Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 61)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2017-02-04 11:40:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Říkal jsem si, že bych Vám to s těmi emocemi třeba vysvětlil (protože jste jako vždy naprosto nepochopil a "smetl" něco úplně jiného); jenže když vidím to "socanské" "my všichni", které svědčí jednak o nepochopení a jednak o snaze o urážku, kašlu na Vás.
Autor: Urza Čas: 2017-02-04 02:47:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, všichni jsme imbecilové a Vy nás všechny "smetáte"; doufám, že nyní jste spokojen.
Autor: Urza Čas: 2017-02-04 02:16:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A já doufal, že to na příkladu Szasziána pochopíte; a ono nic.
Autor: Urza Čas: 2017-02-04 02:04:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zamyslete se nad tím, co jsem napsal; "smetl" jste něco úplně jiného.
Autor: Urza Čas: 2017-02-04 01:34:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zase je to nuda; kdo nechce vidět, nevidí. Vážně nemám chuť to vysvětlovat někomu, kdo se ze všech sil snaží nepochopit.
Autor: Urza Čas: 2017-02-04 01:24:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano.
Autor: Urza Čas: 2017-02-04 01:05:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A proč se domníváte, že když je někdo pošahaný magor, tak v jeho hlavě jsou pochody natolik logické, že rozlišuje mezi formulacemi?
Tam jde přece jen o emoce....
Autor: Urza Čas: 2017-02-03 23:42:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To, že něco k něčemu vybízí, stejně nemá vliv na někoho, kdo není agresivní magor; islámu jsou vystaveny miliardy lidí a reálně takhle zmagoří zanedbatelná část z nich.
Autor: Urza Čas: 2017-02-03 13:54:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano; Donal John Trump, tedy zkráceně dýdžej Trump xD
Autor: Urza Čas: 2017-02-03 12:15:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale tak ono pak stačí připočítat útoky, která má na svědomí třeba IRA a tak.... ano, v posledních třeba 10 letech bude více těch islámských, ale v posledních 100 zase už ne.
Autor: Urza Čas: 2017-02-03 12:12:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vždyť ano, přesně to říkám, on nepotřebuje jmenovitě Trumpa; když nebude Trump, najde si jiného, o tom je přece můj text.
Autor: Urza Čas: 2017-02-03 11:05:37 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Osobně si myslím, že na tom právě těm magorům vůbec nesejde....
Autor: Urza Čas: 2017-02-03 11:05:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Což o to, já osobně pro policajty též truchlit nebudu, nicméně myslím, že když jde někdo pálit policejní auta, tak chce hlavně ventilovat agresi, ne něco změnit.
Autor: Urza Čas: 2017-02-03 11:04:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já si právě myslím, že je to ve výsledku jedno; nemyslím totiž, že magor vraždí reálně proto, co jeho idol káže, nýbrž magor chce vraždit a shání idola, který mu to ospravedlní (na obou stranách).
Autor: Urza Čas: 2017-02-03 07:57:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, což bohužel ukazuje nedostatek nadhledu, logického myšlení a rozhodování se na základě emocí :o(
Autor: Urza Čas: 2017-02-01 23:36:04 Titulek: Re: Díky [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky, to jsem rád.
Jinak to s těmi spekulanty s jídlem řeším přesně v úplně poslední otázce.
Autor: Urza Čas: 2017-02-01 11:30:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Finanční motivace ale přece nemusí jen znamenat to, že studentům bude za to vzdělávání někdo platit; spíše naopak, že je to bude stát (tak jsem to pochopil z článku).
Autor: Urza Čas: 2017-01-31 16:55:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zaprvé diskutovat můžeme o všem, nejen o tom, co existovalo či existuje.
A zadruhé nemyslím, že autor navrhuje cokoliv z toho, co jste napsal.
Autor: Urza Čas: 2017-01-30 11:32:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevím, asi Google xD
Autor: Urza Čas: 2017-01-30 10:29:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, nic, prostě si tam plácali játra, byli hysteričtí a dostávali se až k těmto tématům xD
Samozřejmě neřekli nic zajímavého xD
Autor: Urza Čas: 2017-01-30 10:27:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Což se ale tak moc nelyší od bezkontaktních plateb třeba kartou a tak.
Autor: Urza Čas: 2017-01-29 22:05:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, skutečně si nechala implantovat čip; ten čip má více funkcí, které mu jde programovat, mimo jiné si na něj dala bitcoinovou peněženku.
Autor: Urza Čas: 2017-01-29 16:51:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V zásadě ano xD
Autor: Urza Čas: 2017-01-29 01:12:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bylo by extrémně drahé ten čip číst na vzdálenost větší než několika centimetrů; technicky neproveditelné pak na vzdálenost větší než několik metrů (a už to by bylo neuvěřitelně drahé).
Na tuhle otázku se lidé Terezy v souvislosti s čipem ptají často, nicméně běžná zařízení jako třeba telefon jsou trackovatelná milionkrát snáze a levněji.
Autor: Urza Čas: 2017-01-28 22:40:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ten čip není jen na BTC, má v tom i vizitku, otevírá si tím dveře.... a tak.
Autor: Urza Čas: 2017-01-28 22:31:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V pořádku, to vyřešíme; Szaszián tam je a evidentně jste to Vy (podle mailu; sice nefunkčního, ale odpovídá Vašemu jménu).
Resetuji Vám heslo a pošlu na mail.
Autor: Urza Čas: 2017-01-28 20:53:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevím, kde všude se s tím dá platit; ale vybavuji si, že Tereza si tím třeba zaplatila školné, navíc se ke mně doneslo (ale nevím, nezkoušel jsem to), že než přišel nějaký ideologický zásah, dalo se tím platit i na České poště xD
Autor: Urza Čas: 2017-01-28 20:50:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Možné to není, ani nikdy nebylo; můžete si ale založit nového uživatele, každý tam může mít tolik nicků, kolik jen chce xD
Autor: Urza Čas: 2017-01-28 17:03:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale ten čip mohou normálně číst platební terminály; jiná věc samozřejmě je, že někde neberou BTC, nicméně tam, kde berou, si to normálně terminál přečte z té ruky.
Autor: Urza Čas: 2017-01-28 16:15:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, byli úspěšní jen s nějakou pravděpodobností, jen částečně a muselo to splňovat určité podmínky; hlavně i kdyby mohli s nějakou pravděpodobností něco předpokládat, nevědí to moc jistě, což je fajn třeba u nějakých soudů a tak.

