Selhání jednotlivce – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2020-04-23 00:00:02

Selhání jednotlivce

Do Fóra Svobodného přístavu kdosi nasdílel cizí text o policejní buzeraci. Protože měl délku akorát do Stok, požádal jsem autorku, zda bych jej zde mohl (pod jejím jménem) vydat. Odmítla s tím, že nechce dehonestovat policii kvůli selhání jednotlivce. Její přání respektuji; pro zájemce vkládám pouze odkaz. Ptám se však, jak zjevné systémové vady státu jsou lidé ochotni omlouvat selháním jednotlivců? Ano, provinil se jedinec; jenže co čekat, když dáme moc hrstce individuí vybraných z těch, kdož za současných podmínek chtějí být policajty? Nebo politici – když dostanou moc lidé, kteří napřed prolezou vnitrostranickými bojůvkami na vrchol a následně nejlépe zvládnou PR v předvolební kampani, jak budou asi vládnout? Když soukromá firma podvede zákazníka, nikdo neviní konkrétního zaměstnance u přepážky, kde podepisoval smlouvu; tak proč u státu všichni viní zaměstnance, ale skoro nikdo celou instituci?
Přečtení: 54004

Reagujete na tento komentář:
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 09:30:57 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ
Ano, policajti můžou vidět paskvila, co znásilnil 12letou holku nebo ubodal a okradl starou babku. Zatímco zmlácená policajtova oběť může být nevinný člověk, který šel okolo třeba minutu předtím. I kdybyste s jistotou věděl, že máte před sebou pravého pachatele, pořád máte určitá pravidla, jak postupovat. Ta pravidla jsou od toho, aby policajt nebyl ten, kdo trestá, ale aby zajistil bezpečnost. To v momentě, kdy kope do svázané osoby apod., nedělá. Dělá to v momentě, kdy vyšetřuje zločiny, zatýká podezřelé a případně vykonává nějaká preventivní opatření. Že si z těch pravidel dělají policajti trhací kalendář, je dané tím, že jejich zaměstnavatel nemá motivaci (v podobě hrozby ztráty platících zákazníků) řešit svou reputaci.
Autor: Ing Prazdroj (neregistrovaný) Čas: 2020-04-22 23:15:49
Ano, Urzo, přistupme tedy na vaší argumentaci. Jsem anarchokapitalista a jsem hroznej vůl. Anarchokapitalismus je tedy logicky volovina. Nebudeme přece hodnotit mě, jako jednotlivce, ale celou instituci.
Autor: Glande Čas: 2020-04-23 06:54:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Problém vašeho příspěvku je, že anarchokapitalismus, narozdíl od státu, není žádná instituce. Není to, na rozdíl od státu, pyramida moci nad všemi, kteří ani nechtějí. A některé , zvláště mocenské instituce svádí mnohem víc k blbýmu chování. Mocenská hiearchie státu dává mnohem více možností blbcům provozovat svole blbý chování, protože mají pocit, že když například dle nařízení šéfa (velitele) mohou buzerovat lidi na nezapnutý pás v autě, tak mají pocit, že na to mají opravdu právo.

Takže hezky bojujete proti slaměnýmu pankovi, kterýho jste si vyrobil.
Autor: vch (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 07:26:18 Titulek: Re: [↑]
Jenže vy jste vůl bez ohledu na to, jakou ideologii vyznáváte. Kdežto ten policajt se chová jako hajzl jen proto, že mu to stát dal příležitost se téměř beztrestně chovat jako hajzl.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-23 08:09:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Naopak, vôl je lebo vyznáva anarchokapitalizmus :-D
Autor: TAPETKA (neregistrovaný) Čas: 2020-04-25 07:01:29 Titulek: Re: [↑]
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
--- JE TU PÍČO TAPETKA, VYKUŘTE SI PÉRO, KKTI ---
Autor: Richard Fuld (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 07:53:43
Ten policajt je ale úplně stejný fanatik, jako většina zdejších ankapáčů. V tomto mu nemáte co vyčítat. :-)
Autor: parek (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 17:37:08 Titulek: Re: [↑]
zmlatil tady snad nejakej ankapak etatistu ty trotle?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-23 17:54:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A fanatik je iba ten kto mláti iných ľudí, trotle?
Autor: Pedro009 (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 08:08:25 Titulek: Souhlas
Souhlasím, to nebylo v žádném případě selhání jednotlivce, ale symptomatický projev systému. Dokud nepochopíme, že ten systém je špatný, budeme pořád dokola argumentovat selháním jednotlivce, a to evidentně i v případě, že se to přímo dotýká nás.
Web: neuveden Mail: schován
Na to aby sa systémové vady nedali ospravedlňovať zlyhaním jednotlivca by to :
1. preukázateľne museli byť systémové vady
2. musela by existovať lepšia alternatíva
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-23 08:56:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1. Jde o systémové vady. Státní instituce mají své peníze jisté, protože nejsou závislé na příjmů od dobrovolně platících zákazníků; nemusí tedy sloužit občanům.

2. S tímto bodem nesouhlasím. Nemusím vymýšlet alternativy, abych mohl kritizovat např. výkon hokejového týmu.
Web: neuveden Mail: neuveden
Je to selhání jednotlivce, ale ne tak, jak se chápe. Selhání ve skutečnosti spočívá v tom, že dotyčný vůbec dělá toho policistu / úředníka atd. Že si vůbec vybral (ano, vybral, je to jeho volba) tuto práci, resp. práci pro takovou organizaci, která různé průsery a škodění lidem naopak podporuje. Chyba v úsudku nebo v charakteru, ale každopádně je to chyba toho jednotlivce. Konkrétní čin už je potom následkem té chyby.

