Štech mě mile překvapil, jak dokáže relevantně reagovat. Je vidět, že co se týče pedagogiky, má nastudováno. Skvělý rozhovor. Škoda té jeho touhy "páchat dobro" na dětech.
Zajimavy rozhovor. Pan ma sice silene nazory a chce se ostatnim lidem srat do zivota, ale sel poslouchat. Rozhodne to bude lepsi clovek, nez ten nechutak s couhajicim pupkem, ktery ani neumi cesky/slovensky.
Super rozhovor. Bylo osvěžující vidět někoho, kdo má své názory podložené a dokáže debatovat relativně klidně a bez vyhrocených emocí. Více takových hostů prosím!
K Urzovi bych doplnil, že v ohledně "důkazu" pro nepovinou školní docházku/svobodné školství nestačí rozsáhlá studie na Sudbury, ale také je do ní třeba zahrnout všechny děti, které se rozhodly do školy vůbec nechodit.
Další poznámka: dobrovolně se sice učíme efektivněji než nuceně, ale nuceně se učíme efektivněji než vůbec.
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.
PavelX7 k Práce za naturálie:
Ten s menšími náklady má menší náklady. O tom není pochyb. Nekomplikoval bych to dalšími redundantními termíny. Uričtě klidně až 8 miliard lidí má na jeden výrobek 8 miliard do nějaké míry různých názorů, vnímání užitku, ochoty za něj zaplatit atp. A […]
Komentář 113771
Hrosik1 k Práce za naturálie:
ale jak vite, ze je menej hodnotny? jak se to urcuje? to jste stale nevysvetlil... podle me je hodnotny prave tak, kolik jsem za nej byl ochoten zaplatit
PavelX7 k Práce za naturálie:
Nejakej sprostej spam jsem zaregistroval. Ked se chcete nehádat , tak s tím hádáním a sprostými útoky přestaňte . Je to easy. Skoro tak easy jako spočítat objektivní hodnotu.
Komentář 113763
PavelX7 k Práce za naturálie:
No ano , hádáte se se mnou . Tak příště zase zkuste nějaký argument , ju?
Komentáře
Komentář 107213
Komentář 107222
Komentář 107306
Komentář 107231
Komentář 107405
K Urzovi bych doplnil, že v ohledně "důkazu" pro nepovinou školní docházku/svobodné školství nestačí rozsáhlá studie na Sudbury, ale také je do ní třeba zahrnout všechny děti, které se rozhodly do školy vůbec nechodit.
Další poznámka: dobrovolně se sice učíme efektivněji než nuceně, ale nuceně se učíme efektivněji než vůbec.
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.