Ťok vodákům – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-04-22 00:00:02

Ťok vodákům

Ministerstvo dopravy opět buzeruje vodáky, protože minule to zjevně nestačilo; podle nové vyhlášky budou povinné nejen plovací vesty, ale na začátku sezóny dle počasí i rukavice, pláštěnky a kulichy (ty vole…). To však není vše, rafty musejí mít na palubě krom osvětlení a záchranného kruhu také hasičák (!); zlatým hřebem je však patnáctimetrové lano – protože přesně ta ideální věc, o kterou nejvíce stojíte, když se cvaknete a snažíte se zachraňovat věci z vody, je zamotat se do lana; patnáctimetrového! Ale i kdyby ten návrh neobsahoval žádné kraviny či věci potenciálně nebezpečné, ptám se, co má nějaký Ťok co rozhodovat o tom, jakou výbavu si s sebou vezmu na vodu? Nejhorší je, že například ty povinné vesty jsou (alespoň soudě dle komentářů na Internetu) přijímány celkem kladně… proč!? Kdo chce vestu, nikdo mu přece nebrání si ji vzít; ale proč ji nutit i těm, kdo nechtějí? Prosím, lidi, myslete!
Přečtení: 34154

Reagujete na tento komentář:
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 14:01:28 Titulek: Re:
"To" je iniciativa, která má prachy (zatím ne dostatek, kolik potřebujeme, ale zase ne úplně málo, přičemž snažíme se získat další), se kterými se pokusí vytáhnout libertariánské témata na veřejnost skrze média a nejen.
Pracujeme na tom, nevíme, zda se nám povede, záleží to hodně na tom, koho seženeme jako další sponzory; jestli se zadaří, mělo by se tak stát do zimy.
Autor: kokot ze třetího (neregistrovaný) Čas: 2016-04-22 08:20:05
A tím hasicím přístrojem budu s kulichem na hlavě hasit 15metrové lano poté, co mi chytlo od petrolejové lampy, kterou jsem zapálil proto, abych našel tu zatracenou vestu! Ještě že zachráním ten raft a kulicha, bez toho bych nepřežil.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 09:46:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDD
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen si říkám - Kdo proboha bude kontrolovat to geometrickou řadou narůstající množství zákonů norem a předpisů? Vždyť to není prakticky možné! Mě to připadá, že to vládce dělá proto, aby v podstatě každý jedinec/subjekt v zemi neustále něco porušoval. Aby bylo možno na nepohodlné jedince/subjekty vždy něco najít a zlikvidovat je. Všechny lidi ve všech myslitelných situacích vystavit hrozbě postihu za porušování neusledovatelné houštiny "manuálů". Zlikvidovat samostatně uvažujícího a jednajícího člověka. Pronormovat všechno tak, že člověk díky strachu z porušení neznámého těžce dohledatelného množství "čehosi", ztratí možnost a chuť téměř cokoli udělat sám, protože ho to zrovínka napadlo. Všechno organizovaně, socialisticky, po soudružsku. Chceš na vodu? Víš jak je to složité? To dokáže zařídit jenom tenhle vládcovský kamarád, který má od vládce privilej na pořádání splutí Ohře. Ty tupče vůbec netušíš, co všechno je potřeba zařídit pro dva lidi v kanoi. A vybraným korporátním kamarádíčkům bude vládce nadbíhat a dál se s nimi dělit o lup. :-(

Sabotovat, ničit, ničit, sabotovat!!!
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 09:48:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Kdo to bude kontrolovat? Předpokládám, že prostě když bude mětstké policii chybět něco do rozpočtu, co chtěl vybrat na řidičích, ale nevyšlo to, půjdou se postavit někam k řece a buzerovat tam.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-04-22 11:30:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No právě. Možná sis toho nevšimnul nebo jsem to nenapsal dost důrazně, ale já to tam v podstatě mám:
"Mě to připadá, že to vládce dělá proto, aby v podstatě každý jedinec/subjekt v zemi neustále něco porušoval. Aby bylo možno na nepohodlné jedince/subjekty vždy něco najít a zlikvidovat je."
K tomu jsi ještě přidal mnou opomenuté plnění "kasičky" účelovou buzerací.
Je to k blití...
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 11:37:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas, jen si myslím, že to plnění kasy je primární důvod, likvidace nepohodlných subjektů je u některých zákonů relevantní, u chybějícího lana a hasičáku v raftu mnedle celkem ne.
Autor: Roman Čas: 2016-04-22 10:36:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Přesně, přijde mi, že čím dál tím víc zákonů není k plošnému vymáhání, ale k příležitostnému použití v případě potřeby. Když budou svědomití občané usilovně práskat, stejně se nikdo nebude obtěžovat každé prásknutí vyšetřit. Když ale bude někdo nepohodlný zlobit, potažmo někde chybět peníze apod., jak píše pan Urza, stačí otevřít album zákonů a jen si vybrat. Jako u bonbošky.

