Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele velkej Ká (strana 35)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-20 08:40:20 Titulek: Re: Pravidla hry [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
O jaké polovině mluvíte?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-20 08:37:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenže:
vybíráte lékaře sobě a nenutíte jej ostatním,
vybíráte právníka sobě a nenutíte jej ostatním,
vybíráte účetní sobě a nenutíte ji ostatním,

ale...

vybíráte politiky nejen sobě, ale i ostatním. Vámi zvolení politici budou tyranizovat nejen Vás (což chcete), ale i ostatní; pokud to vážně chcete, i přes výslovné přání těch ostatních, abyste jim takové politiky nevybíral, co jste? Zkurvený zasraný demokrat.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-20 08:32:05 Titulek: Re: Žádný rozpor [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Což dělá přesně jak? Mně přijde, že právě k tomu demokracie nevyhnutelně směřuje. Politici rozdělí lid na dva přibližně stejně velké tábory, které se mezi sebou čím dál více hádají, a oni si dál hrají divadlo kolem toho, jak hodují na majetku těch lidí.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-18 08:58:04 Titulek: Re: Co tím vlastně autor chtěl ř [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Že když lidi přestanou ve velké míře uznávat stát, ten přestane existovat. Samozřejmě je tam ta mezifáze kopající kobyly... která se ale dá překonat.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-17 14:24:23 Titulek: Re: Rothbard a soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
S tím společným vlastnictvím opatrně. Např. u akciových společností jste vlastníkem jasně definovaného podílu, ten jste koupil a můžete jej prodat. Totéž máte s SVJ. Ale se státem? Máte nějaký podíl, který se každou chvíli mění (takže není jasné, jak velký podíl máte), nekoupil jste jej, nemůžete jej prodat... sorry, mně tam chybí velká část toho, co definuje vlastnictví.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-17 13:31:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To nevím, určitě by se našlo dost lidí, kteří by jí ty šaty rádi ukradli. :)
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-17 13:25:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A Tereze to taky sluší.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-16 09:09:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Psal jsem o parlamentu. Berte to jako rodinu bosse.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-15 23:08:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nevezme, ale bylo by fajn, kdyby alespoň nějaký zůstal dalším generacím, nehledě o té části majetku, kterou bych si mohl užít místo toho, abych ji dal tomu pazdrátovi s nataženou rukou.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-15 23:06:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vysvětlil byste to těm manželům, kteří žili v mezinárodních vodách a Thajsko jim jejich domov úmyslně potopilo?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-15 23:05:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nežijete na pozemku Rakouska, Holandska, Zimbabwe, atd., ale na svém. Stát říká, že jste vlastník. Pouze druhým dechem dodává, že na to sere. Což je o dost nepřehlednější situace, než za feudalismu, kdy ta půda a grunt byly opravdu v nájmu. Jenže feudalismus se lidem nelíbil, a tak se šikovně přejmenoval.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-15 23:03:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže mafie výpalné sepíše na papír a nechá to schválit rodinou bosse. Takhle nějak to bude ok?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-15 08:08:09 Titulek: Re: To psal Assad? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, stát dělá totéž a lépe to maskuje / propaguje než ten soused v článku. Rozdíl ale není žádný.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-13 09:36:38 Titulek: Re: Systém [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To, že jsou lidé hnáni státy do válek, je podle Vás co? Ani ČR toto nezrušila. Pokud vyhlásí válečný stav, mašírujeme, povinně. Co jiného to je, než otroctví? A když si bere více než polovinu toho, co vyděláme, co jiného to je, než otroctví, byť jen částečné? Když nám rozkazuje, aniž bychom s tím souhlasili, co jiného to je, než otroctví. A nechte si prosím ta hovna o demokracii atd. to je kec. Když na zákoně není můj podpis, tak se mnou ta společenská smlouva prostě uzavřena není.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-12 20:06:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Všichni ostatní jsme jej ignorovali. A že to zkoušel. Jediný, kdo reagoval, byl Jakub G. Takže potom v drtivě většině případů napodoboval jeho. Pokud hodnotíte moji analýzu chování spammera tak příkře jako moje ostatní analýzy, nedivím se Vašim názorům.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-12 17:08:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Neměl jste ani začít. To, že jste na každý jeho příspěvek asi týden nebo dva neustále reagoval stejným způsobem jako nějaký automat, mu dalo inspiraci. No, to už teď nespravíme, teď to řeší moderátor, jeho cílem je udržet diskusi přehlednou právě bez těch šílených tapet; doufejme, že to dotyčného omrzí, a moderátor si po čase oddychne. Čistě kapitalistické řešení by bylo, kdyby autoři platili za každý znak příspěvku, případně se tady lidé různě (dis)lajkovali a každý (dis)lajk by měl jinou váhu podle reputace... docela dobře to funguje na Hacker News. Já osobně bych některé Vaše příspěvky i lajkoval, občas máte dobrý vhled do diskuse, jen už si potom nenecháte nic vysvětlit.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-12 15:35:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ono by to fungovalo, kdyby sem nějaký zarputilý vůl pořád nereagoval na svého napodobovače a neupozorňoval, že je to podvodník. Tím mu dopřával zbytečně pozornost. Není divu, že se napodobovač chytil a rozjel naplno tapetu. Protože viděl, že stimulace Jakuba G funguje výborně.
Web: neuveden Mail: neuveden
Toto umí pouze státní zřízení. Udělat z kdečeho věc veřejnou, sebrat její řešení z rukou každému jednotlivému člověku, a vytvořit v tom takový guláš, že se pak vede ve společnosti debata o úplných píčovinách.

