Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 85)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2017-04-17 20:11:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
K tem prvym trem jen opatrne dodam:
- kdyz Vam feministka opaci, ze se ozbrojuji predevsim muzi, nebude daleko od pravdy,
- vyzni to o hodne jinak, nebot vic bije do oci, ze se ozbroji predevsim ti, jiz zbran chteji pouzit,
- jakekoli omezeni volne dostupnosti omezi nejvice ty nejmene schopne, tedy nejslabsi, tedy nejpotrebnejsi.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-17 14:00:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jste zly!
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-17 06:37:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jsem zhrzen a znechucen. A to to vypadalo na hezky a trvaly vztah...
Vsak ja Vam ten ucet jednou predlozim, jen co nase uderna pest jeste trosku posili a definitovne posle zpuchrely spar trhu na smetiste dejin.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 18:17:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Rozumim. Mohlo me to napadnout - Vase slunickova retorika je pinktlich. Hajit sva prava se cte postvat ochranku, nasilny okupant je nevinny zakaznik. Zvlast to druhe je nepochybne dulezite, protoze byt to dredaty Urza, je vse cajk, kdezto za jihoceskou matku by melo sedet cele letiste vcetne hajzlbaby.

Dobre, ze jste to shrnul, ja to predtim asi videl nejak pokrivene. Na tenhle ankap, rizeny tupym, libovolne manipulovatelnym stadem, ktere krom selskeho rozumu zcela ignoruje i prava a vlastnictvi, se klidne teste s libovolnym Buresem; ja ale s vami do takoveho sociku nejdu, to uz snad i ten soucasny je lepsi.

Nu, jak jsem psal, nejakou musku jsem ocekaval, tudiz koncim nezklaman. Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 15:41:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vidim, ze samotna idea vlastnictvi je natolik absurdni, ze i mozek kovaneho ankapaka se s ni u praktickych prikladu tezko srovnava.

Ano, ma to byt analogie. Muj dum, hrad, pozemek, auto, letadlo. Z toho nasledne: mam pravo vykazat kohokoliv a z libovolnych duvodu a zcela stejne ze sveho domu, hradu, pozemku, auta, letadla. Ignoruje-li dotycny toto me vlastnicke pravo, mohu je (a to zcela jiste v souladu se vsemi ankapy, NAPy, trhy a podobne) podporit dle potreby cimkoli mezi "vypadni" a spratelenou armadou.

Ted uz nemusite resit ten zapeklity paradox hosta a pasazera, ale pocitam, ze v tom nejakou mouchu stejne objevite. Treba ze hrad nema kridla a Vy hrad.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 14:51:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pointa ee. Vysvetleni.

(Navic "denně někdo znásilňuje a zabíjí děti" neni mozna pravda a uderne i kratke je mene. Navic "navic" uvozuje podruzne aspekty.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 13:49:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Je to kratke a uderne a mazlicky, sex a viteze ma rad kazdy. Navic je to mozna i pravda.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 13:05:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Protoze kdyz letis z mostu, je uz celkem jedno, kam pri tom cucis.
Jde-li ti konkretne o tvuj pripad, tak tam bys spis nez do zrcatek potreboval mrknout do zrcadla.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 12:55:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja bych rekl, ze v Evrope to bez tech rykspiglu nejde predevsim proto, ze v posledni dobe vyhradne couva.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 12:21:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu vzdyt to pisu. Kdyz se od zatvrzele navstevy nepodari vydrazit vstup do vlastniho domu, tak holt jde clovek spat pod most, to da rozum.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 08:24:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A ze ne hned armady spratelenych statu - policie snad nekde v okoli figurovala? Tu v zadnem pripade. Pokud drazba nevyjde a hoste odmitaji ukocit navstevu i s koncicim podzimem, slusny clovek samozrejme zacne obchazet realitky ci si obstara turistickou mapu parovodnich kolektoru v okoli. A ne jako UA, tfuj.

Dik. Nakonec po svatcich byva moudrejsi vecera a treba si toho reditele jeste ujasnite.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-16 06:34:39
Web: neuveden Mail: schován
Tu prednasku jste jiste nedelal kvuli tomu, abyste mne znechutil, nicmene se Vam to hned po ranu skvele podarilo.

Splest se clovek jiste muze. Nevytahovat data neprizniva je asi prirozene a muze to byt rekneme podvedome. Dokonce se muzu pokusit pochopit, ze kacite-li les pro dobrou vec, povazujete ty bezne fauly, demagogie ci podpasovky za nezbytne trisky.

Ale vedome presentovat data lziva je u mne prasarna par excellence, ktera neni omluvitelna nicim (natozpak jakymsi mlzenim, kdyz Vas nekdo pristihne). A bit se pak na zaver v prsa a dusovat se, jaky jste muzikant, je uz naprosty vrchol chucpe.

Mne jste tim sice k zakazovacum zatim nepretlacil, ale ne kazdy musi byt tak odolny.
A tentokrat pro zmenu skutecne nemam chut k diskusi ja, takze se svym "jsem unuden, nerozumim a necetl jsem" se opravdu nemusite obtezovat.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-15 17:48:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nezvete-li, je ankap z poloviny zachranen. Jadro pudla jste vyhmatl presne.

