Héliem naplněný obr váží pouhých 400 kilogramů, ale pilot si musí pamatovat, že setrvačnost má jako kamion. Vzducholoď se sice nestane nástupcem dopravních letadel, ale pro specifické vědecké úkoly je jako stvořená. Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka"Je to koníček, za který dostávám zaplaceno," chlubí se Günther Hans-Friedrich, jeden ze sedmi pilotů na světě. Pod pojmem vzducholoď Zeppelin si nejspíš představíme ohromné kovové koráby, které brázdily nebe před druhou světovou válkou a rozplynuly se v ikonických plamenech lodi Hindenburg v roce 1937. Tato transatlantická vzducholoď ztužená duralem nabízela pasažérům luxus podobný zaoceánské lodi. Byla jen o 45 metrů kratší než Titanic a také ji potkal tragický osud. V plamenech zahynulo 36 lidí. Nové vzducholodi firmy Zeppelin jsou zcela jiné. Místo pevného pláště využívají chytrou kombinaci přetlaku a moderních výztuží. Promyšlený systém rotorů a moderní počítačový systém dává celou vzducholoď do rukou jedinému pilotovi. S jedním z nich jsme ve Friedrichshafenu udělali rozhovor. Vášeň pro nové zeppelinové létání z něho čiší na první pohled. Vzducholodím se chtěl původně věnovat jen krátkodobě, teď s nimi načíná třetí desetiletí. Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka
v6ak k Potřebujeme děti učit, kde psát ypsilon a kde měkké i?:
> s i/y si spontanni vyvoj jazyka poradil presne stejne. Mame obe. Tak o cem je rec? Jestliže se děti povinně učí ve škole, jak psát I/Y, těžko to nazývat spontánním vývojem. Zvlášť v diskuzích, kde někdo obhajuje, jak je potřeba, aby se to děti […]
v6ak k Potřebujeme děti učit, kde psát ypsilon a kde měkké i?:
> Jisteze vadi (ac zilky mi z toho nekrupou), Vam snad ne? A pokud ne, tak co? Já bych řekl, že tam, kde to vadilo, si s tím právě spontánní vývoj jazyka poradil. > navic do mluvene podoby zasahuji OBE Ja predpokladám, že by to ovlivnilo jen psanou […]
Komentář 117193
StokarK k Dává zaměstnavatel práci?:
Předpokládejme území, na kterém žijí vyznavači ankapu. Území je rozděleno na části, které mají své vlastníky. Vlastník území může na něm poskytovat služby za dohodnuté ceny. Například bydlení ve svém nájemním domě, poskytnutí zasíťované stavební parcely, […]
Komentář 117191
StokarK k Pravda a její interpretace:
Pravda je REALITA. Nemůžeme ji popsat, můžeme jen vytvořit její model. Model zachycuje jen určitý výsek reality. Novinářská zpráva je model písemný. Může přesně citovat, co kdo kde řekl. Může k tomu přidat nějaká fakta o dalších okolnostech, kterých je […]
Komentář 117188
Rakusak k O manželství a státu:
Toto podepisu :-) Etatiste necht si uzavrou manzelstvi se statem, vybiraji si dane sami od sebe a hlavne nam daji pokoj.
Komentáře
Komentář 43889
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka"Je to koníček, za který dostávám zaplaceno," chlubí se Günther Hans-Friedrich, jeden ze sedmi pilotů na světě.
Pod pojmem vzducholoď Zeppelin si nejspíš představíme ohromné kovové koráby, které brázdily nebe před druhou světovou válkou a rozplynuly se v ikonických plamenech lodi Hindenburg v roce 1937. Tato transatlantická vzducholoď ztužená duralem nabízela pasažérům luxus podobný zaoceánské lodi. Byla jen o 45 metrů kratší než Titanic a také ji potkal tragický osud. V plamenech zahynulo 36 lidí.
Nové vzducholodi firmy Zeppelin jsou zcela jiné. Místo pevného pláště využívají chytrou kombinaci přetlaku a moderních výztuží. Promyšlený systém rotorů a moderní počítačový systém dává celou vzducholoď do rukou jedinému pilotovi. S jedním z nich jsme ve Friedrichshafenu udělali rozhovor. Vášeň pro nové zeppelinové létání z něho čiší na první pohled. Vzducholodím se chtěl původně věnovat jen krátkodobě, teď s nimi načíná třetí desetiletí.
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/vzducholod-flintou-nesestrelis-a-papeze-ochrani-rika-pilot-zeppelinu.A120221_111744_tec_technika_pka
Komentář 43890
Komentář 44032
Komentář 44100