Putin's slut – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2018-01-22 00:00:02

Putin's slut

Rád bych se vyjádřil k incidentu, který se stal během prezidentských voleb a týkal se jedné pošahané čubky – prezidenta Zemana. Zeman šel volit, pohodička, bonmoty, strécovský úsměv, když tu jedna slečna shodila košili, odhalila ňadra a břicho, na kterém měla napsané „Zeman – Putin's slut“. Běžela k Zemanovi, opakovala „Putin's slut“, když tu po ní skočila námi placená ochranka a hrdninně drobnou dívku povalila na zem. Všichni danou záležitost vyhodnotili jako velice zábavnou, jiní slečnu odsoudili, avšak mě nejvíce dostalo, že slečna bude vyhoštěná z ČR, dostane podmínku a navíc musí za rok nastoupit na tři měsíce do vězení. Připomeňme si za co: 1) Řekla Zemanovi, že je Putinova čubka, 2) měla odhalený hrudník, 3) měla na sobě napsané, že Zeman je Putinova čubka. Máme totiž chrabré policisty a soudce, kteří nás ochrání před těžce nebezpečnou slečnou, která ohrožovala celou ČR nápisem na břiše.

Zde bych rád jen připoměl, že prezident je úplně zbytečná funkce, jejíž hodnota nejspíše není ani plat jednoho bodyguarda. A nejspíše ani nestál ani za ty emoce, které slečna demonstrovala.
Přečtení: 64473

Reagujete na tento komentář:
Autor: Ugo (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 11:55:05
Mě by spíš zajímalo, co s tím Putinem furt všichni mají? Ekonomická svoboda v Rusku docela dost narostla ze jeho vlády. Politická svoboda je omezená, ale Západ se k ní pomalu jistě sám propracovává (Katalánsko, cenzura, různé intervence v zahraničí). Pro náš v ČR není Putin nějak extra nebezpečný. Nepamatuji si, že by nám třeba za Zemanovi vlády něco nařídil, rozkázal anebo nadekretoval. Podle mě je Putinovi a většině Rusů ČR vzdálená vice jak 1000 km u zadele.
Web: neuveden Mail: neuveden
Kde bereš informaci o třech měsících vězení za rok? Pokud vím, dostala 3 měsíce s roční podmínkou + vyhoštění, tedy že pokud se tu během roka objeví, půjde na 3 měsíce do vězení, jinak nic. Ale souhlasím, trest je přehnaný. Měli ji nechat zaplatit státní pohřeb, až z jejího hrudníku klepna Milouše pepka.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 07:32:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pardon, jestli mám něco blbě... ale na idnes jsem doslova četl "tři měsíce vězení s ročním odkladem" - možná jsem to četl blbě já (v minulosti se mi už stalo), nebo to bylo blbě na idnes (v minulosti se mi rovněž stalo).
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-22 10:27:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takto se podmíněné tresty píšou. Odklad je lhůta, po kterou nesmíš porušit podmínku. Jinak nastoupíš na tu určenou dobu (tedy ty tři měsíce) do vězení.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 10:29:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aha, to jsem nevěděl. Bohužel státní právnická hantýrka jde dost mimo mě.. Ale díky za upozornění ;)
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-22 10:32:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Autor: pz100000 Čas: 2018-01-22 00:22:23
Web: neuveden Mail: schován
1) Sireni poplasne zpravy, 2) verejne ohrozeni, 3) opakovane, pripadne ve skupine s Oralem a Visuelem.
Spis mela dost lauf.
Autor: SeriousHog Čas: 2018-01-22 01:12:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
ad Šíření poplašné zprávy - já myslel, že to bylo "Vyzrazení státního tajemství" :-)))
Autor: pz100000 Čas: 2018-01-22 01:34:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nebo tak. :)
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Rozumný člověk se bandě policajtů a bandě cigánů obloukem vyhne,

pokud tak neučiní, musí jaksi zákonitě počítat s průserem,
a čímž zřejmě ona sama počítala, přesto ji to za to stálo...

