Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 128)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2015-11-26 15:06:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mě zas u té otázky víc než ty protiargumenty baví samotné parodie těch diskusí o tom xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 15:00:43 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hlavně je v nich ukryto tolik pravdy xDD
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 14:33:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 14:23:36 Titulek: Re: To mi připomíná [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tohle už je vážně fraška....
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 14:19:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, ono to není tak daleko od pravdy; pochopitelně ne že by stát mohl za VŠECHNO špatné, ale mám pocit, že v dnešní společnosti žádná jiná organizace, která by mohla za tolik špatného.
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 14:18:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím, jako podpůrný lék může být tráva OK. Já mluvil o léku primárním.
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 13:10:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Může být, ale nejsem o tom zdaleka tak přesvědčen; respektive rozhodně mnoho z těch informací jsou urban legends.
Nepopírám léčivé účinky marihuany, ale myslím, že jsou daleko menší, než se soudí v některých kruzích a že pro establishment toto není až tak důležité.
Autor: Urza Čas: 2015-11-26 13:09:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No jo, jenže horší je, že na některé lidi nestačí ani ty reálné důkazy; teď už máme mraky empirických důkazů, že to nefunguje, naopak to působí škody, ale stejně se v tom pokračuje, protože o nějaké dobro nikomu z nich nikdy nešlo.
Autor: Urza Čas: 2015-11-25 12:13:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, uvidím, třeba se tím pomaličku prokoušu, vypadá to zajímavě od pohledu.
Autor: Urza Čas: 2015-11-25 11:54:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ksicht je na Konvičkovi ještě to nejlepší xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-25 11:31:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky, přečtu si, až budu mít trochu více času.
Autor: Urza Čas: 2015-11-25 00:02:02 Titulek: Re: OK [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, pocity samozřejmě ovlivňují každého z nás; osobně se však snažím tento vliv minimalizovat a uvažovat pokud možno racionálně (ačkoliv vím, že na 100 % možné to není).
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 16:09:21 Titulek: Re: Simulácia [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně tak; o nic jiného tam rozhodně nešlo, protože každý debil (i policajt) musí vědět, že ožralost prostě brýlema nenasimuluje.
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 15:40:21 Titulek: Re: Simulácia [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jim ale nejde o to cokoliv simulovat; jim jde o to utrácet naše peníze, zabavit se, pozvat tam novináře a chrlit články na podporu policie.
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 14:16:02 Titulek: Re: Alkohol [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 13:46:28 Titulek: Re: Alkohol [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
On hlavně alkohol působí na každého individuálně.... celkově ta individualita se (nejen v případě řidičů) naprosto zákonem ignoruje.
Já osobně vím, že jako skoro-abstinent bych s (asi jakýmkoliv) alkoholem řídil hůř než bez něj; proto prostě před jízdou nepiju.
Ale to zdaleka neznamená, že to tak platí pro všechny.
Nemluvě o tom, že mám kamaráda závodníka, který řídí líp než 99,99 % lidí a předpokládám, že i když si dá několik piv, bude stále VÝRAZNĚ lepší řidič než já.... přesto chlupatí nepokutují za to, že člověk řídí špatně, ale hůře než je jeho standard (a i to je vlastně pochybné kvůli individuálním účinkům alkoholu).
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 10:45:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, jsem si skoro jist, že po nějakých pár desítkách tisíc kilometrů by to zmizelo. Znám spoustu lidí, kteří to měli stejně a všechny to přešlo.
Každopádně i tak je to s tím pivem dobrá připomínka.
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 10:43:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jako.... z pohledu velmi černého humoru ano.
Jinak ne.
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 10:18:54 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tohle je naprosto skvělý příběh, díky za něj.
Jen se chci zeptat: Ten strach a nejistota nemizí? Kolik jste najel kilometrů?
Já jsem totiž před lety boural, pak jsem nechtěl do auta sednout, cítil jsem se podobně.
Jenže po nějakých 20k kilometrech to přešlo.... u Vás ne?
