Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Jakub G (strana 72)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Jakub G Čas: 2019-07-03 17:47:53 Titulek: Mocenské struktury
Web: neuveden Mail: neuveden
Vytvořte jakoukoliv mocenskou strukturu a lidmi jako on se to začne ihned hemžit.

Tak proč chtějí anarchokapitalisté vyvářet v ankapu mocenské struktury?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-03 13:35:20 Titulek: Re: Zaslepení nenávistí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Běž se vydávat za někoho jiného!
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 23:35:34 Titulek: Re: Rétorické triky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
+1
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 23:31:02 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pochopil jste vůbec, že komentář byl o tom, že v případě cest je ta konkurence mnohem nižší než v případě těch bytů?
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 23:17:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je tvůj mozek schopen vstřebat odpověď, že to, zda v dané oblasti trh poskytuje dobré řešení, každý vnímá jinak podle toho, co dotyčný považuje za dobré?
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 23:12:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Moje jednoduchá otázka byla, kdo to určí. Dokážeš odpověď na tak jednoduchou otázku.

Dokážu a už jsem ti na to několikrát odpověděl.

Vím, je to těžké, ale zkus se soustředit chlapečku.

Tak co kdyby ses konečně ty odpovědi pokusil pochopit místo toho, abys jen opakoval otázku!?
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 23:07:01 Titulek: Počty
Web: neuveden Mail: neuveden
„Co když mi někdo nebude chtít pronajmout ve městě svou silnici?“ slýcháme často, skoro nikdo se nezeptá: „Co když mi někdo nebude chtít pronajmout ve městě svůj byt?“

Když si chci pronajmout byt, mám stovky nabídek. Z místa, kde stojím, obvykle stovky cest nevedou, stejně jako do místa, kam se chci dostat.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:51:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Navíc pořád ignoruješ, i když jsem tě na to už upozorňoval, že "určit" neznamená "prosadit". Vy jste si také "určili", že volný trh v daných případech neselhává. Jen jste si jaksi nedokázali prosadit, aby tento názor společnost akceptovala a řídila se jím.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:50:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Že si to bude každý rozhodovat podle vlastních "preferencí" na státních regulovaných trzích, nejste trochu natvrdlý. :)

Nic takového jsem neřekl! Fakt už mne štve, jak pořád v zájmu své propagandy upravuješ, co jsem tu napsal.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:32:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale kdeže, opakovaně jsem odpovídal na té otázky, bohužel jsi odpovědi vytrvale ignoroval.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:26:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, jsi blbec a já už s tebou nebudu ztrácet čas.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:25:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč by se své moci vzdával? Bude ji pořád používat, aby tu ten volný trh i nadále byl.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:22:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, opakuji otázku. To tak bývá, když se vám nedostává odpovědi. :)

Jenže ty odpovědi dostáváš, jen místo polemiky s nimi, je prostě ignoruješ. No nic, vidím, že ses rozhodl hrát si na blbce, ale já s tebou tuhle hru už hrát nebudu.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:20:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
S tímhle se jdi bodnout, nikde jsem nepsal nic o tom, co si prý myslíš.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:12:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Objektivní, plynoucí z definice volného trhu a z předpokladu, že nikdy všichni lidé nebudou sdílet jednu ideu.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:11:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Žádný uspokojivý odkaz jsem nedostal, ale podle vás ano, takže všechno ok.

Dostal jsi odpověď. A na co chceš odkaz? To ti mám jako vytvořit webovou stránku, kde tu odpověď napíšu, a poslat ti na ni odkaz?!
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:05:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Volný trh není politický systém

Aby tu volný trh byl, někdo ho musí prosadit silou. Nějaký politický systém ...
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:03:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Bože, je sranda jak to otáčíte

Nikde neotáčím, buď začni diskutovat normálně, nebo už raději mlč. Vůči žádné mé odpovědi nedokážeš polemizovat, tak pořád jen opakuješ otázku.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 22:01:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chci tu vaši konkrétní odpověď, kdo konkrétně (nějaký člověk to musím být) za to bude odpovídat.

