Fízlí luxus na cizím pozemku – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-05-20 00:00:02

Fízlí luxus na cizím pozemku

Ministerstvo vnitra jede peklo; postavilo svým fízlům rekreační středisko, jehož bazén, tenisové kurty a hřiště na minigolf stojí na cizím pozemku. Jak k tomu došlo? Státní pozemkový úřad vydal tyto pozemky v restituci původním majitelům, jen o tom jaksi pozapomněl informovat ministerstvo vnitra; je skvělé vědět, že ve státní správě pracují toliko špičkoví odborníci. Na celém případu mi však nejvíce absurdní připadá jiná věc: Ministerstvo vnitra hodlá celou situaci řešit tak, že se bude s majiteli pozemku soudit, neboť chce tyto prostory využívat pro své fízly. Není to komické? Právě ministerstvo, které by teoreticky mělo být zodpovědné za udržování a vymáhání práva v této zemi, vpadlo komusi na pozemek a místo uznání své chyby, se pokouší soudně protlačit, že je to tak vlastně v pořádku; divíte se pak lidem, kteří státní propagandě věří, když se zachovají obdobně?
Přečtení: 45703

Reagujete na tento komentář:
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-22 00:57:24 Titulek: Re:
Protoze ta atmosfera strachu a boje uvnitr je hned citit a snizuje vykon a napady.
...................................................................................

No jo, no jo, tak to je pravda,
když už chcete bojovat, tak rozhodně nesmíte mít strach,
to je prostě základ úspěchu...
Ale to se můžete nakonec naučit právě jen v tom boji...

Pokud to ovšem není váš styl, pak tomu uhnete z cesty,
jak se říká, moudřejší ustoupí...

No von ne každej je bojovník se smyslem pro hru...
Autor: velkej Ká Čas: 2016-05-20 09:20:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Huh, díky.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-05-20 09:20:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Taky by mě to zajímalo. Strejda Google nachází nějaké průšvihy s chatou v Sirákově, ale nezdá se to být popsaný případ. (Tam se jedná o bordel v inventarizaci a vyklízení.)
Autor: Antiurza (neregistrovaný) Čas: 2016-05-20 09:23:12 Titulek: skodolibost
Urzo bez s tou skodolibosti do prdele. Tys nikdy neudelal chybu? A to ani nepocitam pedofilii a drogy.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-05-20 09:48:29 Titulek: Re: skodolibost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenže za chyby se platí. Ne jako MVČ, které se za svou chybu chce soudit a chce, aby platil majitel (který chybu neudělal).
Autor: tty123 Čas: 2016-05-20 10:07:15 Titulek: Re: skodolibost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A navíc, i kdyby za ty chyby platilo MV, tak to stejně platíme my ne nějaký zodpovědný úředník. Nemluvě o tom, že se skoro nechce věřit, že to byla chyba. V článku na aktuálně píšou, že se na to vyptávali a mluvčí jim nepokrytě lhala, že se tam nic nestaví a přiznali to, až když jim poslali letecké snímky.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-05-20 13:33:15 Titulek: Re: skodolibost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já vím, že to zaplatíme všichni, ale pořád je stav "MVČ, potažmo my všichni, utře(me) hubu" lepší než "majitel utře hubu".
Autor: PeTaX Čas: 2016-05-20 09:53:41 Titulek: Re: skodolibost [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
VY například děláte chyby soustavně. A kde je vaše odpovědnost?
Autor: Kajka Čas: 2016-05-23 08:18:06 Titulek: Re: skodolibost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jooooo, joo joooo, já na to úplně čekala :D
Autor: PeTaX Čas: 2016-05-20 10:01:30
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Státní úřady — a není to nic nového — se chovají jako stát ve státě. Jsou již tak nadřazení, že pokládají zákony za platné pouze pro plebs. Tento příklad je markantní, ale v menších rolích se to děje dnes a denně. Ostatně začíná to shora: Zeman byl soudem pravomocně odsouzen za nevymáchanou hubu k omluvě — prohlásil, že se omlouvat nebude a dodnes neomluvil. Socialisté byli pravomocně odsouzeni k úhradě závazku Altnerovi a dodnes nezaplatili, přesněji: nějaké drobné poslali Altnerovým věřitelům, což však nejsou osoby oprávněné, takže nezaplatili nic. Proč bychom se měli divit, že podobně postupují drábové režimu?
Autor: HynekRk Čas: 2016-05-20 12:06:40 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.bawerk.eu Mail: hrihak v doméně seznam.cz
Řídí se starým dobrým: co jest dovoleno bohovi, není dovoleno volovi:)
Autor: PeTaX Čas: 2016-05-20 13:09:30 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Což je sice dobré pořekadlo, jen platí pouze do doby, než se vůl nasere.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-05-20 13:31:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Už aby to bylo.
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Není to komické? Právě ministerstvo, které by teoreticky mělo být zodpovědné za udržování a vymáhání práva v této zemi, vpadlo komusi na pozemek a místo uznání své chyby, se pokouší soudně protlačit,
....................................................................................

