Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 86)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2017-04-14 12:17:38 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jakej problem a osetrovani? Nesplni smlouvu, zalobicka, nahrada, finito.
A felcar se prece nema co sprajcovat, protoze na jejich. Ankap.

Jinak teda zacit koment ostrym versalkovym "ve skutecnosti BYLO" a po dvou odstavcich dodat "vim hovno, ale klidne to tak byt mohlo", to jsi tedy musel slavit intenzivne uz od rana.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-13 20:58:06 Titulek: Re: Argument hodnotami [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Hm, nepotesil jste me.
Obavam se, ze to je presne smer, jimz jsem pul noci neuspesne ryl.
Skutecne jste tam nekde narazil na vyse zminena temata?
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-13 14:25:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zajem popirate ponekud marne, ale zase nemate se za co stydet - kdo by nechtel.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-13 13:47:19
Web: neuveden Mail: schován
Smlouva o smlouve budouci?
(Ledaze pak by to pak obnaselo prohlidky dve, coz by me snad uz ani neprekvapilo.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-13 13:27:07 Titulek: Re: Argument hodnotami [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mne fest zaujal ten treti bod, anzto by to byl rozhodne povsimnuti hodny argument pro mistni koncepty prav a vlastnictvi (prve dva body mi prijdou principialne chybne; v prvnim moralku podporujete ji samou, ve druhem je zase prilis amorfni ta mnozina).

Bohuzel me pramizerne guglfu (ve vzacne spolupraci se zrejme obdobne kvalitni englictinou) mi zjevilo pouze odkazy, z nichz se mi zda, ze tam slo vyhradne o jakesi vnimani spoluprace, pomoci, v nejlepsim pripade snad o nejake obecne dobro/zlo; rozhodne prinejmensim o vlastnictvi (ci spis asi vlastneni nebo necem v tom smyslu) jsem nenasel ani stopu.

Nemohl byste to, prosim, nejak upresnit?
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-13 13:15:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Chapu to zcela jasne. A chapete Vy, ze je to zcela shodne s "gravitace existuje, ale nam se to nelibi a budeme bojovat"?
Vcelku pikantni pak je, ze prave stat vas pred temi silnejsimi psy formalne chrani.

To prirovnani lehce skobrtlo. Chcete-li stat zrusit, pak je i kloucka nutno vaporizovat. To ale primarnim resenim vetsinou nebyva.

Ankapovy duch - to je jenom demo, kam vede i zde oblibene bezmyslenkovite mavani jinak jiste udernymi hesly; nebo tam snad mam nejakou chybu faktickou?
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-13 13:08:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vidim...
Opet jste sem placl ten nezvratny dukaz Vasi dokonalosti. A jiste to nijak nesouvisi s Vasi touhou po oponentnich nazorech, jez ovsem bud musi byt shodne s Vasimi, nebo je musi prezentovat imbecil, jehoz lze lehce setrit. Jinak je nutno misto argumentu bystre aplikovat standardni sestavu od nudy pres nechapani az po klacky pod nohy a finis coronat opus - sdelit postoj. Jisteze ne k problemu; k oponenetovi.

Mate tedy tri moznosti:
Zabanovat mne a zit dat ve sve jiz nicim neposkvrnovane bubline. Jenze... ego.
Svou nechut k diskuzi se mnou zkusit presentovat jinak nez stopostovymi vlakny. Jenze... ego.
Zkusit diskutovat normalne, prestat s chorobnym hledanim picovin tam, kde nejsou, a nechovat se jako egomaniak, ktereho by ubylo jen proto, ze mu cumak k jeho chybe pristrcil az blbecek vycoolovanej vykradanim Dfense. Jenze...


(No a ted, jiz dostatecne osvezen, se vratim do sveho standardniho submisivne-beranciho modu a prosebne polozim pokornou, lec krucialni otazku: wtf je pan Backa?)