Tem protirecenim se halt vyhnout neda, chapu. Bliti nezatloukejte - kdo nebleje s nami, bleje proti nam.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-15 14:58:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zrejme mi oplacite nektere nepekne argumentacni zertiky, protoze jine moznosti nutne vedou k uvaham mnohem smutnejsim.

Nejspis? I kdyz vlastne ano, skutecne nelze mit absolutni jistotu, ze prave s timhle doktorem zcela nahodou UA neuzavrela ad hoc extra pakt o neutoceni, procez si nasledne prave jej vybrala k buzeraci, aby se jim ten pruser lepe vydaril. A neprejici felcar ted fse drze taji, aby mu nemohli vnucovat neprimerene vysoke odskodne.
Ano, muze byt. Taky to jiste mohli cele spichnout iluminati v Bollywoodu. Ale bezne letadlo, taxik ci aspon retizkovy kolotoc jste jiz predpokladam pouzil.

Nejde-li to bez nasili, je potreba to zkusit... bez nasili. Mohli mozna take pockat, az skona vekem - pokud ovsem pravo na tu sesli neprechazi automaticky (ci mozna opet smluvne) na prvorozeneho.
Kdyz se u Vas doma nahodou sejdou vsichni drive pozvani pratele a Vy uz se ani nevmacknete dovnitr, bude taky drazba?

Tak aspon tady se shodneme. Ja predtim nejak nabyl dojmu, ze ono "se za ně postavil i ředitel UA" odsuzujete. O to horsi je, ze ten pokrouceny parat trhu nakonec i takto rovneho cloveka donuti zaprit sve lepsi ja a podridit se diktatu socanske lusy.
Zde bych tedy nad trhem sel blejt s Vami.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-15 08:14:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dobra. Mam nehezky pocit, ze ankap zacinam konecne chapat v cele siri.

(Pro pripadne zlepseni mych pocitu byste jeste mohl - tentokrat u Vas - jako driv zkusit sem tam nahradit nejaky enter cirou nicotou. Treba aspon ty liche. :))
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-15 05:21:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No to ano, ovsem ty nuance bych prec jen nezanedbaval zcela: pravem, nepravem, sami sobe.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-15 05:08:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ze Vy si z toho vzdycky dokazete tak hezky vyzobnout, co se zrovna hodi...

Kdyz nekoho vypraskam ze sveho pozemku bicem, cajk. Kdyz zlodeje direkt odstrelim, cajk. Ale kdyz pri tomtez zkrivi vlas na hlave nekdo jiny, tak umravnit, srovnat do late a dobre mu tak. Mozna uz ty principy ankapu zacinam konecne chapat v cele siri.

Dobra, zkusme tedy, jak to vidite Vy:
Meli pravo ho vykazat?
Pokud ano a bez nasili to neslo, jakou metodu meli pouzit?
Pouzili-li metodu spravnou, mel reditel lhat a potopit je?

Dik predem. Ostatne ty odpovedi - takto pekne v kupe - jiste pomohou i Vam.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 21:00:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale jo, muzem se o info podelit vzajemne, u me to byl internet. Predstava, ze mu palici o operadlo mlati letuska je sice inspirativni, nicmene dle videa to moc nevypada. Dokonce ho zadna ani nevlece ven.

Ten zbytek Vam muzu zkusit zjistit, nicmene jako od autora clanku bych od Vas ocekaval pristup spis opacny, tedy ze zarucenymi informacemi budete oplyvat Vy. K dikci otazek no comment, snad jenom doplnim: a co na to Jan Tleskac? Vhodnym studijnim materialem je take otazka, zda uz jste prestal bit svou zenu.

Nesouhlasite... To je takovy vosajstlich, protoze vlastne souhlasite, nebot ja taky nesouhlasim. Facka trhu vubec neminula, naopak sedla, jen to mlasklo. Jenom na spatnej xicht.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 20:12:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Cifix, reloady furt nejaky... Sry.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 20:10:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak at se furt nepreme, uznavam, ze je prakticky vyloucena. Stredni trida si dnes na zlate hodinky nevydela a kdyby uz, jiste se nebude cpat toastem na zaprazi, nepodelivsi se s delnici a rolnici.

Nu, tak hypoteticky to asi nepujde, tak to zkusim jeste jednou dle realu, a to co nejjednoduseji:
X je na palube Y. Y na sve palube X nechce. X aplikuje finger. Y k naprave povola externi, soukrome, jedine mozne a prave k tomu urcene Z. Z je kokot a znacne neprimerene narve X jeho vlastni finger do prdele. Y je v prdeli.

Selsky rozum by rikal, ze Y == finger. Neni to presne, ale ma to aspon logiku. Ruka trhu ovsem rozhodla, ze ee, ze Y = Y - 900 M$. Wtf?
Ano, z toho skutecne nijak neplyne, ze by trzni regulace byla na silu. Je na picu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 19:57:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak at se furt nepreme, uznavam, ze je prakticky vyloucena. Stredni trida si dnes na zlate hodinky nevydela a kdyby uz, jiste se nebude cpat toastem na zaprazi, nepodelivsi se s delnici a rolnici.

