Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Karel K (strana 8)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Karel K Čas: 2021-02-13 16:53:51
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"... Babiš,tedy první kapitalista jenž se stal i anarchistou,.."
Něco mi uteklo? Kdy se stal anarchistou? A jak to souvisí s anarchokapitalismem?
Autor: Karel K Čas: 2021-02-12 11:59:28 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
...to není otázka hranic, ale otázka věnování pozornosti dítěti,...
Co s tím. Názor proti názoru. Ale ty názory si protiřečí méně než by se na první pohled zdálo.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-12 11:55:22 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"...dítě není ničí vlastnictví,..."
Dítě je ODPOVĚDNOST.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-12 10:17:52 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Rozhodně si ale můžete povšimnout faktu a to zcela zjevného,že se netočí až tak dokumenty vo Stalinovi ale o Hitlerovi,..."
Toho si jistě povšiml každý blbec.
Zajímavější je důvod.
V případě Hitlera je obzvlášť děsivé to, jak se mu podařilo zfanatizovat tak nesmírně vzdělaný a kulturní národ, že se dopustil nejstrašnějších zločinů proti lidstvu.
Stalin dokázal vnutit odpornou ideologii národu, který jí dlouho vzdoroval, až nakonec podlehl. To ale dokázali i jiní dobyvatelé, to není až tak jedinečné.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-12 08:15:27 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Mein Kampf je tady i s docela pěkným úvodem"
Úvod je "poněkud" zaujatý, Mein Kampf není celý, jen vybrané výpisky.
Celkově ten odkaz stojí za velké H.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-12 08:08:29
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Dítě ve svobodě nežije a na rozdíl od dospělých nemá žít."
Souhlas. Dítě je přírodou "naprogramováno" k testování reality. Zkouší, co si ve svém prostoru může dovolit, kde jsou jeho meze. Pokud je nenachází, je strašně frustrované. Z takových dětí se stávají "rebelové bez příčiny".
Meze jsou potřebné a dítě z nich vykročí získáním dospělosti. U přírodních národů to vykročení bylo ritualizováno do tzv. inicializačního aktu. Dokud dítě nedospěje, mají je rodiče a ostatní blízcí vychovávat hlavně příkladem.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 23:43:56 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Takže jste ancapák kterej souhlasí s cenzurou"
Prosím, vysvětlete mi, jak v ankapu funguje cenzura. Ve své nevědomosti se domnívám, že tam nemá vůbec žádný význam. Něco jiného jsou pravidla služby, která jsou stanovena poskytovatelem a smluvně přijata uživatelem služby.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 22:34:57 Titulek: Re: Co je cílem soc. sítí? [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"...pak se to zamaskuje nějakou morálkou, dobrem, láskou a pravdou ..."
Jo, přesně.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 22:29:00 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Tak to jste ale asi špatnej anarchokapitalista..."
Opakuji znovu a znovu (třeba Vám to snad konečně dojde), že jsem v ankapu naprostý začátečník. Snažím se pochopit základní myšlenky a diskusemi s odpůrci si vyjasňuji stanoviska.
Souhlasím s názorem, že provozovatel sociální sítě má právo určovat pravidla "provozu". Není mi jasné, zda jsem s tím v konfliktu s myšlenkami ankapu. Vaše vysvětlení uvítám.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 22:22:49 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"To si mysleli aj v predvojnovom Nemecku."
Jistě, nebyl historický příklad, jak může demokracie prohrát ve střetu s populistou, který využije frustrace národa.
Dnes nehrozí nebezpečí ze strany nacionálního socialismu, ale číhá úplně jinde.
Klasicky se připravujeme na boj se starými hrozbami, které už dávno ztratily smysl.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 15:49:28 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Možno to bude tým..."
Já patřím ke kacířům, kteří se přiklánějí k úplné svobodě slova, bez jakéhokoli tabuizování. Nezakazoval bych ani šíření Mein Kampfu, ani šílené bláboly nacistů a antisemitů či antisionistů.