Vůbec ne,
při pozorování okolního světa a i sebe si lze povšimnout,
že lidé povětšinou mají problémy s tím, s čím vlastně mají problém oni sami,
nikoliv ti druzí,

jinými slovy, že trám ve vašem vlastním oku bude způsobovat, že budete neustále poukazovat na třísku v oku bližního...

Takže nejvíce zla způsobují milovníci dobra,

nejvíce nenávisti produkují milovníci lásky,

nejvíce nesvobody vyrábějí milovníci svobody...
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2016-05-21 10:06:47
Podstata problému je zřejmě jinde, než v tom, že by ministerstvo čekalo, že ve sporu uspěje.

Zákon státu ukládá chránit jeho majetek a obecně si to vykládají stádní úřady a jiné "složky" tak, že se soudí a soudí až do krajnosti a to často i za situace, kdy ví, že jim to bude schozeno, protože rozsudek je něco, na co se mohou odvolat a případně na základě rozsudku hlednat nějakou jinou oběť (i ve vlastních řadách). Viděl jsem na vlastní oči.


Podotýkám, že u větších společností a družstev jsou managmenty schopny úplně stejného postupu, obávajíc se, že pokud ustoupí (nebo dokonce přiznají chybu) na základě kalkulu, třeba podloženého, budou okamžitě smeteni společníky. Viděl jsem na vlastní oči, alibismus není výsadou státních struktur a provází nesení odpovědnosti za cizí majetek (práva, atd.) obecně.

Obdobou v menším jsou pak prohlášení "musím se o ten pozemek soudit, děti by mi to neodpustili..." "vyčítal bych si, že jsem to nezkusil" "žena by nepřenesla přes srdce, kdybychom se ... vzdali bez boje" "nesoudil bych se, ale při tom, jak on se chová, mu alespoň znepříjemním život", atd.

Speciální odnoží jsou žaloby, které mají přinést potvzení sporných pohledávek pro daňová řízeních, jakkoliv je předem známo, že pohledávky nebudou uhrazeny.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-21 10:33:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Podotýkám, že u větších společností a družstev jsou managmenty schopny úplně stejného postupu, obávajíc se, že pokud ustoupí (nebo dokonce přiznají chybu) na základě kalkulu, třeba podloženého, budou okamžitě smeteni společníky. Viděl jsem na vlastní oči, alibismus není výsadou státních struktur a provází nesení odpovědnosti za cizí majetek (práva, atd.) obecně.
...................................................................................

To je moc pěkně napsaný,
a vystihuje to obecnou situaci,

tedy že přiznání vlastní chyby (pokud jsme vůbec schopni si ji uvědomit)
je bráno spíše jako slabost, nikoliv jako síla...

