Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Regis2 k Argumentujete proti utilitarismu dobře?:
Určitě sankce poškozovaly i kapitalistické státy. A netvrdím že bys tohle tvrdil - další tvoje demagogie, prostě ti to bez ní fakt nejde, viď? Vysloveně tam zmiňuju další "podbobný pitomosti" na který ses vymlouval. Tak už si zase nevymýšlej. […]
Hrosik1 k Argumentujete proti utilitarismu dobře?:
1) žádný plně kapitalistický volnotržní stát na světě neexistuje. 2) kapitalismus = soukromé vlastnictví = volný trh - co se vám na to přesně nelíbí? 3) můžete rosím definovat námezdní práci? myslíte dělnickou? 4) živnostník nebo osvč který nemá žádné […]
Komentář 103290
Hrosik1 k Kanál Svobodného přístavu: O významu individualismu pro svobodu s Matthiasem:
1) na kom parazitují? 2) to jsem ještě nikdy neslyšel a to docela se zájmem sleduji mnoho lgbt aktivistických skupin i celebrit. 3) jestli myslíte náhradní mateřství (již jsem psal na začátku že nejsem úplně fanoušek, ale nechci to řešit zákazem) tak to […]
Komentář 103288
li k Kanál Svobodného přístavu: O významu individualismu pro svobodu s Matthiasem:
1) spousta lidí vystupuje jako skupina – ale nepotřebuje k tomu na nikom dalším parazitovat 2) jaké jsou podle vás ty jejich požadavky? pozitivní právo na děti, které si homo pár nikdy nezplodí 3) individualismus se týká, jak to chápu já, hlavně respektu […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...