Ono to při tom raketovém tempu nových vyhlášek ani jinak nejde, jak píšete.
Autor: Zdeněk (neregistrovaný) Čas: 2016-04-22 09:49:09
Já bych přidal do povinné výbavy raftu ještě plíny a toaletní papír. Pro případ, že by se z toho nějakej vodák už posral.
Autor: Tomáš Macháček (neregistrovaný) Čas: 2016-04-22 12:29:46 Titulek: Re: [↑]
To jako, kdyby se Ťok rozhodl, že se taky vydá na vodu, tak ať pro něho mají připravenou pláštěnku?
Autor: PeTaX Čas: 2016-04-22 10:39:22
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Ne, my si z toho, přátelé, děláme srandu. Jenže ta sranda už hodně rychle končí! My se vůbec nebráníme, jen sledujeme, jak nás ten krokodýl polyká a pronášíme k tomu rádobyvtipné bonmoty.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 11:11:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, ne tak docela; účastním se něčeho většího, co je na cestě.... třeba to vyjde.
Autor: Roman Čas: 2016-04-22 12:49:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Můžete něco naznačit? Třeba na jaké cestě "to" je, co "to" zhruba je nebo kdy "to" spatří světlo světa? Hořím zvědavostí, díky! :-)
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 14:01:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
"To" je iniciativa, která má prachy (zatím ne dostatek, kolik potřebujeme, ale zase ne úplně málo, přičemž snažíme se získat další), se kterými se pokusí vytáhnout libertariánské témata na veřejnost skrze média a nejen.
Pracujeme na tom, nevíme, zda se nám povede, záleží to hodně na tom, koho seženeme jako další sponzory; jestli se zadaří, mělo by se tak stát do zimy.
Autor: Roman Čas: 2016-04-22 17:17:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
To zní zajímavě! Může být běžný návštěvník Stok nějak nápomocen? Rád si sem chodím "odplivnout", ale žere mě, že takové odplivnutí nic neřeší a že nevím, co s tím.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 20:54:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zatím ne, časem finančním příspěvkem a případně zapojením se do aktivit.
Autor: PeTaX Čas: 2016-04-22 17:58:35 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Kdybych mohl v rámci svých znalostí a sil pomoci, ozvěte se. Víte kam.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 20:55:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuji, vážím si toho.
Autor: Lojza Čas: 2016-04-22 10:56:38
Web: neuveden Mail: neuveden
Trosku OT, ale mozna...
Napadlo me -alespon castecne - zahltit system.
Napriklad v Dobrisi nam tuhle nainstalovali novy radar a za mesic uz mi prisly 4 predvolani. Poprve chapu, to jsem jeste nevedel, ze to meri, ale ty dalsi uz jsou klasicky "zakecal jsem se a nekoukal na tachometr, jestli nahodou nejedu 60".
A tak me napadlo, ze bych mohl mistni urad, kde to resi 1 clovek (mozna 2) vylozene zahltit.
Kdybych trebas spachal 50 prujezdu denne rychlosti 70km/hod ....A kdyby se takhle domluvilo vice lidi...
By me zajimalo, co by se stalo :-D
Autor: Lojza Čas: 2016-04-22 10:58:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jsem se uklikl a odeslal - myslenka je takova, ze by to slo aplikovat i na ty vodaky. Napriklad vyjet na raft bez povinne vybavy a nasledne zacit co 5 minut telefonovat na policii, ze se zde pacha prestupek a at s tim neco udelaj...nebo tak neco, nevim, jen me ta myslenka napadla...proste pouzit to proti tem uradum a totalne je zahltit.
Autor: marek28 Čas: 2016-04-22 21:58:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Taky mě to nedávno napadlo, ale obávám se, že reakce by nebyla zmírnění totality, ale naopak odhlasování více pravomocí pro policii. Např. by to už neřešil úředník, ale policista by rovnou zabavoval, případně přidal nějaký ten tělesný trest na tyhle kverulanty, kteří akorát dělají problémy a zdržují slušné úředníky od práce. :D
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 11:13:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že zahlcení nevadí; oni prostě budou řešit tolik, kolik mohou, napakují se a zbytek vyignorují.
Autor: kokot ze třetího (neregistrovaný) Čas: 2016-04-22 14:32:07 Titulek: Re: [↑]
To nevadí. Pokud jim to během jednoho dne někdo zahltí na roky dopředu, tak zbytek roku mají myšky pré.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 14:42:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, možná; nebo si pořídí víc fízlů.
