Předpověď počasí na sto let – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-03-24 00:00:02

Předpověď počasí na sto let

Podle nové studie univerzity v Oxfordu mohou (!) klimatické změny do roku 2050 způsobit nedostatek ovoce a zeleniny, v důsledku čehož by statisíce lidí zemřely na rakovinu a kardiovaskulární onemocnění; vlny veder devastující úrodu, jež doposud přicházejí přibližně jednou za sto let, by se od roku 2100 mohly (!) vyskytovat každé čtyři roky. Co na to říci? Inu, podle nové Urzovy studie mohou (!) zítra přiletět klingoni; ne že bych někde pozoroval jejich lodě, ale vědci z Oxfordu mi zase nedokáží ani předpovědět, jaké počasí bude za měsíc, leč vědí, jak bude za sto let? Tedy jak může (!) být, což se ale příliš neliší od mé předpovědi klingonů. Namítáte, že předpověď počasí je něco jiného než klimatické změny? Budiž. Ukažte mi někoho, kdo bezchybně předpoví klimatické trendy (vlny veder, tuhé zimy, sucha, deště…) na deset let dopředu; do té doby odmítám brát vážně ty, kdo věští vedra v roce 2100.

Nemluvě o tom, že kdyby šlo jen o samotné věštění, nemám nic proti, kartářky mi též nevadí (ač jim nevěřím); problém však spočívá jednak v tom, že šarlatán předpovídá budoucnost levněji (a zákazníkovi, jenž za to dobrovolně zaplatil, nikoliv z peněz uloupených státem), ale především v tom, že následky nejrůznějších studií klimatické pavědy jsou zničující i pro ty, kdo s tím nechtějí mít nic společného, nicméně vlády na základě věštění klimatu vytvářejí různé zákony a regulace, které na jedné straně stojí šílené peníze a na straně druhé v lepším případě nemají žádný efekt, v tom horším vedou k sociálnímu inženýrství a buzeraci občanů. A když čas ukáže šarlatánův omyl? Nevadí, najde se jiný „expert“; stačí se podívat na kauzu globálního oteplování – když se ukázalo, že „vědecké“ špičky manipulovaly s daty, boj s globálním oteplováním se přejmenoval na boj s klimatickými změnami a jede se dál.
Přečtení: 51056

Reagujete na tento komentář:
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 09:00:19 Titulek: I jiná příčina
Někde jsem četl rozhovor s metereologem, který na otázku, proč předpovídají 8, 14 a více dnů dopředu, když tyto předpovědi jsou už extrémně nepřesné, odpověděl, že po těchto předpovědích je prostě poptávka. Předpokládám, že modely dokáží z dostupných dat udělat "nějakou předpověď" a tak proč jí neprodat.

Klimatologie je na tom do základů hůře, než metereologie (dlouhé časové horizonty, mnohem méně ověřitelné vazby - trvá to..., atd.). O politických deformacích ani nemluvě.
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 00:59:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Všechno bude xD
Autor: Tomáš Macháček (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 18:13:48 Titulek: Re: [↑]
Sakra, to abych se už začal učit jazyk! Za pár let si bez znalosti klingoštiny na trhu práce nikdo ani neškrtne. A státní školství bude opět beznadějně pozadu..:-P
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 18:49:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já vá,nevím, ale mně ti klingoni přijdou jako takoví národní socialisti,
tedy fašisti...

Typickými rysy fašistických ideologií jsou zejména rovnostářský kolektivismus, autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu.
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No co co,

Karel Marx taky věstil na podkladě minulosti budoucí vývoj člověka,
vzal to pěkně vod opice až ke komunistickému nadčlověku,
ba pamatuji že mnohé sovětské scifi popisovali jednotné lidtvo,
podobně jako to popisují i ve Startreku,
takže je vcelku jasný, že sociální inženýrství je žádoucí cesta k sjednocování lidstva a boudoucímu blobálnímu ráji


Nejspíše budeme jednotni nejen v myšlení a činech, ale i počasí,
což je starý komunistický sen o poroučení větru a dešti

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A když čas ukáže šarlatánův omyl? Nevadí, najde se jiný „expert“; stačí se podívat na kauzu globálního oteplování –
......................................................................................

