Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
li k Zaměřme se na menší cíle.:
Říkejme tomu raději minarchie a prozatím zapomeňme na ankap... Je to sice jiný cíl, ale zaměřme se na něj, tady s Filozofickým okénkem zcela souhlasím!
Komentář 89999
Regis2 k Zaměřme se na menší cíle.:
Říkal bych tomu prostě svobodná společnost, i když, nebo právě proto, že je to poněkud neurčitý pojem. Spousta lidí němá ráda anarchii ani kapitalisty (kteří často stát hezky využívají). Snaha Urzy ty pojmy používat v podstatně jiném významu než je […]
Rakusak k Zaměřme se na menší cíle.:
Podle meho je treba rebrandovat. Nerikat tomu anarchokapitalismu, ale treba volnotrzni bestatni svobodna spolecnost. Anarchii ma vetsina lidi spojenou s ultralevicaky, kteri jsou proti globalisaci, kapitalismu, soukromemu vlastnictvi, atd.
Tron k Překotné nesouhlasy:
Hlavní díru do lodi tam Urzovi bude dělat to vlastnictví/vlastnické právo a pak, kdyby to nějak vyřešeno bylo, i ta nejasnost, čím je tedy ten násilný monopol na svém vlastním území, když prý zároveň v té anarchii ty násilné monopoly nejsou. Ale nebude to […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...