Věc veřejná: výchova dětí – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-02-26 00:00:02

Věc veřejná: výchova dětí

Kdo ví nejlépe, co je pro děti nejlepší? Jejich rodiče? Ale kdež, to je už dávno překonaná myšlenka; nejlépe se o naše děti (za naše peníze) postará ministerstvo školství. A ministryně Kateřina Valachová to samozřejmě ví úplně nejlépe, neboť se rozhodla provádět inkluzi postižených dětí; dotyčná sociální inženýrka si usmyslela, že příliš mnoho žáků chodí do zvláštních škol, takže spolu se svými úředníky přišla s „řešením“ (problému, který si sama vymyslela): Školní poradenské zařízení jednotlivým postiženým dětem doporučuje, zda mají navštěvovat normální školu, nebo zvláštní; rozhodnou-li se rodiče dát své dítě do standardní školy, i když mu byla doporučena zvláštní, je vše v pořádku, nicméně naopak už to neplatí – kdo dá své dítě navzdory doporučení ŠPZ do zvláštní školy, toho může buzerovat sociálka, co hrdlo ráčí, v krajním případě až do úplného odebrání dětí.

Zde už nelze použít ani ten otřepaný – a úplně dementní – argument o tom, že rodiče nejsou „odborníci“ na výchovu, zatímco někteří státní zaměstnanci na to mají papír; pracovníci sociálky totiž nemusí být (a typicky nejsou) odborníky na speciální pedagogiku, čímž pádem to nedává už vůbec žádný smysl. Celé opatření není nic než bezbřehá zvůle státu, jenž už nemá naprosto žádné zábrany a jehož politici, úředníci, byrokraté a všichni ostatní pohůnci už považují za úplně normální, že mohou rozhodovat o čemkoliv, co se jim zlíbí; nějaká svině z ministerstva si prostě něco usmyslí a další ochotné svině ze sociálky neváhají ničit rodiny jen proto, aby jejím rozmarům vyhověly. Nezlobte se na mě, ale tohle je prostě k zblití; a už je mi jedno, jestli je dotyčná úplně blbá a myslí to dobře, nebo zda se prostě nudí, případně potřebuje vykazovat činnost – následky totiž bývají hrozivé v každém případě.
Přečtení: 41699

Reagujete na tento komentář:
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 09:30:39 Titulek: Re:
Dožijete, ono už to totiž lze leckde slyšet; sice ne úplně z úst vrchloných politiků, ale v podobných diskusích občas něco takového z nějakého sociálního inženýra vypadne, zatímco v diskusích s běžnými lidmi to kolikrát vypadne komplet takto přímo, jak jste to napsal.
Autor: marek28 Čas: 2016-02-26 08:47:25
Web: neuveden Mail: neuveden
Uvědomili jste si taky někdo, jak jednoduché by pro socialisty bylo "racionálně obhájit" státní výchovu dětí? Já už to úplně vidím - rodiče nejsou odborně způsobilí, státní zaměstnanci mají potřebné vzdělání. V přirozených rodinách se děti nesocializují tak dobře, jako v kolektivních státních zařízeních. Dítě není majetkem rodičů, jen sobci takto uvažují. Proti výchově dětí ve státních zařízeních se ohrazují většinou starší, chudí a méně vzdělaní občané. Ročně je v přirozených rodinách utýráno xy dětí, ve státních zařízeních žádné, skutečně chcete nechat bezbranné děti umírat? Každý x-tý člověk má traumata z dětství zaviněná rodiči, při výchově ve státních zařízeních tato traumata nehrozí. A vůbec - rodiče mohou své děti v zařízeních navštěvovat pod dohledem odborného personálu, takže o co jde? Že chcete být se svými dětmi sami a v soukromí? A copak s nimi tak tajného chcete dělat, že to nesmí vidět státní zaměstnanec? Chcete je osahávat? Bít?

