Hudrování Pelikána a krácení daní – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-04-06 00:00:02

Hudrování Pelikána a krácení daní

V pátek jsem ve Stokách psal, že Robert Pelikán udělal i něco pozitivního; dnes si tedy pojďme znovu připomenout, jaký zmrd ten náš ministr spravedlnosti je. Sněmovna před pár dny schválila jeho novelu trestního řádu, podle které již není trestné jen krácení daně, ale i příprava tohoto činu; zákon v praxi znamená především další rozšíření pravomocí fízlů, neboť tito nyní budou moci zahájit odposlechy a sledovačky již v případě podezření, že se někdo daně krátit teprve chystá. Všichni podnikatelé s konexemi u policie, již se je nestydí využít k likvidaci konkurence, jsou Pelikánovi zajisté velmi vděční; daleko více citlivých dat (pocházejících i od lidí, kteří nic neudělali, jen se možná chystají ukrýt před lupiči trochu majetku) se dostane do rukou fízlů, kteří je zajisté dokáží alespoň z části zobchodovat. Stát navíc uloupí více peněz, takže win-win; a na daňové poplatníky defekuje canis familiaris.
Přečtení: 22346

Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-06 10:08:20
Macek:"Skandál Panama Papers jen podtrhuje to, co si každý jen trochu soudný člověk myslel: na tyto daňové „optimalizace“ a úniky by se měl státní aparát soustředit a ne buzerovat drobné a střední živnostníky. Jenže bohužel stále platí, že kapři si rybník nikdy nevypustí"

Vyberci dani a jejich spehy je potreba zlikvidovat jako mravence.Meli jsme je na kuchynske lince na chalupe,nepomahalo zdlouhave zabijeni,drahe a nebezpecne jedy,falesne navnady,nadavani....Pak jsem proste vzal lux a vysal vsechny drobky.To jsem udelal 3x ve trech dnech po sobe a uz se tam nikdy neobjevili.
Kdyzuz budete nekdy predelavat Stoky,prdnete tam moznost Ctecka(na Mises to funguje).Ale je to jedno,tady jinak vsechno funguje optimalne,nevim,co ten pz mel ( spis u sebe)za problemy
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-06 10:09:58 Titulek: Re: [↑]
...stejne reseni je i pro uprchliky.Levne a okamzite.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-06 10:14:13 Titulek: Re: [↑]
Aha pardon,ted Ctecka funguje-kdyz primo otevru clanek.U diskuse ne-ale to asi nejde udelat
Autor: Urza Čas: 2016-04-06 10:51:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, s Mackem nemohu úplně souhlasit, stát by se neměl soustředit ani jedním směrem, ani druhým, ideálně by neměl brát nikomu nic.
Řešení výrobců by bylo fajn, ale mravenci se méně brání.
Co se týče uprchlíků, tak nevidím důvod k plošnému luxování.
A konečně čtečka – v pravém menu je odkaz na RSS feed.
Autor: pz100000 Čas: 2016-04-06 11:55:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kdyz jsem tady: nechal jsem Vam vcera jeste jakysi koment u toho clanku na Mises.

Neberte to ani smykem jako nejakou vyzvu ci cokoliv podobneho, to fakt chran buh.
Jenom (vzhledem k tomu, ze neni az tak docela souhlasny :) a Vy tam asi prilis casto nebrousite) nechci, aby to vypadalo jako nejake za zady podstrcene kukacci vejce.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-04-06 12:01:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
S těma uprchlíkama si nejsem jist. Chápu, ale jistý si nejsem. Přišlo jich do Evropy strašidelné množství a co v Evropě dělají je docela pecka. Minimálně nepracují a vyžírají místní. Už to je na vykopnutí. Nechci, aby to bylo ve smyslu "konečného řešení", ale "vyčistit" Evropu, jako první krok bych neviděl až tak špatně. Upřímně je mi šuma fuk, že na to mohou doplatit úplně nevinní lidi. Mezi těmi "uprchlíky" není dohromady snad ani 1% těch, kteří utíkali před nebezpečím + ekonomických migrantů. Já např. chápu, že situace s brannou povinností v Eritrei je, no řekněme zasraná. Jenže přeci není sakra možné, aby to Eritrejci vyřešili tím, že se prostě hromadně přesunou do Evropy. Na to tu není v tuto chvíli místo ani prostředky. Podobně ostatní přivandrovalci. To není jejich snaha odejít od hrůzy, ale jít vyžírat. Není možné přehlížet, že 99% těchto lidí nemá šanci se tu uživit a to ani na černém trhu, protože na činnost, kterou my nazýváme práce (deset hodin hákovat - jakkoli - s jednou cca půlhodinovou přestávkou na oběd) nejsou zvyklí. Žádný zaměstnavatel, zvlášť na černém trhu, nebude zvědavý na nějaké jejich kulturní nebo náboženské odlišnosti, mlácení hlavou o tepich 5x denně, ramadán, pohrdání ženou - zákaznicí a podobné jejich zvyklosti. Taková situace nemá podle mě bohužel jiné řešení, než že odsud budou pokud možno ve vší slušnosti, ale zároveň naprosto nekompromisně odejiti. Jinak je časem nasraní lidi fakt "vyřeší konenčně" a to by se mi opravdu nelíbilo.

