Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Radoslav Khun k Absurdita zdanění práce:
To je jako opravdu vážná otázka? Proč se třeba koně nepočítají za auta? (A to k nim mají mnohem blíž než ČR k ankapu). Česká republika (už ten název žejo) se jako ankap nepočítá proto, že jím jednoduše není, stejně jako kůň není autem. Ankap je nějak […]
Komentář 118371
Radoslav Khun k Státní školství je zlo: Posedlost byrokracií:
Vy jste zajímavej přispěvatel do diskuze, máte hrozně široký výplody, ale není v nich žádnej obsah. Nejste náhodou politik? A pokud se vám ten argument zdá imbecilní, tak ho nějak vyvraťe (což jste zatím, co jsem viděl, nikdy neudělal, stejně jako […]
Rakusak k Státní školství je zlo: Posedlost byrokracií:
Stat dobrovolne nekomu plati z penez, ktere nekomu vzal nasilim? :-D :-D Takze je vlastne vse v poradku :-D Kdyz ti nasilim ukradnu tisic euro a dobrovolne je venuji treba sousedovi, pak je to v poradku?
Rakusak k Dnes začíná škola i Stoky 2025:
To, ze se vzdelava jinak nez chce ten tvuj stat, neznamena, ze jsou zanedbane. ;-) Mozna ve tvych ocich ano, ale s tim asi nic neudelam :-D
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...