Autor: kokot ze třetího (neregistrovaný) Čas: 2016-04-22 16:09:30 Titulek: Re: [↑]
A teď ten frajer, co to tam zahltil, nezaplatí a záhadně zmizí. Co pak?
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 16:51:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Najdou si jiného; navíc tato operace není úplně triviální.
Autor: HynekRk Čas: 2016-04-22 21:46:13 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.bawerk.eu Mail: hrihak v doméně seznam.cz
To teda ne, zdá se že plně by se měli obětovat v boji jen druzí:)
Autor: marek28 Čas: 2016-04-22 21:52:41
Web: neuveden Mail: neuveden
Jméno Ťok poslední dobou slyším jen v souvislosti s totálními kravinami. Kdo to je? To je to prostě nějaká kurva, co chce další možnosti vybírání pokut, nebo je to prostě "jen" retard? Já vážně už nevím. Podívám se doleva, vidím povinné hasičáky pro vodáky, otočím se doprava a vidím Bohuše, kterak říká, že ČSSD nic nedluží, páč si přece nic nepučila. Nebo je to všechno nějaký prodloužený apríl? Fakt výsměch.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 22:39:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ťok je mnedle v prvé řadě kurva, až v druhé dobroser; ale ruku do ohně bych za to nedal.
Autor: kokot ze třetího (neregistrovaný) Čas: 2016-04-23 08:55:41 Titulek: Re: [↑]
Retard i kurva velmi podobným způsobem jako Babiš. Takže co je on, je i Ťok. Jen Ťok není z Agrofertu, ale ze Skansky (i když on byl CEO, ne majitel, ovšem těžko říct), to je jediný rozdíl mezi těmahle dvěma.
Autor: Urza Čas: 2016-04-23 09:02:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Osobně myslím, že Babiš je chytrá svině.
Autor: kokot ze třetího (neregistrovaný) Čas: 2016-04-23 12:43:55 Titulek: Re: [↑]
Chytrá jak na co. Pokud jde o schopnosti, které obvykle přičítáme chytrosti (jako např. umět počítat, umět se vyjadřovat tak, aby se nedostal do problému atd.), je Babiš velmi hloupá svině. Své početní (ne)schopnosti veřejně předvádí téměř každý měsíc, nemluvě o tom, že se klidně přizná k dotačnímu podvodu tím, že to hodí na svou rodinu. Co nemá na chytrosti, dohání kontakty a složkami. Žerou jej snad jen podobně hloupí lidé - bohužel jich je dost. Tož asi tak.
Autor: Urza Čas: 2016-04-23 12:56:50 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je jedna možnost; druhá je, že přesně ví, co dělá.
Ostatně.... co s tím dotačním podvodem? Nic, pořád je miláček davů. A možná lepší, když to praskne teď, než kdyby se to objevilo těsně před volbami.
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2016-04-24 20:27:40
Jen tak stranou, plovoucí lana určená k házení se dělají v obalu (pytlíku), zašmodrchání do takového lana nehrozí a jde o de facto jedinou pomůcku pro záchranu člověka z vývařišť - zejména pod jezy, válců, atd., kam za ním nemá smysl lézt a dá se použít i pro pomoc s vyproštěním lodě či překonámi proudu. Nepomůže posádce po udělání, ale může pomoci jiným. Jde o ekvivalent lavinové lopaty a sondy, kterou se člověk sám ze sněhu také nevyhrabe, ale jiného ze skupiny ano (dobře, lopatou si můžete udělat záhrab, ale sonda je tu v 99% případů pro ty druhé, na ledovci jde s určistou šancí prosondovat, jestli nestavíte stan na trhlině, ale kolik procent lidí se k tomu vůbec dostane).

To není obhajoba nařízení, ale vysvětlení, že pokud se někdo zamotá do lana, tak je chyba na jeho straně, neboť si vzal naprosto nevhodnou výstroj.

A nejsme v tom sami, v Itálii je pro zimní tůry mimo sjezdovky povinný pípák (pokud mám dobré informace)..
Autor: Urza Čas: 2016-04-24 21:55:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, já to chápu, ale sám jsem jezdil na vodu dost a umím si přesně představit, jak to s těmi lany dopadne (pokud se to bude vymáhat).... ono je totiž praktické mít na lodi uvázané lano nějaké normální délky, dá se pak spouštět, uvázat, není nutné ji vytahovat na břeh a podobně. Drtivá většina vodáků se samozřejmě na ten zákon vysere, ale bude-li se nějak vymáhat, umím si představit, že část z nich si prostě místo toho lana, co mají na lodi teď, naváže patnáctimetrové, čímž se v praxi bezpečnost akorát sníží (i když reálně si myslím, že se na to každý vysere a je to tedy jedno).
logo Urza.cz
kapky