Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 80)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2016-04-22 12:37:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas, jen si myslím, že to plnění kasy je primární důvod, likvidace nepohodlných subjektů je u některých zákonů relevantní, u chybějícího lana a hasičáku v raftu mnedle celkem ne.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 12:13:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že zahlcení nevadí; oni prostě budou řešit tolik, kolik mohou, napakují se a zbytek vyignorují.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 12:11:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, ne tak docela; účastním se něčeho většího, co je na cestě.... třeba to vyjde.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 10:48:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Kdo to bude kontrolovat? Předpokládám, že prostě když bude mětstké policii chybět něco do rozpočtu, co chtěl vybrat na řidičích, ale nevyšlo to, půjdou se postavit někam k řece a buzerovat tam.
Autor: Urza Čas: 2016-04-22 10:46:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDD
Autor: Urza Čas: 2016-04-21 23:49:43 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Že se Vám všem tady tak pletu do debaty, já osobně řeším celé dilema s levicí a pravicí následovně:
Sám sebe levičákem či pravičákem nenazývám, vůbec ty termíny nepoužívám.
Když mě někdo nazve pravičákem (to se mi stává často) či levičákem (občas), proti tomu pojmu samotnému neprotestuji, jen případně proti kontextu, což vždy záleží na dané situaci.
Myslím, že aktivně se označovat za něco z toho jen vytváří zmatek a nepřináší to benefity; podobně jako protestovat proti těm pojmům bez dalších důvodů.
Autor: Urza Čas: 2016-04-21 22:49:54 Titulek: Re: proc [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je dobrá otázka; též by mě zajímalo, kolik mu je.
Autor: Urza Čas: 2016-04-21 13:10:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Komunisté mnedle nejsou levicovější než fašisté; myslím, že jsou obě ty ideologie pro obrovský všemocný stát.
Autor: Urza Čas: 2016-04-21 13:09:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak buď můžeme pravici a levici brát podle francouzského parlametu v minulosti, pak je to ale čistě arbitrární pojem, který nemá žádnou škálu, nebo to můžeme brát nějak logicky třeba podle velkého a malého státu.
Nemám nic proti ani jednomu, ale nejhorší je, když se tyto přístupy mixují v rámci jednoho sdělení (což není výtka Vám, jen to pořád u někoho vídám).
Autor: Urza Čas: 2016-04-21 10:42:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, toto dělení na levici a pravici má smysl, protože to má alespoň nějaký rozměr; to, jak je levice a pravice rozdělena dnes, je čistě arbitrární.... někdo si založí stranu, řekne, na které části spektra je, tak je tam zařazen, média to zopakují a to je celé.
Ostatně vždyť anarchie je dnes považována za extrémně levicový směr a nacismus za extrémní pravici.
Autor: Urza Čas: 2016-04-21 10:36:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak tento komentář si ukládám.... to je bomba.
Autor: Urza Čas: 2016-04-21 10:35:26 Titulek: Re: Svatá pravda [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je přece podstata školy....
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 22:35:33 Titulek: Re: irelevantni pedal [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To mi připomíná, že jsem si koupil nádherné chromované pedály xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 16:16:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je pravda, to může být tou asociací....
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 14:07:52 Titulek: Re: Přesně tak [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, hlavně deaktivovat policii xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 13:47:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak já to taky vysvětlil docela snadno, jen mě ta reakce překvapila xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 13:46:26 Titulek: Re: fetaku [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že takto nebude uvažovat jen tenhle ichtyl....
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 12:20:00 Titulek: Re: irelevantni pedal [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já přemýšlel, proč irelevantní pedál; a teď vidím, že to slovo jsem použil v nadpisu.
Pane Antiurzo, víte, co znamená slovo irelevantní? xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 12:18:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To mi připomnělo před pár lety tento rozhovor:
Urza: Jsem z České republiky.
Domorodec: České republiky?
Urza: Československo; rozdělilo se na Českou republiku a Slovensko.