Nu, tak hypoteticky to asi nepujde, tak to zkusim jeste jednou dle realu, a to co nejjednoduseji:
X je na palube Y. Y na sve palube X nechce. X aplikuje finger. Y k naprave povola externi, soukrome, jedine mozne a prave k tomu urcene Z. Z je kokot a znacne neprimerene narve X jeho vlastni finger do prdele. Y je v prdeli.

Selsky rozum by rikal, ze Y == finger. Neni to presne, ale ma to aspon logiku. Ruka trhu ovsem rozhodla, ze ee, ze Y = Y - 900 M$. Wtf?
Ano, z toho skutecne nijak neplyne, ze by trzni regulace byla na silu. Je na picu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 18:06:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne, neznam. Hypoteticke situace byvaji... hypoteticke. Vetsinou slouzi k demonstraci. Zde toho, jak ruka trhu spociva v nahodne koincidenci debila, mobila a touze mrdek po krvi.

Rozdil vidim. Trzni regulace je smutny list ve vetru, jenz fouka ciste dle toho, kteremu Buresovi zrovna patri iDnes. To me nijak nenadechuje.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 17:29:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pak ovsem je jiste nevhodne takto externe prisuzovat role (zvlast kdyz se tim sam stavite do takto nepekneho svetla :)).

Tak jinak. Na zaprazi sve fabriky odmitnete matce samozivitelce dat pul toastu a zlate hodinky, cemuz bude pritomna nejaka medialni mrdka a rano muzete fabriku zapalit. O, jak trzni, ze?
Overbooking? Znarodneni? Brani penez? Kde to probuh zase vidite?

Netusim, jaka je Vase predstava "bez duvodu", ale i tak: proc by neco takoveho muselo (ba vubec melo) byt upravovano smluvne? Z pohledu ankapu je to prece zcela zjevne.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 16:54:06 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dle one citace soud postupuje zcela v souladu s ankapem (nakolik to chapu). Vzapeti rikate "soud/stát těžko může jednat v souladu s ankapem".

(Ledaze by Vase "tezko" toliko odkazovalo na krusny udel tech jednookych mezi zbytkem soudcu slepych zcela.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 16:35:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No jo, kdyz Vy si k tomu vzdycky neco pribasnite. Kde vidite vetrelce, kdyz jsem ho pozval?

Ale nest, je to prece zcela jedno. Je na mojem / v mojem, tudiz ja urcuji pravidla. Jediny standardni ankap pozadavek snad je, aby mohl odejit, ne?

Ano, mozna uz mit nebudou (maji-li vubec). A to jen kvuli natlaku tupeho socanskeho stada, jez kvuli jednomu etatistickemu felcarovi zcela sere na vlastnicka prava.
Cemuz rikate trch a radostne plesate.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 16:18:12 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To jiste, ale na rozdil od trhu zakony lze vymahat. Naklady nepochybne jsou, ale Vy jste se ptal na duvody.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 16:10:25 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To bych spis rekl, ze sam sebe popirate Vy: "postupovali dle smluvních podmínek, státní soud jim dá za pravdu"
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 14:35:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, presne, vyjma toho, co jste tam dobajil bez sebemensi souvislosti s mym komentarem. Proc (resp. co) psat sefovi, jenz ma zjevne jasno?

Zasnu. Budu-li Vas tedy chtit vyhodit ze sveho bytu a nasledne privolana ochranka Vam pri odporu udela bebi, je to moje vina.
Pokud tim "svest" myslite "pravdive uvest", tak o to se zrejme prave sef pokousel. Nez mu doslo, ze u rukou je neviditelnost zjevne provazana se slepotou. To ostatne jakousi logiku ma.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 14:14:40 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ted tedy skutecne nerozumim.
Opravdu tvrdite, ze pokud by se soud/stat zachoval zcela v duchu ankap zasad, zatimco trh/ankap by je ignoroval a dal to sezrat nevinnemu, i presto stat stale prohrava?
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 12:57:36 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
S cim konkretne nesouhlasis? V te zaplave argumentu se ztracim.
Pravda, na konci s tim chlastanim to byla trosku spekulace, mozna ses opravdu debil trvale. Tak izvini.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 12:46:21
Web: neuveden Mail: schován
Napsano takto, tedy detail sem, detail tam, je to jiste mnohem udernejsi, bohuzel zaver je pak zcela chybny, prakticky spis opacny.

Dle vsech zdroju, jez jsem cetl, doktora vytahla ochranka letistni. Naopak erolinky ze sveho letadla vykazat jiste mohou kohokoliv (ano, pokud pri tom snad porusi nejake smlouvy, musi pote nest dusledky, to samozrejme).

Spravedliva ruka trhu se tedy skutecne rozprahla rychle a mocne... a naliskala nepravemu. Co uz, trzne to bylo, a holt kdyz se kaci les...
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 12:19:03 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Treba proto, ze "dokaze to" neznamena "udela to".
Nebo treba proto, ze tahle "pokuta" je celkem plat prtna postizenym.
logo Urza.cz
kapky