Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Chcete odpověď? Pojďte se vsadit. Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom, co jste napsal ("ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být […]
Komentář 121818
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Přečetl jsem. Absolutně nechápu, co se tím snažíte sdělit. Vidím slova, těm rozumím. Vidím věty, snad také. Celkový smysl? Opravdu nevidím. Žádný. (A tohle fakt nepíšu ve zlém, fakt to tak na mě působí.)
Komentář 121817
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Pokud to myslíte doslova, je to ještě horší, než jsem myslel. K čemu je diskutovat s někým, kdo vychází z toho, že má pravdu, zatímco ten druhý je dement?
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Taková zpráva je od Vás podobně kontraproduktivní jako ode mě, kdybych prohlásil, že si za to můžete sám svou slaboduchostí. Já uznal, že diskusi něco takového nepřidá; Vy místo abyste také uznal, že děláte něco, co taky nepřidává, si za tím jen stojíte a […]
Komentář 121804
Vajo k Stát versus rodina:
Tak ono se dá taky říct, že zlepšení ekonomické situace bude snižovat i závislost na státu. Takže třeba i výchova by se mohla víc nasměrovat od státního školství do rodiny (apod.) Čímž by MOHLO dojít i k nějakému posunu v morálce společnosti. Celá […]
Komentář 121803
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Mé i Vaše (des)interpretace jsou způsobené mým i Vaším nastavením a odlišným způsobem komunikace; a buď se můžeme oba společně snažit o porozumění (tedy vycházet z předpokladu, že dement není ten druhý, ale že si vzájemně nerozumíme a oba na tom […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...