Ale na druhou stranu, všechno je vlastně hra,
takže můžete hrát a nevzdávat se,
nebot spravedlnost je slepá,
a záleží především na šikovnosti hráče,
zdali bude bojovat a nevzdá se, i když situce je poněkud beznadějná

A každý boj má přece své "kouzlo"
jak ví každý sportovec
a bojovník...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-21 10:48:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vony nakonec všechny cesty (mohou) vést do Říma,

tedy svobodu lze objevit nejen cestou moudrosti, kdy odkládáte svá mylná přesvědčení
ale i obráceným postupem, kdy naopak bojujete vší silou za svá mylná přesvědčení,
což je vlastně něco podobného co lze objevit i ve sportu,
že objevíte svobodu (jak věci fungují) i v boji...
Bojová umění jsou právě o tomto

V obou případech objevíte uvolnění - což je svoboda,
((nikoliv v tom, že zvítězíte, ale v tom samotném boji ))
akorát že při tom boji naděláte mnohem větší bordel a poprask,
nežli při cestě kdy odkládáte omyly...

Autor: velkej Ká Čas: 2016-05-21 13:50:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mám to chápat tak, že podle Vás lze chybu objevit vlastním poznáním, nebo za ni lze bojovat, o čemž jsou bojová umění. A já myslel, že se bojuje i za pravdu, resp. za jakékoliv přesvědčení, ať už je mylné či nikoliv. A za spoustu jiných věcí. Nezdá se mi tedy, že by Vaše filosofování uhodilo hřebík na hlavičku.
Autor: Lojza Čas: 2016-05-21 14:25:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja se tedy omlouvam, jestli se nekoho dotknu...Ale prijde mi, ze kolega vyse obvykle pise same "pseudochytre" blaboly :-((
Priznam se, ze uz to kolikrat ani cele nectu, jen to prolitnu a je to porad to same...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-21 23:58:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano, je to pořád to samé,

je to furt o svobodě, což je nuda...

Více zábavné je se zabývat tím, jak se vede Babišovi a co kde vymysleli nebo posrali na nějakém ministerstvu
či kdo jaký vymyslel píčovský zákon,
protože se ztotožnuje se svými pocity a tak má potřebu je naordinovat i ostatním...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-21 23:54:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nejde o to,
jestli bojujete za pravdu nebo lež,
ale jde o to, že bojujete,
tedy hrajete nějakou hru a máte nějaký cíl...

A při té hře se prostě naučíte jak být svobodý,
tedy ne vždycky a bezpodmínečně,
ale je zde ta možnost

Je to prostě sport, hra, boj, cíl a směr či záměr

Jestli to neznáte, no tak to neznáte,
pak jsem tedy neuhodil hřebíček na hlavičku
a jen mlátím prázdnou slámu
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-05-22 07:07:34 Titulek: Re: [↑]
Obavam se,ze Vam malo rozumim(stejne jako asi vetsina ostatnich),ale uvidime,ktery smer uvazovani bude zivotaschopnejsi-jestli ten vychodnarsky(kteremu je jedno jestli bojuje za pravdu ci lez,hlavne ze se uci bojovat a tim rust) nebo nas s hrdiny "dobra".Nechme se prekvapit.Ale dlouho to vypadalo na jednoznacne vitezstvi,kdyz jste kratce po sobe navstivil napr Indii a pak se hned vratil do Svajcu
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-05-22 07:34:53 Titulek: Re: [↑]
Boj za lez ma pro Vas nejake kouzlo?Moc ctete vychodni litetaturu.Prectete si treba Pithu(to neni-podle jmena-indicky jogin)..ted drzel zase nekde nejakou prednasku o pravde a lzi
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-22 10:45:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To ale není z indický literatury...

Říkám, že nejde o pravdu nebo o lež,
má snad pravdu Slavie nebo Sparta ???
Přesto mezi sebou vedou boj o vítězství...