(A jeste jako ps#2 dodam opatrny souhlas s tou uplne posledni vetou; opatrny, neb presvedcit mne nebyva vzdy uplne snadne a lide casto jiz po par hodinach ladne plynouci diskuze zahadne meni sve chovani i slovnik. A veril byste, ze uz me jednou i napadlo, jestli Vy nakonec tady to nase skadleni neberete vazne?)
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-13 02:09:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak, a mate to i s jakymsi entrovym srotem na konci, jak su nasranej. Pointu v nem nehledejte.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-13 02:06:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kdybyste jen desetinu energie, ktera padne na to trapne recyklovane predstirani Vaseho analfabetismu, ci pripadne pouhou setinu te, jiz musite promrhat pri zoufale absurdnim patrani po svych vlastnich fixnich ideach v mem textu, venoval normalnimu precteni postu, i Vam by se jiste podarilo lokalizovat otazku, kterou nacpu nejen do extra odstavce, <startpoint pointy prveho odstavce> ale, jsa uz poucen, jeste specialne pro Vas oddelim prazdnym radkem, abyste si mohl dat regeneracni pauzu </>.

Uz ted Vam pisu jak 10letemu retardovi a niz uz jsou jenom omalovanky. Jak byste si tedy predstavoval napriklad vyjadreni meho uznani Vasi marne, ale alespon konzistentni obrane bludu, jehoz choromyslnost byla zjevna uz o kolo drive a tudiz jsem Vasi nudu, nechut, nepochopeni a cely zbytek te srackometne kamuflaze pochopitelne ocekaval uz tam?

Ech, marnost. Vidim, ze na kamikaze budu nakonec jeste vzpominat se slzou v oku.

identifikovat
delani anaze sebe sama

zoufale
vyplytvate
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 23:52:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No zkusit to muzu, pokud se ovsem shodneme na tom, co je to OK a co je to sikana. Vojna, prace, deti?

Zacnu od konce, ta je jednoducha. Ano, prostě silnější pes mrdá, v životě to tak chodí.

Ta prvni asi otazka neni, pravda? Navic nejde o sikanu - je-li to ciste pro poteseni, je to pomerne znama odchylka psychiky, jiz cvokari zovou dle jakehosi francouzskeho sadare.

A OK? Neprovozuji, nepodporuji, neoblibuji. Mrtvejch a zeszaszianovatelejch radeji min.

Nechat si soustavne nosit kafe jen sekretarkou s nejlepsima kozi jako sikanu neberu. Mirne vetsi iniciacni zahul a vetsi frei nasledne nemusi byt uplne od veci. Mladi vlcci hledaji misto ve smecce a pri tom muze byt lecktera bila vrana nehezky oklofana. Ja zatim prezil vse zcela bez nasledku. Setapouch! Soby hnusec!

Ale zase je sikana v tom nejlepsim svobodotrznim ankapovem duchu: nikym nenarizovana a nepodporovana, nedotovana a na cecek neprisata, mile asocialni a Brusel serouci.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 22:21:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je, uznavam, zcela konsistentni. Pujde-li si tedy sestilety Kolja hrat se sirkami do garaze, rodice mohou zmizet. Nepusti-li ho tam, pak dokonce vypadnout musi. Jenze tohle zadni rodice neudelaji, Kolja si to nevymuze a co je nejhur, nikdo s tim nema problem.

Well, co je to tedy za princip a jaky vubec smysl ma pravo, jez je nevymahatelne, nikdo je nedodrzuje a nikdo s nim nesouhlasi?

SMLOUVY sem netahejte, zvlast ne ty, jez "jsou treba", byt by byly v principu nemozne. Ted je snad rec o implicitnich pravech a ta asi smluvni nebudou, ne?
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 19:47:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ech, jak zacnete takhle mlzit hned ze startu, tak to skutecne na diskusi nevypada.

Misto vydelavani jste klidne mohl napsat vylucovani, relevantni je to tak stejne.
Ponechme stranou, ze (jak jsem prave psal) zde zadne vlastni (ani pronajate) nebylo.
Ponechme nakonec stranou i absurditu ziveni, jez samozrejme nedava prava absolutne zadna.

Budiz. Pokud tedy dite vlastni dum a zivi rodice, je OK, urcuje-li jim pak i pravidla? (S tim, ze rodice bud sekaji latinu, nebo mohou odpalit - to samozrejme.)

