Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 151)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-15 13:56:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Čítaš po sebe čo píšeš? Najprv tvrdíš že nikto nepodporuje brutálne štátne násilie voči obyvateľstvu a hneď v ďalšom odstavci chváliš Pinocheta za to že dal svojich odporcov povraždiť. A navyše ešte aj haníš obete toho teroru.
Web: neuveden Mail: schován
Vedieť platy rôznych štátnych zamestnancov by bolo zaujímavé, ale v princípe je ten argument obyčajný dvojaký meter.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 21:32:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Rozprávky už nepozerám.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 21:00:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Videl som v ČSSR aké objektívne sú voľby v nedemokratických štátoch. Tu komunisti získavali pravidelne okolo 99%.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 20:57:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skôr by som sa mal ja opýtať že čo mala Vaša definícia škodnej spoločné s debatou medzi mnou a Fialom.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 20:54:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Chovať sa ako príživník nie je prirodzené. Ak by bolo, tak každý štát do týždňa zbankrotuje.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 19:04:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Asi ťažko mohli obete Pinochetovej krutovlády kohokoľvek ku čomukoľvek nútiť, keď pri moci bol Pinochet.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 19:00:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Obecná pastvina sa sama nezničí. Zničia ju práve takí príživníci akých ty velebíš. Pokiaľ si to štát neustráži.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 18:40:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To každý diktátor o obetiach svojej krutovlády tvrdí že boli škodná.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 16:57:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vôbec ma neprekvapuje že chváliš diktátora Pinocheta, ktorého reformy boli pre obyvateľov tak výhodné, že sa držal pri moci iba s použitím hrubého násilia za cenu desaťtisícov zavraždených.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 16:47:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie len vo Venezuele, hocikde kde štát poskytuje nejaké služby využívané občanmi. A samozrejme čím viac služieb a čím kvalitnejšie ich štát poskytuje, tým výhodnejšie je byť čierny pasažier. Kým ťa nechytia a nepotrestajú.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 14:07:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Samozrejme že nie, ankap buď je alebo nie je. To čo honosne nazývate paralelnou ekonomikou je príživníctvo, čierni pasažieri. To je samozrejme ekonomicky výhodné, ale len dovtedy kým za toho čierneho pasažiera platia služby štátu poctivejší spoluobčania.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 13:49:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nerob sa blbý, veď najmä Fiala to tvrdí odkedy som na tomto fóre, teda minimálne 2 roky. Napríklad aj vo svojich príspevkoch medzi mojim a tvojim. Napr. "Chápu, že socanské etatistické mrdky jsou vzteky rozpálené do běla, protože funguje něco nezávisle na nich. Proto musí na to prskat a nadávat tomu pejorativními názvy. Ale kdyby se posrali do vejšky, ten jejich fašisticko socanskej stát fungovat nebude a já konečně zažívám jeho postupný konec."