Odpověděl jsem Vám obecně, jak to v těch systémech chodí. Nemohu Vám říct konkrétní jména, když se bavíme o systémech obecně :-D. To nedokážete myslet alespoň trochu abstraktně?
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 21:58:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže fajn, demokracie je v principu režim jako nacismus, fašismus a komunismus, jen se liší v intenzitě násilí.

Nebo v principu režim jako anarchokapitalismus ...

Samozřejmě bych požádal o nějaký odkaz

Dostale jste ho, ale nechtělo se Vám ho číst.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 21:56:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Teď jsem vám to napsal, jelikož neexistuje nic jako "stát jsme my", tak nemůže platit židé spáchali sebevraždu.

Ale to právě má ten argument dokazovat, že neexistuje nic jako "stát jsme my". A Szaszián se tě opakovaně ptá, zda ten Rothbardův důkaz/argument, který to prý dokazuje, je nebo není dle Vás validní. Dokážete mu na to odpovědět? Stačí prosté ano nebo ne.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 21:50:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já ty vaše hry hrát nebudu, tvrdil jste že je dobře že v určitých situacích, není volný trh.

A toto tvrzení bylo podmíněno premisou. Nemůžete si z vět vtrhávat jen ty kusy, které se Vám do propagandy hodí, přesto to v tomto vlákně opakovaně děláte.

Odmítáte odpověď, kdo bude určovat podmínky kdy volný trh selhává.

Na to jsem Vám už několikrát odpověděl! Místo, abyste s tou odpovědí nějak polemizoval, tak ji pouze vytrvale ignorujete.

Debatu jsem vyhrál.

Tak se tím nezapomeň pochlubit mamince :-D
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 21:43:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže, kdo konkrétně určí, kdy selhává trh. Kdo v tom systému bude ten nadčlověk.

Přemýšlím, zda jste vážně tak retardovaný, nebo si na to jen hrajete. Na to jste přece už odpověď dostal. Stručnou a jasnou. Každý si to určí po svém a tím "nadčlověkem" bude holt ten, kdo bude mít sílu si to prosadit. Anarchokapitalisté sní o tom, že přijde doba, kdy tu sílu budou mít a těmi nadčlověky budou oni. Zatím ji má někdo jiný. Já fakt nevím, co chcete ještě slyšet.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 21:38:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, takže odtud vítr vane. Víte, co je to premisa?
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 20:43:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak já hlavně kritizuji váš neobjektivní popis ankapu, proto neodpovídám na otázky, jejichž cílem je pouze odvádět pozornost.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 20:31:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 20:19:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže znova, kdo určí v čem selhává trh, vy? Mě z té otázky neutečete. :) Jak máte vy zvyku.

Jste retardovaný?! Odpověděl jsem Vám na ni už dvakrát!
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 20:18:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže "tj. nelogickými" ignorujete zcela záměrně?
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 20:04:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Obsah té závorky jste ignoroval úmyslně, že?
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 19:49:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Můj také, předčítat ti to nebudu.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 19:48:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, někdo není hlupák, protože má jiná názor. Někdo je hlupák, když ten svůj jiný názor obhajuje hloupými (tj. nelogickými, nesmyslnými) argumenty.
Autor: Jakub G Čas: 2019-06-09 19:47:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobře, tedy Urza je tedy anarchokapitalismus, asi podle vás.

A přesně tomu jsem se chtěl vyhnout, když jsem říkal, abyste si vybral vlastní definici. A stalo se přesně to, co jsem říkal, že se stane. Ať bych totiž zacitoval libovolného ankap autora, tak byste se okamžitě vytasil s tvrzením, že ten autor je dle mne anarchokapitalismus.
logo Urza.cz
kapky