Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Tomáš Fiala (strana 10)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-12-04 12:06:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud se bude blížit nějaká totalita, tak lidi s kryptoměnama zavčasu mohou odejít do zemí, jejichž vládcové nebudou totalitní hovada. Tam si pomocí zapamatovaného hesla zprovozní peněženku a ádieu "milá" Evropo. Pak ať se tu zabedněnci a fanatici třeba poserou.

Někteří "vyhrožují" válkou. Proboha kdo bude válčit? Už i velebohaté Německo dá svým vojákům občas do rukou načerno natřené násady na košťata místo kvérů... Pochybuju, že státům prodá někdo víc PHM, než na kterou by veškerá jejich technika leda nastartovala, vyjela před bránu a tam se seřadila. :-)
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-12-04 11:50:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Německo nemusí Euro zrušit. Jeho kormidelníci ve vrcholných funkcích EU ho znehodnocují nehoráznou inflací tak, že ho příští krize může znehodnotit úplně - nikdo nikomu za něj nic dobrovolně neprodá. A Německo s tím neudělá nic. Leda že by nějakým způsobem přinutily vláda s parlamentem firmy v Německu prodávat produkci a služby pouze za ta Eura a pak si s nimi mohou vytapetovat Rajchstág.

A jak Německo vydělává na Euru? Tím, že za něj už nakoupilo hromady řeckého a italského papíru, nadepsané slovem "Dluhopis", které Bůh ví, jestli někdy někdo splatí (ne, nemá z čeho!). Prožírat peníze je nejrychlejší cesta k bankrotu.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-12-03 20:32:34 Titulek: Re: patenty [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Každý vynález byl ve své době "univerzální všelék na rakovinu". I pitomé kolo bylo obrovsky převratným vynálezem. Nic na tom nemění skutečnost, že dne je to obyčejná běžná věc.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-12-03 20:27:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak fungovali hudebníci a spisovatelé v dobách, kdy žádný kopyrajt neexistoval? Nikdo asi nic neskládal a nepsal. Jenže to jsou "rozprávky" a basta!

Ty dnešní technologie umí uchovat, rozmnožovat a chránit umělecké dílo úplně stejně, jako kdysi nová závratná technologie - knihtisk. Že umělci ty technologie neovládají? No a? On snad nějaký skladatel/spisovatel běžně ovládal knihtisk, aby mohl sám bez cizí pomoci rozšiřovat svá díla? Takže dneska si budem plácat bláboly jen proto, že po knihtisku (který patrně musel katastrofálně poškodit umělce v 16. století - každý to najednou mohl vysázet podle jiné partitury/knihy do svého tiskařského stroje a vytisknout) vynalezl někdo IT technologie.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-12-03 20:13:05 Titulek: Re: Coca Cola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano. To jde - začít vyrábět fejk. Nedomnívám se ale, že by výrobce fejků měl nějakou konkurenční výhodu, která by vy/převážila veškeré možné následky z prozrazení, jemuž nelze trvale zabránit. Jak např. zajistí podnikatel mlčenlivost zaměstnanců, kteří nakonec celý řetězec přeměny fejku v coca-colu stejně prohlédnou sami? Jak zajistí, aby ten řetězec nikdo zvnějšku nepozoroval a nerozpoznal? Dalšími náklady? Za taková prozrazení by původní výrobci byly jistě ochotni dobře zaplatit "pátračům". Fejk-podnikatel bude schopen přeplatit coca-cole "pátrače"? Že by takové prozrazení o fejk-výrobku podvedeným a tím rozezleným zákazníkům dovedlo ty fejk-podnikatele k pohodlnému a spokojenému životu v bohatství s mizivými náklady oproti původní-pravé konkurenci? Pochybuju. Obávám se, že navíc v krajním případě by hrozilo i uvláčení za motorkou po historickém dláždění náměstí. Takže je otázka, jestli/jak často by se někdo do takového podnikatelského záměru vůbec pustil.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-26 14:47:33 Titulek: Re: xXx [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1) Dokud je tu sociální systém i pro imigranty, tak imigranty nebrat.
2) Neposkytovat sociální systém imigrantům a pak ať přijde kdokoli, kdo se uživí prací.