Nevím, jestli je Zeman kámoš Putina, vždyt i tři bratranci dokázali rozpoutat světovou válku,
takže všichni politici jsou navzájem kámoši co jsou ochotni si navzájem dát přes hubu,
a spojovat se jeden s druhým proti třetímu se čtvrtým,
přičemž se navzájem pomlouvají jak starý drbny na pavlačích Žižkova...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 00:59:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Podle mne je ovšem mnohem lepší v bezzpečné vzdálenosti od poldů stáhnout kalhoty a vystrčit na příslušnou osobu zadek,
pozornost medií to zcela nepochbně připoutá také,
a vždy je zde možnost vymluvit se na to, že jste si nepovšimnul, že brod je ještě daleko,
tedy pokuvás chytí páč jste nestačil vzít roha a obviní s pobuřování a exibicionismu či protistátní činnosti apd.
Autor: pz100000 Čas: 2018-01-22 01:38:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pozor, na rozdil od nize zmineneho brodu nejste od esembaka NIKDY dost daleko!
Autor: Kurwa (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 05:42:03
" A nejspíše [prezident] ani nestál ani za ty emoce, které slečna demonstrovala."
Feministku neznám, ale přišlo mi, že jí nevadí ani tak náš prezident, jako spíš ten ruskej - a ten je dost oprávněně nebezpečnej člověk.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 07:33:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
sám o sobě nebezpečnej není

víra v něj je nebezpečná
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 08:13:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Každá víra je nebezpečná,

a nejnebezpečnější je víra kdy věříme, že máme pravdu jenž se nám jeví nezpochybnitelná, logická, konzistentní,
naplnuje nás a povznáší a dává nám křídla jak Red Bull...

A to se stává velmi lehce, kdy jednu lež zaměníme za jinou lež jenž se nám jeví jako pravda pravdivá...
Autor: Enemy (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 14:01:54 Titulek: Re: [↑]
Z Putina mají strach paranoici.. Já mám mnohem větší strach z americkejch prezidentu to byl jeden magor vedle druhého a všichni mají na rukách kubiky krve..
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 15:19:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To já se nejvíce bojím zimy, vždycky mám z ní husí kůži a třesavku,
nejsem prostě ten správnej jogín,
co nahatej sedí ve sněhu a suší na sobě prostěradla namočená v okolo tekoucí říčce,

ale možná by mě taková myšlenka na Putina rozehřála a šlo by mně to,
ani bych nemusel doma topit a mohl bych si vymandlovat i prostěradla...
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 21:11:21 Titulek: Re: [↑]
on až trumpetovy rupne v kulích a začnou po sobě s koreou hazet nuky , zima bude a pořádna ...
Autor: Szaszián Čas: 2018-01-22 06:26:28 Titulek: Zbytečná funkce?
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak zbytečná funkce? Včera na Nově Zeman říkal, že v Rusku prodal 6 000 traktorů. Ekonomická diplomacie tomu říká. A přece by to neříkal, kdyby ty traktory mohl prodat i někdo jiný než prezident, nebo ne?
Uvažuju kolik traktorů prodal Havel…
Autor: prochor (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 06:35:47 Titulek: Re: Zbytečná funkce? [↑]
Havel naopak odmrdal celý slovenský zbrojní průmysl, čímž přispěl k rozpadu československa, svým výrokem ,že "vyhábět zbhaně je nehumánní"
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 07:50:32 Titulek: Re: Zbytečná funkce? [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Hahaha,
to jste mě hnedka po ránu pobavil tím fonetickým zápisem ....

No von Havel byl humanista,
a každý humanista vždy věří v "světodějnou moc slova" což je samozřejmě pravda,
ovšem na rozdíl od humanistů jenž tomu dávají plusové znaménko,
v duchovní oblasti se to nahlíží v záporném smyslu,
kdy naše víra ve slova slouží k sebeoblobování i oblbování druhých...

Humanista je člověk, jenž věří ve své představy, navzdory tomu, že dobře ví, jak to dopadlo s kdejakými zpočátku vnešenými ideologiemi kdy se brebentilo o Bohu, lásce, pravdě, rovnosti, volnosti a svobodě...

Proto také neustále varuji před přílišnou vírou ve slova Misese a spol.
nebot i ze svobody se může lehce stát pendrek,
podobně jako se to křestanům povedlo s láskou...

