Autor: Urza
Čas: 2018-03-12 00:00:02
Papaláši tvoří seznam zvyků…
Ve Zlínském kraji potřebují papaláši kodifikovat zvyky; vytvořili tedy „Seznam nemateriálních statků tradiční a lidové kultury Zlínského kraje“. Co jim tam přidat něco ilegálního? Tradice je přece tradice… V petice obecně moc nevěřím (i když sem tam nějakou podepíši), ale tahle představuje dobrý trolling.
Přečtení: 11374
Komentáře
Komentář 22182
nebot urputný alkoholismus vedl k vykořistování dětské práce,
kdy děti byli nuceni svými rodiči - alkoholiky k celodennímu sběru švestek
a mnohá štastná manželství byla rozvrácena odporně páchnoucím démonem slivovice,
takovéto tradice je třeba spíše odsoudit, nežli oslavovat coby kulturní dědictví....
Hůř na tom byla už jen mládež v řecku, kde byla nucena k nedobrovolnému sběru oliv...
Nedovolme proto současným alkoholikům aby prosadili pálení švestek coby kulturní dědictví národa,
vždyt se jedná o propagaci alkoholismu postaveném na vykořistování dětské práce...
Komentář 22193
Tady máte jasný důkaz toho, k čemu vede švestková tradice na Moravě :
https://www.novinky.cz/krimi/465893-skolak-na-hodoninsku-zameskal-skoro-400-hodin-rodicum-hrozi-az-dva-roky.html
Komentář 22196
No a? Ti rodiče se zavázali k tomu, že budou své dítě posílat do školy? Existuje někde nějaká oboustranně dobrovolně a svobodně uzavřená smlouva, kterou protistrana může prokázat, že ji rodiče svévolně porušili? Pokud ne, čeho je to důkaz? Stát je co nebo kdo, že může jednat zjevně zločinným způsobem = jednostranně násilím (eufemisticky "zákonem") vyžadovat na protistranách libovolná plnění, jaká si usmyslí? Co je komukoli včetně státu do toho, co se kdo ne/učí a v čem ne/má jaké ne/znalosti?
Komentář 22183
.................................
Koukám, že toto téma nikoho moc nebere,
tak pokud náhodou všichni neodešli k anarchokomunistům, páč je tam větší sranda,
tak si zkusím tak jako obvykle zatrolovat :
https://www.youtube.com/watch?v=vjjZZjYQeXA
Komentář 22184
Pochází tam odněkud z jakési vesnice. Po maturitě na chemické průmyslovce dostal umístěnku do Spolchemie v Ústí nad Labem. Tam si našel dívku a jel s ní na první návštěvu domů za rodinou. Shodou okolností zrovna v době pálení. Dohadovali se doma v rodině, kdo pojede s kárkou ke strýci pro "prístroj" a budoucí snacha se nabídla, že vezme kárku a doveze ji, ať je taky k něčemu dobrá. Že furt jen sedí, všichni ji jako návštěvu obskakujou... No a tak šla. Po chvíli přiběhla domů bez kárky i bez prístroje. Než stačila něco vysvětlit, ozval se zvonek. Za dveřmi stáli dva policajti, tehdy vlastně příslušníci VB, a podávali tatovi, který otevřel, kárku se slovy: "Tohle zapoměla vaše mladá na návsi, tak ať se vám to neztratí." A otočili se a šli pryč. Tata vzal kárku a ta budoucí snacha koukala jak péro z gauče, jak se všichni smějou a že nejde o žádný průser. Tam to prostě patří jako krajový zvyk.
Já to teda podepsal. Ona to fakt není recese, ale něco zcela krajově typického a dost nezaměnitelného. Tak proč si takhle nezatrollit.
Komentář 22187
Komentář 22188
Komentář 22185
Komentář 22186
Komentář 22189
- http://www.bawerk.eu/clanky/liberalismus-a-jine/eseje-od-murraye-newtona-rothbarda-jako-papirova-kniha.html.
- http://www.bawerk.eu/clanky/ekonomie/neoricardianstvi-a-pokus-zachranit-marxismus.html.
- http://www.bawerk.eu/clanky/liberalismus-a-jine/rakouska-ekonomie-a-libertarianstvi-pro-zacatecniky.html.