Lidi by si to přežvýkali a svět by se rozhodně nezbořil.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 15:18:59 Titulek: Co je cílem soc. sítí?
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
Většinou jim asi jde ve skutečnosti o nějakou zcela podružnou maličkost - jako například o PRACHY.. Třeba dělají nějaký sociologický průzkum, který pak nabízejí a prodávají marketingovým manažerům. Nebo přímo cíleně směrují reklamy a inkasují odměny.
K tomuto bohulibému účelu potřebují velké publikum, kterému ovšem musejí něco poskytovat. Tak tedy platformu pro vzájemnou komunikaci. Uživatelé se v ní musejí cítit příjemně a bezpečně, jinak by se jim na to vysrali. Uživatelé, kteří se snaží šířit nějaké bizarní názory, by jim klienty darmo vyháněli. Proto je zneškodní, někdy napomenutím, jindy natvrdo zablokováním.
Je tu ještě jiná sorta - uživatelé vykukové. Ti si na platformě sociální sítě založí vlastní byznys. Provozovateli to nemusí vadit, ledaže by mu kazili jeho vlastní byznys. Pak následuje postih a ze strany potrefeného vykuka plamenné tirády o omezování svobody slova.

Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 14:44:35 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"naposledy zničili Parler?"
Velmi správně, likvidace plurality NENÍ řešení!
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 14:39:19 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
" ...hinduismus je poněkud starší než nějaký křestanství..."
Říkám snad opak?
Jinak si tu oduševněle pinkáme, resp. pindáme, a nikoho dalšího ten článek neinspiroval k diskusi. Trochu škoda.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 13:18:27 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"... nahradili ducha svatýho Šakti,..."
Neměli co nahrazovat. Duch svatý jim byl u ...
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 10:51:42 Titulek: Re: Genderová vyváženost [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
" Bůh [...] je bezpohlavní, je tedy hermafrodit
No, ti koumáci křesťani přišli s velkou fintou (trojjediností), ale do té trojky ženu nepřibrali.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 10:15:23 Titulek: Genderová vyváženost
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
Tak mě napadlo: jak moc se diskusí ve Stokách zúčastňují příslušnice krásnější poloviny lidstva?
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 09:39:48 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
Zdravím našeho půlpintového sračkáře! Bez něj by diskuse neměla ten správný intelektuální říz!
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 09:37:25 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Sociálne siete a sloboda prejavu je dnes bohužiaľ oxymoron."
Každá z těch sítí má svoje pravidla, která mohou být chápána jako omezení svobody projevu.
Řešením je pluralita těch sítí.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 07:43:37 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"..nejste totožný se svým myšlením
To teda opravdu nejsem, ale snažím se ho držet takňák v lati. :-D
Autor: Karel K Čas: 2021-02-11 07:40:33
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Od té doby si stále udržela desetiminutový náskok"
Přinejmenším třeba proklatě rychle pozná, že ten její trouba kecá, když mluví o nějakém nenadálém přesčasu v práci. :-D
Autor: Karel K Čas: 2021-02-10 11:07:56 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Doteraz mi nikto jasne neodpovedal na otázku, či môže byť prostá prítomnosť osoby v priestore/na pozemku..."
Vnikla ta osoba na pozemek NÁSILÍM? Způsobila na pozemku nějaké škody?
Pokud odpověď na obě otázky zní NE, pak IMHO ta přítomnost útokem na majetek není.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-09 20:44:15 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Naopak, trh by trestal nediskriminujúceho predajcu, keďže by stratil zákazníkov z väčšiny."
Jakých krkolomných konstrukcí jsou schopni odpůrci ankapu! Já prosťáček jsem se domníval, že by diskriminoval jen prodejce. A hle, oni mohou diskriminovat všichni! I ti zákazníci by diskriminovali prodejce, který nediskriminuje podle jejich diskriminačních choutek! Pak přirozeně budou diskriminovat i agentury činné v trestním řízení a samozřejmě i soudci!
