Autor: Urza
Čas: 2016-02-26 00:00:02
Věc veřejná: výchova dětí
Kdo ví nejlépe, co je pro děti nejlepší? Jejich rodiče? Ale kdež, to je už dávno překonaná myšlenka; nejlépe se o naše děti (za naše peníze) postará ministerstvo školství. A ministryně Kateřina Valachová to samozřejmě ví úplně nejlépe, neboť se rozhodla provádět inkluzi postižených dětí; dotyčná sociální inženýrka si usmyslela, že příliš mnoho žáků chodí do zvláštních škol, takže spolu se svými úředníky přišla s „řešením“ (problému, který si sama vymyslela): Školní poradenské zařízení jednotlivým postiženým dětem doporučuje, zda mají navštěvovat normální školu, nebo zvláštní; rozhodnou-li se rodiče dát své dítě do standardní školy, i když mu byla doporučena zvláštní, je vše v pořádku, nicméně naopak už to neplatí – kdo dá své dítě navzdory doporučení ŠPZ do zvláštní školy, toho může buzerovat sociálka, co hrdlo ráčí, v krajním případě až do úplného odebrání dětí.
Zde už nelze použít ani ten otřepaný – a úplně dementní – argument o tom, že rodiče nejsou „odborníci“ na výchovu, zatímco někteří státní zaměstnanci na to mají papír; pracovníci sociálky totiž nemusí být (a typicky nejsou) odborníky na speciální pedagogiku, čímž pádem to nedává už vůbec žádný smysl. Celé opatření není nic než bezbřehá zvůle státu, jenž už nemá naprosto žádné zábrany a jehož politici, úředníci, byrokraté a všichni ostatní pohůnci už považují za úplně normální, že mohou rozhodovat o čemkoliv, co se jim zlíbí; nějaká svině z ministerstva si prostě něco usmyslí a další ochotné svině ze sociálky neváhají ničit rodiny jen proto, aby jejím rozmarům vyhověly. Nezlobte se na mě, ale tohle je prostě k zblití; a už je mi jedno, jestli je dotyčná úplně blbá a myslí to dobře, nebo zda se prostě nudí, případně potřebuje vykazovat činnost – následky totiž bývají hrozivé v každém případě.
Zde už nelze použít ani ten otřepaný – a úplně dementní – argument o tom, že rodiče nejsou „odborníci“ na výchovu, zatímco někteří státní zaměstnanci na to mají papír; pracovníci sociálky totiž nemusí být (a typicky nejsou) odborníky na speciální pedagogiku, čímž pádem to nedává už vůbec žádný smysl. Celé opatření není nic než bezbřehá zvůle státu, jenž už nemá naprosto žádné zábrany a jehož politici, úředníci, byrokraté a všichni ostatní pohůnci už považují za úplně normální, že mohou rozhodovat o čemkoliv, co se jim zlíbí; nějaká svině z ministerstva si prostě něco usmyslí a další ochotné svině ze sociálky neváhají ničit rodiny jen proto, aby jejím rozmarům vyhověly. Nezlobte se na mě, ale tohle je prostě k zblití; a už je mi jedno, jestli je dotyčná úplně blbá a myslí to dobře, nebo zda se prostě nudí, případně potřebuje vykazovat činnost – následky totiž bývají hrozivé v každém případě.
Přečtení: 44619
Komentáře
Komentář 4207
Hehe, to bude hukot. Toho se snad nedožiju. :)
Komentář 4210
Komentář 4212
Komentář 4218
Komentář 4214
Komentář 4215
Komentář 4219
Komentář 4221
Komentář 4223
Komentář 4225
Komentář 4228
Komentář 4247
Komentář 4249
Levicak je clovek,ktery vidi zkreslene realitu,sebe v ni,nedovede se smirit s ni ani ze sebou.Vpodstate pacient.Ti maji vsechno rozkolisane-odezdikezdi.Nestoupaji na broucka,ale hodne pravicaky vrazdi.
