Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Tomáš Fiala (strana 17)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-07-28 16:45:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To se musíš zeptat každého jednoho potomka-dědice původních vlastníků, zdali chtějí uplatňovat svá vlastnická práva k státem uloupeným nemovitostem nebo se jich vzdali. Káčko za ně mluvit nemůže.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-07-24 09:15:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V téhle tvojí poznámce je zkoncentrovaná veškerá tvoje hloupost. Radši nechtěj, aby to někdo udělal.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-07-24 09:12:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V ancapu tě přeci ancapáci spojenými silami na svých pozemcích zastřelí ozbrojenými agenturami. Tak co se staráš, co je/bude v ancapu, když budeš chcíplej?
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-07-10 19:42:09 Titulek: Re: Komentář szasziána [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vám jo. Jinak ne. Doplnil jste si záměrně cíleně vybrané kokotiny, aby Vám z toho kokotiny lezly.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-07-10 15:59:30 Titulek: Re: Proč? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže kdo se nebojí pádu z postele, by se dle vás neměl bát ani pádu z mrakodrapu.
Tohle je tvůj průjem, nikoli tvrzení "dle vás-Káčka".
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-07-10 15:14:54 Titulek: Re: Proč? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Neboli jako milionkrát před tím: vymyslíš vlastní píčovinu, kterou Káčko nepsal ani nijak nenaznačil a s tou si povídáš...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-07-07 13:17:13 Titulek: Re: Zaslepení nenávistí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-28 12:37:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pro pitomce nic.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 20:53:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Všichni státní zaměstnanci, pobírači jakýchkoli státních sociálních benefitů, producenti drtivé většiny účetních hard- a softwearů, EET a podobných sraček, daňoví poradci, "podnikatelé" a jejich zaněstnanci žijící v dotačně-grantové "ekonomice" nebo od nichž si kupují něco zákazníci povinně, neziskovky. To všechno jsou vyžírky. Někteří jsou do této situace vehnáni systémem, ale to nemění nic na podstatě. Jimi poskytované služby v té nabízené podobě téměř nikdo nepoptává a nebyl-li by donucen, v drtivé většině by je neužíval a neplatil za ně. A přijde doba, kdy nebude. Že jim budou ty vyžírky spílat je jasné. Ve skutečnosti to asi nebude tak tragické: Možná se naučí posloužit dobrovolně platícímu zákazníkovi, což se asi taky nakonec v drtivé většině naučí - vzhledem k tomu, že nouze naučila i Dalibora housti. A oni se to vlastně budou (muset) učit už během postupného kolapsu státu. I když to někdy pro ně bude tvrdé setkání se skutečnou prací. Hasiči, učitelé, lékaři, dokonce i někteří policajti. To jsou profese, které si nakonec na trhu své zákazníky najdou - bez problémů fungují např. i v jihoamerických faelách nebo indických slumech, tím spíš o ně nemám strach v civilizované Evropě. Ti státní zaměstnanci, kteří jsou zvyklí na to, že slizskou arogancí službu zákazníkovi jen předstírají (když ani mnozí produktivní nechápou, že jejich prvním zákazníkem je jejich zaměstnavatel), to nebudou mít jednoduché. Jen opravdu naprosto neschopné trosky nenajdou uplatnění a fakt vychcípají.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 18:40:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A žádné tvoje zmrdské války mezi sebou nepovedou.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 18:40:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
:-)
Zbývá jim málo, protože je okrádá 75% neproduktivních vyžírek. Vyserou se na ně.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 17:42:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ti, kteří si vydělávají na živobytí produktivně, nebudou mít potřebu svou produktivitu ničit nějakýma pranicema. Levičáci, kteří neumí nic jiného, než "spravedlivě" za pomoci státu okrádat produktivní, nebudou mít na nějaké pranice ani prostředky a protože ty nebudou mít ani na obživu, nebudou mít hladoví ani sílu na pranice. Je zajímavé, že právě levičáci dokolečka vyhrožují nějakými válkami. Násilí je jim vlastní. Proto bude zřejmě nakonec nutné, pokud nezačnou pracovat, nechat je pojít hlady, v krajním případě jim nemilosrdně zakroutit krkem.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 17:35:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zaměstnanci přestanou pracovat za státní peníze, protože jim za ně nikdo neprodá jídlo a nepronajme střechu nad hlavou.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 16:58:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tu "minimální" byrokracii nedokáže zvládnout ženská, která dejme tomu umí setsakra parádní utopence a chtěla by je nabízet po okolních hospodách hostinským. To je strašně obrovské množství lidí, kteří by si mohli při/vydělávat, ale tu "minimální" byrokracii prostě nemají šanci zvládnout (je lhostejné, jestli technicky nebo finančně) nebo se bez přehánění bojí něco začít, protože za kdejaký prd, který mohou porušit v podstatě kdykoli čímkoli, jim hrozí (a tím i jejich rodinám) likvidační pokuty. Což pro drobné živnostníčky může být v jejich začátcích klidně i pokuta 5-10.000,- Kč za nějaké opomenutí, zejména nějakého sebebonzování.

