Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 28)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2019-11-19 10:33:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDDDDDDDD
Tohle mě fakt pobavilo xD
Autor: Urza Čas: 2019-11-15 12:36:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Stoky budou mít nový engine, na tomhle už není v plánu žádná podstatnější změna.
Do několika měsíců by měly přijít nové.
Autor: Urza Čas: 2019-11-12 14:34:12
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V důsledku tapetování, které se nám tu rozmohlo, jsem sem pozval moderátora, který ho bude mazat.
Pravidla Stok zůstávají stále stejná:
– V ideálním případě zde slušně debatujte.
– Ač to není žádoucí, můžete tu vyjadřovat názory, i když jsou sprosté, hulvátské a útočné, blbé i lživé. Ani osobní útoky nejsou zakázány, byť jsou hloupé a vyjadřují argumentační nouzi.
– Jediné, co je zde zakázáno, je vyložené tapetování/neřízený spam, což se tu v poslední době vyskytuje extrémně moc (třeba když někdo do příspěvku tisíckrát zkopíruje "Jste hovada!").
Moderátor na tato pravidla bude dohlížet.
Autor: Urza Čas: 2019-10-01 07:43:24
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Po dlouhé době jsem si pročetl komentáře; a moc děkuji za všechny Vaše vhledy!
Díky, že jste si dali tu práci a sepsali to.
Autor: Urza Čas: 2019-05-01 12:55:56 Titulek: Re: To je fór? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já psal novou ústavu pro Liberland, protože s tou starou nebyli spokojeni.
Autor: Urza Čas: 2019-03-18 11:51:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mýlíte si pojmy, slovo "případně" neznamená "neboli", ale "nebo také".
Autor: Urza Čas: 2019-01-10 12:39:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Úklik ve jménu autora, už je opraveno.
Autor: Urza Čas: 2018-12-25 17:22:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky, i Vám.
Autor: Urza Čas: 2018-12-25 17:21:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky! Užívejte si je!
Autor: Urza Čas: 2018-12-25 17:21:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky; též přeji krásné Vánoce s dobrými lidmi.
Ohledně toho názoru asi nevím přesně, o co jde, ale myslím, že nevadí.
Autor: Urza Čas: 2018-12-25 17:19:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jsme <3
Autor: Urza Čas: 2018-12-24 12:29:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Je příznačné, že nejméně si z textů odnášejí ti, kdo je nejvíce potřebují.
Každopádně šťastné a veselé.
Autor: Urza Čas: 2018-12-24 12:06:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
<3
Autor: Urza Čas: 2018-12-24 12:06:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky; i Vám xD
Autor: Urza Čas: 2018-10-08 10:30:08 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já neříkám, že je to chytré; vizte můj příspěvek, kde Vám více méně dávám za pravdu (ne v tom, že jsem měl něco dohledávat, to je největší kravina, kterou jsem mohl udělat, ale nechat to bez odpovědi by bylo lepší).
Autor: Urza Čas: 2018-10-08 08:11:57 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Možná; respektive mám v plánu to přestat dělat, akorát toho z nějakého pro mě ne úplně pochopitelného důvodu zatím nejsem schopen.
Prostě když mi někdo napíše a na něco se zeptá, já nechci odpovědět, je mi hloupé to nechat prostě být bez odpovědi (nějak bláhově předpokládám, že bude stačit říct jednou, ne o tom vést dlouhé dialogy); ale budu se k tomu muset propracovat, protože mě asi stejně dotlačí čas.
Autor: Urza Čas: 2018-10-08 07:35:16 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, je pro mě typické, že nechci ztrácet čas vrtochy každého, kdo má pocit, že má na můj čas právo.
A naprosto typické pro tolik lidí, kterým prostě nechci věnovat svůj čas, je začít řvát, že si něco neumím obhájit či podložit.