Pokud se slova proměnují v naší mysli na uctívanou, nepochybnou, nedotknutelnou a posvátnou skutečnost,
v ten moment jde svoboda a láska do prdele...

Autor: marek28 Čas: 2018-01-22 08:19:33 Titulek: Re: Zbytečná funkce? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Celý ČSL. zbrojní průmysl byl především odsouzen k zániku sám o sobě, protože byl nekkonkurenceschopný, západní vybavení bylo většinou výrazně kvalitnější a mnohdy i levnější a nové smlouvy o odzbrojení způsobily, že světový trh byl přesycen desítkami tisíc kusů levné východní techniky, protože desítky býv. komunistických států se jí co nejdřív chtěli zbavit. A chtít v téhle situaci, aby těžký zbrojní průmysl chrlil další výrobky? Jaký by to mělo ekonomický smysl?

A v neposlední řadě - jak by Havel mohl jako prezident nějak "zakázat" zbrojní průmysl? A jestliže to udělal, jak je možné, že několik málo zbrojovek to přežilo?
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-22 10:29:42 Titulek: Re: Zbytečná funkce? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Díky, představuju si Zemana, jak stojí někde na parkovišti nedaleko skládky, a nějakému zarostlému chlápkovi ve flanelu prodává traktor. No, konečně by dělal nějakou práci.

"Víte, co je to ABS, pane flanele? Brzda sem, brzda tam."
Autor: jjj (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 08:42:55
Teda mimo to, ze se ukazuje, ze TaxationIsTheft ma problemy pochopit psany text, tak mu prijde nenormalni, ze pokud nekdo nekde porusi nejaka pravidla, ze se dostavi nejaky nasledek. Ono v Ankapu se zadna pravidla dodrzovat nebudou? A ti, co je porusi, s tema se bude delat co? TIT je pohladi po vlaskach a udela ty ty?

Ze soukromeho zabavniho parku vas vyhodi vcetne zakazu vstupu trebas jen za behani po chodniku.

Trest dostala za vytrznictvi - IMHO byla jen vyhozena z mista, kde vedome udelala bordel, zadna zvlastni krivda se ji nestala. Ja taky domu nepoustim kazdeho. Ostatne mohla protestovate pred volebni mistnosti - s velkou pravdepodobnosti by si ji nikdo, ani policie, moc nevsimal.
Autor: To je on (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 09:27:31 Titulek: Re: [↑]
Naprostý souhlas, někteří místní ankapáci už tlačí své přesvědčení skrz zjevné absurdity. Byl vytvořen protipól etatismu, ale nejsem si jistý, že takto extrémně vygradovaná verze ankapu je nejlepší možná varianta. Jsem libertarián, ale odsud podsud. Tohle už začíná zavánět čirou anarchií.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 09:41:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Absurdita je váš strawman, že píšu něco jako "v ankapu nebudou žádný pravidla a každej si může dělat, co chce"

Mimochodem, umím si představit, že vlastník pozemku v ankapu by zakázal na svém území třeba vraždit, krást, znásilňovat... ale neumím si představit, že by trestal třeba za odhalení prsou a za nápis "putin's slut" a když už tak možná tak vyhozením z pozemku. Což mi nepřipadne stejný jako když nějaký stát někoho vyhodí z JEHO pozemku (Ukrainka zřejmě musela opustit byt).

Libertarián teda podle mě nejste, jestli se vám zdá trest, jaký dostala zcela ok a adekvátní...

Mimochodem, co mě sere nejvíce je to, že ankap sám o sobě není jednoznačný a je to spoustu složitých a filozofických otázek, o kterých bychom mohli diskutovat celé hodiny - např. jak je NAP aplikovatelný na děti? Lze potrestat třeba rodiče, co bijí své děti? Jak by se řešilo v ankapu x nebo y

Ale ne, my místo těchto diskuzí se neustále musíme probírat tím úplně nejzákladnějším stokrát vysvětleným, protože ho stále plno lidí nechápe a přitom už bychom se mohli posunou výrazně dál.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 09:50:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mimochodem, umím si představit, že vlastník pozemku v ankapu by zakázal na svém území třeba vraždit, krást, znásilňovat... ale neumím si představit, že by trestal třeba za odhalení prsou a za nápis "putin's slut" a když už tak možná tak vyhozením z pozemku. Což mi nepřipadne stejný jako když nějaký stát někoho vyhodí z JEHO pozemku (Ukrainka zřejmě musela opustit byt).
...................................................................................................................
No někdo by vás vyhodil třeba i za pitomý kouření,
nákej puritán za ty prsa,
a muslimovi by stačilo, že nemá na hlavě šátek a že vy máte kratasy...