Rozvinutá demokratická civilizace demokraticky brání tomu, aby se i "nejmenší" lidičkové, tak jako po věky věků, mohli živit tím, že si navzájem nabízejí produkty a služby, které navzájem poptávají. Odírá je v montážních a retailových halách o víc než polovinu peněz nepřehlednou houštinou povinných plateb a odvodů a kriminalizuje každý halíř, který by si lidi nechali pro sebe. Přičemž vládcové států jsou předlužení - dluh mnohých států převyšuje násobně skutečnou tržní cenu státních majetků, dosažitelnou na trhu rozprodejem při bankrotu. Takto předlužené státy (všechny "civilizované") v bankrotu již jsou. Firmě v takovémto stavu, pokud je zcela soukromá a není to firma vládcova "kmotříčka", banka zatne tipec, uvalí na ni nucenou správu, nebo jí radši rovnou "zakroutí krkem" a rozprodá co nejrychleji to, co se rozprodat dá, aby předešla ještě větší katastrofě. Teď jen záleží na tom, jak dlouho to ještě dokáže vládce kamuflovat a jak dlouho mu to budou etatisti žrát. A jak moc "konečnému řešení" pomůže facebookovská Libra a je zcela lhostejné, nakolik je/není skutečně kryptoměnou.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 16:11:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zaměstnavatelé jednoho krásného dne přestanou zvedat mzdy ve fiatu a budou přidávat na mzdě zaměstnancům "bokem" v krypto. Až díky inflačnímu úplnému znehodnocení fiatu (á la Venezuela nebo Zimbabwe) nebude mít jakkoli vysoká mzda ve fiat jakýkoli význam (i kdyby levicová svoloč zešílela s výší minimální mzdy), dělníci začnou ignorovat bankovní fiat-účty jako zcela bezcenné a zaměstnavatel se vykašle na to, něco na ně posílat a mzda jen v krypto se stane plnou mzdou. Pak mohou tihle bolšánští zmrdi pozatýkat a pozavírat i všechny dělníky, nejen jejich zaměstnavatele. A mezi levičáky nastane ráj - odejdou do něj... :-D
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 15:55:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo vlastně ještě k tomu tohle. :-)
Zaměstnanci budou vlastně taky spoluviníci, protože by byli pitomí, aby pracovali za fiat, za který jim nikdo nic (hlavně jídlo a střechu nad hlavou) neprodá/nepronajme. A aby přiznávali krypto ke zdanění? Proč jako? Jak budou ti zasrani levičáčtí řešit tohle, to mě fakt bude zajímat, až to přijde!
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 15:51:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale samozřejmě, že továrny jednoho krásného dne znárodníte - buď přímo tímto eufemismem ukradnete nebo tím, že jejich majitele pochytáte, zavřete a jejich fabriky svěříte do správy státu. Ke kapitálu původních majitelů se stejně nedostanete, protože pokud nepoužijete torturu, nikdo vám zločincům socanským zkurveným přístupové heslo na své kryptoúčty neprozradí. I kdyby, tak jejich rodinní příslušníci kapitál nejpozději okamžitě po represi nekontrolovaně převedou na jiný nedohledatelný kryptoúčet. Nebo se k nim budete chtít zachovat, jako vaši kámoši v Rusku k carské rodině? No obávám se toho, že i takového zmrdství se budete dopouštět. Aspoň u pár jedinců to určitě zkusíte. Spíš vám ale dřív i se svým pro vás nepřístupným kapitálem podnikatelé utečou do nějaké pro ně výhodné destinace a spolu s nimi odejdou i jejich vysoce kvalifikovaní zaměstnanci. Především vyšší a možná i střední management, takže ty "vaše" továrny bez zkušeného a kontinuálního řízení tím spíš zkolabují. Ti nejproduktivnější = nejkvalifikovanější stejně budou pro firmy pracovat ve virtuálním prostoru zcela mimo možnost jakéhokoli státu je všechny v reálném čase pochytat. Taková práce stejně nebude podléhat jurisdikci jakéhokoli státu, protože nebude na žádném závislá. Takže který stát by měl hlídat "Jana" z České republiky nebo "Jeana" z Francie, který na základě soukromé smlouvy pracuje pro singapurskou firmu tu z domova, tu z pláže na Britských panenských ostrovech, tu z "výletu" do Vídně? Zahradníci (apod.), kteří jim budou za krypto poskytovat služby s obsluhou jejich vil a zahrad, do vás levičáků (možná doslova) zapíchnou vidle, pokud je budete prudit se svým vyžírkovským právem na to, aby vás živili ... za nic jen tak proto, že jste, svému nepotřebnému mrhání zdroji říkáte práce a nikým v té době a v této podobě nepoptávaných podobách nabídek říkáte - služby. Nasrat!