(Vasi deprivaci z chybejiciho stajlu chapu a rad i pomohu; ostatne jak se jen trochu chytite, jde to uz samo a nez se nadejete, poberete treba i takoveho kamikaze.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 15:20:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To by ale zase vylucovalo pojem "pravo". Potom je jediny pripustny pojem "silnejsi pes".
Jo pozor... a vono jo, sedi to.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 15:00:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu nebudte liny a stante se. Ostatne Mesic je dnes co by kamenem nebo si v periheliu muzete prehupsnout na Veneru.

Ono nejde ani tak o to, ze nemuzete, jako spis o to, ze muzete. Nejspis budete do konce zivota bilym krestanem, nikdo Vam ale nebrani stat se rudym uctivacem opereneho hada. Jen chtit.

Zadna spolecenska smlouva neexistuje, je to jen etatistickymi spickami profesionalne vydesignovany mechanicky zajic, kamuflaz, navnada. Kynologicky rukav, do nejz zakousnuti stavate se neskodnymi papirovymi certy.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 14:17:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale tohodlenctoho znam a zakopan je jinde. Tady mou euforii probouzela prave dost jasna explicitni zminka, ze jsou oba na cizim. No tak zas nic, no.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 11:18:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A vida, tim se zrejme z mist nejvyssich roztina i ta zpochybnovana spolecenska smlouva. Lze-li se odejit a neodejde se, souhlasi se.
Ledazeby nakej zakopanej pes...
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 10:08:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To mate tezky, to Vas vydira i osonova dira a manipuluje stekajici kousavy pes.

Ja bych SS prirovnal spis k prochazce rozkvetlym tresnovym sadem.

1) jako novorozene nemusim vybirat, sad je vukol, stejne jako SS
2) nemusim o sadu nic vedet, proste je vukol, stejne jako SS
3) ten zasranej sad je vsude, kam se hnu
4) sad do prdele neposlu, ostatne je vukol, stejne jako SS
5) sad vypalim, ale ruzovy mem vukol zustane, stejne jako SS

Dal jsem, vidim, spravne taky jen ctyri z peti, ale jsou zato festovni.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 08:32:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ups, ted se divam, ze ono to nejspis nebylo na me, i kdyz to tak vypadalo.
Tak jakoze nic, no, co uz.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 08:27:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Co taky napadat, kdyz je to nemlich to samy? A?

Ale sam davate tu smlouvu do uvozovek, protoze samozrejme o zadnou $smlouvu$ (natoz $souhlas$ s ni) nejde. Nicmene pokud budou vsichni rikat sodovce sifon, musite se smirit bud se sifonem, nebo s zizni.

Ta "smlouva" je proste soucasny stav a Vas "souhlas" je ziti v nem, nesouhlas pak logicky neziti v nem. A naskakuje mi hned cele kvarteto reseni: zmenit stav, zit jinde, zit jindy a nezit. Takze to chce nebasirovat na socanskejch pseudoformulacich, ale spis strihnout rychlou analysu a pak svuj nesouhlas projevit optimalni formou. Moznosti jsou.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 06:53:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Spis nez theorie je to jen takova nestastna vazba. "Spolecenska smlouva" zni (zvlast pro ty opravdu zastadovane) tak krasne vzletne, ze na to si sahnout nedaj. Jenze co uz dnes se smlouvou? Jedine souhlasit/nesouhlasit a nestesti je hotovo. Navic mam dojem, ze tenhle paskvil si dnes anarchisti hyckaji mnohem vic, nez jej etatisti uzivaji.

Ovsem pokud dle vzoru ruze pod jinym jmenem zamenite spolecensou smlouvu za prachobycejny osud ci status quo a misto uzavrel ci souhlasi dosadite akceptuje, smiril se ci nevzdoruje, prelousknete lehce i orisky typu dobrovolne uzavrene spolecenske smlouvy na kulatou Zemi.

Tem bez prislusnych livancu pak zel skutecne nezbyva nez perne hledat jine rodne macechy, nezklidnena mesta, anarchisticke diktatury a hranate planety.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 01:50:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tyto vzpurne protistatni ovce, jez se asocialne vzpecuji svemu primarnimu poslani, musi byt snedeny jako prve. Takove se stejne vetsinou alibisticky hlasovani zdrzi a je jim i lino svobodne prejit k jine, momentalne syte smecce.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-12 01:47:43
Web: neuveden Mail: schován
Nemyslim, ze by to hlasovani bylo podminkou nutnou; je to spis prakticke.

