Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Radoslav Khun k Státní školství je zlo: Posedlost byrokracií:
Když je nemusí vnucovat, proč je teda vnucuje? Jednoduchá otázka, zkus odpovědět. To s plotem je debilní, já sám sobě nebráním jím projít, že? Na tvrzení o tom, že dnes utíká víc lidí než za komunismu, prosím zdroj, jsem přesvědčen, že na to žádný zdroje […]
Komentář 118756
Radoslav Khun k Státní školství je zlo: Živá tiskárna:
Já vám nevím, dlouho jsem si to myslel, ale na druhou stranu ta jeho agrese, jak se dycky nasere a začne nadávat do idiotů, když mu někdo něco vyvrátí nebo upozorní na jeho nekonzistenci (což je hrozně jednoduchý), mi připadá docela autentická. Ale jo, […]
Komentář 118755
Radoslav Khun k Státní školství je zlo: Živá tiskárna:
No já jen, že tu pořád někoho označuješ za idiota, debila, tupce a podobně, ale sám nejsi schopen si po sobě ani opravit opačně nastavenou klávesnici... tak možná příště víc pokory?
Komentář 118754
Radoslav Khun k Státní školství je zlo: Živá tiskárna:
No jsme zase u té metafyziky. Pokud tu o někom prohlásím něco negativního, tak to fakt nutně neznamená, že pro mě z principu platí to samý. Jestli si to o mě myslíte, to samozřejmě můžete, ale podložit mi to hádám schopen nebudete, jako doposud...
Komentář 118752
Radoslav Khun k Státní školství je zlo: Posedlost byrokracií:
Počkejte, já fakt nevím, je to troling nebo to myslíte vážně? Bavili jsem se o tom, v čem je špatný stítní školství, potažmo jakákoli státní služba. A došli jsme k tomu, že pokud se někdo podvolí pohružce násilí a zaplatí, tak se nejedná o krádež?
marcusant k Státní školství je zlo: Živá tiskárna:
Myslíte fanatickej trol? Možný to je, ale fanatici vůbec nemívají smysl pro humor. Norek ho minimálně jednou projevil, ale třeba se spletl...
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...