Hrůznost instituce zvané stát je závislá na hrůznosti "charakterů" jež této instituci slouží. Tato instituce přitahuje téměř výhradně tyto osoby (pomiňme naivní pitomce; tam je to chyba v úsudku), protože nemá žádnou silnou motivaci dělat něco jinak. Česká republika (a její instituce) potřebuje (potřebují) na "svém" území konkurenci jako prase drbat.
Autor: Ing Prazdroj (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 21:02:23 Titulek: Re: [↑]
Ty vole ty seš idiot, idiot, idiot, idiot, idiot a ještě jednou idiot. Furt máte plnou hubu keců, jak je stát založen na donucení a ten váš slavnej anarchokapitalismus na dobrovolnosti. A pak tu kritizuješ, že si policista DOBROVOLNĚ vybral tuto práci, že je to jeho selhání. Takže podle tebe, ty idiote, by bylo lepší, kdyby k tomu byl donucen? Fakt už nevím, kde se v tobě ta debilita bere.
Autor: Richard Fuld (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 08:58:08
Je potřeba řešit nastávající hospodářskou krizi, která je daná selháním trhu. Mám tento plán:

- vytisknout 2 biliony korun,
- deficit na tento rok nastavit na 0,5 bilionu korun, v roce 2021 na 0,35 bilionu korun,
- cílová inflace alspoň 10%.

Pak nás prosperita zaručeně nemine. Nějaké náměty k dizkuzi?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-23 09:27:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Přeloženo do lidštiny:

- Znehodnotit lidem majetky alespoň o 10 %
- Čímž se řešení problému odloží na jindy (ideálně na příští vládu).

Já mám jiný:

- Zrušit stát, každý za sebe.
- Dluhy státu sanovat rozprodejem státního majetku.
- Veškerý zbývající státní majetek rozprodat také, zisk vrátit lidem jako náhradu za daňové vykořisťování.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-23 09:29:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo a trh si skutečně nevymyslel, že zavře krámy nebo že nesmí prodávat ochranný materiál. Není to jeho selhání, to je vše v režii státu. Pokud bychom měli řešit to, tak by jakékoliv náhrady měly jít z kapes státních zaměstnanců, počínaje těmi nejvyššími a "jejich" holdingy.
Autor: Richard Fuld (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 09:53:36 Titulek: Re: [↑]
Keynes a nikoliv von Hájek nebo jak se ten zapomenutý mamlas jmenoval! Nové peníze roztočí kola průmyslu a všichni budeme rázem o 20 % bohatší! Eutanázie té trochy rentierů, kteří si nahrabali neprávem mě nezajímá. Blaho společnosti má přednost!
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-23 11:28:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Neroztočí. Odsunou problém na později. Dříve či později se hodnota těch nových peněz sníží, aby odpovídala realitě, a problém je zpátky. To je hlavní průser kvantitativního uvolňování. Zjednodušeně řečeno: Je to půjčka, kdy se půjčují budoucí peníze. Ta se ale musí splatit.
Autor: Pedro009 Čas: 2020-04-23 10:43:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chápu to správně jako ironii? (jsem trochu pomalejší v úsudku)
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-23 11:53:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Bohužel kolega Fuld je socialista.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 12:22:40 Titulek: Re: [↑]
Bohužel se obávám, že za kolegu Fulda se zde opět někdo vydává, jak je tu na Stokách zvykem.....
Autor: pro MJule (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 12:59:46 Titulek: Re: [↑]
Ale celkem to sedí:

https://finmag.penize.cz/diskuze/414878-jeste-z-toho-onemocnite-andreji-po-nas-at-prijde-potopa

Richard Fuld | 21. 4. 2020 13:02

Klasické nesmysly o šetření státu v dobrých časech, aby měl stát co utrácet v těch zlých. "Pouhé" zastavení růstu dříve stabilně rostoucího státního dluhu panu Páleníčkovi nestačí, přitom jde z hlediska polistopadového vývoje státního dluhu o zcela zjevnou a nepřehlédnutelnou kladnou výjimku z jinak z velmi neutěšeného stavu.

Problematičnost uvedeného konceptu spoření v dobrých časech na zlé časy spočívá v tom, že již tento (zdánlivě bohulibý) záměr může urychlit příchod oněch zlých časů, ne-li je přímo vyvolat. Současně platí, že ty dobré časy zde nenastaly pouze díky oživení okolních ekonomik. Dobré časy zde nastaly rovněž díky onomu zvyšování mezd a důchodů, resp. především díky tomuto. Nebýt růstu životní úrovně, ocitli bychom se ve státě stále chudých občanů, kteří by se s dopady krize potýkali mnohem hůře, než máme možnost nyní.....
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2020-04-23 14:05:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano.
Ten pitomec, který onanuje zde, je totožný s pitomcem, který už léta onanuje na Finmagu. Přestože ty jeho sračky byly mnohokrát vyvráceny teoreticky a mnohokrát a v mnoha zemích vyvráceny i experimentálně, stejně je ten pitomec bude omílat dokolečka. Svým způsobem se na ten současný experiment (další tohoto druhu) těším. Je obrovská naděje, že bude poslední. Možná na něj pochcípá ohromná spousta lidí hlady - těch kteří k tomuto experimentu upínají v současnosti své socanské mozečky. Jejich odpovědnost, jejich rozhodnutí, jejich problém. Já nespoléhám na stát a "pytle" jeho padělaných dluhových "barvotisků".
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 21:22:25 Titulek: Re: [↑]
Je obrovská naděje, že bude poslední.
Sni dál, Fialko.

Možná na něj pochcípá ohromná spousta lidí hlady
To by se ti líbilo, co? Chátra líná, socanská! Jenom ať pojde!

Já nespoléhám na stát
Tak to seš už velkej kluk... ;-)
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 21:33:17 Titulek: Re: [↑]
Zrušit stát, každý za sebe.
Jejich odpovědnost, jejich rozhodnutí, jejich problém.