Dokud jsem měl čas vést každou diskusi na webu, dělal jsem to. Ve chvíli, kdy se mnou chce diskutovat několikrát více lidí, než kolik mám času, musím si vybírat, komu ten čas budu věnovat. Je to vážně tak těžké pochopit? Asi ano, protože skoro každý, komu čas prostě nechci věnovat, začne vymýšlet, že "určitě nemám argumenty".
Takže prosím, odložte tu sebestřednost; místo metadiskusích o tom, na koho byl Szaszián hnusný, jak si to vyložili ti autoři a kdo byl "v právu", se chci věnovat ankapu. Podobně jako Szaszián nechápete tuto základní věc: NEMÁTE ŽÁDNÉ PRÁVO NA MŮJ ČAS. A já Vám nemusím naprosto nic dohledávat. Lidí, kteří se mnou chtějí diskutovat, je víc, než kolik diskusí já jsem schopen vést. Takže si vybírám. Neprošel jste výběrem, protože Vaše téma je nezajímavé a ani se netýká ankapu.
Autor: Urza Čas: 2018-10-07 13:27:27 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Už proto, že z Vašeho projevu očekávám, že cokoliv najdu, zhodnotíte tak, jak jste zhodnotil teď (ostatně jste to už udělal, aniž jsme řešili konkrétní případ), ergo nedává smysl, abych tomu věnoval čas.
Takže si nechte své hodnocení autorů i Szasziána, ale prosím, nechtějte po mně, abych Vám něco dohledával.
Autor: Urza Čas: 2018-10-07 09:31:29 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já to reálně nemám čas hledat; zejména jestli jste to četl a přišlo Vám to dobré (což je klidně možné), více autorů to vnímalo velice demotivačně (a já osobně v tom jeho snahu plivat na ostatní viděl taky; je možné, že někdo to vidí jinak, protože co se jednomu zdá jako konstruktivní kritika, může druhý vnímat jako bezúčelné špinění práce jiných).
Autor: Urza Čas: 2018-10-07 09:29:19 Titulek: Re: again [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky; myslím, že tenhle byl poslední.
Autor: Urza Čas: 2018-10-06 12:13:12 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Stačí rozklikávat ty články; v uplynulém roce znechutil od psaní více autorů, sami mi to psali (naštěstí žádný z nich nepřestal psát úplně, ale dávali si třeba pauzu).
Nebylo to ve smyslu, že by třeba někoho pomlouval nebo tak; ale prostě přijde k článku, který je o něčem, začne rozvrtávat nějaký naprosto nepodstatný detail, který ani není důležitý (a myslím, že ani pro něj ne), povyšovat se nad autora a dávat mu najevo, že je debil.
Autor: Urza Čas: 2018-10-06 04:01:32 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Z otázek je zjevné, že toho, co bych chtěl, nejste schopen.
Pak tedy, pokud respektujete vůli vlastníka: Nechci, abyste sem psal.
Autor: Urza Čas: 2018-10-05 09:31:33 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Podívejte, asi takto:
Chci, abyste tu fungoval jako v minulosti, což znamená, že tu energii, kterou teď věnujete do dementních hádek s ostatními diskutujícími a kydání špíny na autory, byste opět věnoval tvorbě, začal spolupracovat a tvořit kvalitní obsah (pak Vám budu klidně i odpovídat na dotazy a o čemkoliv s Vámi diskutovat).

Nechcete-li to udělat a zároveň respektujete mé přání jakožto majitele webu, pak sem prostě nepiště.
Vaše příspěvky jsem dříve vnímal jako pozitivní (protože jste hlavně psal texty sem i na Mises; že jste se pod tím někdy dětinsky pohádal, bylo OK, protože to jednak bohatě vyvážila Vaše tvorba, ale také komu se to někdy nestane); už asi rok (nebo tak nějak) beru celou Vaši aktivitu na tomto webu jako vytváření žumpy (protože tu tvořivou energii jste celou přesměroval do sraček). Respektujete-li mé přání jako majitele webu, tak buď začněte tvořit a přestaňte prudit, nebo vypadněte a už sem NIC nepiště.
