Štech mě mile překvapil, jak dokáže relevantně reagovat. Je vidět, že co se týče pedagogiky, má nastudováno. Skvělý rozhovor. Škoda té jeho touhy "páchat dobro" na dětech.
Zajimavy rozhovor. Pan ma sice silene nazory a chce se ostatnim lidem srat do zivota, ale sel poslouchat. Rozhodne to bude lepsi clovek, nez ten nechutak s couhajicim pupkem, ktery ani neumi cesky/slovensky.
Super rozhovor. Bylo osvěžující vidět někoho, kdo má své názory podložené a dokáže debatovat relativně klidně a bez vyhrocených emocí. Více takových hostů prosím!
K Urzovi bych doplnil, že v ohledně "důkazu" pro nepovinou školní docházku/svobodné školství nestačí rozsáhlá studie na Sudbury, ale také je do ní třeba zahrnout všechny děti, které se rozhodly do školy vůbec nechodit.
Další poznámka: dobrovolně se sice učíme efektivněji než nuceně, ale nuceně se učíme efektivněji než vůbec.
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.
Hrosik1 k Studio Svobodného přístavu: V 19 hodin živě o sebeřízení s Gabrielou:
myslim ze ne a myslim ze i mnoho takovych tech pro okoli ocividnych narcisistnich manipulatoru to nedela vedome. myslim, ze takova ta hnusna manipulace, ktera i vypada jako zamerna je spis vysledkem zraneneho sebevedomi a potrebova po kontrole ostatnich. […]
Komentář 109687
hefo k Studio Svobodného přístavu: V 19 hodin živě o sebeřízení s Gabrielou:
Tam je potom už principiálna otázka, či na to, aby sa nejaké konanie mohlo označiť za manipuláciu, musí byť vedomé a úmyselné. Pokiaľ nie, tak (práve pre to, že človek nikdy nevie všetko) každé predloženie možností a ich kladov a záporov bude […]
Komentář 109685
Hrosik1 k Studio Svobodného přístavu: V 19 hodin živě o sebeřízení s Gabrielou:
ale ani vy neznameta vsechny moznosti a vsechna rizika, takze vybirate jen nektera a uz tim manipulujete (ale je dost mozne, ze pod pojdmem manipulace si opek kazdy predstavujeme neco jineho, tim padem diskuze nema, jako obvykle, smysl)
Komentář 109683
Hrosik1 k Studio Svobodného přístavu: V 19 hodin živě o sebeřízení s Gabrielou:
přesně! a taky si řikam, že nejlepsi, je dite prirovanavat spise k partnerce, nez k randomákovi, co bezi do silnice. ale prece jenom mam o dite nejak vetsi potrebu se strat. u partnerky prepdokladam, ze si sveho zubare vyresi sama, dite ty informace […]
Baph0met k Studio Svobodného přístavu: V 19 hodin živě o sebeřízení s Gabrielou:
pardon, ale "pokud mam pocit, ze ja vim o situaci vic nez ta partnerka, e podle toho zasahuji nebo ne" tak tohle je presne vychovávání a manipulace! a nekteri partneři si to zktratka mysli hodne casto a nekteri temer vubec. nezasahujete nasilne, […]
Komentář 109677
Hrosik1 k Ať žije svoboda a kapitalismus!:
kdyz veta zacina "moze byt", tak to prave zamena, ze tech definic je vice moznych..... reknete svoju definiciu, ktora bude zacinam "kapital je..." a zkuste nevyjmenovavat, co to je nebo neni, ale reknete obecnou charakteristiku (co […]
Komentáře
Komentář 107213
Komentář 107222
Komentář 107306
Komentář 107231
Komentář 107405
K Urzovi bych doplnil, že v ohledně "důkazu" pro nepovinou školní docházku/svobodné školství nestačí rozsáhlá studie na Sudbury, ale také je do ní třeba zahrnout všechny děti, které se rozhodly do školy vůbec nechodit.
Další poznámka: dobrovolně se sice učíme efektivněji než nuceně, ale nuceně se učíme efektivněji než vůbec.
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.