No jo, je to prostě návyková hra jako automaty,

furt tam sypete peníze, hlavně že se kolečka točej a automat štastně vrže a vy můžete tahat za kliku nebo bouchat do čudlíku

víra, naděje, láska (oblíbené drogy)
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 09:22:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Na rozdíl od automatů, kde prohrává ten, kdo je hraje, v tomto případě si ten hráč samotný přijde na dobré peníze; prohrávají jen všichni, kteří jsou donuceni se jím řídit.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 09:45:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na rozdíl od automatů, kde prohrává ten, kdo je hraje, v tomto případě si ten hráč samotný přijde na dobré peníze; prohrávají jen všichni, kteří jsou donuceni se jím řídit.
...................................................................................

Určité rozdíly zde jsou,
ale chtěl jsem říci oblíbenej duchovní koncept,
že "cesta je cíl"

nebo-li "show must go on" a vo tom to je...
jen musíte mít nějakého toho svého koníčka
Web: neuveden Mail: neuveden
Já vím, že to je starý. Ale na základce (70. léta) nám dávali k uvěření, že se pomalu ale jistě blíží klimatická změna, která bude znamenat další dobu ledovou. Na D-Fensu jsou v záhlaví odkazy na různé "různosti". Byl tam odkaz i na starý článek o nadcházející době ledové, kde si autor postěžoval, že bohužel není politicky průchodné, aby vlády začaly vydávat dostatečné prostředky na boj s touto klimatickou změnou... Zvláštní je, že klimatologie se z mého pohledu laika nevyvíjí nijak kontinuálně. Prostě jednou se blíží doba ledová, pak je chvíli ticho po pěšině a najednou se blíží doba tropická, pak je chvíli ticho po pěšině a najednou se blíží "klimatická změna". Jaká, nikdo pro jistotu neví. Já neznám žádný obor, který by dokázal produkovat tak protichůdné a navzájem si odporující "vědecké" poznatky během tak krátké doby, jako klimatologie. To je klasický případ oboru, kterému lze bez nadsázky říkat koníček. Je možné, že klimatologové i přišli na něco, ale pro praktické využití v lidském životě jsou to naprosto zbytné poznatky. Bez privilegií (legislativních i finančních), které klimatologům uděluje stát, by je většina lidí poslala do paďous a zabývalo by se tím pár lidí skutečně pro zábavu.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 08:35:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já neznám žádný obor, který by dokázal produkovat tak protichůdné a navzájem si odporující "vědecké" poznatky během tak krátké doby, jako klimatologie.
................................................................................

Vždyt je to přece všude,
čtenáři Bible, duchovnáci, ekonomové, politici

a manželka...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 08:50:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Dokonce jsem četl v jedné vizi nákýho prognostika o tomto století,
že zatímco na začátku století budeme omezovat spalování uhlí,
tak v 80. letech naopak zase začneme uhlí pálit abychom se vyhnuli době ledové...

Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-03-24 09:10:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Teologie veškerých duchovních směrů se nějak vyvíjela a neprocházela takhle střeštěnými skoky. Žádný ekonomický obor nedochází (natož během jediné generace) k naprosto opačným závěrům. Politika není vědní obor.
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 09:41:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
.... a co teprve manželka xD
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 09:54:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Schválně jsem tam psal o manželce,
nebot záležitost je ukryta vždy v "jednotě a boji protikladů" :

(A když se u ohně trochu prdnul červeným vínem, přiznal, že si vždy zjistí, jak je teď nad Biskajským zálivem, a předpoví přesně opačné počasí pro Československo za 2 dny) :-)


Bůh a dábel, dobro a zlo, ego a nirvána, velkej třesk a vesmír, oteplování a ochlazování
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 10:12:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Teologie veškerých duchovních směrů se nějak vyvíjela a neprocházela takhle střeštěnými skoky. Žádný ekonomický obor nedochází (natož během jediné generace) k naprosto opačným závěrům. Politika není vědní obor.
...................................................................................