Komentář 4253
Komentář 4254
Komentář 4255
Komentář 4256
Komentář 4275
Komentář 4278
Komentář 4279
Komentář 4280
Ano, brzdí ji to, snižuje blahobyt, ale pořád na tom nejsme tak špatně.... což je dobře, samozřejmě, ale také to mnoha lidem zabraňuje vidět, jaké máme skutečné problémy (respektive že je vůbec máme; ono i až to bude horší, dost možná bude identifikován nějaký úplně dementní problém typu spekulanti/kapitalisti/Židi/whatever).
Komentář 4281
Komentář 4282
Komentář 4285
Tak si dam jeste jeden zavazek, psat korektne cesky, bez nemistnych anglicismu :-)
Komentář 4286
Komentář 4274
Komentář 4211
Komentář 4213
Komentář 4276
Komentář 4246
Taky mne vychazi ze "vychova ke statu"ve skolach je to skoro nejpricinovatejsi,ale presto si myslim,ze zacarovany kruh je nutno rozetnout radikalnim snizenim poctu uredniku.Volbami(uredniky nesnasi vetsina a zavidi jim jejich snadny,jisty a navic zlodejsky zivot)
Urednici jsou lini jak vsi,takze ti zbyli uz nebudou delat nic za ty propustene a jeste vymyslet dalsi picoviny.viz clanek.Zacaly by vznikat soukrome zakl skoly.
Komentář 4248
Komentář 4250
Kdysi jste zminoval nejakeho Krize(ale jineho nez z Praveho prostoru;taky byval KK dobrej ,ale toho ruskeho strasaku se uz asi dosmrti nezbavi).Kde se najde?
Komentář 4252
Komentář 4257
..................................................................................
Začarovaný kruh se nachází i v duchovní oblasti,
nebot je třeba se zbavit různých ztotožnění a především pak sebeuvědomění "já"
jenže jakmile se začnete pomocí nějaké činnosti zbavovat toho "já"
tak musíte k tomu to "já" použít,
protože bez sebeuvědomění "já" se nemůžete zbavovat sebeuvědomění "já"
Tedy situace je taková, jako když chcete přeskočit vlastní stín,
kdykoliv skočíte, tak se posune i váš stín,
a tudíž jej nemůžete přeskočit
Po úmorných pokusech bylo zjištěno,
že usilovné přeskakování vlastního stínu je nanejvýše nutná činnost,
která sice k cíli nevede,
ale alespon vede k tomu, že nás marné přeskakování unaví
takže přestaneme usilovně skákat
a spočineme v klidu uvolněné relaxace
Budha na toto zjištěn potřeboval cca asi šet let tvrdé asketicé cesty,
než mu to došlo,
že je potřeba přestat o cokoliv usilovat,
že se stačí pouze uvolnit
a to je přesně to správné místo,
na milimetr přesné místo,
kdy se vše rozletí s použitím minimální síly...
Je tedy v případě většiny troglodytů žádoucípoužívat touhy a vůle a vysokého nasazení
(jak lze vidět nejen u jednotlivců ale i u kolektivu troglodytů)
nebot bez voluntaristické touhy nejsou schopni se utahat
a uvolnit...
Potřebujeme tedy mnohem více zákonů a příkazů a kontroly apd.
Komentář 4258
Komentář 4259
....................................................
To nefunguje,
protože většina lidí funguje na jiných principech nežli je svoboda,
proto nemají šanci to pochopit,
jinými slovy, jejich dominantní orientační funkcí je např. láska a ne svoboda,
tudíž oni věc vidí z jiného zorného úhlu,
je to jako kdyby jsi popisoval slona z boku, a oni jej popisují třeba ze předu,
tudíž se na něčem shodnete a na něčem není možná shoda...
Tudížm když dva lidé popisují jednu a tutéž věc, popisuje ji každý jiným působem,
nebot každý jsme jiný a jinak vidíme svět...