Je to prostě v tom boji či v té samotné akci či spíše v touze či vůli,
nejdříve tak jako každý používáte svou vůli,
ale pak (možná) objevíte že nejlepší je pustit svou vůli a touhu
a že čím více pustíte svou vůli, tím více za vás bude pracovat vůle vesmíru...

Většinou to ale málokdo dotáhne až do úplného konce...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-22 11:35:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Prectete si treba Pithu(to neni-podle jmena-indicky jogin)..ted drzel zase nekde nejakou prednasku o pravde a lzi
.................................................................................

O to jsem zde držel přednášku zrovna minulý týden,
ovšem mé přednášky jsou krátké,
i když mnohým se zdají dlouhé a nudné,

no závěr byl takový,
že nakonec zvítězí pravda,
ale až teprve tehdy když dokáže to, co dokáže lež...
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-05-21 15:14:32 Titulek: Re: [↑]
Ted zase zateoretizuji:v idealni spolecnosti,kde nemate moznost se dostat k zivobyti jinak,nez byt slusny,schopny a makat....,kdybyste jen zkusil ten spor("aby stara nerekla"),tak Vas vyobcujem.
V soukr firmach,ktere by se musely chovat uplne stejne jako jednotlivci,by uz majitel dohlidl na sve odpovedne podrizene,jinak by firmu vyobcovaly ostatni spolupracujici firmy.
Firmy by taky nebyly tak prezrane obrovske ze statnich zakazek a statni ochrany....sen
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-05-21 15:19:01 Titulek: Re: [↑]
.....a majitel by mel vetsi prehled v mensi firme o tom,co se tam deje za nepravosti a kdo je karierni krivak.Protoze ta atmosfera strachu a boje uvnitr je hned citit a snizuje vykon a napady.A kdyz je tvrda konkurence,tak vyhraji jen pohodove firmy
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-22 00:57:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Protoze ta atmosfera strachu a boje uvnitr je hned citit a snizuje vykon a napady.
...................................................................................

No jo, no jo, tak to je pravda,
když už chcete bojovat, tak rozhodně nesmíte mít strach,
to je prostě základ úspěchu...
Ale to se můžete nakonec naučit právě jen v tom boji...

Pokud to ovšem není váš styl, pak tomu uhnete z cesty,
jak se říká, moudřejší ustoupí...

No von ne každej je bojovník se smyslem pro hru...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-22 00:50:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No nevím,
to by mohlo možná tak fungovat v případě nějakého jednotlivce či nějaké malé firmy,
ale pokud bude firma dostatečně silná,
může být, že budete vy sám vyobcován
a nahrazen někým jiným, komu to neetické chování tak zas moc nevadí...

Tedy já osobně a teoreticky spíše vidím ideální společnost jako společnost fungující na konsensu,
nežli jako společnost fungující na hrozbě vyobcování...
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-05-22 07:13:07 Titulek: Re: [↑]
Ano,ze v tvrdem,svobodnem kapitalismu by bylo mnoho mensich,lepe kontrolovatelnych firem.Na statnich zakazkach,dotacich a ochrane statem pred novymi,lepsimi a levnejsimi firmami vyrostou prezrani Budulinci
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-05-22 07:18:53 Titulek: Re: [↑]
Je temer zbytecne psat do diskuse na libertarianskem webu tyhle samozrejmosti,ale porad doufam,ze by mohl nakouknout i nekdo jiny(treba nejaky katolik,jeste porad nadseny z toho jejich pomateneho sefa a nevidiciho tu past,ktera se na ne chysta)
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-22 11:40:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
(treba nejaky katolik,jeste porad nadseny z toho jejich pomateneho sefa a nevidiciho tu past,ktera se na ne chysta)
.................................................................................