Vy zcela opomíjíte lidský faktor.
Takovej Edison objevil žárovku, protože byl inspirován bleskem,
kdyby byl inspirován kočkou nebo netopýrem, objevil by brýle pro noční vidění...

Prostě si vybíráme to co chceme,
nebo lépe řečeno jsme vedeni vlastním zaměřením k tomu či onomu..

Což platí všude...
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 09:23:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zajímavé, že tehdy to politicky průchodné nebylo, zatímco teď je.... člověk by to čekal spíše naopak.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-03-24 09:54:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No oni politici měli v 70. letech na obou stranách Železné opony na starosti úplně jiné černé díry na prachy, než nějakou klimatologii.
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 09:56:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je pravda; kdyby to nutně potřebovali, prosadí si to.
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 09:00:19 Titulek: I jiná příčina
Někde jsem četl rozhovor s metereologem, který na otázku, proč předpovídají 8, 14 a více dnů dopředu, když tyto předpovědi jsou už extrémně nepřesné, odpověděl, že po těchto předpovědích je prostě poptávka. Předpokládám, že modely dokáží z dostupných dat udělat "nějakou předpověď" a tak proč jí neprodat.

Klimatologie je na tom do základů hůře, než metereologie (dlouhé časové horizonty, mnohem méně ověřitelné vazby - trvá to..., atd.). O politických deformacích ani nemluvě.
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 09:39:42 Titulek: Re: I jiná příčina [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, tohle jsem také četl, ono to dává docela smysl; je po tom poptávka, tak prodat, i když to má malou přesnost (čímž se oni ani netají a neprodávají to jako jistotu).
Naopak u klimatologie už to ani moc lidí nezajímá, poptávka po tom není mezi lidmi, ale mezi politiky, protože je to další nástroj moci....
Autor: matt (neregistrovaný) Čas: 2018-05-11 16:06:29 Titulek: Re: I jiná příčina [↑]
každá předpověď má nějaký pravděpodobnosti. férový instituce je i prezentujou. to že užíváte a vycházíte ze shitovejch zdrojů nicméně neomlouvá vaše ignorantství..
Autor: PeTaX Čas: 2016-03-24 09:34:46
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Tchán s tchyní studovali matfyz s budoucím meteorologem, dr. Seifertem. (Starší ho možná pamatují, jak hlásíval v TV předpověď počasí, než ho definitivně vytlačily rosničky.)
Nu a s panem doktorem jsme se občas bavili, když za námi přijel. Mimo jiného i o předpovědích počasí. Říkal (přes všechny ty družice a matematické modely), že seriózní předpověď počasí se dá udělat tak na dva dny dopředu, a to na základě zkušeností a pozorování přírody předků. Přesnost se v této krátkodobé předpovědi neliší příliš od matematických modelů.
Naprosto přesná předpověď počasí se dá udělat pouze na včerejšek.
(A když se u ohně trochu prdnul červeným vínem, přiznal, že si vždy zjistí, jak je teď nad Biskajským zálivem, a předpoví přesně opačné počasí pro Československo za 2 dny) :-)
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 09:40:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
LoL, ta poslední věta xD
Autor: PeTaX Čas: 2016-03-24 10:07:50 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
No jo, LoL, jenže mu to vycházelo!
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 10:11:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Magie xD
Autor: marek28 Čas: 2016-03-24 10:31:57
Web: neuveden Mail: neuveden
Sleduje to téma někdo? Já se pochopitelně v klimatu vůbec nevyznám, ale je to těžce zpolitizované téma. Zatím jsem zaznamenal tak nějak tři proudy: klimatické změny existují, ale člověk s nimi nemá nic společného; klimatické změny existují, jsou zčásti zaviněné člověkem, ale nedá se s tím nic dělat bez naprosto radikální změny životního stylu celé planety, proto bude lepší se s nimi naučit žít; a konečně názor, že klimatické změny jsou zaviněné člověkem a je potřeba žít stále ekologičtěji, abychom neničili planetu. Jak to tedy je? K čemu se většina vědců kloní?