To neznamená, že sem nemůže přijet nikdo z arabského světa za prací, předvádět umění atd. Ale teď je potřeba úklid. Politici to dostali příliš daleko na nějaké gentlemanské řešení.
Autor: pz100000 Čas: 2016-04-06 12:32:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja tedy do ct. pana Vlacha samozrejme nevidim, ale mluvil vyslovne o vysavani drobkuu, coz mi evokovalo spis vzit je u huby, nez vzit je pod krkem. Coz je reseni, ktere by zde melo konvenovat.

A ze jiste byl s drobky vysat i nejaky mravenec? Asi jo, ale jak znamo, lidi je jak sracek...
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-06 12:58:31 Titulek: Re: [↑]
Jo,tak jsem to myslel-uprchliky i uprchliky Nekrmit!
A k dudliku:zdalo se mi,ze Urzova parketa je dokazovani ,ze muzeme fungovat uplne bez urednika,ale Vy ho zamestnavate a vytacite prkotinama.Tak jsem Vam dal jako dudlik k posouzeni clanek Mises o inflaci v Nemecku s otazkou,co byste delal na miste babise (po vyhranych volbach na cele care,s pohodlnou 2/3 vetsinou),aby k tomu nedoslo i u nas?Hm?
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-06 12:59:31 Titulek: Re: [↑]
Oprava-uprchliky a uredniky
Autor: pz100000 Čas: 2016-04-06 14:49:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A vida. To jsem vcera uplne prehledl, ze to bylo na me.
Nejak jsem asi z toho familierniho tonu a znalosti dudlacich navyku (a odkazu na Misese potazmo) aut. usoudil, ze je to pro Urzu - ostatne Vam na to taky briskne odpovedel.

Nicmene kdyz uz jste si dal tu praci, tak jsem to aspon expost proletl a mam pro Vas dobrou zpravu: k zadnym skodam z prodleni nedoslo, nebot na konci jsem si musel stejne do huby vetknout vlastni palec, abych se naopak uklidnil po dodudlani dudliku Vaseho. Cestny pionyrsky: ani neuklidnilo, ani nepobavilo.

Tu debatu uz bych moc nepitval, ale je-li Vase zdani spravne, mnohe by vyjasnilo: Urza byl na cizi parkete. Gro te debaty (ehm) nebylo o urednikove potrebnosti (fuj, ani napsat to nemuzu), ale o (teoretickych?) moznostech a okolnostech jeho rozhodovani.
Ze jsme skoncili u Neumetel, to uz tak nekdy holt byva.

Abych Vam ale nezustal dluzen odpoved: jelikoz mam v tele jeste jakasi rezidua studu, slusnosti a mirneho priklonu k tradicim, vykonal bych zrejme svuj finalni prinos statni ekonomice v uzamcenem Picihnizde aplikaci vypujcene kratke palne zbrane.