Když si čtu tyhle sračky, Káčko a Fialko, je fakt těžký nedívat se na ankapáky jako na bandu svinských sociopatů. Lidské skupiny nikdy nefungovaly podle ryze individualistických principů, ani v pravěku, ani dnes. Tváří v tvář lidskému utrpení prohlásit "jejich rozhodnutí, jejich problém" a zároveň se tvářit jako morální arbitr dokládá jediné, totiž že právě ankapáci jsou ty vadný kusy.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 12:20:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vadný kus je ten, kdo si myslí, že je morální ostatní okrádat a poroučet jim. Vzájemná dobrovolná spolupráce není vůbec nic chorobně individualistického, naopak, je to budování společnosti zdola, což je pro mnohé budovače shora pohled, na který nejsou zvyklí.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-24 16:59:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Až na takú drobnosť, že v ankape bude okrádanie druhých omnoho jednoduchšie než v štáte.
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-04-25 09:11:22 Titulek: Re: [↑]
Zkus se na to dívat takhle, Káčko. Někteří lidi, například ty, jsou natolik neprozíraví/hloupí/nezodpovědní, aby si mysleli, že některé služby není třeba poskytovat nárokově, a zároveň tak naivní, aby si mysleli, že je všem potřebným zajistí volný trh. Těmto vadným kusům je třeba poručit, aby se podíleli na bonum commune. Tvoje hrabivost prostě není nadřazena potřebě zdravotní péče pro nemocného nebo podpory v nezaměstnanosti pro někoho, kdo dostal padáka.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 14:20:42 Titulek: Re: [↑]
Ale tak já nezpochybňuji jeho názorové východisko a ano asi to i sedí, ale spíš mi nesedí, že by začal vlákno úplně mimo mísu.... Ale to je jen můj skromný dojem :-) třeba mylný :-)
Autor: Luboš (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 10:16:03 Titulek: Nebudu veřejně kritizovat PČR
Také bych nikdy veřejně nekritizoval PČR. To je dnes šílenství. Oni si s námi mohou dělat co chtějí. Klidně ti zazvoní ve tři ráno telefon, kde ti policajt bude vyhrožovat, že tě zmlátí a znásilní ti manželku, tak jak se to stalo kamarádovi.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 11:44:35 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
:-DDDD tady je to samej srandista dneska zase....
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-23 11:49:09 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Z toho bych si srandu nedělal. Hrozba vážné újmy na zdraví od státního orgánu... samozřejmě, nemusíme tomu věřit, ale když sledujeme všechny možné excesy policie, nelze pravdivost takové historky rozumně vyloučit.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 12:01:46 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Excesy se nevyhýbají nikde, včetně policie, ale brát jako normu, že si policie může dělat co chce, a že ti klidně mohou vyhrožovat, jak uvádí pan přispěvatel nade mnou je prachsprostá lež, které patří jenom výsměch. Příslušník bezpečnostního sboru v ČR nejenže musí procházet výběrovým řízením, kam patří i psychotesty, nejenže musí stále plnit různé zkoušky a přezkoušení, jak teorie, tak i praxe, ale také v každém bezpečnostním sboru fungují útvary vnitřní kontroly a navíc nade vším tím je ještě zcela nezávislá GIBS, která je nezávislá na těchto sborech. Dovolím si tvrdit, že veliká část soukromých subjektů ani z poloviny taková opatření, aby nedocházelo ke zneužívání svěřených funkcí, nemá.... A co se týče toho tendenčního článku od Urzy, tak lze v případě zneužití moci příslušníky bezpečnostních sborů a trestných činů hnát k zodpovědnosti i samotnou instituci, v tomto případě stát a žádat o odškodněn, pokud se jednalo o nějakou újmu dotčených osob, o čemž svědčí i množství rozsudků v těchto věcech.... O PR, o kterém Urza hovoří bych se mohl rozepsat na x A4, jak si v tomto případě kálí do úst....
Autor: Honza Čas: 2020-04-23 12:39:30 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Opět - teoreticky to tak funguje.
Prakticky práci státní policie kontroluje státní GIBS a soudí státní soud.
Na D-fensovi je spousta svědectví o tom, jak to funguje v praxi....