Co ale nechápu, je ta snaha o ten ekologický purismus - jakákoliv změna je špatná, katastrofální, změna ekosystému rovná se jeho zničení. Co je to za nesmysly? Život na celé planetě se neustále měnil a vyvíjel, prostředí se proměňovalo a tento proces v žádném případě nebyl ukončen. Druhy zanikaly i bez lidí, lesy hořely i bez lidí, planeta byla v minulosti MNOHEM teplejší (a bylo to mimochodem neuvěřitelně úrodné období, může to znít divně, ale náš současný chlad rostlinám moc neprospívá), je to pár staletí, co byla v Evropě malá doba ledová, ve středověku se v českých zemích pěstovaly melouny. Probůh, tak o co jde? Jasně, dosáhli jsme jako lidstvo neuvěřitelného pokroku, ale přikazovat větru dešti, to prostě ještě neumíme, nemůžeme současné klima zafixovat. Můžeme dělat co chceme a pak si bouchne sopka, dojde k větší sluneční aktivitě nebo přiletí asteroid a udělá tady během chvilky takové změny, o jakých se nám ani nesnilo. Co se takhle spíš naučit s tím dynamickým prostředím žít?
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-03-24 11:05:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je samozřejmě nesmysl tvrdit, že lidská činnost nemá vůbec žádný vliv na klima planety Země. Je ale dostatečně namyšlené domnívat se, že člověk je schopen na klima planety působit nějak cíleně, se záměrem dosáhnout nějakého konkrétního výsledku. Přesto, že ze zákona akce a reakce vyplývá, že pohyb člověka po povrchu planety má na tu planetu nějaký vliv, je to něco podobného, jako chtít na základě toho tvrdit, že nějakým "nekontrolovaným poskakováním" lidstva "odstrkáme" planetu Zemi mimo oběžnou dráhu, a je třeba dávat si pozor na vlastní hybnost. Nebo nedej bože pohyb lidí po povrchu planety nějak organizovat, aby bylo možno vyloučit náhodnou kombinaci pohybů lidí po povrchu planety, která by mohla vést k planetární katastrofě...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 11:38:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
že nějakým "nekontrolovaným poskakováním" lidstva "odstrkáme" planetu Zemi mimo oběžnou dráhu, a je třeba dávat si pozor na vlastní hybnost.
...............................................................................

Archimedes to byl, kterej tvrdil že mu stačí pevný bod ve vesmíru a dostatečně dlouhý bidlo a pohne zeměkoulí ???

Stejně tak pochodující útvar vojska je schopen rozbořit most

Kdybychom využívali kynetické energii mořských vln, tak bychom možná zpomalili otáčení zeměkoule

Jeden prostě nikdy neví...
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 11:40:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já si zas celkem umím představit, že v budoucnu bude třeba možné celkem cíleně počasí nejen předvídat, ale možná i řídit; každopádně zatím to možné rozhodně není, v tom máte absolutní pravdu.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 11:32:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Co se takhle spíš naučit s tím dynamickým prostředím žít?
.........................................................

To jde dost blbě,
jednak máme představy jak by to mělo být, a to chceme,
pak se taky bojíme, že by mohlo být hůř a proto vymýšlíme pojistky proti nepřízním osudu,

takže není divu že i pojištovna zvaná stát nás pojištuje i proti změnám počasí...

