Falešní rivalové – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2017-04-26 00:00:02

Falešní rivalové

Sobotka v médiích brutálně kritizuje Babiše. Babiš útočí zpět. Mám trochu dojem, že je to divadlo, protože jsou to koneckonců koaliční partneři, kteří společně přinesli do ČR zákony o kotlích, inkluzi, EET, zákaz kouření v hospodách a podobně. I tak někdy, když někam na net vložím nějakou kritickou poznámku na adresu Babiše, lidé automaticky předpokládají, že jsem Sobotkovec a vice versa. Jejich mediální útočení na toho druhého každopádně vytváří dojem, že existuje jen Babiš nebo Sobotka a nikdo jiný. Kdo nemá rád Babiše, měl by podpořit Sobotku. Kdo nemá rád Sobotku, měl by to dát Babišovi.

A skutečně to funguje. V poslední době mě překvapilo několik lidí z mého okolí, když přišlo s tím, že chtějí volit hnutí ANO, protože „chtějí volit PROTI Sobotkovi“. Vše je tak jednoduší, když mám jen černou a bílou. Babiš x Sobotka. Zeman x Schwarzenberg. Rusko x Amerika. Trump x Hillary. Sluníčkáři x Islámobíjci. Ve skutečnosti však není nic jako Babiš versus Sobotka nebo Putin versus USA. Skutečný boj je svoboda versus nesvoboda. Jakékoliv jiné rivalství je jen optickým klamem.
Přečtení: 34927

Reagujete na tento komentář:
Autor: lubinew Čas: 2017-04-26 07:45:15 Titulek: Re: Souhlas
Nechal jsem se chytit do pasti popůlnoční nepozornosti.
Autor: lubinew Čas: 2017-04-25 23:20:11 Titulek: Souhlas
Web: neuveden Mail: novotny.lubos v doméně email.cz
Souhlas Urzo, célem je i dle mého vytváření zdání bipolarity tak, aby ovčané mohli uvěřit tomu, že si kluci nehrají na svém písečku.
Autor: Urza Čas: 2017-04-26 06:12:09 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To ano, ale nejsem autorem textu xD
Autor: lubinew Čas: 2017-04-26 07:45:15 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: novotny.lubos v doméně email.cz
Nechal jsem se chytit do pasti popůlnoční nepozornosti.
Autor: Urza Čas: 2017-04-26 07:57:55 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já nevím, jak to udělat lépe; státá se hrozně často, že lidé autora přehlédnou a všechny texty připisují mně (což už dávno není pravda).
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-04-26 08:12:47 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
stejně jsme všichni tvoje schizofrenní já
Autor: Urza Čas: 2017-04-26 08:22:48 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mimochodem, víš, že schizofrenie není mnohočetná porucha osobnosti, ačkoliv ji tak všichni označují? xD
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-04-26 08:23:22 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
vím, jsem přece ty
Autor: Urza Čas: 2017-04-26 08:32:39 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDD
Autor: velkej Ká Čas: 2017-04-26 09:00:08 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Protože je to jen pár písmenek někde v rohu. Kdyby u toho byly barvičky, obrázky, zvuky, pachy... Ale co, až se budu cítit jako Urza a přepíšu Stoky... :p
Autor: Urza Čas: 2017-04-26 09:01:28 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To tam má to jméno autora blikat? xD
Já budu Stoky časem předělávat, tak by mě to zajímalo xD
Autor: velkej Ká Čas: 2017-04-26 09:08:31 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Blikání je old school. Druhé nejjednodušší by byly avatary + medailonky na konci článku, podobně jako to má spousta internetových magazínů. Úplně nejjednodušší je pak zvýšit přísun článků od jiných autorů a odpoutat to od sebe jako primárního autora - pak si lidé zvyknou, že zde píšou různí autoři. V tomto směru se omlouvám, že to poslední dobou zanedbávám.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-04-26 09:23:43 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
já bych to zrušil úplně


obdivujeme zde krásné myšlenky

ne jejich autory :p
Autor: velkej Ká Čas: 2017-04-26 09:26:30 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ó.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-04-26 09:31:20 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: schován
vlastně bych měl pro tebe hezkou ankap úvahu