Těch už asi moc nebude,

nebot ne každý katolík má asketické sklony k chudobě
a ne každý nahlíží "bratr slunce a sestra luna"

Katolíci se raději přidrží soukromého majetku,
a názoru, že bratr je pouze ten, s kým sdílíte společnou víru...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No nevím, nevím,
já tedy nejsem zapřísáhlý zastánce soukromého majetku,

ale pokud mám nějaký majetek jenž mně má být v restituci vrácen,
tak si to pohlídám a dávám bacha, jestli mně tam někdo něco nestaví,
protože pak s tím budu mít zákonitě problémy,
takže nejen fízlové se dopustili chyby,

ale i součastní majitelé si nějako ten svůj pozemek jenž jim má být vrácen nepohlídali
a spolehli se na stát
kterej je možná ted vodrbe

Možná že si ale říkali, no super, fízlové nám tam postaví bazén a kurty,
a netušili, že se toho pak fízlové nebudou chtít vzdát
a zřejmě s tím budou muset jít k soudu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-23 11:16:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ostatně,
púodle čeho chcete určit komu patří majetek a pozemek,
kdyby zítra zvítězila anarchie a stát se odebral co věčných lovišt ?

S ním by odešla do věčných lovišt policie, katastrální úřad i zákon o restituci,
pak by tedy pozemek měl asi patřit tomu, kdo jej obhospodařuje
což bude nejspíše nějakej správce areálu,
kterej už jej vlastně také neobhspodařuje,
nebot mu to zákon zakázal

Podle katastrálního úřadu jsou dneska majiteli již ti restituenti,
jenže ti ten pozemek neobhospodařovali cca70 let,
jenže katastrální úřad je státní úřad,
takže jeho zápisy již neplatí,

nebo snad platí ???
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-23 16:40:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Poněvadž pouze první přivlastnitel daného zdroje (a všichni pozdější vlastníci spojení k němu řetězcem dobrovolných směn) nad ním může snad získat kontrolu bezkonfliktně, tj. mírumilovně.
................................................................................

mně to je vcelku jedno, já rozhodně žádný pozemky nepotřebuju a nemám o ně zájem,
ale podle vaší teorie se může stát,
že pokud se třeba tento pozemek nachází v sudetech,
bude vrácen němcům,
a pokud tento pozemek byl někdy pozemkem nějakého šlechtice,
který byl třeba popraven na Staromáku po bitvě na Bílý hoře,
tak pak nejspíše bude vrácen dědicům tohoto šlechtice,
nebot tenkráte šlechticům patřily docela velké kusy půdy,

takže nakonec zjistíte,
že vaše chaloupka stojí na cizím pozemku...

a co teprve až zavládne anarchie,
to si potom každej přivlastní státní pozemky jak jej napadne,
takže možná ani nedojdu do sámošky, nebot nějakej chytrolímn posype chodník popelem a prohlásí chodník za svůj majetek
a já budu do sámošky lítat vzducholodí
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-23 16:54:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tady mate dudlik:
...................

váš dudlík mě příliš neuspokujuje,
připomíná mě Marxův dudlík,
jenž taky odvozoval svobodu od ekonomie
a moc toho tedy nevymyslel...

Svoboda se totiž neodvozuje od lidského jednání, či nějakých vlastnických vztahů,
nýbrž od svobodné lidské mysli,
která je schopna myslet otevřeně,
nikoliv jen troglodytně egoisticky a tvrdit že toto je moje,
protože já první jsem zde vysral vlastnické hovínko...

to je sice také svoboda,
ale poněkud troglodytníí

zas tak až moc se nelišící od tvůrců státu,
jenž mají potřebu něco konrolovat,
tady jde zase o dost podobnou potřebu něco vlastnit
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-23 17:04:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
jo a ten základní omyl
)všeobecně rozšířený)
je že jste VLASTNÍKEM TĚLA

ale tento omyl si můžete uvědomit až teprve ve svobodné mysli,
a pak teprve začnete i svobodně jednat

ale při nesvobodné mysli je to tak,
že jste vlastníkem těla...

ale to vyžaduje oproštění se od připoutaností, tedy duchovní praxi jenž vede ke svobodné mysli...

tak asi tak...
Autor: Lojza Čas: 2016-05-23 19:29:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Cece ty neustale meles takovy hovna, ze to snad ani neni mozny...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-23 20:24:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Chápu,

i pro prvnáka je násobilka španělskou vesnicí...

Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-05-23 21:21:33 Titulek: Re: [↑]
Teda, už je to hromadu let, co jsem se trochu zabýval buddhismem, ale dovoluji si tvrdit, že se zásadne mýlíte.
právě, že JSTE vlastníkem svého těla -- patří vám, protože Vy jím nejste, Vy jej používáte k existenci, Vy nejste totéž, co Vaše tělo.
Patří Vám, můžete jej použít k tomu, abyste se stal bohatým, nebo k tomu, abyste pomáhal druhým, můžete je zničit nezřízeným chlastáním, nebo něčím jiným, ale kdo jiný by je měl vlastnit?
A ano, pochopení, že Vaše fysické tělo nejste Vy, ale že je to pouze nástroj ve Vašich rukou, je jedním z nezbytných kroků na cestě k osvícení. Jak své (své! Nikoli státní, sousedovo, hlavy církve nebo nějakého socanského blábolila) tělo použijete, je už na Vás.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-23 21:52:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Teda, už je to hromadu let, co jsem se trochu zabýval buddhismem, ale dovoluji si tvrdit, že se zásadne mýlíte.
právě, že JSTE vlastníkem svého těla -- patří vám, protože Vy jím nejste, Vy jej používáte k existenci, Vy nejste totéž, co Vaše tělo.
..................................................................................

To jak to píšete, to by tak nebyl rozdíl mezi osvobozením a neosvobozením...

popíšu vám to tedy z pohledu vlastnictví,

když zjistíte, že nejste tělo, zjistíte, že jste vlastníkem celého projeveného vesmíru, tedy i vašeho těla ale samozřejmě nejen jeho

tedy, celý vesmír je vaším tělem,
respektivě že přímo vy sám, ovšem již ne jako nějaká osoba, jste celým vesmírem

a dokonce vaše existence je ještě předcházející vzniku vesmíru
)věčné a nezrozené)

takže dobrá zpráva pro vás,
jste vlastníkem celého vesmíru, ted už jen záleží na vás jak budete přistupovat ke svému majetku, zdali jej bude porcovat na malý kousky a říkat to je moje a to je tvoje, nebo se bude o vše starat úprotože to je vaše bez nějakého porcování a stavění plotů

protože my všichni jsme vlastníky celého vesmíru

ps. některým budhistům se svého času líbil komunismus, protože si mysleli že je to budhismus, jenže centrální plánování není budhismus

Autor: Vostál Petr Čas: 2016-05-23 22:04:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Omlouvám se že to není úplně přesné,
nebot duchovní ptákoviny se spíše popisují z pohledu negování,
zatímco tady jsem to popisoval z pohledu získávání...

negování se používá proto, aby jste si nevytvářel představy o tom,
co máte získat,
a tak získal pouhou představu,
nikoliv fakt či skutečnost

používat představy pak vede ke komolení a výsledkem jsou pak náboženství a socialismy a komunismy
Autor: velkej Ká Čas: 2016-05-24 07:47:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, a toto pochopení má (mj.) zajímavý důsledek v transhumanismu, který sní o překonání různých omezení vlastních tělesných schránek. Totiž ten, že můžete získat jiné tělo, z masa a kostí či umělé, nebo že ke své existenci nepotřebujete tělo (to už je hodně transhumanistické). Vlastnictví těla tedy může být brzy v praxi chápáno opravdu jako vlastnictví v tom smyslu, že tělo půjde prodat/odvrhnout (a "přestěhovat" se jinam), nebo naopak pronajímat jiným osobám (ty by dané tělo přímo ovládaly). Může být možné i vlastnit více těl (a navíc některá pronajímat). No, myslím, že se to celé ještě pěkně zamotá...
logo Urza.cz
kapky