Hehe, to bude hukot. Toho se snad nedožiju. :)
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 09:30:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dožijete, ono už to totiž lze leckde slyšet; sice ne úplně z úst vrchloných politiků, ale v podobných diskusích občas něco takového z nějakého sociálního inženýra vypadne, zatímco v diskusích s běžnými lidmi to kolikrát vypadne komplet takto přímo, jak jste to napsal.
Autor: marek28 Čas: 2016-02-26 10:38:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Taky jsem to zaregistroval, ale od občasného lamentování je k realizaci podle mě hodně daleko. Tedy pokud nedojde k nějaké události, která rázem lidi přesvědčí, to pak jde hopem. Ale nemyslím si, pořád je to téma, které se týká až příliš mnoha lidí. No i když je pravda, že by to pro začátek mohlo projít u "sociálně vyloučených" dětí a pak klouzat postupně dál.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 12:09:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak k realizaci do jisté míry dochází už dávno; nikdo neřekne z ničeho nic, že teď začínají děti vychovávat na 100 % státní pracovníci, ale přichází to postupně, což už se dávno děje.
Autor: Dobrý Den (neregistrovaný) Čas: 2016-02-26 10:52:39 Titulek: Re: [↑]
Už před dávnou dobou mě na misesu setřel jeden vykuk. Trojice učitel, dětský psycholog a sociální pracovník má odborné vzdělání a proto by měla mít poslední slovo ve výchově dětí. Ne rodiče. Hotovo. Konec diskuse.
Autor: marek28 Čas: 2016-02-26 11:04:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak. A dvojice lékař a výživový poradce by měla mít poslední slovo v tom, co budu jíst. Ne já. Tečka. Jo jo, s těmihle názory se taky setkávám.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 12:10:22 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to už jsem též slyšel....
Autor: marek28 Čas: 2016-02-26 12:24:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A ještě jsem zapomněl na ekologa. Povinného vegetariánství či dokonce veganství se podle mě nejspíš dožijeme. Mám totiž pocit, že moderní levičák bývá zároveň vegetarián/vegan a snad každý vegan, se kterým jsem kdy přišel do kontaktu, měl blízko k levici.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 12:39:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že toho se spíše nedožijeme, ono by to bylo velmi nepopulární; dobře se o tom žvaní, ale lidé to v zásadě nechtějí.
Autor: marek28 Čas: 2016-02-26 12:43:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nesázel bych na to. Před 100 lety byl ve Skandinávii chlast oblíbený tak, že se mluvilo o epidemii alkoholismu. Jak je to tam teď asi nemusím psát. Stačí lidi dostatečně zmasírovat k tomu, že maso je špatné, může za nemoci, za globální oteplování, je nemorální a podobně. Už jsem koneckonců militantní vegany viděl operovat s tím, že konzumace masa zvyšuje agresivitu a násilí ve společnosti.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 13:05:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Na druhou stranu, jak dopadla prohibice v Chicagu?
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-27 13:46:09 Titulek: Re: [↑]
Nevidel jsem nikdy nic horsiho,nez ozralyho Sveda na fere do Nemecka.Jak Dan!
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-27 13:51:12 Titulek: Re: [↑]
Agresivni vegani!
Levicak je clovek,ktery vidi zkreslene realitu,sebe v ni,nedovede se smirit s ni ani ze sebou.Vpodstate pacient.Ti maji vsechno rozkolisane-odezdikezdi.Nestoupaji na broucka,ale hodne pravicaky vrazdi.
Autor: marek28 Čas: 2016-02-27 17:12:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mimochodem ještě jedna věc - když se to tak vezme, tak už teď si stát uzme právo děti po několik let vychovávat zhruba třetinu dne. A nejen že rodičům to nevadí a neprotestují, ale naopak to chválí a nezřídka volají po dalším přidávání vyučovacích hodin. Takže ten odpor veřejnosti zas tak radikální není.
