Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Rakusak (strana 86)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: schován
A to je snad spatne, ze jim nekdo nebude chtit dat svuj majetek zadarmo? :-D
Web: neuveden Mail: schován
Mohou si udelat svou prerozdelovaci komunitu, ve ktere budou vesele zit a prerozdelovat.
Web: neuveden Mail: schován
Prerozdelovaci nebudou mit co prerozdelovat a adaptuji se. Ti, kteri budou chtit krast, budou reseni v ramci volnotrzni spravedlnosti a bezpecnostnich agentur. Neni problem.
Autor: Rakusak Čas: 2022-12-13 16:09:41
Web: neuveden Mail: schován
Sebevrazda je podle mne vrchol sobectvi a slabosti. Vzdy je lepsi zit zivot na hovno, nez zit zivot zadny. Na druhou stranu, kdo jsem ja, abych soudil druhe? Kdyz se chce nekdo zabit, at se zabije, je mi to "u prdele".
Web: neuveden Mail: schován
Ankap beru jako nejaky ideal, ke kteremu je treba se blizit. Od minarchismu k ankapu je jiz jen krucek.

Ankap rozhodne muze vzniknout a to bez donuceni, jelikoz nyni je nam stat vnucovan, takze stat existuje diky nuceni, ne ankap! Komu se ankap libit nebude, muze si zit podle svych pravidel, za sve a interagovat svobodne s kym uzna za vhodne.
Web: neuveden Mail: schován
Ja take nejsem cistokrevny ankapak, spise minarchista. ;-)
Web: neuveden Mail: schován
Zde je rozdil, ze ja tim, ze mam prijmy, nikomu neskodim, kdezto napadeni nezneho pohlavi skodi jemu a jeho partnerovi. Jako vyse prijmovy si proste koupim zbrane, ci zaplatim nekoho(bodyguard, bezpecnostni agentura), aby mne chranil. To ostatne zname i z dnesni doby, kdy bohati chrani si svuj majetek touto formou dnes, jelikoz existence statni policie vam opravdu pred nenechavym a zavistivym sousedem nepomuze.

A to schvalovani? Opravdu nevi, ze to jde jinak? Ze byl feudalismus, pak adorovana prvni republika, pak valka, pak socialismus, pak socialismus hrajici si na kapitalismus, pak tvrdy eurosocialismus, pak environmentalni komunismus? Kazdy vi, ze to jde jinak.
Web: neuveden Mail: schován
Znam jich vice, nez by mi bylo prijemno. :-D A i u tech nevedomych etatistu je mi to jedno. Schvaluji strukturu, ktera pacha zlo a tyje ze zdroju nasilim vybranych. Zde neni, co resit. :-D

Kulturni vyjimky a urzova definice svobody jsou naprosto v poradku. Proste u nas na vsi, kdyz v hospode reknete neco sproste zene do oci, muzete se spolehnout, ze vam prvni strejc na par facek, i kdyz porusuje nap. :-D Tak to proste mezi lidmi chodi. :-D
Autor: Rakusak Čas: 2022-12-09 13:24:04
Web: neuveden Mail: schován
Ano, s tim lze castecne souhlasit, ale byl bych opatrni s tim vasim hodnocenim "nekterych" ankapaku. Pokud nekdo vzyva stat, ktery koristi na lidech tim, ze od nich nasilim vybira "berni", nemam pro takovou osobu slusnych slov!!!! A bohuzel se obavam, ze vsichni socialiste toto vzyvani praktikuji, jelikoz jinak by nebyli socialisty, ze...

Jinak obecne generalizace je prirozena pro neuronove site a obavam se, ze je to pro cloveka i evolucni nutnost... :-D
Autor: Rakusak Čas: 2022-12-02 21:41:25
Web: neuveden Mail: schován
Ano, to je celkem vystizna definice socialistu a etatistu obecne. Proste sve svobody na ucet nekoho jineho ci na ukor jeho svobod.
Autor: Rakusak Čas: 2022-11-30 10:26:42
Web: neuveden Mail: schován
Ano, toto je svata pravda. :-D
Web: neuveden Mail: schován
Sdilim nazory vasi babicky. Soucasny vyvoj je nechutny.
Web: neuveden Mail: schován
Ja jsem krestan, katolik. Evropa ma krestanskou tradici. Vliv zidovskych tradic je podle meho v evrope marginalni. Ale mozna se mylim.
Web: neuveden Mail: schován
Tak ono to lze tezko predikovat, ze? Tezko muzeme predikovat, jak se budou chovat bezpecnostni agentury a jak budou rozhodovat volnotrzni soudy.
Web: neuveden Mail: schován
Moralka je subjektivni. Ja bych treba s timto asi moc problem nemel.
Web: neuveden Mail: schován
Jake? Treba kdyz pomoc nekomu v urgentni nouzi vyzaduje prechod pres vas pozemek a vy nejste k zastizeni pro to, abyste udelil souhlas. Je to poruseni napu, ale tezko bude trznim soudem odsouzene ci nejak vymahane.

Moralka je subjektivni.
Web: neuveden Mail: schován
Jisteze se cela spolecnost nebude chovat v souladu s napem, ani omylem :-D Bude so chovat tak, jak bude trzne poptavano, tolerovano a souzeno trznimi soudy.