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 10:17:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tohle je autentický přepis!!
To je přímo ze záznamu, co zapsala soudní zapisovatelka!!
Autor: Urza Čas: 2015-11-24 08:00:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, u našich soudů se dokáže, co je potřeba, hlavně co je žádoucí; téměř nic však nemá na kauzu Kesudis:
Obhájce Michala Kesudise: „Odkud je text ve vašem posudku?“
Soudní znalec: „Různě. Z Wikipedie.“
OMK: „Proč tedy není uvozen uvozovkami, když jde o citaci?“
SZ: „Nevím, to je asi moje chyba.“
OMK: „Wikipedii považujete za relevantní zdroj pro znalecký posudek?“
SZ: „Navíc hodně čtu. Různé autory…“
OMK: „Proč ale v posudku píšete o islámu, Talibánu, Al Kajdě a navíc jsou tato slova podtržena, když můj klient tato slova nikde nepoužil?“
SZ: „Zadavatel posudku to po mně chtěl.“
OMK: „Odkud víte, že v inkriminovaný den došlo k trestnému činu?“
SZ: „Z policejní zprávy.“
OMK: „Kolik bylo obětí?“
SZ: „Nevím.“
OMK: „Civilní?“
SZ: „Asi 15. Nebo 10.“
OMK: „Vyšetřoval to někdo?“
SZ: „Nevím.“
OMK: „Jak tedy víte, že pachatelem byl Talibán nebo Al Kajda?“
SZ: „Kdo jiný?“

Ty brýle mi připomínají aplikaci na stránkách Besipu, kde si mohl člověk zkusit simulaci řízení pod různými látkami; a byla to jen taková kravina, přičemž však pořád lepší než ty brýle, protože to simulovalo i zpožděné reakce a tak podobně.... no a tohle už je vyloženě komedie, i ta blbá flashová aplikace byla přesnější.
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 16:38:16 Titulek: Re: Pannamáriaczenstochovská! [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, ono je platit a platit....

There is always another way.
- The Keymaker (Matrix II)
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 16:18:37 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, možnost disketa nebo Internet jsou lepší než disketa nebo flash xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 14:47:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já to naprosto chápu a za vážnost se nemusíte omlouvat, ve Stokách je vítáno vše, co se nějak týká svobody či nesvobody.
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 13:23:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To jsem moc rád xD
Já to taky musel napsat touto formou, abych se u toho trochu odreagoval xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 11:36:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel tím, že Vám stát většinu těch peněz sebere, si to moc hlídat nemůžete.
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 11:31:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Reflex to udělal dobře, ano, Babiš koupil skoro celý ten náklad (xD), ale stejně z toho docela dost vyšlo na světlo; akorát se o to člověk musel trochu víc zajímat....
Janeček je nějaký miliardář, sociální inženýr jako prase, ale mám pocit, že to fakt myslí dobře (což je asi ještě horší).
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 11:23:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já myslím, že lidé nemají nic proti slušním apriori.... jen prostě jim o to moc nejde, respektive za slušného se může prezentovat každý grázl.
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 11:16:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Protože na korupci tady všichni slyší; ona ta korupce není zdaleka až takový problém, ale všichni se z toho mohou posrat, to je mnedle taková národní povaha.
Ostatně: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013062402
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 11:13:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo tak; no, z toho věřím tomu, že se jí tak říká, ale ten její postoj beru s rezervou.... i když možná.... xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 11:08:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
I tak se to dá říci....
Autor: Urza Čas: 2015-11-23 10:53:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zatraceně.... a já se ještě rozmýšlel, jestli to napsat, protože fakt nemám rád takové to prznění jmen a ty nejtrapnější vtipy světa typu Kradlousek a Sralbotka.
Mimochodem, tuhle informaci máte nějak ověřenou (třeba od někoho důvěryhodného, koho přímo znáte a pracuje s ní), nebo je to na bázi "jedna paní povídala"?
logo Urza.cz
kapky