Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 81)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2016-04-18 10:50:59 Titulek: Re: bohovrah [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
.... a svými stránkami o víře je lákám, protože to je přímo magnet na klučíky.
Autor: Urza Čas: 2016-04-18 10:49:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jen nestrašte....
Autor: Urza Čas: 2016-04-18 00:05:48 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To těžko říci; myslím, že je to jiný, vyjadřují se rozdílně, mají i jiný styl psaní.
Pak mám ještě dalšího na mailu a ten je ještě úplně jiný.
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 21:41:41 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ohledně těch omylů a toho, zda znamenají zisk či ztrátu, naprosto souhlasím.
Ohledně těch záměrných omylů psychiatrů sice nemohu nijak zvlášť souhlasit, ale rozhodně nejsem proti, nemám o dané problematice takový přehled jako Vy (jinými slovy: nevím, zda máte pravdu, ale nepřipadá mi to vůbec nepravděpodobné).
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 18:38:53 Titulek: Re: teplous [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hoďte sem ten dopis, který jste psal do televize; třeba kvůli němu někdo prozře a pochopí, jaký jsem zvrhlík.
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 18:37:33 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já teď přesně nic po ruce nemám, ale určitě jsem četl něco o historii Islandu, vycházelo to na Misesu, musel bych to hledat a mám teď dost práce.
Kdybyste to nenašel, dejte vědět, kdyžtak se Vám pak po něčem podívám; četl jsem toho relativně dost, ale bohužel teď nevím.... zkusil bych Blocka, Hoppeho....
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 01:27:02 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V zásadě ano, i když nemyslím, že posílení moci psychiatrů bylo cílem toho konstatování (i když vedlejším efektem ano).
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 01:26:01 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak v různých libertariánských dílech; plus existovalo na různých místech i historicky.
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 00:36:54 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak jako samo o sobě to označení bych nikomu nezazlíval; prostě existují lidé s určitými společnými znaky, tak proč je nějak nepojmenovat.
Ale samozřejmě to, co se z toho vyvozuje a k čemu se to využívá/zneužívá, je zlo.
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 00:28:30 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mezi centralizovaným a decentralizovaným soudnictvím je propastný rozdíl; zatímco v centralizovaném může kdokoliv přijít se zákonem, který dá psychiatrům moc, v decentralizovaném nic takového není, moc získávají tak, jak to uznávají jednotliví soudci.
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 00:21:08 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, to dává smysl.
Autor: Urza Čas: 2016-04-17 00:13:02 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
2/ No, neřekl bych tak úplně kategoricky, že bez nich by to nešlo, ona se vždy najde cesta.

3/ Myslím to tak, že v decentralizovaném soudnictví by takovou moc pravděpodobně nezískali; nikdo by ji nezískal.
Autor: Urza Čas: 2016-04-16 23:34:53 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas; a myslel jsem, že v tom článku jsem použil metaforu naprosto zjevnou.
Jinak k tomu, co jste napsal:
Oceňuju spontánní metaforické použití slova "patologický"; takhle nějak psychiatři získali svou moc.
Pokud jste tím "takhle nějak" myslel způsob metafory, jak jsem ji použil, pak nesouhlasím, protože tam to bylo zjevně míněno s nadsázkou; a pokud jste tím myslel, že psychiatři získali moc skrze metafory, pak souhlasím jen částečně, řekl bych, že ji především získali jinak (skrze blbě fungující státní soudnictví) a metafory byly možná jen drobným pomocníkem.
Autor: Urza Čas: 2016-04-16 23:03:42 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, možná by někdo mohl otevřít oči i Stropnickému; a já za to budu rád, jen ten někdo určitě nebudu já, neboť na to, abych s někým vedl přátelskou (nebo alespoň zajímavou) diskusi, musím dotyčného nejprve respektovat alespoň na nějaké úrovni a nesmí se mi hnusit jako člověk.

Bastiata hodnotím vysoce a s mocí metafor souhlasím; jen nevidím souvislost mezi těmi jeho příklady a tím, co jsme měli my tady.
Jen proto, že použiji metaforu příbuznou nějakému oboru, to přece ještě neznamená, že dávám tomu oboru moc; ono ještě záleží, co tou metaforou sděluji.... kdyby ta metafora byla o tom, že kdo je blázen, toho máme zavřít do blázince, pak to v tom vidím (i kdybych to říkal zjevně přehnaně), ale takto ne.
Autor: Urza Čas: 2016-04-16 17:05:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, i to je možné xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-16 11:55:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já si to umím velice dobře představit; psát (ve smyslu mačkat klávesy) je schopen, přičemž směrovat to do televize není složitější než sem.
Autor: Urza Čas: 2016-04-16 11:53:26 Titulek: Re: Urza bravo [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rozhodně! Jejich práce si velmi vážím.
Autor: Urza Čas: 2016-04-16 01:25:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Škoda, že mě nedal do kopie toho mailu xD
Fakt bych chtěl vidět, co jim napsal xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-16 01:25:02 Titulek: Re: Urza bravo [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky, jsem skutečně rád, že to tak vidíte; oproti třeba Machovi, Jedličkovi a dalším mám tu výhodu, že tam jdu jen s tím jedním cílem – propagovat libertariánské myšlenky.
Je to pak mnohem snazší, když žádný další cíl nemám, nevadí mi, když mě lidé budou mít za kokota a nevadí mi, když ty myšlenky řeknu bez obalu, protože tím nepoškodím žádnou "svou věc", protože žádnou takovou "věc" nemám.
Mach má třeba Svobodné a potřebuje, aby ho lidé volili, nemůže si dovolit být za kokota; Jedlička má zas Liberland a taky má nějaké zájmy i jiné než jen propagaci libertarianismu.
Rozhodně oba už nějaké libertariánské myšlenky v televizi říkali, akorát dost jemně, aby nevyplašili lidi, na což já jsem se mohl vysrat a mluvit na rovinu, protože jsem v zásadě nepotřeboval "širokou podporu" a řekl jsem si, že je lepší oslovit pár lidí na tvrdo, než hodně lidí "oklikou".
Autor: Urza Čas: 2016-04-16 01:20:15 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
1/ Ano, ten chlápek, co tak překvapeně koukal, když jsem mu řekl, že si má pomoci sám a neotravovat ostatní skrze stát, to patrně nečekal; a ve snu by mě nenapadlo o něm mluvit jako o Stropnickém.
Jinak ta slova chápeme jinak, osobně si nemyslím, že Stropický musí být nutně blbec; každopádně na to, aby nepomlouval člověka, kvůli jehož podpoře byl zvolen, aniž se vzdá té funkce, nemusí zrovna číst Rothbarda.