Soukromá firma taková opatření mít nemusí (ale může), protože když vás napálí jednou, podruhé půjdete nakupovat jinam. Ale ať jdete nakupovat kamkoli, z daní platíte policii.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 14:09:30 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Jak teoreticky??? Říká vám něco systém brzd a rovnováh? Jak teoreticky, že GIBS je nezávislý na bezpečnostních sborech? To jsou fakta pane bože a ty rozsudky a různé případy zneužití pravomoci na které GIBs přišel, a na které se odvolávám jsou fakta, která jsou i veřejně dohledatelná, nebo je to prostě zase špatně, protože je to zřizováno státem?? Ja s vámi nepolemizuji, že se tak neděje, ale pokud vycházíte pouze z nějakého D-fensu, tak asi nemá moc smysl vést nějakou komplexnější debatu..... Já ovšem ani nepožadují, aby soukromá firma takové opatření musela mít, ale bylo by fér mít na zřeteli, že stát činí co je v jeho silách, aby k excesům docházelo co nejméně a ne pičovat za každou cenu úplně do vseho jenom protože v tom má prsty stát. Samozřejmě není asi v silách žádné organizace (ať soukromé nebo veřejné) s vyšší koncentrací lidského faktoru excesům zabránit ...
Autor: Lojza Čas: 2020-04-23 23:42:22 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl tvoje baba je brzda a protivaha.
Rekneme si nejake konkretni priklady.
Zil byl, curak, co se dal k policii. V Dobrisi videl silnicniho pirata, co jel v obci 65km/hod, coz je tak sileny zlocin, ze sedl do auta, bez majaku se otocil na krizovatce a silnicniho pirata jel stihat. No, sice u toho zabil kluka, co jel zrovna kolem na motorce, ale to se holt stane...takova drobna neprijemnost.
Takze nastoupily brzdya protivahy, ktere ho potrestali. Potrestan byl uz jen tim, ze se cely pripad projednaval pred soudem. To ho dost potrestalo, takze dal mohl pokorne pracovat u policie za moje (a tvoje) penize.
Co cert nechtel, ten chudak mel takovou smulu, ze o rok pozdeji pri podobne akci zabil dalsiho cloveka. Ale co, je to policajt, takze na mrtve nehledme a prejme mu dlouhy zivot…
(pokud se nepletu, nesel sedet ani napodruhe)
Brzdy a protivahy, tvl
Autor: Ing Prazdroj (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 23:57:30 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Víš, ono se občas stane, že i policista neúmyslně někoho zraní, nebo dokonce usmrtí. Obzvláště při stíhání zločinců v silničním provozu se tomuto riziku nelze zcela vyhnout. Podobně jako během zásahů u velkých požárů někdy zahyne nějaký hasič. To je prostě daň za rizikovou práci. Nebo se také stává, že zahynou horníci při důlním závalu. Je mi naprosto jasné, že tobě by se nikdy nic takového nemůže stát, protože jsi dokonalý a neomylný. Ono také při vrhání jedovatých slin do internetových diskuzí mnoho nebezpečí neskýtá, na rozdíl od policistů, kteří denně nasazují své i cizí životy, aby zajistili právo a pořádek v naší zemi. Když se kácí les, létají třísky. S tímnic nenaděláte, tak to prostě je. Jen duševní mrzák jako ty to nemůže nikdy pochopit.
Autor: pavel77 Čas: 2020-04-24 00:30:37 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano určitě se stává že někdo udělá chybu (nebo je zločinec a udělá to úmyslně) a nese pak za ni následky - trest, odškodnení. Takové věci se stávají i v soukromém sektoru a stávali by se i v hypotetických soukromých bezpečnostních agenturách. Ale je rozdíl když je někdo policajt, který by měl "pomáhat a chránit", vymáhat zákony a tím spíš jít příkladem ale systém ho pak místo toho kryje a omlouvá. Bylo to tak v tom případu v Dobříši i teď v té aktuální kauze jak fízl nafackoval holce co na něj "byla drzá". Kolem byla skupina lidí a dalších policajtů, ale kdyby to neměli na videu tak se nestane vůbec nic. A takových příkladů bych našel spoustu, kdy policajti bežně lžou, náhodu jim všem vypadávají záznamy z kamer a zneužívají svých pravomocí. To fakt není selhání jednotlivce.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 07:36:25 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Já se zařekl, že konkrétně na tebe nebudu už reagovat, protože to nikdy nemělo valného smyslu a akorát jsem kroutil hlavou co dokážeš v ty svý gumový hlavě vždycky vypotit. Ale jsem dneska v nějakém dobrém rozpoložení.... Smysl systému brzd a rovnováh je, že moc soudní je nezávislá!!! Na moci výkonné a zákonodárné!!! To znamená v tom tvým konkrétním případě, že o případu rozhodoval soudce absolutně nezávislý na tom jestli je někdo policista nebo ne!! Rozhodl, jak rozhodl na základě zjištěného stavu věci!! Jestli bylo nějaké podezření na podjatost, je dost zákonných prostředků jak se bránit!!!! Pokud se ti to i tak nelíbí a cítíš bezpráví, tak bohužel!!! I kdyby si měl pravdu, tak já nikde netvrdím, že se takové věci nedějí!! Dějí, bohužel i přes všechny opatření, které by tomu měly zabranit. Klidne si žij dál vlhkej sen o tom, jak se ve slavným ankapistánu, až ti nějakej člen ozbrojený agentury zastřelí kamaráda, domluvíš s tou ozbrojenou agenturou na arbitrovi a proběhne "spravedlivý" proces.... Já vycházím ze skutečných případů, veřejně dohledatelný ho a z toho jak je nastaveno procesní právo (což tobě asi moc neříká), nevychazim z domnělých skutecností tvýho typu alá "pokud se nepletu"!!!
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 08:44:35 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Víte, ono to všecko hezky vypadá na papíře. Moci jsou od sebe oddělené a podobné pohádky. No ve skutečnosti se jedna o druhou opírají, a to docela dost. Policajti by nechytali zločince, kdyby soudy zavíraly je a ne ty zločince. Soudy podporují policisty, protože jsou to jejich častí dodavatelé zločinců. Jak policie, tak soudy jsou živeny ze stejného balíku peněz (pokud jde o trestní právo). Ten balík peněz nepochází od dobrovolně placených zákazníků, ale z daní. V diskusi popsané případy se skutečně staly, a vyvolaly celkem oprávněný shitstorm, když šlo třeba o toho policajta, který už byl podle soudu vytrestán dost vyšetřováním (to, že někoho omylem zabil, to už se asi někde ztratilo v překladu).
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 08:54:31 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
:-OO jsi padlý na hlavu?? Já bych ti přál být chvíli v kůži kriminalisty, nebo i jen obvoďáka, jehož spis jde za státním zástupcem, kterej mu to při první procesní chybě, nebo nesrovnalosti omlátí o hlavu, že s tímdle k soudu nepůjde, protože by mu to omlátil o hlavu soudce a ještě by ho poslal do prdele a vzkázal mu, aby si zopakoval první semestr na právnický fakultě. Možná by tě pak přešly tydle fantasmagorický kecy o dodávce zločinců, apod. Tady se jen potvrzuje, že opět ankap apologeti tady nadávají na všechno co je státní, aniž by měli vůbec tucha jak státní správa funguje.....
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 09:03:31 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
A ještě doplněk. Ještě se k tomu vzij do toho policajta, když za tím vším má za prdeli ještě GIBs a vnitřní kontrolu, který tě při první příležitosti smahnou za to, že si nedodržel základní práva toho paskvila co například znásilnil 12ti letou holku, nebo ubodal a okradl starou babku u ní doma (Real).... Víš ono má vsechno dvě strany mmince, ne jen že fízl je apriori fasistickej, zamindrakovanej kreten
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 09:30:57 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, policajti můžou vidět paskvila, co znásilnil 12letou holku nebo ubodal a okradl starou babku. Zatímco zmlácená policajtova oběť může být nevinný člověk, který šel okolo třeba minutu předtím. I kdybyste s jistotou věděl, že máte před sebou pravého pachatele, pořád máte určitá pravidla, jak postupovat. Ta pravidla jsou od toho, aby policajt nebyl ten, kdo trestá, ale aby zajistil bezpečnost. To v momentě, kdy kope do svázané osoby apod., nedělá. Dělá to v momentě, kdy vyšetřuje zločiny, zatýká podezřelé a případně vykonává nějaká preventivní opatření. Že si z těch pravidel dělají policajti trhací kalendář, je dané tím, že jejich zaměstnavatel nemá motivaci (v podobě hrozby ztráty platících zákazníků) řešit svou reputaci.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 10:00:37 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Můžeš mi říct na co vůbec reaguješ ty idiote? Já někde rozporuju, že by se neměl fízl držet zákonných postupů a předpisů??? Jen rozporuju
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 10:02:25 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Jen rozporuju vaše kňučení, že soud, GIBs, apod. drží s policajtama jednu basu a policajt za svoje provinění nepyká. Kdybys nebyl debil ušetřil by sis čas s psaním kravín....
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 10:07:21 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Už jsem to tu psal, bezpečnostní sbory v ČR mají taková opatření před zneužíváním pravomoci, o kterých si většina tvých dnešních soukromých bezpečnostních agentur může nechat jen zdát. Ale dal si mel tu svoji mantru a dal reaguj úplně z cesty, mě je to fuk, moje dobrý rozpoložení bylo tebou vyčerpáno, páč si opět nezklamal...
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 11:32:59 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, opatření mají. A výsledek? Hovno. Na papíře mají rozdělené moci, ale GIBS většinu průserů přikryje a státní zástupci sice policajty mrdají, ale projde i spousta sviňáren. Takže opravdu NE, není tu stát bájných jednotožců a Mirků Dušínů, ale reálných osob, kteří využívají moc ve svůj prospěch, a to na všech úrovních, kde mohou.

