Héliem naplněný obr váží pouhých 400 kilogramů, ale pilot si musí pamatovat, že setrvačnost má jako kamion. Vzducholoď se sice nestane nástupcem dopravních letadel, ale pro specifické vědecké úkoly je jako stvořená. Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka"Je to koníček, za který dostávám zaplaceno," chlubí se Günther Hans-Friedrich, jeden ze sedmi pilotů na světě. Pod pojmem vzducholoď Zeppelin si nejspíš představíme ohromné kovové koráby, které brázdily nebe před druhou světovou válkou a rozplynuly se v ikonických plamenech lodi Hindenburg v roce 1937. Tato transatlantická vzducholoď ztužená duralem nabízela pasažérům luxus podobný zaoceánské lodi. Byla jen o 45 metrů kratší než Titanic a také ji potkal tragický osud. V plamenech zahynulo 36 lidí. Nové vzducholodi firmy Zeppelin jsou zcela jiné. Místo pevného pláště využívají chytrou kombinaci přetlaku a moderních výztuží. Promyšlený systém rotorů a moderní počítačový systém dává celou vzducholoď do rukou jedinému pilotovi. S jedním z nich jsme ve Friedrichshafenu udělali rozhovor. Vášeň pro nové zeppelinové létání z něho čiší na první pohled. Vzducholodím se chtěl původně věnovat jen krátkodobě, teď s nimi načíná třetí desetiletí. Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka
hefo k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Nevydržala by v súčasnej spoločnosti, kde existuje určitá ochrana "duševného vlastníctva". Čo by sa legitímne smelo urobiť proti takej falošnej pobočke v ankape, keby ju prevádzkoval niekto "na svojom a za svoje"?
Komentář 121613
hefo k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Ty teraz imituješ evanjelizátorov ankapu alebo si len priveľa požil? Keď poviem ja "Rothbardove hambáče sú plné hovien!", tak je to založené na mojej vlastnej reputácii - ak som neznámy človek, tak moje výkriky budú brané ako nejaký môj osobný […]
Komentář 121609
marcusant k Klima versus volnotržní dogma:
Tvrdit to můžete, ale pravda to kvůli tomu víc nebude. Prakticky celý středověk v Evropě dominovalo zvykové právo, kterému se panovník podřizoval, protože jinak by ztratil legitimitu. Zvykové právo nebylo psané, tudíž bylo velmi obecné a stručné, […]
Komentář 121608
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Vy jste mě minule poslal do hajzlu; chcete-li to vzít zpátky a navázat tam, kde jsme přestali, klidně. Ale před další interakcí chci napřed dořešit to, o čem jsme se bavili minule a shodli se, že to tak dělat nechcete – pro mě je to nutná podmínka k tomu, […]
marcusant k Klima versus volnotržní dogma:
To je právě moderní omyl, většinu historie lidstva bylo právo nalézáno na základě nějakých principů. Jedním z nich může být třeba NAP. Zkuste se trochu informovat, jste ovlivněn představou římského práva, ani anglosaské právo nefunguje podle této vaší […]
PavelX7 k Klima versus volnotržní dogma:
Ve skutečnosti je to spíš váš boj , nějak to úspěšně realizovat . Jeslti s tím nějaký jednotlivec nesouhlasí , nechápe , neví o tom , nebo je mu to jedno , je tak nějak jedno .
Komentáře
Komentář 43889
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka"Je to koníček, za který dostávám zaplaceno," chlubí se Günther Hans-Friedrich, jeden ze sedmi pilotů na světě.
Pod pojmem vzducholoď Zeppelin si nejspíš představíme ohromné kovové koráby, které brázdily nebe před druhou světovou válkou a rozplynuly se v ikonických plamenech lodi Hindenburg v roce 1937. Tato transatlantická vzducholoď ztužená duralem nabízela pasažérům luxus podobný zaoceánské lodi. Byla jen o 45 metrů kratší než Titanic a také ji potkal tragický osud. V plamenech zahynulo 36 lidí.
Nové vzducholodi firmy Zeppelin jsou zcela jiné. Místo pevného pláště využívají chytrou kombinaci přetlaku a moderních výztuží. Promyšlený systém rotorů a moderní počítačový systém dává celou vzducholoď do rukou jedinému pilotovi. S jedním z nich jsme ve Friedrichshafenu udělali rozhovor. Vášeň pro nové zeppelinové létání z něho čiší na první pohled. Vzducholodím se chtěl původně věnovat jen krátkodobě, teď s nimi načíná třetí desetiletí.
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka
Komentář 43890
Komentář 44032
Komentář 44100