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 12:57:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Možno zažívaš koniec socializmu vo Venezuele, ale konca štátu vo Venezuele sa ani tvoji vnuci nedožijú. A ako poznám pomery v Južnej a Strednej Amerike, tak dovtedy sa v každom z dotknutých štátov ešte niekoľkokrát vystriedajú pri moci pravica a ľavica.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 12:20:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Sni ďalej som napísal na vaše naivné predstavy že ekonomické problémy v spomenutých štátoch povedú ku vzniku ankapu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 12:04:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nevymýšľajte si, neviním za situáciu Venezuely USA, to ale neznamená že si budem zatvárať oči pred vplyvam amerických sankcií na ekonomiku Venezuely a ani pred tým že USA otvorene podporujú venezuelského opozičného lídra a samozvaného trucprezidenta Guaidóa. Ani nepopieram že vo Venezuele pôsobia pašeráci a priekupníci, len nevidím dôvod ich nazývať honosným názvom paralelná spoločnosť. A na rozdiel od vašich vlhkých snov predpokladám že po nástupe Guaidóa USA zrušia sankcie, možno aj poskytnú Venezuele nejaké pôžičky a ekonomická situácia sa tam stabilizuje. Pár pašerákov pozatvárajú a ostatní sa so svojimi nakradnutými majetkami zapoja do legálnej ekonomiky.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 08:34:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Až vo Venezuele padne Maduro, tak nastúpi Guaido či iný Amerikou nastrčený biely kôň a štát bude pokračovať ďalej.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-13 06:55:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Podľa mňa je zmysel toho vlastníctva bez kontroly v tom aby sa dal odlíšiť legitímny a nelegitímny vlastník ukradnutej veci, aby si ty ako okradnutý mal nejaký právny základ na základe ktorého môžeš požadovať vrátenie ukradnutej veci ( pokiaľ sa teda podarí nájsť a chytiť zlodeja ). Ak by si za vlastníka považoval vždy toho kto vec kontroluje, tak po ukradnutí veci máš smolu, vlastníkom sa stal zlodej a ty nedostaneš nič naspäť.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-12 22:30:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vo Venezuele či Zimbabwe je ankap? Prispejem Vám na letenku do raja :-D
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-12 22:29:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, nedokážem pochopiť ako si niekto môže namýšľať že propaguje slobodu a pritom propaguje pravý opak slobody.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-12 21:35:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aj keby som ignoroval prípady kedy Vaša postupnosť neplatí, tak ankap je návrat do praveku, ku "právu silnejšieho", čo určite neznamená viac slobody než v demokracii.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-12 19:54:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ani by som nepovedal, socializmus vznikol neskôr ako demokracia a napriek tomu vládol silnejšie. Takisto napr. Pinochet vládol silnejšie než jeho predchodcovia.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-12 19:39:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Snívaj ďalej.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-10 20:46:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Žiaden. A nielen v homesteadingu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-10 11:30:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fiala, ty blbečku, ja za to nemôžem že máte "imbecilní premisy" a ja potom ak chcem diskutovať o ankape tak musím diskutovať o "imbecilních premisách". A mimochodom, za tie sprosté reči by si v ankape od niekoho už dávno dostal "přes držku", ale tu ťa na tvoje šťastie chráni ten štát ktorý ty debil tak nenávidíš.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-07 21:20:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A čo má vládca spoločné s demokraciou? Nemýlite si ju s feudalizmom či diktatúrou?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-07 11:36:13 Titulek: Re: Demokracie je formou zemany [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Čo do toho pletiete držbu zbraní? V celej Východnej Európe s výnimkou Rumunska padol socializmus bez jediného výstrelu, na druhej strane v USA namiesto aby ozbrojení občania zvrhli vládu a nastolili ankap tak sa strieľajú medzi sebou a keď už zastrelia politika, tak práve toho populárneho ktorý vyhovuje prevažnej väčšine obyvateľov, ako rušiteľ otroctva Lincoln či Kennedyovci.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-08-07 08:36:40 Titulek: Re: Demokracie je formou zemany [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A potom sa ho rovnako pokojne zbavíte. Kedžto nedemokratickej vlády sa zbavíte jedine násilím.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-07-31 22:33:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Máš to popletené, väčšina ľudí NECHCE aby im niekto násilím ničil životy a preto chcú štát a nie ankap.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-07-31 11:44:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, len si racionálne uvedomujem že nie som ani najmúdrejší, ani najsilnejší ani najbohatší. A už ani najmladší :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-07-31 11:38:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tá jedna vec je návrat o tisíce rokov naspäť do doby keď sa neandertálci mlátili kyjakmi po hlavách. Čo sa im v tej dobe zdalo prirodzené, najmä tým čo mali väčšie kyjaky než ich obete.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-07-31 11:35:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja som tiež pred pár rokmi o ancape nevedel. Teraz už o ňom viem a preto ho nechcem :-).
logo Urza.cz
kapky