misty jdete mirne sejdrem.
Autor: pz100000 Čas: 2017-06-26 07:37:38
Web: neuveden Mail: schován
OT >> pro poradek relokalisovanej >> Urza:
Wtf? Nahoda? Tezko!

(Stoky, po pulnoci, celkem dlouho a urputne:
Forbidden. You don't have permission to access /index.php on this server.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-06-26 07:16:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale tfuj, pardon, patri samozrejme uplne jinam, do rootu.

(Tadyk bych se tak nejvejs zeptal, zda jste tu skutecne uplne poprve.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-06-26 07:10:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
OT: Vy jste byl fcera nejak vic nasranej? :)

(Stoky: Forbidden. You don't have permission to access /index.php on this server.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-06-26 01:29:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, aniz bych prilis pizlal vznik a respect, vymahani tedy rozhodne nepujde. Proto je to ostatne pravidlo a ne zakon ci co. A pujde-li, jste ve state (ci jak budete tohoto budouciho psa zvati). A to v demokratickem (vzhledem ke zpusobu vzniku onech pravidel).
Autor: pz100000 Čas: 2017-06-26 01:11:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Coz ovsem bez nejmensich pochyb je i platba tehoz u zamestnancu nestatnich.
Autor: pz100000 Čas: 2017-06-15 09:59:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A jo, vlajka...
Ja bloud uz se zadumal nad neuveritelnosti takove prevlekaci obeti. :)
logo Urza.cz
kapky