Bojíme se tepla ( i když tenkrát jak píšete bylo líp)
bojíme se zimy (tenkrát zase bylo líp na sahaře)
Autor: marek28 Čas: 2016-03-24 12:18:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Přizpůsobujeme se po celou svou historii. Není to tak dlouho, co tady všude byl jen led a sníh. V alternativní realitě žijeme na Sahaře a ekologové varují před alarmujícím úbytkem evropského ledovce. :D
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 11:38:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevím, k čemu se kloní většina vědců, protože dostupné informace záleží na tom, k čemu se kloní většina politiků; v každém případě nic, co by se podobalo důkazu, nemá nikdo.
Autor: Antiurza (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 12:22:29 Titulek: Urza je chudak
Ty chudaku fetackej zavidis jinejm ze neco umi tak na ne plives. Ty nedokazes predpovedet pocasi ani na minutu dopredu jen sukas deti a fetujes tak zavidis.
Autor: marek28 Čas: 2016-03-24 12:36:33 Titulek: Re: Urza je chudak [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já naprosto žeru tyhle losery v diskusích, prosím neblokovat, Urzo. :DDD
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 14:20:30 Titulek: Re: Urza je chudak [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nebojte, neblokuji; mažu jen vyložené tapetování (příspěvek s X linky, případně nesrozumitelná změť slov) či multiposty, vše ostatní nechávám z principu.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 12:57:26 Titulek: Re: Urza je chudak [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ty nedokazes predpovedet pocasi ani na minutu dopredu
.........................................................

Pěkný,

koukám že i když se držíte stále stejného tématu,
že jste se jej naučil podávat humorně
a brzy budete v kolektivu anarchistů oblíben pro neotřelé ftípky...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 13:08:56 Titulek: Re: Urza je chudak [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A jak to vidíte vy,
čemu fandíte ?

Jste pro globální oteplování nebo pro globální zazimování ?

Já osobně jsem fanda oteplování a tak jakmile mám po ruce nějakou PET lahev,
hnedka ji cpu do kamen...škoda jen, že mě v tom npodporuje a nedotuje i stát...
Autor: Pedro Čas: 2016-03-24 14:18:48 Titulek: Horší už jsou snad jen...
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
Horší už jsou snad jen centrální bankéři.
Ti tedy místo počasí věští vývoj měny.
Ale ty škody. Obrovský!

Dlouhou dobu jsem nechápal, že více inflace,
je odpověď na každý problém centrálních bankéřů.
Pak jsem zaslechl, že si Singer v pizzerii objednává občas pizzu,
rozkrojenou na 10 kousků místo 6, protože má větší hlad.
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 14:21:57 Titulek: Re: Horší už jsou snad jen... [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ti centrální bankéři na rozdíl od meteorologů jsou schopni vývoj měn ovlivňovat (ne že by věděli jak, ale prostě dělají zásahy a ono se pak něco děje); což v zásadě buďme rádi, že meteorologové takovou možnost náhodného chaosu nemají a na to počasí mohou jen koukat xD
Autor: Pedro Čas: 2016-03-24 14:34:15 Titulek: Re: Horší už jsou snad jen... [↑]
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
Bohužel pro nás se těmi meteo-sázkami pašíci v parlamentech docela řídí.

Jinak doporučuji výborný rozhovor s Kremlíkem. Docela pobavil.
http://video.aktualne.cz/dvtv/kremlik-globalni-oteplovani-mame-vetsi-problemy-nedostatek-l/r~0c7a1622a58211e58c6b0025900fea04/
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 14:34:20 Titulek: Re: Horší už jsou snad jen... [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já myslím, že by to počasí možno šlo ovlivnit,
ale asi by to chtělo zbourat Alpy a přemístit je někam do francie,

čímž by se usnadnilo teplejšímu foukání větrů z jihu,
a zamezilo větrům ze západu