Můžou být děti, když nechce obec? No můžou!
Můžou být děti, když nechce kraj? No můžou!
Ale můžou být děti, když nechce stát?
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-04-29 19:09:13 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pěkná reakce a dobrej nápad,

ale já bych zrušil i ty pěkný myšlenky

a




nechal bych jen prázdné mezery...
Autor: Urza Čas: 2017-04-26 09:51:18 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak přesně tyhle věci ve Stokách nechci, protože tu propaguji minimalismus (a v tom duchu bude i ten rework).
Nicméně jiní autoři už tu mají docela značný podíl, zejména poslední dobou.
Autor: velkej Ká Čas: 2017-04-26 09:53:28 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proto jsem napsal druhý nejjednodušší a první nejjednodušší. Minimalismus chválím, vlastně vzhled Stok je dobrý tak jak je. Teda hlavně když to jsou ty čvachtající smrduté Stoky :)
Autor: Adraynnith Čas: 2017-04-26 09:59:36 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: adraynnith v doméně gmail.com
Mně celkem vyhovuje, že jsou Stoky až na jednu výjimku bez obrázků a různých pozornost poutajících prvků. S bílým nesmradlavým vzhledem se to na rozdíl od většiny jiných webů dá číst v práci.
Urzu většinou poznám podle stylu psaní, tak na jméno autora koukám jen když v textu "je něco jinak" :)

Pro zlepšení čtenosti jména autora bych navrhla dát to jméno na konec článku místo na začátek. Nevím jak ostatní, ale já obvykle nadpisy a věci nad článkem přehlížím, ale cokoli pod článkem aspoň periferně přečtu.
Autor: Urza Čas: 2017-04-26 10:07:20 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zajímavá připomínka; díky.
Web: neuveden Mail: neuveden
Bohužel ta černobílost má ještě jeden důsledek - ode zdi ke zdi. Spoustě lidí se nelíbí příval potenciálních teroristů - což chápu. Jsou nasraní na různé sluníčkářské neziskovky - stále chápu, většina z těch neziskovek bohorovně kope do lidí. Nadávají na politiky - no, zde se shodneme maximálně na tom, že na ně nadáváme. A jsou odhodlaní volit politiky slibující naprosto drastická řešení v podobě zdí a drátů, povinné vojenské služby, pronásledování lidí s určitým názorem... a to prostě silně nesouhlasím, ti lidi úplně zblbli a zapomněli na protektorát a komunisty, kde přesně tohle bylo a bylo to totálně v prdeli.

Co se migrantů týče, tak je to teď, je to celkem ok. Dávky jsou v porovnání s jinými státy tak nízké, že tu být nechtějí. A ti, kteří tu chtějí být, musí pracovat. Win-win. Ano, mohlo by to samozřejmě být mnohem lepší, dávky žádné a nekontrolovat to vůbec, ale pořád je to lepší než naprosté uzavření se před světem, jak si někteří představují.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jinak k Sobotkovi a Babišovi: Kdyby Sobotka vážně chtěl, měl plno skvělých příležitostí Babiše vykopnout v průběhu posledního roku až dvou. Pokaždé, když měl Babiš nějaký průser, nebo netušil, kolik druhů podnikání tady máme apod., pokaždé to byla skvělá příležitost. Ale teď před volbami, když ze sebe Babiš dělá mučedníka a po vykopnutí se jeho preference nejspíš zdvojnásobí, má Sobotka jedinou možnost - dostat toho sráče do lochu, nebo jej odstranit fyzicky. A dost možná by tam musel jít s ním - a na to je příliš velký srab.
Autor: Sedak (neregistrovaný) Čas: 2017-04-26 08:25:23 Titulek: Re: [↑]
Myslím, že Babiš má reálně daleko větší moc + zkušenosti s fyzickým odstraňováním (HHH PRS:), než nějakej sráč Sobotka. A že jeho potopení i v průběhu jeho největších průserů by bylo pro Sobotku neuskutečnitelné.
Autor: velkej Ká Čas: 2017-04-26 08:31:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, má kolem sebe velkou síť věrných. Ale jak moc budou věrní v případě nějakého fakt vážného průseru Babiše... přeci jen, ti lidé obvykle něco dluží Babišovi, ne on jim. A když by nemuseli svůj dluh nijak splácet...
Autor: Malim (neregistrovaný) Čas: 2017-04-26 09:45:14 Titulek: Změna Autora
Doporučuji udělat jednu změnu. Přidat jméno autora ještě na konec článku doprava (třeba tam i vložit hardcoded text "vlastní rukou #{autor}", jako se to dřív psalo do dopisů.
Autor: velkej Ká Čas: 2017-04-26 09:54:23 Titulek: Re: Změna Autora [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A stačilo by jen v případě, když budu psát komentář.
Autor: Urza Čas: 2017-04-26 10:07:42 Titulek: Re: Změna Autora [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky za nápad.
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Skutečný boj je svoboda versus nesvoboda. Jakékoliv jiné rivalství je jen optickým klamem.
.............................................................................................

To já bych řekl, že skutečný boj může být třeba cvrnkání kuliček do důlku,

ale boj svoboda versus nesvoboda vede vždy do nesvobody,

tedy jinými slovy, že do svobody se nelze probojovat jakýmkoliv odporem či záměrem...

Ale,

můžete to skusit....
logo Urza.cz
kapky