Jediný reálný opatření, který existuje, je ta hrozba ztráty zákazníků. Dokud nebude policie placena dobrovolně jako každá jiná tržní služba, tak se její kvalita nezlepší.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 11:52:13 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Dokaž co tvrdíš o tom jak se krejou svinarny policajtů od GIBS nebo jak procházejí svinarny přes státní zástupce. Dokud nedokážeš, o čemž dost pochybuji, že dokážeš, tak jsi vyplodil jen další lež, která v tvým případě je už několikátá, protože vždycky když jsi v prdeli, tak začneš dělat mrtvýho brouka a v jiným článku začneš lhát a breptat ty tvý vyvraceny ideologický cance nanovo....
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 12:02:27 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 12:35:09 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Tak hele ty jeskyně :-DDD
1) GIBs nakonec policistu obvinila (samozřejmě za předešlého lege artis procesu)
2) rozsudek nebyl pravomocný a státní zástupce se odvolal, protože chtěl přísnější trest. Rozhodl nezávislý soud na základě zjištěného stavu věci.
3) vše lege artis, prosetreno a nedošlo k trestnemu činu.

:-DD takže kde GIBS prikreje většinu svinaren policajtů a kde prochází svinarny přes státní zástupce? Prostě lžeš. Zatím si dal akorát příklad, kde státni zástupce chtel přísnější trest pro policistu :-DD. Takže prosimte, nedělej ze sebe dál debila. Pro dnešek má tebe reaguji naposled, možná zase budu někdy mít nervy na to číst ty tvoje ničím nepodložený a ideologicky zabarvený kraviny....
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 16:05:12 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Což je přesně ono. My se tu bavíme právě o přikrytých průserech. Protože pro Vás přikrytý průser patrně dle nějaké Vaší definice není průser, nelze se divit, že se mi smějete a tvrdíte, že lžu, protože z Vašeho pohledu žádné přikryté průsery neexistují (jakmile jsou přikryté, nejsou to dle Vaší definice průsery). Ne každý to ale vidí tak jako Vy, a upřímně, s touto Vaší definicí mám silné pochybnosti o Vaší morální integritě... pokud se změní režim, budete najednou nahlížet na dané skutky jinak, protože se změní to Vaše artisový lego. Co by tomu vašemu přístupu řekli zplynovaní Židé (a další)...
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 16:29:40 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Pane Bože co to tu zase meleš o nějakých definicích, já chtěl důkaz tvýho tvrzení, že se většina sviňáren policistů od GIBS kreje, a že přes státní zástupce projde spousta sviňáren a ty si mi na to poslal články, kde se nic takovýho neděje a ještě k tomu v jednom případě státní zástupce chtěl naopak policistu potrestat přísněji. Tak co tu meleš o definicích a morální integritě? :-D Takhle totiž začneš mlít vždycky, když už nevíš jak ze sebe víc udělat debila a jsi v koutě, buď děláš mrtvýho brouka, nebo začneš o židech a morální integritě, to už tu taky bylo :-D :-D
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 17:15:44 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže se chcete točit na jednom bodě? OK. Pojďme tvrdit, že GIBS kreje některé průsery. Protože tu většinu opravdu nedokážu, v tom máte pravdu - nedozvíte se nikdy o všech sviňárnách a jejich řešení; neznamená to však, že se to neděje; podněty na GIBS nemusí chodit bezdůvodně, na co by jinak byl.