Domorodec: Jo Československo.... to mě mrzí.
Urza: Co? xD
Domorodec: No, válka je zlá.
Urza: Jaká válka?
Domorodec: Přece když se rozdělila vaše země....
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 10:29:35 Titulek: Re: ? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Neboj, nezmizelo; já to tak nějak řadím v závislosti na tom, jaké texty zrovna vyšly ten den a předchozí, jak je to aktuální a tak dále.
Prostě mi to tam vždy nahoď nějak "na příští týden" a já Ti to tam někam zařadím.
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 10:24:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A přesně tam jsem to myslel xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 09:40:43 Titulek: Re: Přesně tak [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Připojit ČR k Liberalndu, zajímavý nápad xDDDD
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 09:39:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Asi ano....
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 09:38:12 Titulek: Re: ? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dohledat ho můžeš (v tom menu, kde přidáváš články, je nahoře černý pruh s odkazem na články Tebou již přidané, tam ho vidíš); každopádně jsem ho posunul na zítřek.
Doufám, že Ti to nevadí, myslel jsem, že si rozumíme, že když sem hodíš článek "do budoucna", tak mu zajistím, aby vyšel nějaký den sám, což ale znamená, že tak nějak vyberu ten den a někam ho zařadím, prostě spravuji tu queue článků podobně jako třeba Tereza to dělá na Misesu. Sorry za nedorozumění.
Autor: Urza Čas: 2016-04-20 00:52:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně; když už nějaká daň, tak tahle dává smysl.
Autor: Urza Čas: 2016-04-19 12:39:28 Titulek: Re: A z toho bude omezení [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDD
Autor: Urza Čas: 2016-04-19 09:54:24 Titulek: Re: A z toho bude omezení [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Logicky.... ať se stane COKOLIV, řešením je zvýšení pravomocí policie, to už je klasika.
Autor: Urza Čas: 2016-04-18 17:06:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak ono to pořád dává větší smysl než třeba taková spotřební daň či daň z příjmu; samozřejmě kombinace všeho je nejhorší xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-18 11:57:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-18 11:54:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jako jo, myslím, že přesně lidi jako Ty tím budou biti; ne že by sis nenašel cestu, ona je vždycky nějaká cesta, jen to bude oser a bude to stát různé náklady navíc.
Autor: Urza Čas: 2016-04-18 11:17:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No jo, koule, to je Tvoje xD
Autor: Urza Čas: 2016-04-18 11:16:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mělo by to být dokončeno někdy před volbami 2017 a má ambici, že to bude absolutní průlom v daňových zákonech; prý to má být koncipováno tak, aby další ministři financí (a že to bude zase nejspíše opět on xD) budou jen "hýbat se sazbami a čísly", ale zákon moc neměnit.
Hlavně nastavování sazeb jsou v tom zákoně prý spíše jen "detaily", nejdůležitější je "efektivní výběr", takže předpokládám, že do toho zákona nějak zakomponuje EET i KH; dále prý "jednoznačně definuje švarcsystém", což předpokládám, že sice půjde obejít, ale na druhou stranu je to opich, zálží na té definici. Ona to může být také z prdele definice, že jakmile máš od jednoho zaměstnavatele po dobu delší než X třeba nad 80 % příjmů, tak nejsi živnostník, ale zaměstnance.
To bude samozřejmě otřesné s již existujícím zákoníkem práce, kdy zaměstnavatelé občas najímají externisty na pomoc, aby nemuseli řešit výpovědní lhůty a podobně, což může Babiš celkem pojebat; ne že by tomu zabránil, ona se cesta vždycky najde, ale samozřejmě zvýší náklady.... na všechno.
Též chtějí nějak zásadně měnit daň z příjmu, nejspíše tam dají více sazeb (i když to není jisté) a především zruší superhrubou mzdu (pochopitelně jen ten název, zaměstnavatel bude ty odvody platit i nadále).
logo Urza.cz
kapky