Štech mě mile překvapil, jak dokáže relevantně reagovat. Je vidět, že co se týče pedagogiky, má nastudováno. Skvělý rozhovor. Škoda té jeho touhy "páchat dobro" na dětech.
Zajimavy rozhovor. Pan ma sice silene nazory a chce se ostatnim lidem srat do zivota, ale sel poslouchat. Rozhodne to bude lepsi clovek, nez ten nechutak s couhajicim pupkem, ktery ani neumi cesky/slovensky.
Super rozhovor. Bylo osvěžující vidět někoho, kdo má své názory podložené a dokáže debatovat relativně klidně a bez vyhrocených emocí. Více takových hostů prosím!
K Urzovi bych doplnil, že v ohledně "důkazu" pro nepovinou školní docházku/svobodné školství nestačí rozsáhlá studie na Sudbury, ale také je do ní třeba zahrnout všechny děti, které se rozhodly do školy vůbec nechodit.
Další poznámka: dobrovolně se sice učíme efektivněji než nuceně, ale nuceně se učíme efektivněji než vůbec.
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.
trolko k Porozumění a respekt, hodnota a sounáležitost:
Bohatství je když máš věci i velké hodnotě . A to znamena ze byly přeci vyrobené s velkými náklady, protože hodnota = nalády . Takže prd slamený panák., jen tvoje hloupé teorie .
Komentář 107879
trolko k Porozumění a respekt, hodnota a sounáležitost:
Ja zase chápu , ze když stastaváš teorii , kde bohatství vzniká co největším promrdáním peněz na nakaledech tak musíš kmet tyhle hovna než abys odpověděl na to podstatné , na co se té Hefo ptal v druhem odstavci .
Komentář 107877
Mlicko k Porozumění a respekt, hodnota a sounáležitost:
a) A napríklad čo je odpad a čo produkt nie je problém definovať, produkt je to čo chceš vyrábať a odpad je zvyšok. Říkal jsem, že je nelze objektivně nadefinovat. Vy jste použil definici, který zahrnuje hodnocení subjektu! (vytučněná část) Chtění […]
Šlomo k Bezstátnost a státnost anarchistů a etatistů:
Zračí se v rom jistá obava, že by někdy teoretický anarchismus mohl být praktickým etatismem a naopak šikovný teoreticky etatistický právník by se mohl prakticky chovat jako libertarián třeba i víc než většina anarchistů.
trolko k Porozumění a respekt, hodnota a sounáležitost:
Můžeš na nějakém jendoduchém přikladu, ukázat jak teda k tomu výsledku dojdeš. Námětů na ilustraci situace jsi tu dostal několik - např. kopáč vykope zlato.
Komentáře
Komentář 107213
Komentář 107222
Komentář 107306
Komentář 107231
Komentář 107405
K Urzovi bych doplnil, že v ohledně "důkazu" pro nepovinou školní docházku/svobodné školství nestačí rozsáhlá studie na Sudbury, ale také je do ní třeba zahrnout všechny děti, které se rozhodly do školy vůbec nechodit.
Další poznámka: dobrovolně se sice učíme efektivněji než nuceně, ale nuceně se učíme efektivněji než vůbec.
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.