A stát ji vhodil ze státu, tedy z pozemku jenž si uzurpuje obhospodařovat...

Postupoval tedy naprosto stejně jako vlastník pozemku,
von to tady zdědil po RU monarcii,
at už se vám to líbí nebo, vždy nad vlastníkem byl ještě větší vlastník, at už stát nebo král,
tak to nějako historicky vyplynulo a je chytráky zavedeno...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 10:09:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jestliže uznáváte že existuje strom, tak pak máte pravdu,

jestliže dále uznáte, že existuje množina stromů a nazvete ji les, tak pak máte představu, jenž považujete za skutečnou, dokonce i ten les můžete vidět

a stejné je to i se státem, prostě věříte že existuje a že má i své území, jenž mu patří, podobně jako lesu patří lesní území, a dokonce i tu množinu lidí jenž tvoří ten stát můžete vidět, třeba ve volební místnosti nebo náký manifestaci, množina lidí je prostě celek kterýmu se říká stát...

Ač je to pouhá představa, prostě se tomu věří, že to existuje,
a když tomu věříte, tak pak jednáte jako vlastník pozemku zvaný státní území...
Autor: Lojza Čas: 2018-01-22 15:36:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja jsem s tebou na jedne lodi, ale musim ti trosku oponovat v jedne veci - ja si naopak umim predstavit velmi dobre, ze v ancapu by za odhalovani zenskych prsou na nejakem soukromem pozemku by bylo trestano klidne i smrti, pripadne nejakyma fyzickyma trestama a podobne. Imho je to temer jiste, ze by to tak bylo.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 16:21:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je sice možné, ale osobně tomu nevěřím - v ankapu se lidi nepromění v psychopaty, budou to furt normální lidi jako teď.

I taky je to víc legit, než trest jaký dostala.
Autor: Lojza Čas: 2018-01-22 16:29:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No vsak ano...budou normalni lidi, jako jsou ted. To znamena, ze mnozi z nich, stejne jako ted, by za takove veci zabijeli/kamenovali a podobne. Opakuji - stejne, jako je to ted.
(Nevim, kolik lidi na teto planete by to tak chtelo delat, ale odhaduju desitky az stovky milionu)
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 21:07:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak asi jsem naivní, ale myslím, že i dnes tak 99.99% si rozhodně nemyslí, že za odhalení poprsí je adekvátní poprava.

Možná to nějací lidi mohou tvrdit, ale myslím, že jsou to hospodské kecy.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 22:15:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak asi jsem naivní, ale myslím, že i dnes tak 99.99% si rozhodně nemyslí, že za odhalení poprsí je adekvátní poprava.
.....................................................................................................................
Tím bych si nebyl tak jistej, obzvláště pak v případě náboženských fanatiků a to nejen muslimů.
Autor: pz100000 Čas: 2018-01-22 22:27:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak dik. To nemuzete pockat? :)
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 23:20:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Bohužel nemohu,
kromě moče a stolice neudržím i myšlenku...
Autor: pz100000 Čas: 2018-01-22 22:26:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pak si ja zase myslim, ze skutecne naivni jste. Zjevne predpokladate, ze na Zemi milion takovych nenajdete. Tedy ze si to napr. nemysli ani jediny z tisice muslimu. No nevim...
Autor: Lojza Čas: 2018-01-23 00:14:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To jses vazne moc "naivni", spise ale bych rekl, ze jses prekvapive neinformovany (a nemyslim to ted nijak utocne)
Copak nevis, ze napriklad v lecktere muslimske zemi kamenuji zenske pomalu uz I jen za to, ze si dovolila jit sama bez muze na verejnosti (nedej boze, kdyby chtela jit na fotbal, to je konecna)?
Jiny kraj jiny mrav, ja to nesoudim ani nehodnotim, ale rozhodne takovych lidi existuje obrovske mnozstvi (ne, opravdu to nedelaji proto, ze by to tak narizoval stat)
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-23 07:50:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
My god