Proč k mobilu na nic? Tereza má v telefonu NFC čtečku, kterou tam má ten čip normálně načtený.
Autor: Urza Čas: 2017-01-28 14:38:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, je tam oznamovací věta:
Takový notorický užívač života jede takhle přes obec 180 km/h a je chycen policajty, zaplatí pokutu, to ho naštve a napíše o tom příspěvek do "Stok svobodného přístavu".
S tím modrým vysvětlním je jasné, že je to příklad, bez něj asi ani ne.
Rozhodně to víc vypadá, že je to popis skutečné události, než má kritika státních silničních pravidel vypadá jako kritika dopravních pravidel obecně.

Ano, vadí mi policajti, vadí mi jejich kontroly, vadí mi státní zákazy; ale naprosto souhlasím s tím, že soukromí vlastníci silnic by též vyžadovali pravidla – a těm se budu bez keců podřizovat (nebo po jejich silnicích nejezdit).

Ohledně toho jména mě asi nechápete; já ho netajím, jen nepoužívám. Není žádným tajemstvím, že se tak jmenuji, jen to jméno nemám rád a nechci, aby tak bylo na libertariánských webech.

Hynkovi jsem na to téma psal mail, ale neodpověděl, proto jsem o to požádal Vás, ale jestli s ním nejste v kontaktu, nedá se nic dělat; třeba si časem ten mail přečte.
Autor: Urza Čas: 2017-01-28 14:21:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dalo se dohrabat k identitě s nějakou pravděpodobností (která, když uvázíme, jak fungují dnešní peněženky, je mizivá) a to pouze v případě, že jste s dotyčným sám nějak obchodoval a věděl, kdo to je.
Rozhodně nelze vzít blockchain a zjistit vlastníky. Jde ale někomu zaplatit a koukat, co pak s těmi Bitcoiny dělá (nicméně už od další transakce nevíte, jestli je ten účet jeho, nebo cizí).
Krom toho vždy víte jen tu jeho jednu adresu, kam mu ty BTC pošlete.... takže když mi zaplatíte v BTC, vidíte tu adresu a že je má a můžete ji dál sledovat; nevíte ale nic o žádných mých ostatních adresách.
Navíc je běžnou praxí používat pro každou transakci jinou adresu, když mi tedy zaplatíte v BTC, uvidíte, že pak ty BTC někam pošlu, ale nevíte, jestli to, kam jsem je poslal, není opět má adresa (přičemž ty peněženky ty BTC přesouvají takhle samy).

Technicky k tomu stačí NFC čtečka a software pro BTC; a Albertu nepřijímají BTC, ale jinak by to jejich čtečka (technologicky, hardwarově) zvládla.... v Polis, kde BTC přijímají, tou rukou normálně platí.
Krom toho je samozřejmě možné načíst ten čip NFC čtečkou v telefonu a tam s tím dělat libovolné operace, k tomu už ani nepotřebujete ten čip, on stačí jeho privátní klíč.
logo Urza.cz
kapky