Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Regis2 k Krize hodnot:
Nic takového nerobím. Vidím jen tvoje nepodložená obvinění. Zatímco tvůj dvojí metr je naprosto jasný každému kdo to tu čte a důkaz jsem ti strčil přímo pod nos. Ale místo abys to přiznal tak radši whataboutizuješ, jako obvykle. Jen dokazuješ že o žádnou […]
Komentář 90018
Lojza k Krize hodnot:
LOL Samozrejme, chyba ve me. To proste cloveku nabidnes teple misto v kanclu, jakozto zcela nekvalifikovanymu clovekovi mu nabidnes neco malo pod PRUMERNOU mzdu a chyba je ve me. Uprimne, myslim, ze by nikdo neprisel, i kdybych jim nabidnul dvojnasobek […]
Komentář 90016
Lojza k Krize hodnot:
Uprimne receno, neumim si prilis predstavit, jak se stat bezdomovcem a byt normalni alespon trosku inteligentni clovek a nemit nejake dalsi zasadni problemy, at uz nejakou psychyckou nemoc rekneme, nebo alkoholismus, nebo drogy a nebo proste neco […]
Komentář 90014
li k Zaměřme se na menší cíle.:
On je rozdíl se rozpliznout někde v obřím celku, který by samozřejmě byl pro jednotlivce diktátorským z pozice obřích firem... A pak je tu varianta suverénních malých států. Jedině kooperující štíhlé státy mohou být svobodné a prosperující. Takže myslím, […]
Komentář 90009
Regis2 k Krize hodnot:
Tak ono asi nějací takoví budou. Že se stali bezdomovci nějakou "nešťastnou shodou okolností," často asi sérií vlastních chybných rozhodnutí (což z nich ovšem nedělá nedobrovolná rozhodnutí), a potřebují pomoct se z toho vyhrabat. Slyšel jsem o […]
Komentář 90006
Lojza k Překotné nesouhlasy:
Vcelku naprosty souhlas :-) Mimochodem, lide se tak nekdy i chovaji, jsou zeme, kde lide klidne nechaji otevreny dum a nikdo jim nekradne a tak...Pripadne, trebas v ramci rodiny se tak chova spousta lidi. Cele je to jen o nejakem mentalnim nastaveni lidi, […]
Komentář 90005
hefo k Zaměřme se na menší cíle.:
Nemyslím si, že to tomu pomôže, skôr naopak - ankapisti typicky celú myšlienku obmedzovania štátu svojím extrémizmom diskreditujú.
Komentář 90004
hefo k Překotné nesouhlasy:
Myslím, že anarchokapitalizmus sa ako spoločenské zriadenie veľmi nedá definovať, lebo v realite ide vždy o anarchiu ako takú, a len správanie ľudí v tej anarchii by indikovalo, ku ktorému teoretickému smeru sa priklonili. Pokiaľ by ľudia boli z prevažnej […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...