Maturita z matematiky? Hm. Úžasné. Je to asi jako otázka: Housky s mákem? Hm.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-12 15:28:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ještě to chce korektně počítat příspěvky v diskusi. Ukzauje jich to víc, než kolik jich to potom vypíše. Jako by tam chyběl nějaký WHERE...
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 23:29:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Legální neznamená povolené. Legální znamená, že jsou podle nějakého cancu. Povolené znamená, že dotyčný souhlasí se zásahem do svých práv.

Podmiňovat označení něčeho za krádež existencí nějakého cancu je nebezpečné myšlení. Protože ze stejného soudku plynování Židů nebyla vražda.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 23:26:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tu účtenku na reklamaci mu můžete dát tak jako tak, nezabilo by Vás.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 23:11:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tedy abych to napsal ještě jinak: Nebyl okraden zákazník, zůstalo mu 124 Kč. Nebo snad pro Vás zákazník není člověk, a obírání zákazníka není krádež?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 23:08:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Daně jsou povolené na nějakém papíře, který velebíte, ale já ne. Takže se v tomto neshodneme. Ostatně o tom je celá neshoda mezi anarchokapitalisty a etatisty. Vy nevnímáte daně jako krádež, my ano. My uvádíme, proč je to krádež, Vy se motáte do sraček. Přeberte si to, jak chcete.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 23:07:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zapomínáte na těch 124 Kč, které ušetřil zákazník, tedy zůstaly v jeho vlastnictví.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 14:40:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V LZPS jsou kdejaké sračky. Takže proč zavazuje? Aby stát mohl vymyslet tunu sraček, jakými Vaše vlastnictví omezit. Chápete? Vy vážně chcete žít někde, kde Vám někdo něco sebere, a všechno ok, protože dotyčný si to prostě přál Vám sebrat? Vy vážně chcete žít někde, kde Vám budou prndat do toho, jak máte nakládat se svým majetkem? (Viz kurvy zvané památkáři.) To je podstata veřejného zájmu a podobných dalších sraček, který tam jsou.

Víte, upřímně, zcela vážně si přeju, aby Vám ty bránice prdly. Jste etatistický pačurák, který nevidí, jaký svinstva se v jeho náboženském textu nacházejí.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 14:35:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, protože ho neuznává. Uznává, že jsem vlastník, ale sere na moje vlastnictví, když se mu to hodí. Tohle Vy obhajujete?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 14:00:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne. Já je chápu.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 14:00:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale stát neuplatňuje nějaká pravidla na svém pozemku, stát je uplatňuje na osobách tím, že sere na část jejich práv. Stát netvrdí, že on je vlastník, stát jasně říká, že pozemek vlastním já, tam matení pojmů není, a i státní soud by rozhodl, že pozemek je můj. Jenom stát si pod vlastnictvím představuje něco jiného než já. Stát si představuje, že mi může cokoliv, co vlastním, vzít, asi tak z milionu různých často totálně kreténských důvodů (např. veřejný zájem). Zatímco mě napadají pouze smluvní závazky, které ale rozhodně nebudou někde vylhané z prstu a bude tam nějaká smlouva. Moje vlastnictví pozemku je plně anarchokapitalistické, není v nějakém režimu, a není to nějaký pronájem či dlouhodobá výpůjčka. Je to vlastnictví. Stát na něj sere, a je to zdokumentované v LZPS.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 13:51:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jeden problém tohoto řezu je ten, že jednání, kterým vzniká daňová povinnost, je velmi komplexní a mlhavý pojem. Prakticky jakékoliv jednání vede k nějaké daňové povinnosti. Řez mezi útokem a obranou je dost zřejmý, a útok je něco, co se prakticky nestává, narozdíl od aktivity, která se daní.

Navíc, a to je pro naši diskusi podstatnější, jste se se státem nezbavil řezu mezi útokem a obranou, musíte je rozlišovat pořád, a to v situacích, kdy neinteragujete se státem (a jinak v situacích, kdy s ním interagujete); to s těmi daněmi je prostě řez navíc. Další věc, už ze samého popisu vidíte, že jeden řez Vám ovlivňuje rovinu druhého řezu. Máte ale pravdu, že přesnější by bylo říct, že zastánci státu mají dvojí systém hodnot ve srovnání s anarchokapitalisty.

Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 13:42:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To Vy to nechápete. Stát Vám do žádného "dědičného pronájmu" nic nedává, tak ta "smlouva" nezní. Ta "smlouva" zní: "Měj si co chceš, ale já si to vezmu, když budu chtít." Vy sám máte jasně kupní smlouvu a jste jasně vlastníkem. Tečka. Žádné matení pojmů. Stát se na Vaše vlastnictví prostě může vysrat, protože si napsal do Ústavy.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 13:33:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Daně jsou reakce na co přesně?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-08 13:32:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže homesteadoval, někdy dávno (a pro účely této diskuse se neptám jak). A mnohem později máme řetězy kupních smluv atd. A ty ukazují na to, že majitelem pozemku je nějaká konkrétní osoba. Znova říkám: stát netvrdí, že je vlastníkem pozemku, nerozporuje Vaše vlastnictví, a kdybyste požádal např. státní (!) soud o určení vlastnictví pozemku, řekl by, že vlastníkem jste Vy. Stát zasahuje do Vašeho vlastnického práva na základě toho, že ho prostě z nějaké části neuznává, a to uvádí právě v LZPS.
logo Urza.cz
kapky