(Timto asi take vyznivaji lehce dementne nektere moje predchozi dudlikove implikace, tak na ne serte :))
Autor: Urza Čas: 2016-04-06 12:46:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, ale to jsou mnedle dvě úplně odlišné věci; jedna věc je, že někdo utíká před brannou povinností, ale vlastně i to, že je to ekonomický migrant, který jde za lepším životem, je naprosto v pořádku. Ať si každý jde, kam chce, já kdybych byl v nějakém zasraném africkém státu, tak se tam na to taky vyseru; vždyť kdo by tam chtěl žít? A rozhodně bych jim nijak nebránil v tom, aby se přesunuli sem.
Na druhou stranu ale žádné sociální dávky, žádná pozitivní diskriminace, žádné neziskovky integrující, žádné bydlení pro ně, nic takového; prostě když sem přišli, ať se starají. Ať jdu někam na černo makat (a samozřejmě když zaměstnavateli nebude vyhovovat mlácení o zem, mají smůlu), ať prodávají kebab, ať třeba vyrábějí drogy, to je jedno.... ale žádné jako že se o ně budeme starat.
A v momentě, kdy se rozhodnou živit kriminalitou, nebo budou předvádět nějaké znásilňování, tak prostě zastřelit; a ne jako nějaký "trest smrti", prostě ať má každý zbraň a když někoho zastřelí prokazatelně v sebeobraně, ať je mu naopak poděkováno, ne že bude tahán kdesi po soudech a bude s ním zacházeno jako se zločincem. Prostě jak někdo chce jiného okrást/znásilnit/whatever, střelba, nazdar.
Nevidím nic špatného na tom, aby se lidé přemisťovali z míst, kde to stojí za hovno, do míst, kde je to lepší, ale rozhodně nemají nárok na to, aby se jim v cílové destinaci někdo nějak přizpůsoboval, nebo je dokonce živil; prostě ať se zařídí po svém, nemám nic proti tomu.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-04-06 14:10:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo. Souhlas, souhlas, souhlas, jenže houby platnej. Např. stát se svýma finančníma podporama běženců nepřestane. Teď je na takovéhle úvahy vzhledem k tomu kolik a jakých se jich sem navalilo už pozdě. Navíc ti, co sem lezou rozhodopádně nemají zájem/úmysl živit se prací. Mnozí z nich jsou svými imámy naočkováni k tomu, aby nás považovali za méněcenné s poviností jim sloužit. Já se obávám, že nějaké čisté řešení už není možné, protože ty hordy, které do Evropy lezou, považují jakékoli nesilové řešení nebo obyčejnou lidskou vstřícnost za naši slabost, kterou mohou podle svých zvyklostí využít. Takže podle mě je jediným řešením občanská neposlušnost a ukazovat běžencům drápy. V Teplicích nepomohlo domlouvání, nic. Až lidi začali znepříjemňovat arabům život. Že tím porušují nějaký lázeňský řád nebo co, bylo těm lidem putna. A najednou se situace zklidnila a dokonce to přimělo i kuvajtskou ambasádu k nějaké činnosti. Kubara mohl plácat, co chtěl, městská nebo státní policie taky. Lidi si stáli za svým. Že si na tom přihřál svůj ešus s polívkou i Okamura... no to se dá očekávat, nějaké politické zneužití. Co vím, tak lidi ho měli spíš na háku a šli si za svým.
Autor: Sedak (neregistrovaný) Čas: 2016-04-06 15:03:33 Titulek: Re: [↑]
TF: Bohužel, čistého řešení se už nedočkáme. A obávám se, že v budoucnu ani humánního. Neomarxistické státy na západ od nás výhybku nepřehodí a za pár let bude pozdě. Občanská válka anebo úspěšná islamizace některých zemí a následné globálnější války se sousedy jsou staletími ověřený postup. V tomto kontextu je zajímavé, že muslimové jako asi jediná skupina to mají se sebevlastnictvím a NAPem jinak, než zbytek světa.
Autor: Urza Čas: 2016-04-06 23:35:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V jakém smyslu jinak?
Muslimové na NAP dlabou, zbytek světa taky (až na nějaké výjimky v podobě libertariánů).
Autor: Sedak (neregistrovaný) Čas: 2016-04-08 12:46:27 Titulek: Re: [↑]
Je pravda, že na NAP dlabou úplně všichni. Respektive by jej i intuativně chápali, ovšem jen mimo sféru působení státu. Budiž. S tím vlastnictvím těla - u muslimů by byla odpověď, že jejich těla vlastní allah. Protože narozdíl od křesťanů v islámu neexistuje svobodná vůle a všechy činy muslimů řídí jejich bůh.
Autor: Urza Čas: 2016-04-08 13:09:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Inu, v naší společnjosti je zas odpověď, že těla vlastní stát, no, to není o moc lepší.
Autor: HynekRk Čas: 2016-04-06 15:36:56 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.bawerk.eu Mail: hrihak v doméně seznam.cz
Mělo by se postupovat, tak jak píše Urza.

Ale nakonec se bude zřejmě dosti pravděpodobně postupovat, tak jak píše Tomáš F.