Hmm. Jenže tohle je zbožné přání. Vládcové v Evropě nemají jediný důvod cítit k území jakoukoli odpovědnost (viz "HOPPE: O monarchii, demokracii, veřejném názoru a delegitimizaci I-IV třeba na bawerku.eu"). Naopak seznali, že existence na nich závislých imigrantů posiluje jejich současnou pozici...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-26 14:28:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Uff! K platbám kryptoměnami nejsou potřeba jejich těžaři. K tomu je potřeba, aby do kryptoměnové sítě byly kdekoli na planetě zapojeny alespoň 2, 3 počítače, ve kterých má někdo třeba jen nahranou peněženku a přitom žádný z nich není těžař. Připojí se další 2 a provedou v síti 5 compů platbu. Dokonce ani existence internetu není v nejkrajnějším případě (třeba black outu) k fungování plateb potřebná. V zařízeních typu chytrofounmohou mohou/budou mít lidi nahranou nějakou formu peněženky/trezoru (s penězi na provoz). Přiložím svůj chytrofoun pláce k chytrofounu příjemce platby a převedu kryptoměnu přímo z founu do founu.

Internet je třeba vlastně pouze k tomu, aby v ní byla ověřena pravost kryptoměny použité při platbě. Síť k tomu využívá rovnoměrně výkon všech zařízení do ní připojených. Vzhledem k velikosti výkonu těžařských poolů je jasné, že je v síti využívána poměrná část jejich megálního výkonu. Docela bych se ale byl schopen vsadit: vzhledem k rozšíření této technologie mezi jinými uživateli, než jsou těžaři, je sítí využitý poměrný výkon jejich compů daleko větší, než ten z těžařských poolů. A na nich tedy probíhá převážná část fungování celé sítě.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-25 20:40:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já žádnou mánii nepozoruju. Leda když o tom kváká mainstream. Zlomek promile poblázněných hejlů není mánie.

Pokud by těžaři zbankrotovali, nic zvláštního = nepředpokládatelného se nestane. Na trhu prostě zůstane v daném okamžiku stávající množství kryptoměn a jejich hodnota se bude odvíjet od zájmu o ně na trhu. Ne/existence těžařů nemá na ne/existenci kryptoměn žádný valný vliv. Ani ne/rentabilita těžby kryptoměn není až tak důležitá, protože v hodnotě jakékoli kryptoměny je v podstatě zohledněno její už předem známé množství. Přestane-li se nějaká kryptoměna těžit kvůli nerentabilitě, zůstane prostě a jednoduše nějaké nevytěžené množství. Patrně stejně jako u drahých kovů - nevytěžíme nikdy zlato ze Zeměkoule "do mrtě".

Životaschopnost kryptoměn není závislá na těžařích, ale na tom, zda o takový prostředek směny bude na trhu zájem. Zda prodávající budou mít zájem svůj čas, práci, produkty a služby směňovat prostřednictvím tohoto směnného prostředku nebo nějakého jiného. Zda budou ochotni uchovávat hodnotu (odložit spotřebu = spořit a/nebo akumulovat kapitál) v kryptu, Au, AG, starožitnostech, nemovitostech, autoveteránech, barevných státoobrázcích...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-22 14:25:02 Titulek: Re: Co tím vlastně autor chtěl ř [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, jsem debil. Jen nedebil umí z tvého příspěvku vyčíst, že jsi, co se týče kurzových změn, psal právě o kryptoměnách.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-21 14:28:57 Titulek: Re: Kritika [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
3. Protože nikdo není schopen kontrolovat finanční toky v reálném čase. Záleželo by pouze na jejich (ne)přiznání plátci/příjemci.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-21 14:27:08 Titulek: Re: Co tím vlastně autor chtěl ř [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Decentralizované měny už existují. Kurzové rozdíly existují pouze u státních papírků. V období, kdy vznikaly státy existovalo pouze zlato, stříbro a měď. Jaké byly kurzové rozdíly mezi zlatem s xichtem jednoho pičuse a zlatem s xichtem jiného pičuse?
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-20 13:55:56 Titulek: Re: Co tím vlastně autor chtěl ř [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Protože v těchto společenstvích existovala centrálně spravovaná měna (jiná nebyla doposud možná). Tehdejší elita se jí mohla zmocnit a tím ustavit stát. Jakože služba státu garance kvality měny. Jak tato garance ve skutečnosti vypadala a vypadá můžeme vidět na mnoha a mnoha příkladech - starý Řím, Výmarská republika, Argentina, Rusko, Zimbabwe, současná Evropa... S rozvratem tohoto centrálního systému a při existenci (pseudo)anonymního platebního substitutu zanikne možnost ekonomického ovládání území a tím i států v dnešní podobě.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-20 13:48:38 Titulek: Re: Kritika [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Stát drží pohromadě jedině tím, že dokáže kontrolovat finanční toky díky centrálně kontrolovanému a řízenému měnovému systému = centrální banka. Jakmile v kooperacích získají převahu (pseudo)anonymní platební systémy, ztratí stát podstatu své existence. Vy nečtete makroekonomii?
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-06 12:10:47 Titulek: Re: Pojmenování a vysvětlení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
VYSVĚTLETE, proč psychiatři prostě Breivikovi neudělali snímek mozku, aby zjistili, zda schizofrenii má, nebo nemá? (otázka Mascurantovi)
versus
Marcusanta žádám, aby napsal, CO SI O TOM MYSLÍ?

