Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 127)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2015-11-30 09:18:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Moment, takže Vy byste neřekl ANO zákonu, který snižuje daně? Což znamená, že byste raději ponechal ty vyšší?
Autor: Urza Čas: 2015-11-30 00:18:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, já chápu, že jsme tu ve Stokách, na druhou stranu....
Autor: Urza Čas: 2015-11-30 00:17:58 Titulek: Re:Mach [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Samozřejmě, že malá daň je taky daň, ale právě proto, že je lepší než velká daň, je takový zákon lepší přijmout.
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 23:40:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 23:40:12 Titulek: Re:Mach [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
I nad tím jsem přemýšlel, ale došel jsem k tomu, že tak jednoduché to není; vzhledem k bordelu, který v naší legislativě máme, nemusí být každý nový zákon automaticky proti svobodě (ač většinou je).
Například kdyby teď přišel zákon snižující nějakou daň, myslím, že by bylo záhodno mu říci ANO.
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 22:35:01 Titulek: Re:Mach [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano i ne; nedomnívám se, že ke svobodě se lze prohlasovat v demokratickým volbám, to určitě ne.
Ale lze tím tomu napomoci; oni Svobodní nejsou jen politickou stranou, jsou také platformou, kterou lze použít k šíření libertariánských ideálů.
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 20:58:14 Titulek: Re:Mach [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Arogance mi až tak nevadí; spíše mi tam vadí lidi jako Petr Hampl (který už tam naštěstí není) a někteří jeho následovníci.
Jo a pak samozřejmě arcizmrd Payne.
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 20:16:19 Titulek: Re:VÍRA, NADĚJE, LÁSKA [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, máte pravdu; a pak se ještě jako třešnička na dortu dají do kampaní krásné ženy a už to jede; i když Karlovi to tedy nevyšlo xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 20:14:33 Titulek: Re:Mach [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vidíte, i já mám s Machem problém, ale s většinou věcí v tom článku moc nesouhlasím. On v podstatě na jednu stranu píše, že se mu líbí program Svobodných, ale na druhou stranu jim říká, aby se ho vzdali, protože na to neslyší voliči; ano, je to samozřejmě pravda, voliči slyší na socialismus, ale řešením není udělat ze Svobodných socialistickou stranu, ačkoliv je samozřejmě pravda, že jejich pravicová řešení jsou nepopulární, jenže to už je dáno tím, že jsou proti státu.
Mně osobně na Machovi vadí, že se z něj stal docela politik; pamatuji si ho z nějakých libertariánských srazů v hospodě před lety, dalo se s ním dobře mluvit, nedával si pozor na každé slovo. Teď si dává, ale jiným způsobem, než bych viděl jako rozumné.... nedává si ani tak pozor, aby byl vždy rovný a čestný, ale hlavně aby nikoho nenaštval. Poslední dobou je politikem čím dál tím více; v dobrém i zlém. Ví, co se sluší, ale na druhou stranu mám pocit, že tomu často zaprodává své ideály.
Typickým příkladem byly ty výbory v EP; napřed deklaroval, že v žádných nebude, aby pak otočil o 180 stupňů, ale místo aby řekl: "Hele, sorry, byl jsem debil, nechápal jsem to, teď vidím, že věci se mají jinak," ještě bych to bral. Jenže on vyslechl rady politické poradkyně, která mu řekla, že hlavně nesmí přiznat chybu, což bylo vyloženě zoufalé; takové ty klasické kecy.
Svobodné ještě nadále volím, ale stále méně a méně rád, dělám to proto, že nikdo jiný tam na výběr reálně není. Ale mám spousty výhrad a bohužel časem stále více a více. Zdaleka ne všechny se týkají jen Macha. V každém případě jsou pro mě Svobodní zklamáním, ale stále se snažím nějak doufat, volit je a pomáhat.
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 17:13:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to je velmi zlé; zejména protože dotyčná v mých očích byla předtím fakt atraktivní a sexy.... poté, co jsem to viděl (pár let zpátky) se to nějak změnilo xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 13:51:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 12:25:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak Nárožný ví sám, co říkat; a co se Macha týče, ten to sice také ví, ale poslední dobou mám pocit, že se toho trochu bojí.
Mé články nějací lidi čtou, ale blbé je, že jsou to malé desítky tisíc, což není ani 1 % voličů. Ale dělám, co mohu....
Autor: Urza Čas: 2015-11-29 11:20:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, ten článek je skvělý; Cover umí psát, ač se s ním v mnoha věcech neshodnu.
Co se týče těch návrhů, tak vůbec není problém s tím, co říkat, jak argumentovat, to je snadné; horší je to s tím, jak zajistit, aby lidé poslouchali, mít prostor v médiích a podobně :o(
Autor: Urza Čas: 2015-11-28 23:07:37 Titulek: Re: jak na to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Více méně ano; někteří říkají, že je to cílem a složitost právního systému je tak vysoká proto, že se to někomu hodí.
Já osobně si myslím, že je to vedlejší efekt, který establishmentu sice nevadí, ale nebylo to zamýšlené.... nicméně fakt je, že všechny zákony nezná do detailu patrně nikdo (ani právnici, i ti jsou specializovaní).
