Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Hrosik1 k Práce za naturálie:
ne neodpovedal. nebo je odpoved "hodnotu prace zjistim z hodnoty vyrobeneho zbozi a hodnotu zbozi z hodnoty prace?" jak zjistim OBJEKTIVNI HODNOTU PRACE? jak zjistim OBJEKTIVNI HODNOTU VYROBENÉHO ZBOŽÍ?
Jakub Hlaváč k Jsou pro svobodu více konzervativci, či progresivisté?:
Ak uvediete definíciu konzervativizmu a progresivizmu, tak sa z toho neraz dá zderivovať, ktoré z nich a za akých podmienok sú viac či menej za slobodu. Napísali ste jednu z mnoha definícií, ktorá sa podľa mňa v praxi veľmi nevyužíva - nespomeniem si na […]
Eloherd k Selhání systému, nebo jeho primární funkce?:
Duvod, proc se nedeje zadny atentat nebo strelba, bych hledal spis v tom, ze ona ta situace v USA nebude zase tak tragicka, jak se mluvi v mediich. Trump dela jen to, co sliboval pred volbama a kvuli cmeu ho pulka ameriky volila. Jasne, ze po kazde […]
Komentář 114540
hefo k Práce za naturálie:
"Chlieb pšenično-ražný 1kg nebalený", ktorý majú prakticky v každom supermarkete, je z pohľadu zákazníka navzájom zameniteľný produkt. Ak sú tam aj rozdiely, neprejavujú sa vo výslednej cene, ale na náklady iste vplyv majú. Konkurenti sa […]
Komentář 114539
Jožko k Kanál Svobodného přístavu: Ankap přednáška o „selhání“ „trhu“:
No veď to je logické že keď je kandidujúcich strán pár desiatok a voličov pár miliónov tak nemôže mať každý takú stranu čo by vyhovovala presne jeho preferenciám. Áno súhlasím. A je teda logické že pre mnohých voličov vo voľbách neexistuje výhodná […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...