A já jsem pitomec...??? :-O
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-06 10:38:39 Titulek: Re: Pojmenování a vysvětlení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
VYSVĚTLETE, proč psychiatři prostě Breivikovi neudělali snímek mozku, aby zjistili, zda schizofrenii má, nebo nemá?
Odpověď na tuto otázku ti můžou podat jedině oni příslušní psychiatři. Ostatních 7 mld lidí odpověď nezná. Ani Mascurant. I největší pitomec tohle chápe.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-04 15:37:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kupodivu moje poděkování nic nevyvolalo. Pokud nepočítám tvé hýkání. :-)
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 18:05:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty nemáš v hlavě ani tu pověstnou mrdku. Já se na Stokách nemám jak kohokoli zbavit. Ani nemám způsob, jak komukoli zabránit sem cokoli psát. Takže opět sereš vlastní hovna, kterými si chceš do mě kopnout.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 18:03:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, Von to nikdo bez tvého sraní nepozná, kdo je kdo. No každý nemá na krku kýbl hoven. Navíc tím svým "upozorňováním" způsobuješ totální zasrání diskuse, protože toho druhého pračuráka (kterého každý od tebe rozezná i bez tvého "upozorňování") akorát vyprovokuješ k uveřejňování sáhodlouhých, leč prázdných příspěvků, pod kterými opět nasereš svá hovna. Takže táhněte tyhle debility provozovat někam do prdele oba dva zmrdi!!!
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 17:40:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Veškeré trolení na těchto stránkách zajišťují oba pračuráci (JG registrovaný i neregistrovaný) stejnou měrou. Z cca 120 příspěvků je bůhvíkolik desítek hoven, kterými ti dva zasírají a znepřehledňují diskusi. Pokud s tím nepřestanou, byl bych osobně rád, kdyby je majitel Stok nakopal do prdele oba. Nikdo z nás diskutujících se ale nemůže těchto dvou ubožáků zbavit, dokud je tady bude majitel Stok tolerovat. A do té doby to musíme s nimi nějak vydržet. I kdyby to mělo být dočasně = 1 Furt. Pouze Urzu o něco může kdokoli požádat/poprosit. Na víc tady právo v tomto ohledu nemá. Urza nemusí na svých Stokách s takovou žádostí/prosbou dělat vůbec nic.

Proč by měl Urza něco zjišťovat? Tvůj nick je tvým majetkem, tak si ho hlídej, ať ho jiný nemůže zneužívat. Urzovi je (předpokládám) do tvého majetku prdlajs = není za jeho zne/užívání, ochranu nebo dokonce pátrání po zloději, nijak zodpovědný. Na Stokách jsem ale s 99,99% schopen rozpoznat tvůj nick od "kradeného" (na rozdíl od veleinteligentního tebe, kterýs nepoznal, kdy jsem co psal já), i kdyby zloděj stokrát napsal "norbertsnv". Čtenář si všimne "kouzelného grafického symbolu" nic nebo (neregistrovaný). Takže konec konců ti Urza tímto způsobem zajistil ochranu tvého nicku tak, aby každý poznal, co je co. Kýbl hoven (Jakub G a patrně ani ty) není schopen pobrat, že ostatní nemusí být stejné kýble hoven, rozpoznají na rozdíl od vás dvou plagiát od originálu, a serete další hovna.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 16:43:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Řešení - poprosil jsem Urzu, zda by mj. nemohl kopnout do prdele pračuráka, který začal diskusi prasit svými trapnostmi = tebe. Snad nikdo, pokud se nejednalo o nějaké prvotní srandy, na nick "Jakub G (neregistrovaný)" nereaguje a nepodporuje ho v jeho (vyšinutého Vostála zas tak moc nepočítám). Jedině díky tobě a tvému zcela zbytečnému hovadění se s diskusí stává nepřehledné přelooouhé hovno.