Defektni vychova je treba to, ze diteti nedas moznost poznat to, co znamena nesouhlas. Pak nemuze chapat to, ze muze nesouhlasit s tim, jak je tyrano. Ale tyrani deti je podle meho presne pripad, ktery by trzni spolecnost netolerovala a razne by ti to vysvetlila. ;-)
Web: neuveden Mail: schován
Opet. Nap musis chapat jako zjednodusijici model, ne jako dogma. Nektere situace v trzni spolecnosti proste podle napu nebudou. Sam jsem s nekolik prisel. Myslim si, ze chov takovychto deti by proste spolecnost netolerovala. Ale jinak obecne, pokud nekdo s necim souhlasi, pak je to v souladu s napem. Zde vsak muzeme rici, ze porusenim napu uz je samotna defektnii vychova jedince a jeho tyrani.
Web: neuveden Mail: schován
Tento tvuj priklad vycucany z prstu patrne nikdy nenastane. Az se bude deinstalovat stat, lze predpokladat, ze vecna bremena v ramci pristupu k aktualne vlastnenemu majetku budou zachovana. Ale i kdyby nakrasne tvuj pripad nastal, tak jiste, smlouvu s nim uzavrit nemusis, ale on ti na to bude prdet. :-D Bude se jednat o pripad, ktery nap v realu nebude pokryvat a spolecnost se zaridi podle sveho. :-D Ale ano, nedat mu vecne bremeno, at uz s jakoukoliv motivaci, je v souladu s napem. On nema pravo na cizi majetek.
Web: neuveden Mail: schován
Ale ta tebou barvite licena situace je porusenim napu tech deti, takze v tomto pripade se neni o cem bavit. ;-)
Web: neuveden Mail: schován
Jake mas takove priklady? Tedy krome zdravotniho pojisteni ala malcolm x :-D
Autor: Rakusak Čas: 2022-11-28 14:58:04
Web: neuveden Mail: schován
Posledni tretina uz je hrozna komedie... :-D :-D :-D Jsou to tlachy o nicem, ale pro zabavu je to skvele. :-D
Autor: Rakusak Čas: 2022-11-28 13:38:00
Web: neuveden Mail: schován
Opravdu mne zklamal, zamotal se do svych definic, o ktere se nasledne pre... Nevim, myslel jsme si o nem, ze je inteligentni. Bohuzel.
Autor: Rakusak Čas: 2022-11-28 13:28:06
Web: neuveden Mail: schován
Pan hajek mne zklamal tim, ze chce uplatnovat kolektivni vinu na spoluobcany ze Sudet.
Web: neuveden Mail: schován
Kazdy, kdo pracuje, pracuje dobrovolne. Nikdo u nikoho pracovat nemusi! Pokud s cenou daneho "tovaru" nesouhlasis, nekupuj, tvoje volba. Nechces si pujcovat, nepujcuj si. Proste si tech zlych pravicaku nevsimej, nekupuj jejich zbozi, nepracuj u nich, nepujcuj si u nich penize, a je to, nemusi te trapit. :-D
Web: neuveden Mail: schován
Vykorsitovani - tam, kde pracujes, pracujes dobrovolne. Predrazovani - kupujes vyrobek/sluzbu za danou cenu dobrovolne. Uzera (lichva?) - pujcujes si za dany urok dobrovolne. Co tam mas dal? :D
Web: neuveden Mail: schován
Jak levicaci prosim nedobrovolne zivi pravicaky? Co je to za zvast? :-D
Web: neuveden Mail: schován
Ne. Levicaci okradaji prostrednictvim statu, hrozeb a siloveho aparatu. Pravicaci neokradaji, nechavaji levicaky svobodne interagovat s kym sami chteji.
Autor: Rakusak Čas: 2022-11-25 00:17:04
Web: neuveden Mail: schován
Absolutni souhlas, krasne receno. Dodal bych, ze klic je v tom, kdo chce svobodu a kdo ne. Levicaci chteji regule, limity a prerozdelovani. Pravicaci chteji svobodu a nic po levicacich nechteji - mozna jen to, aby jim nekradli zdroje.
Web: neuveden Mail: schován
Ne, nepopira. Pokud nemuzeme mit v dohledne dobe volnotrzni prostredi, byl by fajn minarchisticky stat s dani z hlavy. Minarchismus pokryva statem vetsinou justici, policii, armadu. Tam je dan z hlavy pripustna. Je to sice na prd, ale lepsi nez platit obrovske berne z prijmu dle jeho vyse na vsemozne kraviny, jako to mame ted. Takze dan z hlavy vnimam jako mensi zlo..
Web: neuveden Mail: schován
Rozdil je v tom, ze stat je vnucena nesvoboda, do ktere se clovek narodi a musi ji dodrzovat. V ankapu se clovek narodi do svobody. Co je tedy lepsi?
Web: neuveden Mail: schován
Stat znamena nasilim vnucene veci: hierarchie, pravidla, zakony, dane, atd... Ankap je absence statu. V ankapu dodrzujete jen ty smouvy, ktere chcete! Mate proste svobodu, dokud nekratite nekomu jinemu jeho majetkova prava. To je absolutne v poradku.
logo Urza.cz
kapky