já mluvil o naší společnosti, jakože o našem západu

Ne o věcech jako ISIS

Já samozřejmě vím, že tam tě ukamenují třeba za to, že seš gay

Myslím, že se možná z toho středověku dostanou, až bude ankap (tak jako jsme se z něj dostali my). Popř. ankap nebude všade no :)

Každopádně pls příště méně tak strašně zavádějících argumentů.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-23 07:51:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
ok "západ" je divný slovo... myslel jsem prostě civilizovaná část světa :)
Autor: Lojza Čas: 2018-01-23 09:39:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proc myslis, ze muslimove jsou "necivilizovani"? Jen proto, ze maji jine hodnoty, nez ty? Kdo ti dal pravo urcovat, ze tve jsou dobre a jejich necivilizovane?
V ankapu by to bylo tak (pravdepodobne), ze by vedle sebe zili lide ruznych vyznani a ruznych (zcela odlisnych) zivotnich a moralnich hodnot.
Uz I ted mame v CR (budeme-li se tedy bavit o nejakem nam blizkem okoli) muslimy a nekteri z nich by jiste tuto praxi radi provozovali. Pokud se bude zdat, ze tomu tak neni, potom bych poukazal trebas na sousedy v Nemecku, kde to jiz je zcela neodiskutovatelne a tech lidi tam je kolik? Nevim, miliony? (muslimu). I kdyby jen desetina z nich mela takove presvedceni, ze je spravne "drzet tvrdou linii", tak je to jen v nasem blizkem okoli sakra hodne lidi.
A jak rikam, ja je nesoudim, nehodnotim. Pouze konstatuju, ze ti lide jsou tu s nami.

A dale - v ancapu by nebylo nijak omezovano, kdo smi a kdo nesmi prijit a usadit se nekde. Napriklad si koupit od "starousedlika" nemovitost, atd. Pokud by byl ancap celosvetove, pak by to neyl takovy "problem", pokud by byl nekde jen lokalne, byl by to fakt velky problem, protoze by se zcela zakonite stalo, ze by toto uzemi pritahovalo lidi, kteri by radi delali neco (cokoliv, nejem kamenovalo zenske), co je u nich zakazane/omezovane statem a radi by vyuzili onu svobodu. Coz je fajn, ale je potreba si uvedomit, co by to znamenalo prakticky, tot cele.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-23 10:40:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
V ankapu by to bylo tak (pravdepodobne), ze by vedle sebe zili lide ruznych vyznani a ruznych (zcela odlisnych) zivotnich a moralnich hodnot.
..................................................................................................................
Vono je to spíše tak, že menšiny spíše vytvářejí oddělené komunity,
ale žádná vobava, ranní modlitba vytrubovaná z nákého minaretu k vám určitě dolehne již v pět hodin ráno,
takže si zcela určitě nebude muset ztěžovat že by jste nebyli v kontaktu,
navíc se samozřejmě budete neustále potkávat např. v zaměstnání či na ulici...

Já bych se těch komunit ovšem nebál, v indii to takto funguje vcelku přijatelně,
samozřejmě musejí mít nějakou společnou myšlenku jenž je spojuje,
protože jinako by si zanedlouho dali navzájem přes hubu právě kvůli těm rozdílným hodnotám...

Těžko ovšem říci jak by to fungovalo bez silného dozorce - státu,
zda-li by našli společnou řeč alespon v něčem, či v nějakém vzájemném respektu vůči svobodě vyznání apd.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-23 11:07:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vono se nakonec stačí podívat např. do izraele,

co tam ty dvě rozdílná mírumilovná náboženství po desetiletí stále vyváděj,
a to vše jen kvůli rozdílným hodnotám a sporu o území,
a jakákoliv rozumná dohoda je stále kdesi v nedohledné budoucnosti...