A teď se vraťme k tomu Vašemu vybájenému světu, jak to všechno na papíře krásně funguje, a na ten tvrdý střed s realitou, ve které se různé mocenské složky kryjí. Protože jsem zcela vážně zvědav, jak dokážete, že toto vždy funguje.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 17:17:09 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
*střet.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 19:14:39 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Jak na jednom bodě? Od začátku snad tvrdím, že to není tak černobílé, a že nedochází k tomu propojování jednotlivých institutů jak tu všichni ankapáci naprosto bez důkazů (téměř jako vždy) tvrdí... Jak jako "pojďme tvrdit"???? Jsi vážně tak retardovaný?? Nesnaž se mě tady včlenit do těch tvých ničím nepodložených omáček, aby zapadaly přesně do tvýho vidění světa - stát je zlý a vsechno kolem něho taky. Já nic takovýho netvrdím! A ty kdybys měl aspoň trochu soudnosti tak sklopíš hlavu a priznaš, že si tu zase camral ničím nepodložené tvrzení vycucané z prstu, jako už nespočetně krát v minulosti!.... Jsi vážně takový idiot??? To není na papíře jak se mi ti snažíš už asi po sty vnutit!!! Vycházím z výročních zpráv, veřejných rozsudků, procesního práva, které když nedodrzuješ tak se na tobě otočí úplně každej od advokáta přes státního zástupce po soudce!!!! Příklady z novinek, který tu předkládas ty ti mohu vycucat taky stovky o tom jak GIBS konal a jak byl vzápětí policista potrestán!! To ale nevypovídá vůbec o ničem o čem ty tu pořád meleš!!!..... A od začátku netvrdím, že se excesy nedějí a že se nedějí diskutabilní případy a ani že se nedějí levarny!!! Jen nejsem tak zmanipulovanej nějakou posranou ankap ideologií, abych konspiroval každou píčovinu a házel to na stát jako to tady vy exoti delate
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 12:40:12 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
A prosimtě, když tvrdíš něco o většině případů, že se kreji apod. tak důkaz opravdu není vycucané články na novinkách :-DDD, takových diskutabilních případů samozřejmě najdeme x desítek, ale nic to nevypovídá o tvý deklarovaný "většině" :-DD fakt debil :-D
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 12:45:49 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Možná ještě jen mě napada, že je fakt zajímavý, jak ty podle článku na novinkách hned víš jak se melo rozhodnout a kde je ta spravedlnost, narozdíl od soudce, kterej k případu má často i spisy o 100 a více stranách. :-DDD
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 16:12:24 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Představte si, že ty popisy události jsou dost podrobné i v těch novinách. Jasně, že nejasné případy jsou prostě nejasné, ale takové jsem Vám nedal. No a rozhodnout se? Víte, většina lidí má nějaký morální kompas. Pokud jej neotupíte etatistickým šílenstvím, tak funguje docela dobře.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 16:30:00 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Prosimtě jdi
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 16:35:38 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Jdi do hajzlu s nějakým morálním kompasem, o kterým bych vzhledem k tvým výrokům silně pochyboval, že sám něco takovýho používáš. Ty popisy nejsou rozhodně tak podrobné, abych mohl rozhodnout o vině, či dokonce výši trestu těch policistů, jestli takhle si ankapáci představují vymáhání spravedlnosti, tak bych se dost bál toho plynování Židů, který si si úplný bezohledně a uboze vypůjčil pro svojí ideologickou rétoriku!
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 16:36:55 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
.... úplně a bezohledně....
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 17:25:57 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty popisy mi přijdou velice podrobné, tedy pokud ty kauzy sledujete. V jednom článku asi není všechno, ale určitě byste si dohledal podrobnosti sám.

Takže to pro Vás shrnu:

1) Policejní magor zastřelí nevinnou holku, která sedí v autě. Podle svých slov ten magor střílel někam, kam ani neviděl a sám přiznal, že nemohl vědět, jestli tam něco je. Super! Výsledek? Státní zástupce se musel hodně přemlouvat, aby tento případ řešil, musel se hodně tlačit. Soud? Ten to přikryl.

2) Motorkář ujíždí, pak se někde vybourá. Policista kope do bezvládného motorkáře, což je natočené na video. Co chcete sakra řešit? Soud to opět přikryl.

3) Policista zmlátí člověka, na kterého nejprve zdálky zavolal "Vy snad nemáte mozek!" kvůli tomu, že šel na červenou. Věc, která se dala řešit domluvou, nebo se na ni i vysrat. Policejní psychopat přikryt nadřízenou organizací.

GIBS také kryje, např. zde:

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/soud-justice-vit-hassan-napadeni-policie-gibs-dpp-revizori-ustavni-soud.A171127_094325_domaci_bja
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 19:16:58 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Ano tak shrnul debil a samosoudce Velkej Ká, kterej určitě četl soudní spisy a ví jak to bylo z článku na novinkách. Pane Bože proč?. Více viz. Příspěvek předtím.
Autor: Lojza Čas: 2020-04-24 21:19:33 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Njn, samozrejme nikomu neberu, aby temhle picovinam veril.
Ja zazil osobne tolik nezakonych jednani policistu, soudcu, statnich zastupcu...At uz osobne, nebo u lidi okolo me...
Chapu, chapu, brzdy obcas selzou no. Jako kdyz jsem prisel k soudu a soudce uz mel na stole vyhotovenej rozsudek. ANIZ by me predtim kdykoliv videl. Nejlepsi na tom bylo, ze to byl takovej lempl, ze se ani poradne nenaucil, co tam napsal, takze vyhlasil rozsudek, pak ho nejakej prisedici opravil, soudce se podival do tech papiru, vynesl uplne jiny rozsudek a sel jsem.
Napriklad…
A nebo takovy ty zadbrzdeny policajti...mam uzasny pripad, kdy se bandapolicajtu rozhodla nechat zavrit nejakeho "drogoveho dealera". Az na to, ze na nej nic nemeli. Tak vzali nejake fetaky, rekli jim, co maj rikat...jak jim dotycny prodaval drogy, co mel vsechno na sobe a tak. Problem byl, ze jednu soucast odevu si dotycny koupil jen nekolik hodin pred tim, nez ho zabasli. Mel na to I doklad. Ale svedkove vypovidali, ze jim prodaval drogy o nekolik drive predtim, a na sobe mel tu konkretni soucast odevu.
Soudce ho na zaklade svedeckych vypovedi odsoudil na 5 let. Odvolani neuspesne. Nejakej vrchni ci jakej soud na podanou stiznost odepsal, ze sice v jeho stihani byl asi 5x porusen zakon, ale to nevadi a trest se potvrzuje.
Mohl bych tu psat stranky a stranky podobnych zkusenosti.
Btw, silnicni zlocinec. Neprijde ti, ze je….jak to rict...neprimerene stihat cloveka, co jede 68km/hod v miste, kde za 20 metru konci obec takovym zpusobem, ze u toho dojde k umrti zcela nevinneho cloveka? Neprijde ti to ani trosku blby? A neprijde ti ani trosku blby, ze takovejhlepilicajt tuhle vec udela v rozmezi tusim 2 let OPAKOVANE? Fakt ti prijde, ze jepotreba chytat takovehle SILNICNI ZLOCINCE klidne za cenu lidskych zivotu? Jako FAKT?
Autor: Jabuk G (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 22:51:55 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Tebe by za tu tvou jízdu Thalií měli zabásnout kdekoliv tě zastaví...
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 23:58:36 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Ty si taky absolvoval po vzoru Káčka kurz "Argumentace pro idioty"?? Tak jako klidně si tu můžeme měřit pinďourky a dohadovat se, kdo má jakou zkušenost s policajtama a soudcema, ale protože se tím asi těžko dostaneme k meritu věci, tak to přenechám tobě s Káčkem, protože vy dva konrétně se v takových nesmyslných debatách rochníte jak prase v hnoji ....
Autor: Lojza Čas: 2020-04-25 06:56:36 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Skoda, ze jsi misto tech kecu radsi neodpovedel na otazku. Docela by me ta odpoved zajimala...
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-25 09:03:23 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Tak zbytečné kecy tu vedeš především ty, já se jen odmítl šťourat hlouběji a hlouběji v osobních zkušenostech, které kdo má, které jsou často kusé a subjektivně zabarvené. Takže ty to klidně tady dělej, ale mě do toho netahej. Já ti mohu klidně zase popsat knihu o čestných příslušnících, díky nimž zase bylo spousta životů zachráněno..... Na co jako chceš odpověď? Abych se vyjádřil k tvému tvrzení, které vlastně v důsledku jen "tušíš"??? Tak jako co po mě chceš? Nevim a neznám podrobnosti toho případu. A opakuji pro dementa tvýho kalibru, kterej to doposud nepochopil (už asi po stý), ano dějí se excesy, levárny a pochybení a nijak to neschvaluji, ale nebudu tady konspirovat každou sračku jako to děláš ty a ten druhej chytrák, když k tomu ani nemáte pořádný důkazy a jen se oháníte tvrzením alá "jedna paní povídala" a ten druhej idiot si ještě k tomu cucá kvantitativní tvrzení z prdele, což dělá opakovaně a opakovaně při tom byl nachytán....
Autor: Lojza Čas: 2020-04-25 19:25:57 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Fakt ti prijde, ze je potreba chytat takovehle SILNICNI ZLOCINCE klidne za cenu lidskych zivotu? (misto slova "klidne" se da samozrejme napsat i slovo "i")
Autor: Ing Prazdroj (neregistrovaný) Čas: 2020-04-25 14:14:41 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Peníze přece nejsou všechno. Problém vás anarchokapitalistů je ten, že všechno poměřujete pouze penězi. Vy si ani nedokážete uvědomit, že jsou na světě lidé, kteří nemají téměř nic a přesto jsou šťastnější, než někteří miliardáři. I pocit štěstí je užitek, ne jenom ty vaše peníze.
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-25 12:00:39 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Fakt ti prijde, ze jepotreba chytat takovehle SILNICNI ZLOCINCE klidne za cenu lidskych zivotu?

Co je to zase za idiotsky sugestivni otazky? Jaky kurva "klidne"? Ve skutecnosti to samozrejme je "i pres jakesi nezanedbatelne nebezpeci ohrozeni nevinnych". Jiste, i tak to bude vzdy vosajstlich.
Nicmene! Zrovna pro pripad tohohle zkurvysyna je odpoved zcela jednoducha: ANO. Nebo ty snad nesouhlasis? Jako FAKT?
Autor: Lojza Čas: 2020-04-25 19:24:44 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Omlouvam se, nevim, o jakem zkurvisynovi mluvis. O tom policistovi, nebo o tom silnicnim piratovi?
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-26 02:36:32 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Omlouvam se, nevim, o jakem zkurvisynovi mluvis. O tom policistovi, nebo o tom silnicnim piratovi?

Samoze o nem. Ty to tady zase matlas, jako by tam byli zkurvisini dva.