To už je opravdu na hlavu.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-09 09:34:44 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Asi Vás mýli pojem legalizácia."
V ankapu by samozřejmě diskriminujícího kupce nepotrestala žádná soudní moc, ale trh. Někteří ankapoví soudci by možná tu diskriminaci nějak odsuzovali, ale spíš bych řekl, že kauza by nevznikla, protože diskriminovaný by prostě nakupoval u konkurence.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-09 07:52:42 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Vy si legalizáciu diskriminácie v prostredí ankapového práva neviete predstaviť?"
Dovedu si představit, že v ankapu by jeden kupec prodával jen černovlasým a druhý zase jen blonďákům. Je to jejich věc. Nejlíp na tom bude kupec, který bude prodávat všem.
Co podle Vás znamená legalizace v podmínkách distribuovaného práva? Že by se něco promítlo do pravidel, podle kterých by soudili všichni soudci? Kdo by to tam zabudoval? Jakým právem?
Autor: Karel K Čas: 2021-02-09 07:46:38 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"A to usudzujete z čoho? Z ohromného dopytu po trestaní politicky nekorektných názorov v súčasnosti? "
Suchozemští živočichové dýchají většinou plícemi a ryby zase žábrami. Vždy se jedná o dýchání , ale v naprosto různých podmínkách. Proto i metody jsou odlišné.
Podmínky státního soudnictví se natolik liší od ankapového distribuovaného (polycentrického) práva, že dělat nějaké závěry, které by byly platné v obou systémech, je hodně problematické.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-08 19:40:19 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"...ku atomizácii spoločnosti by viedla ankapistická legalizácia diskriminácie,.."
Legalizaci diskriminace si v podmínkách distribuovaného práva ankapové společnosti vůbec nedovedu představit. Soudce, který by ve svých rozsudcích trestal obžalované za používání politicky nekorektních názorů, by asi brzy umřel hlady. Po jeho službách by nebyla poptávka.
Ostatně "politická nekorektnost" by asi vůbec neměla smysl, stejně jako v ankapu by asi nekvetla ani politika jako taková.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-08 18:21:05 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Noro Recký je vrah a lupič! Zavraždil už tři lidi!"
Nikdo není dokonalý! :-D
Autor: Karel K Čas: 2021-02-08 11:56:19 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
Nikdo není dokonalý! :-D
Autor: Karel K Čas: 2021-02-08 11:21:08 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"Odkedy sme sa oslobodili od ČR"
Že bych se pokusil emigrovat na Slovensko? :-D
Autor: Karel K Čas: 2021-02-08 11:18:36 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"popierate tvrdenie ankapistov že demokracia je diktatúra väčšiny?"
Nejsem znalec, teorií ankapu se postupně probírám. Narazil jsem na Urzův výrok, že [u]se domnívá[/u], že demokracie inherentně směřuje k totalitě.
Myslím, že na tom něco je. Tím, že stát podporuje všemožné menšiny, výsledkem bude atomizace společnosti. Menšiny začnou mezi sebou zápasit o tenčící se zdroje a nakonec se prosadí jedna, nejmocnější. Ta pak zavede jednotnou ideologii, vymezí, co se smí říkat a hlavně co nesmí (cikán, černoch, atd... příkladů orwellovského Newspeaku by se našlo i v dnešní době dost), atd...
Jestliže se z jazyka vymažou určité pojmy, pak lidé nebudou schopni v těchto pojmech uvažovat! To je to nejstrašnější znásilnění lidské mysli. To je skutečná totalita.
Autor: Karel K Čas: 2021-02-08 09:08:22 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.karelkuzel.cz Mail: kuzelgm v doméně gmail.com
"takové otrokářství je naprosto jasné porušení vlastnických práv k tělu otroka"
Záleží na okolnostech, jak se otrokem člověk stane. Pokud sám sebe dobrovolně (třeba prohranou sázkou) předá smluvnímu partnerovi, je tomu samozřejmě jinak a žádné porušení se nekoná.
logo Urza.cz
kapky