Komentář 4260
On vlastně systém demokracie je systém, který se snaží popsat např. slona ze všech možných stran,
tedy jsou zde lidé s různými a protikladnými dominantními psychologickými funnkcemi vnímání světa
proto je taky v tý demokracii takovej bordel a zdá se, že demokracie je neustále v nějaké krizi, protože se nemohou schodnout
až po sem je to docela správně,
nejhorší ale je, že nakonec pak vládne většina,
ještě štěstí že většina se musí složit z několika různých stran,
tudíž musí ustoupit ze svého programu a umožnit druhým koaličním stranám jejich odlišný program
Celkově to pak při pohledu z venčí se jeví jako docela velkej bordel,
v kterém se nikdo neorientuje,
lidem by mnohem více vyhovala jasná linie vedoucí strany jako tomu bylo za komunistů,
nebot to bylo vcelku přehledný,
ale ono neustálé přetahování se různých stran je vcelku žádoucí,
i když mnohem lepší by byo,
kdyby se protikladné názory spojily v celek,
ale to prozatím lidé moc neumí,
paradoxní myšlení je stále na periferii lidského uvažování,
a tak prostě vládne "většina"
Co se týká školství,
tak prostě je zapotřebí dvou protikldů,
tedy neměl bych nic proti internátním školám,
ale zároven by musely být absolutně svobodné,
to aby byl podoporován jak kolektivismus tak i individualismus,
musel bys žít v kolektivu
a zároven mít možnost kdykoliv kolektiv opustit,
tedy na jedné straně nějaký řád a na druhé straně možnost být zcela mimo řád
Komentář 4262
Komentář 4267
..............................................................................
Možná jsem se vyjádřil špatně,
ono se to spojit nesmí,
nebot spojení je kompromis, tedy zředění protikladů,
musí to zůstat rozdělený,
ale obojí najednou, ne jen aby převládalo jen jedno
V případě školství pak platí třeba ten tvrdej internát s pravidly jak na vojně
a zároven pravý opak, naprosto svobodný individualismus a možnost učit se jen to co chceš,
ale jakmile se vytvoří kompromis, tak je to zmršenina
a nikdo si s tím neví rady
A něco podobného by mělo být i v oblasti podnikání,
třeba typu velmi vysoké postihy za nepřiznávání zisků,
ale zároven naprostá svoboda ty zisky přiznávat
Nebo na silnici,
nemusíš respektovat dopravní značky, ale běda ti pokud způsobíš dopravní nehodu překročením rychlosti nebo alkoholem v krvi
To jen jako takové příklady jak by mohly ty protiklady fungovat...
a pak se to neustále mění a reviduje, nebot jednou chceš více toho a podruhé zase pravý opak...
Komentář 4268
..................................................................................
Hahaha,
tahle věta mně ujela dolů,
nemá být na konci,
ale za větou :
ale jakmile se vytvoří kompromis, tak je to zmršenina
a nikdo si s tím neví rady
a pak se to neustále mění a reviduje, nebot jednou chceš více toho a podruhé zase pravý opak..
Komentář 4263
Komentář 4261
Komentář 4265
.......................................................................
To vidíš ty,
ale oni to neviděj, podobně jako to spousta lidí neviděla v 48,
oni to dělaj z lásky k tobě a lidstvu,
z lásky k celku,
na svobodu a individualitu ovšem z vešky serou,
protože to oni nejsou schopni a ani ochotni vidět...
Dokážou vidět pouze les (celek)
ale nejsou schopni vidět jednotlivé stromy...
Ale to neznamená že to jsou náký vychcaný kurvy, to je prostě psychologický faktor
Komentář 4264
Komentář 4266
................................
Ona je to (v duchovnu) vlastně jedna věc (Bůh)
ale lidi to mají rozdělený,
a jsou schopni postřehnout jen něco,
proto taky jsou schopni z lásky vytvořit totalitní nesvobodný systém,
protože jsou schopni vidět jen něco...
Celý to "psychologický rozdělení" je velmi dobře vidět v hinduismu :
to je unikátní systém, kterej má na 20 000 bohů,
a přitom je to monoteistické náboženství,
nebot těch 20 000 bohů jsou jen různými aspekty jediného boha,
tedy něco jako sv. trojce v křestanství včetně bohorodičky Marie,
ale ještě lépe je to vidět v dělení duchovních škol,
které vycházejí také vstříc tvému psychologickému nasměrování,
a tak je
hata joga, mantra joga, džnána j. bhakti j. šakti j. karma j.
Ale tam alespon každej ví,
že pomocí té své dominantní psychologické funkce má objevit to co nezná,
co mu není vlastní,
ale tady prostě levičák je celej život levičák
a nikdy není schopen nahlédnout věc z jiného úhlu pohledu