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 17:31:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jasně, protože se to tak oficiálně nejmenuje; kdyby se to pojmenovalo pravými jmény, tak je to hned jiná.
Autor: marek28 Čas: 2016-02-27 19:12:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak předpokládám, že by se to nejmenovalo "Institut pro převýchovu". :D Ale hezky krůček po krůčku. Je třeba přidat dětem hodiny, jsou nevychované a líné, špatně se socializují. Pak je třeba ušetřit a slučovat malé školy do velkých komplexů, takže děti dejme tomu od 6. třídy bydlí na internátech. Ale za pár let se zase přijde na to, že nejsou dost socializované a při nástupu na internát jsou zmatené, takže snížíme hranici na 3. třídu, za pár let budou na internátu už šestileté děti. Pak se samozřejmě přijde na to, že na internátech je moc volnosti, děti se tam neučí, dělají bordel a šikanují vychovatelky, takže z internátů je potřeba udělat de facto vězení, které má za úkol člověka zlomit a vybudovat v něm novou osobnost. Nu. A je to. :)
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 19:26:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To by se hypoteticky stát mohlo, i když je stále otázka, jak by to pak probíhalo v praxi, zejména kdyby z toho někdo učinil povinnost.
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-02-29 09:03:52 Titulek: Re: [↑]
No predpokladam, ze tak pitomi ti socialni inzenyri nejsou. Museji snad vedet, ze s takovou skonci u populace, ktera neni schopna udrzet civilizaci v chodu, nebo snad ne?
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 09:13:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že nikoliv; vůbec se nedomnívám, že většina z nich by o tom takto přemýšlela.
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-02-29 09:24:40 Titulek: Re: [↑]
V tom pripade by mozna stalo za to zacit s nejakou osvetou i u socialnich inzenyru, protoze uz ted lze videt, ze prudce klesa podil absolventu skolstvi schopnych vykonavat prace potrebne k zachovani provozu spolecnosti. Vim, o cem mluvim, absolvoval jsem vice prijimacich pohovoru (na strane zamestnavatele), nez by mi bylo mile.
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 09:29:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas, klesá; na druhou stranu pořád ještě ne dost na to, aby to zastavilo prosperitu naší společnost.
Ano, brzdí ji to, snižuje blahobyt, ale pořád na tom nejsme tak špatně.... což je dobře, samozřejmě, ale také to mnoha lidem zabraňuje vidět, jaké máme skutečné problémy (respektive že je vůbec máme; ono i až to bude horší, dost možná bude identifikován nějaký úplně dementní problém typu spekulanti/kapitalisti/Židi/whatever).
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-02-29 09:35:03 Titulek: Re: [↑]
Tak pojdme demonstrovat, ze je zde tento problem a jakou ma skutecnou pricinu :-) OK, zkusim se zamyslet, jestli by se nedal napsat clanecek, formulujici toto zpusobem stravitelnym pro mainstream.
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 09:39:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Demonstrace jsou o ničem; ale když napíšete pár řádek, můžeme to vydat xD
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-02-29 09:47:20 Titulek: Re: [↑]
...eh, mel jsem na mysli cesky ekvivalent "to demonstrate", tedy ukazat :-)
Tak si dam jeste jeden zavazek, psat korektne cesky, bez nemistnych anglicismu :-)
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 09:48:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Oh, sorry, asi jsem se ještě neprobral, napsal jste to jasně xD
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-02-29 08:57:46 Titulek: Re: [↑]