Bohužel.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-06 19:28:41 Titulek: Re: [↑]
Kdyz neprestane,tak si zvolime toho,kdo prestane.
Autor: Urza Čas: 2016-04-06 23:32:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím s tím, že stát to posral, ale nemyslím, že řešením je si nějak zkusit vymýšlet, jak by řešení vypadalo v libertariánské společnosti a nasimulovat ho.
Jediná smysluplná akce je mnedle zkusit vzít státu ty pravomoci, které využívá ke kurvení celé situace.
Naopak naprosto špatné řešení je mnedle úvaha "stát to posral, živí je tu, kdyby tu nebyl stát, tak už by tu nebyli, takže ať je stát alespoň vyhodí".
To bychom mohli rovnou říct "kdyby stát nebral lidem peníze, jsou bohatší, takže ať stát alespoň co nejvíce reguluje a řeší věci, které by si jinak lidé mohli pořešit sami".
Autor: Lojza Čas: 2016-04-06 14:00:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proc porad sakra nekoho vykopavat, neco resit, nekomu zakazovat vstup...
Napriklad ja osobne nemam vubec nic proti "ekonomickym uprchlikum".
At prijdou, pracujou, vydelaj si a maj se dobre a nebo at se flakaj a chcipnou hlady. Hlavne at se do toho nesere stat, nic jim nedava, nic jim nezarizuje, nic jim nezakazuje a necha je byt (a s nimi i vsechny ostatni lidi).

Velmi jednoduche reseni. A kdyz budou delat bordel, zachovat se k nim jako k uplne komukoliv jinymu, co dela bordel. Kdyz uz tu ten stat mame, tak at je holt zavrou a je to (V pripade, ze spachaji nejaky zlocin). Sice k tomu mam asi milion namitek, proc to neni uplne idealni, ale holt to tu tak mame, tak ok, tak teda zlocince zavirat, no.

Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-06 12:44:42 Titulek: Re: [↑]
Ohledne Macka jsem chtel jen zduraznit ten nepomer ve spehovani malych a velkych.Vsichni chci u plotu,kde se to nesmi a pak to schyta ten s nejmensim sulasem.
Myslel jsem "vyluxovat"potravu.
Uprchlikum stejnetak- jen prestat v Nemecku davat podporu a je konec.
Autor: pz100000 Čas: 2016-04-06 11:42:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Wtf?
Vy, jak jste vcera porozdaval vsechny dudliky, uz jste se asi nemohl soustredit na cteni:

"Nemluve o tom, ze pokud se to zde jinym nestava (a mne vlastne driv taky ne), tak nejspis vubec nebude zavada na Vasem prijimaci."

Optimalne (nebo reknem temer, ty superlativy jsou zaludne) to zde skutecne funguje a nedavno jsem to kdesi tady dokonce explicitne konstatoval. A chte nechte :) uznavam, ze vcetne pristupu majitele.
Autor: Urza Čas: 2016-04-06 11:46:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuji, toto potěší, dělám, co mohu.
Autor: pz100000 Čas: 2016-04-06 12:00:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale nonono, zase...
Copak nevidite, jak je usmev toho (minuleho) smajlika krecovity? :)
Autor: marek28 Čas: 2016-04-06 14:24:44
Web: neuveden Mail: neuveden
Známá nedávno byla na policii, že jí bývalý okupuje byt a odmítá se vystěhovat, dokonce vyměnil zámky u dveří, takže se ona nemůže dostat do bytu, který má ona v nájmu, aniž by tam on měl tr. bydliště. Sice měla kde jinde bydlet, ale stejně. Policajti jí poslali do prdele, že tam s ní nepůjdou. Dneska jsem nějaké dva borce v taktických vestách viděl zasahovat u přechodu pro chodce, kterak tam buzerují dva školáky, že jeli na kole přes přechod. Je fajn, že naše bezpečí je v dobrých rukou. :)

To jen taková historka, k tématu nic. Jen že je to prostě zmrd a tečka, ale to není nic nového.
Autor: HynekRk Čas: 2016-04-06 15:36:03 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.bawerk.eu Mail: hrihak v doméně seznam.cz
Zřejmě by měla co nejdříve ukončit nájem. Ale faktem je, že nový občanský zákoník ji teoreticky může nutit za tento byt platit dále. Zejména pokud bývalý by mohl být ohrožen chudobou apod. I takové prasárny tam jsou. další možností je najmout pár drsných chlapů, kteří ho vyštvou (i takové firmy existují). cena ovšem bude nemalá.
Autor: Urza Čas: 2016-04-06 23:33:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dobrá historka, bohužel vůbec ne neuvěřitelná.
Autor: Urza Čas: 2016-04-06 23:37:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinak historky sem pište dál, i když jsou od věci; případně můžete někdy přispět ucelenějším textem nejen do diskuse xD
logo Urza.cz
kapky