Náboženství není vyhaslá sopka, nýbrž jen spící sopka,
a taková spící sopka je vždy připravena nečekaně vybouchnout a nepříjemně překvapit,
což platí i o křestanství...
Autor: nic (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 18:42:55 Titulek: Re: [↑]
Ne, v ankapu se opravdu "normalni" lidi nepromeni psychopaty ci sociopaty. Problem je, ze takovi lide existuje bez ohledu na rezim, a samotny ankap na ne nema odpoved.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 19:30:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je taky dobře, já bych byl velmi nerad, aby na mě měl nějakej ancap nákou vodpověd,

pro nás psychopaty je docela dostačující nás ignorovat,
nebot s nějakými právy na bůhvíco neuspějete,
my tyhle intošiny nebaštíme a zvysoka na ně sereme...
Autor: Lojza Čas: 2018-01-23 00:16:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
"ankap" na to samozrejme odpoved ma. Jedna ze zasadnich odpovedi je "na svem pozemku / se svym majetkem si delej co chces, klidne si tam psychopatuj jak chces, tvove vec...ale jakmile zautocis na jineho, pocitej s tim, ze ten se bude velmi pravdepodobne branit a nebude se ti to asi libit"
To je imho nejlepsi, co se s takovym psychopatem da delat. Rozhodne to je nesrovnatelne vice, nez co se s nim da delat (legalne) dnes
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2018-01-23 17:53:06 Titulek: Re: [↑]
To neznáte žádné puritány. :-)
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 16:26:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To já tedy ne,

u mě by se ženy mohly vodhalovat nahoře i dole,
jen by musely mít šátek, páč já jsem křestan ba i muslim,
a ženská bez šátku je prostě urážka nejen muže ale i boha...

ovšem jak nemá šátek, pak okamžitě ukamenovat...
Autor: jjj (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 16:11:38 Titulek: Re: [↑]
to neni strawman, to jste si domyslel a prekroutil. Chapu, porozument textu je pro vas obtizene.

Ukrajinka byla vyhozena z pozemku, ktery se jmenuje Ceska republika, zpet na svuj pozemek s nazvem Ukrajina, kde je i doma, jak sama priznava / https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/aktivistka-femen-milos-zeman-putins-slut-angelina-diash-rozhovor_1801161100_ogo

Nebyla by vyhozena, pokud by svuj protest provedla jinde nez ve volebni mistnosti v den voleb. Provedla ho pres kamerami, co mel jako soudce delat? Jaky mensi trest by byl podle vas primereny? Napomenuti? To by nam za chvili bordel ve volebni mistnosti delal kazdy a hajil se tim, ze kdyz ona ma napomenuti, tak on taky.

Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 16:21:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Ukrajinka byla vyhozena z pozemku, ktery se jmenuje Ceska republika,"

- Argument založený na naprosto fatálním nepochopení anarchokapitalismu
Autor: jjj (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 16:32:34 Titulek: Re: [↑]
v čem je přesně problém? Ankap nemáme, podal jsem vám to zjednodušeně, aby jste to pochopil. Ukrajinka věděla co dělá, nic se ji nestalo a byla poslána zpět domů. Mates nad pocit, ze nebyl dodrzen zakon a pravidla? Ze byla nejak omezena? O tom, jak se chovat, byla dokonce poucena....

Nelíbí se vám trest, chtěl jste se k tomu vyjádřit- a co jako? Mit tady lepsi bodyguardy, tak by mozna k zadnemu soudu nemusela a domu se vracela v zinku.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 21:05:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Já naprosto chápu, že porušila zákon a dostala trest.

Vy naprosto nechápete, že podle mě je to píčovina.

Ještě něco?

Nebo už si konečně zjistíte něco o ankapu, abyste vlastně věděl, co že to za filozofii tu vlastně hejtujete?
Autor: jjj (neregistrovaný) Čas: 2018-01-23 08:58:33 Titulek: Re: [↑]
Takže ve vašem pojetí anarchie neexistuje žádná závazná domluva či pravidla? nebo existuje jen když se vám hodí?
ii
Protože přesně toto podle mne svými příspěvky říkáte. Pak se nedivte, že se vám zdá, že vás někdo "hejtuje" :-) - já fakt ankap v té formě, co ho tady podáváte nemusím, ale že bych ho nenáviděl? To vážněnne.