Autor: Urza Čas: 2015-11-28 17:51:49 Titulek: Re: jak na to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak ono pokud člověka nikdo nepráskne, je to celkem snadné.
Autor: Urza Čas: 2015-11-28 15:57:31 Titulek: Re: jak na to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vidíte, to dokazování by mohla být švanda.
Každopádně se obávám, že co se týče halal porážek, tak sice legální jsou, ale podobně jako ty zabíjačky – je na to třeba speciální povolení.
Autor: Urza Čas: 2015-11-28 13:03:28 Titulek: Re: Co mě nrezabije, to mě posil [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já myslím, že tohle je trošku spojeno s tou německou povahou spíše než s demokracií.... ale je fakt, že se to možná vzájemně podporuje.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 21:54:54 Titulek: Re: stát [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Neurážejte kurvy, to je poctivé řemeslo; nazývat práskače kurvami je vůči nim ošklivé xDD
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 21:50:42 Titulek: Re: Co mě nrezabije, to mě posil [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to vyplývá ze záznamů gestapa; museli kvůli tomu zakládat další pobočky na bonz.
Každopádně ohledně toho Německa, fakt mám takovou zkušenost; někteří lidé jsou tam vyloženě hrdí na to, že platí daně.... a obecně porušovat pravidla je tam bráno špatně. Druhá věc je, že mám zkušenost pouze ze západního Německa, na východě to maj možná jinak. Každopádně zatímco tady můžete v pohodě říct, jak jste porušoval pravidla a lidi se na to koukaj OK, pokud ta pravidla neměla smysl, tam se na Vás lidé dívají podobně jako se tady dívají na toho, kdo porušuje pravidla, která smysl mají. Pak z toho plynou třeba scény, kdy jde parta ožralých lidí ve věku kolem 20 let v noci městem, dojdou k přechodu, mačkají tlačitko, ale pořád je tam červená (auto nikde žádné v dohledu, prázdná noční ulice).... tlačítko nějak nefungovalo a zelená nepadala, tak se odšourali k předhocu o 50 metrů dál a tam přešli.... neříkám, že tohle je normální, byl to spíše extrém, ale viděl jsem to na vlastní oči a nechápal; něco takového by se v ČR prostě nestalo.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 20:36:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že tomu budou tleskat; vždy si to ti zloději přece zaslouží.
Ale jinak to bude asi takto:
- Stát potrestá někoho, kdo bude v očích veřejnosti příbuzný zloděje, který z toho zištně těží, každý zatleská.
- Stát potrestá zjevně nevinného, pak to ale nebude chyba státu či toho zákona, ale debil bude soudce či ještě lépe exekutor.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 17:52:47 Titulek: Re: stát [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemohu mluvit za Osirise, ale myslím, že spíše s těmi práskači.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 14:08:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, o těch finančních makléřích jsem to slyšel; máte pravdu, každý bude mt jiné důvody.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 13:46:22 Titulek: Re: stát [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Amen.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 10:51:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, v práci by si ho prostě asi někdo povolil, jiný ne, to by mělo být vždy na zaměstnavateli.
Každopádně kokain není jako náhražka kafe moc dobrý; on sice dočasně nabudí, ale pak člověka ještě víc vyčerpá (až ten efekt doběhne). Ve výsledku tedy lidé čas ztrácejí (déle spí); toho se ostatně záměrně využívá na tankerech, kde musí být hlídka, která celý den jen kouká, kam ta loď pluje a jestli před ní není nějaký ledovec/whatever, takže on část dne kouká, zbytek dne má volno, jenže na tankeru je dost nuda, čili to dotyční řeší kokainem – nedávají si ho ale proto, aby toho stihli více, nýbrž proto, aby zabili čas spánkem.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 02:17:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinak přijmout ty argumenty u trávy a nepřijmou u kokainu je naprosto typické, přičemž mám pocit, že je to dáno prostě emocemi a podvědomím, racionálně jsou to stejné argumenty.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 02:16:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já si ani nejsem jist tím, že by po legalizaci bylo nějak výrazně hůře. Tedy pro pár magorů ano, ale jinak si myslím, že pro normální lidi se prakticky nic nezmění.
Autor: Urza Čas: 2015-11-27 02:15:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já vím xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 22:21:43 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Takzvané konvičkálnice.
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 22:18:43 Titulek: Re: drogy [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Velká pravda; a tahle Blockova knížka je naprosto fenomenální.
Ony vůbec Blockovy názory jsou mi ze všech velkých libertariánských autorů asi nejblíže.
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 15:49:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já sem snad zavedu podporu pro iPhone smajly xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 15:20:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je sice všechno hezké, ale KDO BY STAVĚL SILNICE!?!? xDD
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 15:12:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, ty věčné diskuse na téma "Kdo by stavěl silnice?" a jak si z toho různá meme dělají prdel.
Už ne ani tak z těch silnic, ale spíše z těch diskusí kolem toho.
logo Urza.cz
kapky