Héliem naplněný obr váží pouhých 400 kilogramů, ale pilot si musí pamatovat, že setrvačnost má jako kamion. Vzducholoď se sice nestane nástupcem dopravních letadel, ale pro specifické vědecké úkoly je jako stvořená. Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka"Je to koníček, za který dostávám zaplaceno," chlubí se Günther Hans-Friedrich, jeden ze sedmi pilotů na světě. Pod pojmem vzducholoď Zeppelin si nejspíš představíme ohromné kovové koráby, které brázdily nebe před druhou světovou válkou a rozplynuly se v ikonických plamenech lodi Hindenburg v roce 1937. Tato transatlantická vzducholoď ztužená duralem nabízela pasažérům luxus podobný zaoceánské lodi. Byla jen o 45 metrů kratší než Titanic a také ji potkal tragický osud. V plamenech zahynulo 36 lidí. Nové vzducholodi firmy Zeppelin jsou zcela jiné. Místo pevného pláště využívají chytrou kombinaci přetlaku a moderních výztuží. Promyšlený systém rotorů a moderní počítačový systém dává celou vzducholoď do rukou jedinému pilotovi. S jedním z nich jsme ve Friedrichshafenu udělali rozhovor. Vášeň pro nové zeppelinové létání z něho čiší na první pohled. Vzducholodím se chtěl původně věnovat jen krátkodobě, teď s nimi načíná třetí desetiletí. Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka
PavelX7 k Práce za naturálie:
Nejakej sprostej spam jsem zaregistroval. Ked se chcete nehádat , tak s tím hádáním a sprostými útoky přestaňte . Je to easy. Skoro tak easy jako spočítat objektivní hodnotu.
Komentář 113763
PavelX7 k Práce za naturálie:
No ano , hádáte se se mnou . Tak příště zase zkuste nějaký argument , ju?
PavelX7 k Práce za naturálie:
Ano , jinak by došlo k obohacení na něčí úkor . Alternativní argument je ze cherrypickujete vy blbej trolle
Komentář 113759
Hrosik1 k Práce za naturálie:
Takze kdyz mi nekdo stejnou vec vyrobi pomaleji, tak mu mam zaplatit vic nez tomu co to vyrobil rychleji? :DDD
Komentář 113758
Hrosik1 k Práce za naturálie:
Nechapu, co by kohokoli motivovalo snazit se vyrabet s nizsimi nakldy, kdyby z toho nic nemel....
Komentář 113757
Hrosik1 k Práce za naturálie:
Jasne no. Koncime u nakladu. A hodnotu lidske prace, vcetne vlastni taky nevieme spocitat, ale rozhodne sme vykoristovany, protoze nepadaji peceni holuby z nebe do huby a je to vsechno objektivni a s kalkulackou.
Komentář 113756
Hrosik1 k Práce za naturálie:
Lidi jsou ruzni a ruzny konicky maj... to mi taky prijde v pohode Bylo by divne, kdyby se objektovni hodnota neusrale menila. Ale kebyze je subjektivni, tak na tom vubec nic divenho neni. Navic se hodnota nemusi vyjadrovat jen v penezich ale klidne v […]
Komentáře
Komentář 43889
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka"Je to koníček, za který dostávám zaplaceno," chlubí se Günther Hans-Friedrich, jeden ze sedmi pilotů na světě.
Pod pojmem vzducholoď Zeppelin si nejspíš představíme ohromné kovové koráby, které brázdily nebe před druhou světovou válkou a rozplynuly se v ikonických plamenech lodi Hindenburg v roce 1937. Tato transatlantická vzducholoď ztužená duralem nabízela pasažérům luxus podobný zaoceánské lodi. Byla jen o 45 metrů kratší než Titanic a také ji potkal tragický osud. V plamenech zahynulo 36 lidí.
Nové vzducholodi firmy Zeppelin jsou zcela jiné. Místo pevného pláště využívají chytrou kombinaci přetlaku a moderních výztuží. Promyšlený systém rotorů a moderní počítačový systém dává celou vzducholoď do rukou jedinému pilotovi. S jedním z nich jsme ve Friedrichshafenu udělali rozhovor. Vášeň pro nové zeppelinové létání z něho čiší na první pohled. Vzducholodím se chtěl původně věnovat jen krátkodobě, teď s nimi načíná třetí desetiletí.
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka
Komentář 43890
Komentář 44032
Komentář 44100