Vase variace na vlky se skopovym je sice mene rustikalni, nicmene stejne nesmyslna. Nechte je hlasovat, zda do kina jit, nebo je podpalit. Prohravsi pyrofobni biofilove pak pred akci samou jiste oceni moznost svobodneho odchodu pred stribrne platno.

Probuh, co jineho by uz melo byt legitimni nez to, co vsichni-1 za legitimni povazuji?
A hlasovani? Inu, folklor.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-10 14:23:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nevim co je ultimate, ale urazi me to.
V necem se mylim, nebo nebyla nalezena myslenka vubec zadna?
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-10 14:21:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Strikne vzato - ano. Tak jim bude stale zbyvat alespon jeden, jemuz stale nebylo pomozeno, a nemusi ztracet smysl zivota.
Vase prdel v mene expresivnim vyjadreni: Nezakazujte zakazovacum zakazovani, nejsme prece jako oni. Ignorujte.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-10 12:49:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pricemz ovsem dostatek empatie chybi i Vam samotnemu. Ti dobroseri to nemaji jako Vy, oni chteji pomoci kazdemu, psychopatum a sociopatum, empatum i neempatum. A Vy jim to (aha?) zakazujete.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-10 12:44:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Shit.
... vazane rzeczi.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-10 12:42:51
Web: neuveden Mail: schován
V necem mate pravdu - moralka, vse souvisi se vsim, az si zitra prijdou pro mne a tak. Jenze taky je potreba rozumet vazane rezi. Me se to netyka totiz vyjadruje pouze nepatrnost vztahu mluvciho k zakazu, ktera je pod prahem vnimani, rozlisitelnosti, zajmu. Nechcete-li to vzdy opisovat rozsahlym traktatem, jako slusny clovek pouzijete ono zcela jasne a presne "na to seru" prave ve Vami peskovane soft-verzi.

(Jinak me jeste stale naivne prekvapuje vypinani elementarni logiky, pokud se to jen trochu hodi do kramu. Tvrzeni, ze neco nedelam, protoze nesmim, prestoze nechci, je... no, umirnim se a reknu omyl, ale dost chucpe.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-10 11:51:06
Web: neuveden Mail: schován
Uz jsem mel rozepsany rozmachly koment, ale napadla me (sice ujeta, ale prece jenom mozna) situace, ze to jedno vikendove video mate nejak povinne, smluvne dane nebo tak neco. To by snad jakysi stupen omluvitelnosti dat mohlo. Je tomu tak?
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-10 07:22:44 Titulek: Re: Cherry-picking sqared [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je nejakej forek, nebo jste skutecne chtel sdelit, ze to maji presne stejne tezky jako kazdej jinej? Nebo snad ze je zle a mohlo by byt lip?
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-10 07:21:03 Titulek: Re: Cherry-picking sqared [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kdyz myslis, ze neco pomuze, nepis, ze to nepomuze. A nezinyruj se a tu pricinu klidne napis, jestli se to teda smi.
Individualni pristup je presne souscasny stav. A je zcela kuhovnu, to ano. Ona tajemna pricina se tim jevi jeste zajimavejsi.
Problem bezdaka (pokud ovsem vubec nejaky ma) je prave a presne a jen a pouze to, co negujes - prachy. Pocitam, ze by pomohly i s tou mytickou "psychostrankou".
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-09 14:46:39 Titulek: Re: Cherry-picking sqared [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No, to je teda placnuti zcela prazdne.
Kdyby nechteli/nepotrebovali, tak by neprijimali. A co "by bylo potreba" jim dokaze nabidnout kdokoli ci vubec nikdo - ciste dle nazoru/dojmu kazdeho soudruha.
Nabidni bezdakovi volbu mezi praci a kilem kaviaru - uvidis, co je mu ukradeny a co ma hodnotu a smysl.
Autor: pz100000 Čas: 2017-04-07 07:13:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zvratne zajmeno. Velmi uzitecne.
Jak se mate?
logo Urza.cz
kapky