Jen si nejsem jistej, jestli by pak zimy nebyly o něco horší než jsou nyní,
ale za pokus by to stálo,
kdyby to nevyšlo, můžeme zase navést ty alpy zpět kde byly...
Autor: Dee (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 17:09:03
No přesně totéž říkám už desetiletí. Přesná předpověď počasí na víc jak 3 dny je sci-fi a budou nám říkat co se stane za 50-100 let. Ať jdou do háje. Jediná ekologie kterou uznávám je nenechávat za sebou bordel. Např. změna pracího prášku za biologicky odbouratelný je miliónkrát lepší než solární elektrárna. Na tom ale globální byznys nikdo jen tak bez práce nepostaví... Takže se kolem poplašných zpráv nakupí vždycky spoustu čurymrdů, který chtěj prachy zadarmo.
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 17:52:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím; ale i ten bordel se bude při ponechání věcí trhu vytvářet pouze tak velký, aby to neškodilo víc, než kolik prostředků stojí jeho nenechávání.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-03-24 18:02:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Když už jste nakous´ ten bordel. Já např. zásadně netřídím odpad. Ne natruc. Z důvodů navýsost ekologických. Mnou nashromážděný odpad se deponuje ve skladu (na skládce) 2 km od mého města, odkud si ho kdykoli v budoucnu mohou příští generace vyzvednout, až budou vědět, jak ho efektivně využít. Nevidím nic efektivního a už vůbec ne ekologického na tom, že se PET lahev převáží sem tam (i kdyby jen po územi ČR - zlatý voči) a za použití různých grantů "ekologicky" = neekonomicky zpracovává. Pokud bych měl uvěřit teorii o škodlivosti CO2, tak tenhle postup zanechává ekologickou stopu jako kráva (jakkoli mi je CO2 stopa ukradená).
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 20:23:05 Titulek: Re: [↑]
Nevim proc,ale je prijemne zmacknout knoflik"vylit do Stok"
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 21:15:54 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To rád slyším xD
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-24 21:58:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Díky za odkaz, docela jsem si to rád přečetl i když sebestřednýho Klause dvakrát nemusím...

Podle mne je to furt po tisíciletí stejný scénář,
vždycky se předestře lidem nějaké nebezpečí jenž jim hrozí,
počínajíc peklem, koncem světa, znovuzrozováním, zlým neduchovním egem,
hrozící válkou, teorismem, nemocí, smrtí, nezaměstaností apd.
a pak se ti samí lidé postaví do role zázračných léčitelů, kteří vás zachrání...

Proto se taky státu hodí do krámu nebezpečí globálních katastrof,
Janově apokalypse dneska již nikdo nevěří,
ale z klimatických změn má bobky kdekdo i když je to stejnej mustr strašení

Víra, naděje, láska



A člověk je rád, že je v dobrých rukou specialistů a rád zaplatí...
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 22:26:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mně je třeba na Klausovi jeho arogance sympatická xD
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 23:19:44 Titulek: Re: [↑]
Jasne.Kdyz nekdo tvrdi,ze reseni veci nechava Bohu(Trhu),a ne arogantnimu cloveku,tak muze byt klidne i arogantni.
Autor: Urza Čas: 2016-03-24 23:22:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, tohle nemyslím, mluvím o tom, jak je se sebou spokojený a dává to najevo.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 23:28:44 Titulek: Re: [↑]
Vsak jo.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-03-24 23:26:13 Titulek: Re: [↑]
Prosim.Mne se ten clovek fakt zacina libit cimdalvic.On si asi opravdu neohriva zadnou svou polivcicku(nebo dokonce borsc),jen resi veci.
Autor: matt (neregistrovaný) Čas: 2018-05-11 16:11:30
tvl, tady je to žumpa :D každej druhej příspěvek začíná "nejsem meteorolog, ale .... ". trochu mi to připomíná hnědý diskuze "nejsem rasista, ale .. " zobete z ruky ruskejm kumpánum s V.K. v čele. jsem si vědom, že bylo několik kauz, různý rozepře, ale od kontroverzních zprav IPCC kolem 2005 se dost změnilo a ignorovat to je značně tendenční a zabedněné.
logo Urza.cz
kapky