...Ucitel, o psychologovi a socialnim pracovnikovi nemluve, nema co psat na mises, nema na to kvalifikaci. Na to je potreba byt zaprve IT specialista (publikovani na webovem foru), a zadruhe mit formalni vzdelani z praxeologie (specializace webu). :-P
Autor: tatarjantar (neregistrovaný) Čas: 2016-02-26 10:38:45 Titulek: Re: [↑]
Argument se socializací je dost pochybný. Podle mě se dítě například daleko lépe socializuje např. ve skautu nebo podobné organizaci, kde běžně komunikuje, spolupracuje a řeší problémy často s lidmi o 10 nebo 15 let staršími. Přirozeně se nejsilnější vazby vytvářejí mezi vrstevníky, ale i tak nějak tam všichni komunikují mezi sebou. A hlavně se učí praktické dovednosti a řeší spolu problémy, ne že půl dne někde prosedí a memorují s něco, co do týdne zapomenou. Tím si dítě osvojí pro život důležité návyky. Většina lidí, co něčím podobným prošla, pak neměla problém se v životě prosadit. A co je důležité - je to dobrovolné.
Autor: marek28 Čas: 2016-02-26 10:41:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Však není problém sestavit "vědeckou studii", která jejich názory prokáže. http://technet.idnes.cz/cokolada-hubnuti-socialni-experiment-falesna-studie-pcg-/veda.aspx?c=A160224_161048_veda_pka Možná ani tu studii potřebovat nebudou a postačí mozkové myšlení. Když je možné EET zaštiťovat dokumentem, jehož autoři neumí ani správně sčítat...
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-02-29 09:10:13 Titulek: Re: [↑]
Ono toto by byla dvojsecna zbran, protoze v kolektivnich statnich zarizenich se deji veci, ktere by dokazaly nadzvednout verejne mineni. Tech 0 utyranych deti ve statnim zdaleka neni pravda, jen se o tom nepise. No a pokud by se takove nejake prusery podarilo provalit a medialne vyuzit...
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-27 13:44:22
Jen se vracim k minulemu, podobnemu tematu:
Taky mne vychazi ze "vychova ke statu"ve skolach je to skoro nejpricinovatejsi,ale presto si myslim,ze zacarovany kruh je nutno rozetnout radikalnim snizenim poctu uredniku.Volbami(uredniky nesnasi vetsina a zavidi jim jejich snadny,jisty a navic zlodejsky zivot)
Urednici jsou lini jak vsi,takze ti zbyli uz nebudou delat nic za ty propustene a jeste vymyslet dalsi picoviny.viz clanek.Zacaly by vznikat soukrome zakl skoly.
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 13:46:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono se to samozřejmě vzájemně indukuje, čili čím více indoktrinace ve školách, tím větší "potřeba" úředníků, tím více lidí to půjde dělat, což zase způsobí větší míru indoktrinace ve školách, ergo je to samoindukující proces.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-27 13:59:16 Titulek: Re: [↑]
Ano,zacarovany kruh.Ted jde o to,kde ho nejsnadneji rozetnout.Nebo odkud zacit ten uzel rozpletat.Kdyz chci rozetnout parez,tak je tam vzdycky jedno jedine,milimetrove presne misto,kdy se rozleti s vynalozenim minimalni sily.(Chtelo by to brozurky s objasnenim zakladnich levicovych lzi pro chytre ucitele)
Kdysi jste zminoval nejakeho Krize(ale jineho nez z Praveho prostoru;taky byval KK dobrej ,ale toho ruskeho strasaku se uz asi dosmrti nezbavi).Kde se najde?
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 14:26:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pracujeme na tom....
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-27 20:20:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano,zacarovany kruh.Ted jde o to,kde ho nejsnadneji rozetnout.Nebo odkud zacit ten uzel rozpletat.Kdyz chci rozetnout parez,tak je tam vzdycky jedno jedine,milimetrove presne misto,kdy se rozleti s vynalozenim minimalni sily.
..................................................................................