Ale vlastně si uvědomuju, že tohle je úplně geniální ukázka principu "duševního vlastnictví" k nicku "Jakub G"! Prosím, prosím, předveď nám jeho uplatnění v praxi.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 16:23:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl!!!
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 13:01:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ničí-li někdo dikskusi, jde v případě Tomáše Fialy o "chudáčka Tomáška" a v případě Jakuba G o "oběť". Ty jsi fakt pičus. Howgh.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 12:59:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dement se nezapře a plagiát Jakub G (neregistrovaný) mi předložil pádný důkaz. Neřeším vůbec, jestli je to provokatér nebo jestli tě chtěl jen demaskovat. Osobně se dál této ubohé přestřelky zúčastňovat nehodlám. Jak se ke svým Stokám postaví Urza, je jeho věc.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 12:42:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nesplnily žádný účel. Jestli sis nevšiml, tak na píčoviny nicku "Jakub G (neregistrovaný)" vlastně nikdo nereaguje, protože téměř všichni, krom kreténa pod nickem "Jakub G", rychle rozeznali rozdíl. Svými "ohradami" kretén "Jakub G" vždycky vyprovokuje neskutečné vlákno "hovna" - "hoovna" - "hooovna" - "hoooovna"... a původní pokus o diskusi (byť by se týkala jinak marné debaty s norkem, Szaszem apod.) je v tahu. Z čehož měl možná někdo chvíli prdel, ale teď už je to vyloženě na pěst.

Obávám se, že od nicku "Jakub G" jde o záměr, protože když neuspěl v diskusi, tak se ji snaží roztřískat.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 12:31:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Každý kokot dokáže rozlišit mezi registrovaným a neregistrovaným přispěvatelem. Mě je např. úplně u prdele, že tu někdo cizí něco napsal pod jménem "Tomáš Fiala" nebo "velkej Ká". A nemám už vůbec problém s tím, že nějaký dement (v případě užití jména "Tomáš Fiala" to byl norek) to rozlišit nedokáže. Já na první pohled poznám rozdíl - "Jakub G" x "Jakub G (neregistrovaný)" nebo "velkej Ká" x "velkej Ká (neregistrovaný)". Nebudu kvůli tomu zasírat a ničit jiným diskusi.

Ostatní svoje zbytečný kydy si nabouchej do kecek.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 12:21:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V tom je právě ten problém. Než člověk přeroluje přes ukřivděné výkřiky pitomce, tak skoro zapomene, pod jakým článkem diskutuje...
Web: neuveden Mail: neuveden
Dement Jakub G totálně (a obávám se že záměrně) destruuje diskusi svými naprosto zbytečnými hovny o podvodnících (i duchem chudý čtenář dokáže rozlišit mezi registrovaným a neregistrovaným nickem a nepotřebuje na to nekonečné upozorňování). Přerolovat ta jeho hovna je neskonale dlouhé a výrazně to znepřehledňuje diskusi. Jeho hovna navíc inspirují neregistrovaného Jakuba G k dalším výblitkům.

Prosím Urzu. S tímhle si už ban klidně dovolit můžeš. Pro oba. Kdyby do naší hospody opakovaně chodila takováto dvě střeva a opakovaně nás nějak takto obtěžovala např. u kulečníku, patrně by hospodu už dávno opustila se zakrváceným nosem. A to navždy. Bez náhrady.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 09:47:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aspoň si ty debile přečti, na koho reaguješ. I když zrovna s tímto názorem diskutujícího se ztotožňuju.
Web: neuveden Mail: neuveden
Děkuji nicku "Jakub G(neregistrovaný)", který mi potvrdil skutečnost, že Jakub G je neskutečný dement.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-10-28 11:55:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Každý imbecil pozná, o čem vedu řeč, když napíšu "keynesiánské počítáky". Jen mrdka norek sere hovna. Keynesiánské sračky byly mnohokrát vyvráceny. Že jim někteří dementi věnují svou vážnost, z těch sraček vědecké výpočty neudělá.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-10-28 11:52:00 Titulek: Re: Metodologie vědy [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Blablabla. Snažíš se hovnama zakrýt buď vlastní tupost nebo své trollení. Táhni do pyči zmrde.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-10-28 11:50:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Teorie subjektivní hodnoty ani nemožnost interpesonálního porovnání užitku jsou ekonomickými teoriemi. Tyto teorie nejsou pouze a jedině součástí RŠ. To, že navíc ani nechápeš jejich význam, je tvůj problém. Viz příklad Vostála s botama.
logo Urza.cz
kapky