Autor: Urza Čas: 2018-10-05 08:36:49 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Můžete to tu přestat spamovat a se svým tématem si založit nějaký svůj web a neparazitovat na tom, co vybudovali jiní?
Opakovaně jsem Vám už napsal, že Vaše příspěvky jsou zde nežádoucí (a pro jistotu dodávám, že VŮBEC NEŘEŠÍM jejich obsah, tam se v lecčems i shodneme, ale to neznamená, že tím chci mít zasrané všechny diskuse).
Autor: Urza Čas: 2018-10-04 09:31:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Víte co? Starejte se o sebe a tohle nechte na mně. Mé podmínky znáte.
Autor: Urza Čas: 2018-10-04 09:30:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pohledávky umím vysvětlit v rámci "objektové teorie vlastnictví"; ale s ohledem na historii naší komunikace jsem se rozhodl, že pokud Vy ode mě chcete nějaké informace, musíte mi platit za můj čas, jinak máte smůlu.
Pokud to bude nějakému čtenáři vrtat hlavou, může se zeptat, tomu rád odpovím.
Autor: Urza Čas: 2018-10-03 09:42:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přijďte a zeptejte se; nebo někoho instruujte, ať to udělá za Vás.
Autor: Urza Čas: 2018-10-03 09:41:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vaše otázka je ještě mnohem jednodušší než jeho; stačí dokonce jendoslovná odpověď.
Ale obtěžujete mě a nechci se s Vámi bavit; smiřte se s tím, nebo mi zaplaťte.
Autor: Urza Čas: 2018-10-02 23:40:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já to četl; a právě v tom spočívá ta dětinskost.... i v tom, jak vůbec nejste schopen žádného nadhledu a máte stále pocit, že tu běží o to pomyslné "vítězství" či "prohru" xD
Autor: Urza Čas: 2018-10-02 12:53:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDDDD
Myslím, že kdybych hodně dlouho přemýšlel, jak co nejvíce ukázat něčí dětinskost, těžko bych vymyslel něco tak dobrého; Vaše "vyhrál" a "prohrál" v diskusích je fascinující. Až Vám někdy dojde, že diskuse je něco víc než pissing contest, třeba se Vám lidé budou chtít věnovat; protože ale diskutujete jen proto, abyste "vyhrál" a oponent "prohrál", stále více lidí Vám na to sere, protože nemají tuto potřebu.
Autor: Urza Čas: 2018-10-02 12:49:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Kdybych si myslel, že to zůstane u jedné odpovědi, už jsem mu ji dávno dal; ze zkušenosti však vím, že nezůstane.
QE lze nazvat krádeží pouze v přeneseném slova smyslu a jen v kombinaci s tím, co se děje kolem toho; technicky totiž samotné QE není porušení vlastnických práv, nicméně tím porušením je, když stát nutí lidi tu měnu přijímat. Kdyby se jednalo o soukromou měnu, kterou by nikdo přijímat nemusel, QE by bylo normálně veřejně známé a nikdo by nikoho nenutil takovou měnu používat, platit v ní daně či vést účetnictví, pak to narušení vlastnických práv ani není.
Autor: Urza Čas: 2018-09-30 08:23:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano; a právě proto, že potřebuji přesvědčovat lidi, musím hospodařit s časem.
A jedinou svou chybu v tomto směru týkající se Szasziána vnímám v tom, že mu možná moc vysvětluji, proč tu o něj nemám zájem, místo abych ho prostě ignoroval jako Vostála (i tomu jsem se snažil zpočátku něco vysvětlovat a trvalo nějakou dobu, než jsem ho začal úplně ignorovat, v případě Szasziána to do toho bodu asi časem dojde taky); jsem si ale dost jist, že není chyba, když nedělám to, co po mně chce.
logo Urza.cz
kapky