(Jinak ale - abys nahodou nezpanikaril, ze s tebou souhlasim :) - te muzu uklidnit, zbytek toho tvyho postu je jako obvykle akorat tak na facku. Od "ANIZ by me predtim kdykoliv videl" pres "stranky a stranky" az po "takovehle SILNICNI ZLOCINCE". Takze standard.)
Autor: Lojza Čas: 2020-04-26 16:38:40 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A tak jestli chces, tak si prijed...
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-27 07:13:45 Titulek: Re: Nebudu veřejně kritizovat PČ [↑]
:-DDDD
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-23 13:45:12
Web: neuveden Mail: schován
Fskutku luxusni prasarna, respect.
Vkusne zakomponovan aktualni vis maior pruser s puvodnim strachem prerustajicim ve stale vetsi nasranost, citlive zahrano na strunu tyrane osamele panny s trpicim robetem, nevinny a v jadru jiste dobry prostacek podle svedeny na scesti tim pravym strujcem vseho zla, vlkem v rouse berancim, tisicihlavou sani. Ano, spravne. Statem.
Uplny anticky dramo, gratuluju.

Bylo nebylo, epidemie drze propukla i v casech Spravedliveho Systemu. Agenturni pohunek, tupohlave interpretujici pouze literu vlastnikova narizeni o ochrane, nesmyslne sesikanoval matku s ditetem.
No totok?! Quo usque tandem?! Co je to za system, jenz takovym dava moc! Vlastnik je zruda s krvi na rukouch! Svoboda je persekuce, vlastnictvi je systemova chyba! Zatrhnout, zakazat, zrusit!!!
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 08:46:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vlastník ztratí zákazníky. Možná přeruší práci s danou agenturou. Pohůnek přijde o práci.

Na trhu je prostě hromada možností, jak takový exces řešit.

Stát bude pořád vybírat daně. S Policií žádnou spolupráci nepřeruší, protože to je prostě jeho firma. A policajt? To už se nějak zamete, vždyť o nic nejde.
Autor: hefo (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 11:09:05 Titulek: Re: [↑]
Pretože agentúra typicky mláti a zasahuje proti vlastným zákazníkom, čo ju platia, že?

A niečo také, že môže byť dopyt zákazníkov po "ráznom" riešení zločinu, to sa v ankape nikdy, ale fakt vôbec nikdy nestane - predsa zákazníci vedia, aký je správny spôsob práce ozbrojených zložiek, ale ako voliči to nikdy netušia.

Už to nehul.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 11:43:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Voliči nemají co ztratit:

1) Jejich hlas je tajný.
2) Jejich hlas je nic nestojí.

Zákazník na trhu si musí vybrat, jestli bude vrážet prachy třeba do chytání dealerů, kteří ho jenom otravují, nebo např. do vzdělání svých dětí. Už jasně vidí, kam a komu jeho peníze jdou, a jeho priority jej přímo ovlivňují.

"Tatínku, proč mi nezaplatíš tenhle kurz?" - "Chceš radši ulice plné dealerů?"

Co se týče mlácení nezákazníků, tak to už se tu řešilo mockrát. Ale chápu, že jste teprve vylezl z jeskyně. Takže si zkuste představit, že jdete kolem restaurace. Hospodský se Vás zeptá, zda chcete dovnitř. Vy řeknete ne. A on Vám řekne, že jste čurák, tupé hovado atd. Necháte si to líbit? Asi ne, pravděpodobně se tím pochlubíte ostatním. Možná to také slyšeli nějací kolemjdoucí. Hospodskému klesne reputace, ubydou mu zákazníci. Zkuste toto aplikovat na agentury, které mlátí jen tak někoho. To je totéž. Reputace. Zákazníci. Váš problém je, že si představujete policii, která má své peníze jisté (z daní), a aplikujete tento model na trh, jenže soukromé agentury tento luxus mít nebudou.
Autor: hefo (neregistrovaný) Čas: 2020-04-24 12:40:14 Titulek: Re: [↑]
A reči o subjektívnej hodnote a vnímaní úžitku sú zrazu zabudnuté - áno, niekto radšej vzdelanie a niekto radšej bezpečnosť na uliciach aj za cenu občasných excesov.

A tá klasická rozprávka o tom, ako poklesne reputácia a tým zisky a preto to nikto nebude robiť - no, len keby to ešte bola pravda. Pamätáme si, akú reputáciu mal napríklad Microsoft v 90-tych rokoch (IT a tobôž v tom čase bol obor v ktorom bola štátna regulácia ozaj veľmi minimálna) a že by mu nejako zásadne ubúdali zákazníci? V dokonalej konkurencii by to teoreticky mohla byť pravda, ale dokonalá konkurencia nikde nie je, a v oblasti bezpečnostných agentúr, ktoré sú z podstaty činnosti silne lokálne viazané (na rozdiel od IT sveta), tým viac. Na nejakom mieste bude na výber agentúr nanajvýš len zopár.

Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-24 16:08:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Podobně jako je výběr z několika poskytovatelů internetu, a taky to funguje. Nikdo netvrdí, že ideálně, ale když si představím, že by zde jedinou branou k internetu byl třeba SPT Telecom... brrr.

Microsoft měl v 90. letech silnou konkurenci Applu, a minimálně v USA to dost fungovalo. Jinak obecně Microsoft prošel skrze nějaké zakázky na státy napojených firem jako typu IBM, a má dost silné postavení právě ve státních institucích; nelze tedy úplně hovořit o trhu. Když se podíváme na pozdější vývoj, v mnoha segmentech mu vznikla značná konkurence, která jej válcuje.
Autor: go (neregistrovaný) Čas: 2020-04-23 15:42:05 Titulek: go
Fake news pro propagaci anarchokapitalismu.

Urza je horsi nez Sputnik, AC24 a Aeronet dohromady.

Stydte se, hyeny.
logo Urza.cz
kapky