Začarovaný kruh se nachází i v duchovní oblasti,

nebot je třeba se zbavit různých ztotožnění a především pak sebeuvědomění "já"

jenže jakmile se začnete pomocí nějaké činnosti zbavovat toho "já"

tak musíte k tomu to "já" použít,

protože bez sebeuvědomění "já" se nemůžete zbavovat sebeuvědomění "já"


Tedy situace je taková, jako když chcete přeskočit vlastní stín,
kdykoliv skočíte, tak se posune i váš stín,
a tudíž jej nemůžete přeskočit


Po úmorných pokusech bylo zjištěno,
že usilovné přeskakování vlastního stínu je nanejvýše nutná činnost,
která sice k cíli nevede,
ale alespon vede k tomu, že nás marné přeskakování unaví
takže přestaneme usilovně skákat
a spočineme v klidu uvolněné relaxace


Budha na toto zjištěn potřeboval cca asi šet let tvrdé asketicé cesty,
než mu to došlo,
že je potřeba přestat o cokoliv usilovat,
že se stačí pouze uvolnit

a to je přesně to správné místo,
na milimetr přesné místo,
kdy se vše rozletí s použitím minimální síly...


Je tedy v případě většiny troglodytů žádoucípoužívat touhy a vůle a vysokého nasazení
(jak lze vidět nejen u jednotlivců ale i u kolektivu troglodytů)
nebot bez voluntaristické touhy nejsou schopni se utahat

a uvolnit...

Potřebujeme tedy mnohem více zákonů a příkazů a kontroly apd.
Autor: Urza Čas: 2016-02-28 02:18:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinak spíše než o rozetnutí půjde o velmi pomalé rozplétání; ty školy jsou mnedle ta důležitější část, ale bohužel není v naší moci "zaútočit" na ně přímo, takže budeme muset oklikou (skrze postupné přesvědčování co nejvíce lidí).
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-28 08:19:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
(skrze postupné přesvědčování co nejvíce lidí).
....................................................

To nefunguje,
protože většina lidí funguje na jiných principech nežli je svoboda,
proto nemají šanci to pochopit,
jinými slovy, jejich dominantní orientační funkcí je např. láska a ne svoboda,
tudíž oni věc vidí z jiného zorného úhlu,
je to jako kdyby jsi popisoval slona z boku, a oni jej popisují třeba ze předu,
tudíž se na něčem shodnete a na něčem není možná shoda...

Tudížm když dva lidé popisují jednu a tutéž věc, popisuje ji každý jiným působem,
nebot každý jsme jiný a jinak vidíme svět...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-28 08:52:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.

On vlastně systém demokracie je systém, který se snaží popsat např. slona ze všech možných stran,

tedy jsou zde lidé s různými a protikladnými dominantními psychologickými funnkcemi vnímání světa

proto je taky v tý demokracii takovej bordel a zdá se, že demokracie je neustále v nějaké krizi, protože se nemohou schodnout

až po sem je to docela správně,

nejhorší ale je, že nakonec pak vládne většina,
ještě štěstí že většina se musí složit z několika různých stran,
tudíž musí ustoupit ze svého programu a umožnit druhým koaličním stranám jejich odlišný program

Celkově to pak při pohledu z venčí se jeví jako docela velkej bordel,
v kterém se nikdo neorientuje,
lidem by mnohem více vyhovala jasná linie vedoucí strany jako tomu bylo za komunistů,
nebot to bylo vcelku přehledný,
ale ono neustálé přetahování se různých stran je vcelku žádoucí,
i když mnohem lepší by byo,
kdyby se protikladné názory spojily v celek,
ale to prozatím lidé moc neumí,
paradoxní myšlení je stále na periferii lidského uvažování,
a tak prostě vládne "většina"


Co se týká školství,
tak prostě je zapotřebí dvou protikldů,
tedy neměl bych nic proti internátním školám,
ale zároven by musely být absolutně svobodné,
to aby byl podoporován jak kolektivismus tak i individualismus,
musel bys žít v kolektivu
a zároven mít možnost kdykoliv kolektiv opustit,
tedy na jedné straně nějaký řád a na druhé straně možnost být zcela mimo řád
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-28 10:34:02 Titulek: Re: [↑]
Mate tam spoustu veci,o kterych by se dalo hodiny diskutovat,ale jen jedna:pravice a levice se nikdy nesmi spojit.O to kurvam jde.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-28 12:32:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mate tam spoustu veci,o kterych by se dalo hodiny diskutovat,ale jen jedna:pravice a levice se nikdy nesmi spojit.O to kurvam jde.
..............................................................................

Možná jsem se vyjádřil špatně,
ono se to spojit nesmí,

nebot spojení je kompromis, tedy zředění protikladů,

musí to zůstat rozdělený,
ale obojí najednou, ne jen aby převládalo jen jedno

V případě školství pak platí třeba ten tvrdej internát s pravidly jak na vojně
a zároven pravý opak, naprosto svobodný individualismus a možnost učit se jen to co chceš,

ale jakmile se vytvoří kompromis, tak je to zmršenina
a nikdo si s tím neví rady

A něco podobného by mělo být i v oblasti podnikání,
třeba typu velmi vysoké postihy za nepřiznávání zisků,
ale zároven naprostá svoboda ty zisky přiznávat

Nebo na silnici,
nemusíš respektovat dopravní značky, ale běda ti pokud způsobíš dopravní nehodu překročením rychlosti nebo alkoholem v krvi

To jen jako takové příklady jak by mohly ty protiklady fungovat...
a pak se to neustále mění a reviduje, nebot jednou chceš více toho a podruhé zase pravý opak...

Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-28 12:35:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
a pak se to neustále mění a reviduje, nebot jednou chceš více toho a podruhé zase pravý opak...
..................................................................................
Hahaha,

tahle věta mně ujela dolů,
nemá být na konci,
ale za větou :

ale jakmile se vytvoří kompromis, tak je to zmršenina
a nikdo si s tím neví rady
a pak se to neustále mění a reviduje, nebot jednou chceš více toho a podruhé zase pravý opak..
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-28 10:40:45 Titulek: Re: [↑]
To si urci Trh(panBu),co je vyhodnejsi-jestli individualni nebo kolektivni.At si dobroser plati ve SVE firme zamestnance treba polibky,ale at ma lepsi a levnejsi vyrobky nez tvrdy individualista.Za hranice SVEHO nema pravo nikdo rozhodovat,co je lepsi nebo horsi
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-28 10:29:35 Titulek: Re: [↑]
To je mozny,ovsem do oci bijici nespravedlnosti vidime vsichni stejne.Napr kdyz se po 48. stali na vsi nejvyssimi pany nejvetsi flakac,ozrala,zlodej,kolaborant s nacisty a dorftrotl(coz se doted nezmenilo) a ted zase jejich deti vymysleli ve spolupraci s podobnymi detmi z eu tento kolosalni zeleny tunel a okradaji i ty uplne nejchudsi....znehodnocuji chudakum celozivotni uspory....a ted to dovrsili pozvanim podobnych,nevdecnych vyzirek...berou obrovsky platy a dozivotni renty za nic a jeste u toho mlaskaji....tak jestli tuhle prilezitost z nasrani pracujicich pravice nevyuzije,tak uz nikdy.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-28 11:55:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je mozny,ovsem do oci bijici nespravedlnosti vidime vsichni stejne.
.......................................................................


To vidíš ty,

ale oni to neviděj, podobně jako to spousta lidí neviděla v 48,

oni to dělaj z lásky k tobě a lidstvu,

z lásky k celku,

na svobodu a individualitu ovšem z vešky serou,

protože to oni nejsou schopni a ani ochotni vidět...

Dokážou vidět pouze les (celek)

ale nejsou schopni vidět jednotlivé stromy...

Ale to neznamená že to jsou náký vychcaný kurvy, to je prostě psychologický faktor
Autor: Urza Čas: 2016-02-28 11:08:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ona svoboda s láskou souvisí....
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-28 12:20:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ona svoboda s láskou souvisí....
................................

Ona je to (v duchovnu) vlastně jedna věc (Bůh)
ale lidi to mají rozdělený,
a jsou schopni postřehnout jen něco,
proto taky jsou schopni z lásky vytvořit totalitní nesvobodný systém,
protože jsou schopni vidět jen něco...


Celý to "psychologický rozdělení" je velmi dobře vidět v hinduismu :

to je unikátní systém, kterej má na 20 000 bohů,
a přitom je to monoteistické náboženství,
nebot těch 20 000 bohů jsou jen různými aspekty jediného boha,
tedy něco jako sv. trojce v křestanství včetně bohorodičky Marie,

ale ještě lépe je to vidět v dělení duchovních škol,
které vycházejí také vstříc tvému psychologickému nasměrování,
a tak je
hata joga, mantra joga, džnána j. bhakti j. šakti j. karma j.

Ale tam alespon každej ví,
že pomocí té své dominantní psychologické funkce má objevit to co nezná,
co mu není vlastní,
ale tady prostě levičák je celej život levičák
a nikdy není schopen nahlédnout věc z jiného úhlu pohledu

logo Urza.cz
kapky