2/ OK, no.... jen tedy nevím, jestli slovní spojení "klepat kosu" (ve smyslu "je mi zima") má něco společného s mocí zemědělců.
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 22:59:51 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
1/ Protože to pračůrákoviny jsou; akorát bych tak mluvil jen o těch věcech, nikoliv o něm, kdyby nebyl lidsky takový.

2/ Ale vždyť to přece nemá s žádnou mocí psychiatrů nic společného; pochopitelně nenavrhuji nic jako jeho hospitalizaci a podobně.... pouze jsem si dělal legraci, že ten člověk není v pořádku (patologie nemusí znamenat duševní nemoc).
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 22:46:47 Titulek: Re: Takže šipky (Alt 26) se nezo [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
→
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 22:43:11 Titulek: Re: Takže šipky (Alt 26) se nezo [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, protože tu zatím nemám UTF8.
Šipkovat lze normálně -> a <-.
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 22:36:49 Titulek: Re: není takový blb [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
1/ Já se ale takhle nepouštím do všech levičáků (naopak sám často píši, že bychom s nimi měli nacházet společnou řeč a také to dělám, znám jich hodně a živě s nimi komunikuji), ale do tohoto konkrétního, protože to je pěkný zmrd i lidsky; jako sorry, ale bez ohledu na to, jestli mám nějaké enviro socialistické názory, vzít si od tatínka a jeho pána Babiše politickou podporu, když se mi hodí a následně je oba brutálně pomluvit, když mi hlasy zas přinese to, vyžaduje být absolutní pračůrák. A to zcela lidsky, bez ohledu na nějaké daně.

2/ Ale no tak.... už zase?
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 21:38:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ona se mě na tohle Jílková ptala už před pořadem a také se divila, takže jí to asi přišlo zajímavé, proto se mě tam pak na to také zeptala, čili tohle bylo snadné.
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 15:21:04 Titulek: Re: Nevidím řešení [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vždyť to je v pořádku; Vy ho zaplatíte rád, tak proč ne (i když fakt byste mu dával ty peníze jen tak?).... já ho zaplatím nerad a stejně musím.
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 14:05:06 Titulek: Re: Nevidím řešení [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Inu, pro mě tohle škoda nebyla.
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 13:39:00 Titulek: Re: Nevidím řešení [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hm.... uživil? Nebo taky ne. To nikdo neví, trh nepředpovíte.
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 13:32:25 Titulek: Re: Nevidím řešení [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, nemyslím si úplně, že by zrovna tento seriál získával čtenáře xDD
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 13:25:13 Titulek: Re: pedal v televizi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vy jste psal do televize, aby mě tam nebrali? Tímhle stylem, jakým píšete sem? Teda, to se divím, že na Vás nedali!
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 13:24:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To už začalo kolem EU, že EU nemůže za naše posraný životy; a pokračovalo tím, že za ně nemůže ani stát.
Autor: Urza Čas: 2016-04-15 12:13:13 Titulek: Re: Nevidím řešení [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mě se toto srovnání trochu dotýká.... já poskytuji lidem služby, za které mě platí, přičemž VE VOLNÉM ČASE, NA SVÉM A ZA SVÉ, někoho o něčem přesvědčuji; živnostníci též poskytují lidem služby a jdou příkladem, budují trh, klobouk dolu.
Ale profesionální politik žije z peněz vybraných násilím i od těch, kdo s ním nesouhlasí, což považuji za ostudné. Ještě jako když je to člověk, který má nějakou profesionální minulost a celý život dělal něco smysluplného, aby pak šel na pár let do politiky, budiž.... za celý život nejspíše odvedl více daní, než kolik získá zpátky na poslaneckém platu. Ale kdo je celý život jen poslanec a nic jiného, k tomu prostě nedokážu mít respekt (i když samozřejmě rád zatleskám v případě, že má rozumnou myšlenku).
logo Urza.cz
kapky