To znárodnění bude poslední hřebíček do rakve zvenezuelizované ekonomiky a jejího megainflací zničeného monetárního systému, který vám zkurveným zmrdům-socialistům definitivně podřízne krk (mnohdy doslova). Velice brzo vám dojde hostina (doslova) a budete mít hlad. Tak, jako dnes ve Venezuele. Tak obrovský podíl ve společnosti je vás - vyžírků! Nebudete mít sílu se ani pořádně postavit z pelechu na nohy, natož těm produktivním nějak škodit. Buď se naučíte posloužit zákazníkovi nebo i se "svými" továrnami velerychle pochcípáte hlady (vedle totiž nebude žádná bohatá "kolumbie", kam byste mohli se svou vyžírkou táhnout, ale stejně zmrzačené Německo, Rakousko, ...). Přes veškerý marast, který tím definitivně způsobíte, se těším na ty hlady chcípající svině, štítící se posloužit zákazníkovi.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-27 09:00:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A až na to finančák "jim" = produktivním přijde, tak protože půjde o velmi vážný trestný čin úplného zatajování příjmů a totální daňový únik, všechny je pozavírá. Na svobodě (trhu) zůstanou státní zaměstnanci, příjemci dotací a grantů, důchodci a dávkaři a soukromé lžifirmy, které ve skutečnosti nic potřebného nenabízejí (typicky "výrobci" autolékárniček, EET soft- a hardwearu, daňoví poradci, ...) a nikdo si od nich jejich produkci kupovat nepotřebuje. Držím jim palce. :-))) V jejich svatém etatistickém nadšení z odhalení a zničení keťasů, kulaků, nenasytných kapitalistů a spekulantů, se jim bude sladce chcípat hlady.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-25 17:00:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No alespoň je to vidět na první dobrou. :-)
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 10:41:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Osobně jsem taky zvědav na politické lžianarchohrátky. Jen budou mít tihle vykukové problém s tím, že nebude existovat žádný centrální měnový systém, který by k tomu mohli využít. Že za vlastní to drahé a cíl -ovládnutí společnosti - neuskutečnitelný. A zdroje od podporovatelů jsou sakra rychle vyčerpatelné.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 10:18:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já nic neslibuju nějakým lidem. Já říkám, že neproduktivní, kteří spoléhají na své "právo" nechat se živit cizími lidmi, v ancapu pochcípají hlady. Proč a jak dojde k rozkladu této vyžírkovské společnosti jsem popsal.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 10:13:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, ti (neproduktivní) pochcípají hlady.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 10:12:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne. Už nemám sílu to po bambiliontý vysvětlovat.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 09:45:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Budete etatistický mrdky moc překvapený, až vás ta realita doběhne. Pak vám půjde o život, protože budete bez prostředků chcípat hlady. Škoda vás nebude.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 09:40:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No ony se ty továrny ani nebudou muset schovávat. Za jedno jich spousta bude po nějakém způsobu znárodnění totálně v bankrotu = nefunkční. Ty, které zbydou, prostě budou obchodovat prostřednictvím alternativních peněz. Nikoho se ptát nebudou. A stát za natištěné papírky nebo naklikané nuly a jedničky nekoupí ani tkaničky do bot policajtům. Natož aby měl na saturaci nákladů nějaké plošné represe.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 09:28:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prosííím??????????????????? :-O
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 09:27:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
S tím už jdi do prdele. A spolu se svým státem půjdeš.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 09:25:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak to udělá? uvidíš sám. :-)
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 09:23:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Na pojišťovacím trhu je státními zákony a předpisy zabetonovánpojišťovací kartelový systém se všemi tebou popisovanými negativy.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 09:21:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No tak budeš muset v 70 chcípnout hlady. Ti, kteří se nezabývají levičáckými hovny, nespoléhají se na penzijní letadlo a nějaký ten stříbrňák si koupí, se doufám na takového kokota, jako jsi ty, vyserou.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 08:37:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano??? Pakliže jednu z nejvyspělejších ekonomik světa (před nástupem Cháveze) považuješ za banánovou republiku, jsi buď pitomec, nebo to tvrdíš záměrně s vědomím, že prostě nemáš argument a jen kecáš.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-06-24 08:35:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
I kdyby bylo k dispozici dostatečné množství věznic tak co jako? :-) Zavřou ti dementi všechny produktivní do vězení? :-)) A z čeho budou ti dementi žít, když sami nic neprodukují??? :-)))
logo Urza.cz
kapky