Ukrajinka vešla pod falešnou záminkou (předstírala, že je novinářka) do místnosti, tam jí bylo řečeno, jak se má chovat a kde má stát (předstírala, že to akceptuje) - načež to vše porušila. Její případ dostal na stůl soud a poslal ji domů. Sbalila se a odjela - pokud se jí trest nelíbil, mohla podat odpor a nadále tu zůstat.

Fakt nevím, co je na tomhle píčovina. Cítím, že nenavidíte stát a tedy vše, co stát udělá, je špatné a kdokoliv udělá něco proti státu, je podle vás hrdina, ale většina lidí asi tento váš postoj sdílet takhle radikálně nebude a s podobným černobílým viděním světa se nestotožní.
Autor: Rýže 58 Čas: 2018-01-22 16:28:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: ryzeto v doméně gmail.com
To si dělate srandu. Vždyť to je jasnej přestupek. Nemůže za to, že má advokátku jelito. Argumentace zde: http://paragraphos.pecina.cz/2018/01/zakerny-utok-nahymi-prsy.html
Autor: jjj (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 16:37:51 Titulek: Re: [↑]
Dopadlo to jak to dopadlo, pan Pecina pokud vim neni ani pravnik, takze i kdyz jeho nazory stoji za precteni, neni to zadna zasadni pravni autorita.

Devce se mohlo branit, prikaz ale akceptovala. Co vic k tomu dodat....
Autor: Rýže 58 Čas: 2018-01-22 17:31:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: ryzeto v doméně gmail.com
Skutečnost, že se vám nezdá pan Pecina jako autorita ještě neznamená, že Vám to zabraní věcně argumentovat ..oh wait...oops
Autor: jjj (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 18:23:24 Titulek: Re: [↑]
argumentovat k čemu? Dotyčná něco udělala, soudce nějak rozhodl, dotyčná to akceptovala. Jestli dotyčná očekávala, že někam přijede, provede tam lumpárničku a nic se nestane, bylo to očekávání značně naivní.

Že má pan Pecina jiný názor na její obhajobu není argument, je s ním nijak nemíním polemizovat, není proč.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-01-22 09:29:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Já bych ti to vysvětlil, odpověděl na tvé otázky a vyvrátil tvé argumenty, ale ty o to nemáš zájem podle toho, cos psal minule, takže smůla.
Autor: jjj (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 09:35:26 Titulek: Re: [↑]
tak vyvracej a nevymlouvej se :)
Autor: Ugo (neregistrovaný) Čas: 2018-01-22 11:55:05
Mě by spíš zajímalo, co s tím Putinem furt všichni mají? Ekonomická svoboda v Rusku docela dost narostla ze jeho vlády. Politická svoboda je omezená, ale Západ se k ní pomalu jistě sám propracovává (Katalánsko, cenzura, různé intervence v zahraničí). Pro náš v ČR není Putin nějak extra nebezpečný. Nepamatuji si, že by nám třeba za Zemanovi vlády něco nařídil, rozkázal anebo nadekretoval. Podle mě je Putinovi a většině Rusů ČR vzdálená vice jak 1000 km u zadele.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-22 13:22:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Něčím se přece strašit musí,
jak jinak vobhajovat navyšování financí na zbrojení,
dneska máme Putina a muslimy, zejtra se bude strašit zase něčím jiným,
furt nám něco hrozí, furt je zde nějakej "cizí člověk" co nemá na práci nic jiného, nežli nás zabít,
proto je nás taky třeba chránit, nejlépe na každém kroku pomocí kamer...
Autor: marek28 Čas: 2018-01-22 15:42:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak třeba tím, co dělá na Ukrajině a brzy možná i v Pobaltí. Rusko je či touží být velmocí posledních pár stovek let, rétoricky jsou dost agresivní a přinejmenším nervozitu by mělo vyvolávat i mohutné ruské zbrojení a gigantická vojenská cvičení. Spousta Rusů nás stále považuje za svou sféru vlivu a rozpad východního bloku jako určitou křivdu. ČR jim momentálně u prdele asi je, ale vemte si, že stačí, aby obsadil Ukrajinu a máme je za humny.
Autor: Ugo (neregistrovaný) Čas: 2018-01-23 09:01:55 Titulek: Re: [↑]
A v čem se to chování Ruska liší výrazně od USA? EU? Číny? apod. Co je na tom tak unikátního? Vlastně se to liší v tom, že na východní Ukrajině a v Pobaltí jsou ruské menšiny, jejichž členové jsou občany druhé kategorie a minimálně ti na Ukrajině tam žít nechtějí.

