Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Nikdy mě nepřestane fascinovat, jak lidé, se kterými odmítám diskutovat, si vždycky vymyslí nějaký "dobrý" důvod typu "nemá argumenty", "neposeru se před ním" a podobně, místo aby přijali ten skutečný důvod (byť ho explicitně […]
Komentář 121703
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
U hokejistů to OK je, mají to přímo uvedené v to zákonu; kopie při kydání hnoje už legální není, protože nejste oprávněná osoba uživate velký státní znak.
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Ano, můžeme se ze všech sil soustředit na omyly toho druhého; dokudd však budeme ignorovat svoje, nikam to nepovede.
Komentář 121700
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Ano, to je obvyklá chyba; když nevím, jak něco udělat, raději řeknu, že to nejde, než abych zjišťoval, jak to udělat.
Komentář 121699
Mortalis k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
No velký státní znak byl i na dresu hokejistů (např. v Naganu), takže to je ok? Kopii toho dresu si můžu koupit a nosit i při kydání hnoje. To je taky ok?
Komentář 121693
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Obecně dává větší smysl o věcech mluvit a snažit se, i když druhá strana nevypadá, že by měla zájem, než prosadit silou to, co chci, jen proto, že jsem zrovna silnější – vytvářím tím totiž přecedens, že tak to má být, přičemž ten precedens přetrvá, i když […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...