Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Baph0met k Stát narušuje vztahy:
A jaký je rozdíl mezi 35 letým a 15 letým? Pokud váš argument byl "rodiče by se měli bát o své děti" pak to platí i pro 35 leté, pokud váš argument byl "rodiče by se měli bát o své děti které jsou pod 35/20/18/15... let" pak by mě […]
Komentář 87954
hefo k Stát narušuje vztahy:
Právo rodičov brániť deťom do určitého veku (nie vždy presne stanoveného) v samostatnom (a až na výnimky nerozumnom) rozhodovaní sa v ľudskej (a mám za to, že to platí aj u vyšších cicavcov) spoločnosti uplatňovalo už dávno pred vznikom štátu. Preto o […]
Komentář 87953
li k Stát narušuje vztahy:
Slovo "pustil/nepustil" používáme u dětí do určitého věku – tím je chráníme, protože za ně máme zodpovědnost. Řadu věcí člověk pozná až zkušeností, takže pokud ještě děti nemáte, tak je to asi obtížnější pro představu.
Komentář 87952
Ondrášeček k Stát narušuje vztahy:
Obecně jsem hodně proti mocenskému přístupu ve vztazích, takže nevím, jestli mi vůbec dává smysl používat označení pustil/nepustil. Jestli bych ale byl proti tomu, nebo ne, to záleží. Věk mi obecně přijde jako nedostatečná vstupní informace, protože […]
Komentář 87951
Ondrášeček k Stát narušuje vztahy:
Přijde mi, že ani jeden z nás nemůže vědět, co by dělali, kdyby neexistoval mocenský aparát, kterým se můžou ohánět. Kdyby ale neexistoval, neměli by právo mi v tom ani bránit: Mohli by mi říkat, že nevěří mým schopnostem, ale pořád bych mohl odjet i přes […]
Komentář 87949
hefo k Stát narušuje vztahy:
Vidím, že si ešte nič nepochopil, a vlastné deti nemáš. Keby ti povedali pravdu, že sa o teba boja, a že nedôverujú tvojim schopnostiam v tomto ohľade (čo u 15-ročného nie je nič zvláštne), tak by si reptal, a do omrzenia zdôvodňoval, prečo nemajú pravdu […]
Komentář 87947
Baph0met k Stát narušuje vztahy:
Chápu to správně, že ve 35 letech je fajn bydlet stále u rodičů jenom protože se o Vás bojí?
Komentář 87946
li k Jak politika ničí rodinu:
"Chceme-li podporovat rodinu, je třeba podpořit prostředí, ve kterém je jakékoli skupině lidí, kteří spolu mají kladný vztah a mají určité materiální podmínky, umožněno svobodně vychovávat dítě (dnes některé kmeny např. vychovávají děti kolektivně, v […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...