Index ekonomické svobody Ruska neustále roste: https://en.wikipedia.org/wiki/Index_of_Economic_Freedom.

Dnes je lepší než v Řecku a blíží se Slovinsku, Chorvatsku a Itálii.

V tomto indexu dělí ČR od Ruska jen 0,64 bodu z 10 možných bodů.
https://en.wikipedia.org/wiki/Economic_Freedom_of_the_World
Autor: marek28 Čas: 2018-01-23 09:23:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jaké USA a Čína? Já myslel, že je řeč o Rusku. Já psal něco o tom, že je to unikátní? Nechápu tu reakci.
Autor: Quor (neregistrovaný) Čas: 2018-01-23 11:37:01 Titulek: Re: [↑]
LOL.

IEF 2017: Rusko - 114. pozice. Itálie 79. pozice. Nepřijde vám to trochu závádějící? Mnohem přesnější je, že je ve společnosti Nigérie a Madagaskaru.

Corruption Perceptions Index 2016: Rusko 131. pozice, spolu s Ukrajinou, Nepálem a Íránem. Nejnižší rank pro stát EU je 79. Bulharsko.

Voni to někteří libertaryjáni moc nechápou, ale vono to není jenom vo ekonomický svobodě.

Systematická likvidace opozice. Vraždy, zneužívání pravomocí law enforcementu. Svoboda projevu a shromažďování není. LGBT+ jako nepřítel lidu, koncentráky v Čečně. Konskripce. Atd. Putinovskej kult je kurva nebezpečnej. Rusko má jednu z největších zpravodajskejch přítomností v ČR. Přečtěte si zprávu BISky. Že je Voloďa neškodnej může, s prominutím, tvrdit akorát naprostej ignorant nebo kremlobot.
Autor: marek28 Čas: 2018-01-23 12:53:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Čečensko určitě nestaví koncentráky pro homosexuály. V Čečensku totiž žádní homosexuálové neexistují. :)
Autor: Ugo (neregistrovaný) Čas: 2018-01-23 13:31:32 Titulek: Re: [↑]
V tomto indexu dělí ČR od Ruska jen 0,64 bodu z 10 možných bodů.
https://en.wikipedia.org/wiki/Economic_Freedom_of_the_World

Ani v tom druhém indexu nejsou tak velké rozdíly, stačí se zaměřit na relativní rozdíly (Rusko: 57,5; Itálie 62,5).

Můžete mne říci, kde je svoboda projevu v UK nebo Německu třeba o muslimech a imigraci? Co systematické zastrašování AfD v Německu Antifou? Co Irák, Afgánistán, Lybie, Sýrie atd. Humanitární bombardování atd. Já moc podstatný rozdíl pořád nevidím.

Urážky a vaši nenávist si nechte od cesty, na to nereaguji. Pro lidi mdlého ducha jen připomenu, že se ptám na to, čím se Putin natolik liší od jiných. Neříkám, že je OK ani ho neobhajuji.
Autor: Quor (neregistrovaný) Čas: 2018-01-23 00:27:43 Titulek: Re: [↑]
LOL. Myslíte tu ekonomickou svobodu pro spřátelený soudruhy, že?
Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2018-01-24 12:39:19
Ja sim myslím že ukrajinská slečna dopadla ešte celkom dobre. Neprial by som jej to, ale mať prezident Zeman akčnejšiu ochranku tak mohla aj prísť k úrazu.
logo Urza.cz
kapky