Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele velkej Ká (strana 53)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-24 10:25:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To půjde těžko, když státu ti lidi nic dlužit nebudou. Žádný příjem = žádné (resp. velmi nízké) daně.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-23 19:57:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Skončila kvůli socialismu. Nekecám. V druhé polovině 80. let se v tehdejším parlamentu už běžně řešilo, na jaké všechny naplánované projekty nejsou peníze, přestože podle plánu být měly. Šlo zejména o infrastrukturní projekty. Černý trh může podlomit stát - pokud do něj přejde významné množství produktivních lidí. A uvědomte si ještě jednu věc - všechny zavřít nemůžou. Postavili příliš málo věznic.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-22 13:37:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, postará. Bude hodně důchodců a málo produktivních lidí, a ten systém to nějak zařídí, nějak se postará. Ne, kamaráde, důchodci budou muset zvednout prdel a aspoň trochu makat, protože od státu dostanou kulový. Tak, jak to bylo odjakživa, i vejminkář musel pomáhat v hospodářství, jinak chodil žebrotou!
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-21 16:22:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zapomínáte na dotační podnikatele a zaměstnance dotačních firem. Stejně tak firmy, jejichž služby jsou za určitých okolností povinné. To jsou vyžírkové.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-21 14:56:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo Vy jste myslel 3 hodiny denně. Aha, to mi nedocvaklo.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-21 14:26:16 Titulek: Re: Volný čas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A nejste v tom sám. ;) Když vidím, jak se liší rasy psí, nepřijde mi divné, že se liší i rasy lidské. Jsem ale dalek toho, abych na základě rasy komukoliv upíral jeho práva.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-21 11:46:22 Titulek: Re: Volný čas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Stravuji se střídmě a zdravě, takže se např. vyhýbám předraženým polotovarům a raději koupím kvalitní základní surovinu. Zase tak složitá jejich úprava není, a baví mě to. A nadprůměrnou výplatu... když mám co dělat, tak ji mám vskutku štědrou, děkuji za optání.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-21 09:38:11 Titulek: Re: Volný čas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je fakt, že na potraviny na měsíc mám za 3 hodiny vyděláno. Na nájem, energie a další poplatky týden. Zbytek... volný styl. :D
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-21 07:03:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže v 19. století už všechny dnešní výdobytky, jichž se tam těšíme, byly, ale měli je jen bohatí, zatímco dnes je má téměř každý? Vyprávějte, přehánějte, o dávných automobilech, plastech z Číny, a o počítačích... děkuji.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-21 00:09:45 Titulek: Re: Řešení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Na Tomášův důchod už nebudou peníze. Produktivních bude málo oproti důchodcům, důchody budou nízké.
Web: neuveden Mail: neuveden
Je vůbec s obdivem, že kromě svého života a případně svých blízkých je schopen produktivní člověk dnešní doby utáhnout i všechny ty vyžírky ze státu a všechny ty jejich nesmyslné požadavky.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 20:58:14 Titulek: Re: Řešení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale víc to vidím na byty. Rezidence Pražský hrad Park. Moderní vilabyty v centru prahy, vhodné pro rodiny. K nastěhování ihned. Výhled na vepřín, pardon, Petřín.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 20:53:58 Titulek: Re: Řešení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já bych na místě pražského hradu s radostí postavil vepřín. Bylo by to takové symbolické.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 14:27:21 Titulek: Re: Řešení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
znížením príjmov štátu o 3/4 stratí štát možnosť poskytovať niektoré služby a ľudia si ich budú musieť platiť z vlastného

Konečně ty lidi začne sakra zajímat, jaké služby konzumují, jaké služby vůbec chtějí a jak je pořídit levně a v dostatečné kvalitě. Konečně. Ale Vy jste proti, Vy chcete, aby lidi trpěli nekvalitními státními službami, podobně jako si kdysi za totáče museli kupovat nekvalitní auta. A nejenom, že chcete, abyste trpěl Vy, Vy chcete, aby trpěli i všichni ostatní.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 09:35:35 Titulek: Re: Obrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže porovnat Švédsko s internetem, bych prosil.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 09:34:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak investuju do dětí. Nebo do těch blbých kryptoměn.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 09:29:49 Titulek: Re: Řešení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já bych navrhoval plynulý opt-out. Současní noví důchodci ještě plnou pálku až do konce života, stejně tak třeba za pět let, a pak lineárně snižovat důchody novým důchodcům i (s desetiletým odstupem) odvody až na 0 za dalších 20 let. Jenže ouha, mandát je jen 4 roky. Tohle prostě v demokracii nemá šanci projít. Už je pozdě. Takže to letadlo zhavaruje samo. Budou se zvedat daně, aby bylo na důchody, bude se škrtit ekonomika, přijde krize, a důchodci nedostanou nic, ani ti současní. Reforma se provede sama, ale zařve při ní zbytečně moc lidí.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 08:04:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud se např. zajistím na důchod investicemi do nemovitostí, je docela jedno, kolika let se v důchodu dožiju, protože až umřu, nemovitosti zdědí potomci.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 08:02:47 Titulek: Re: Přehodnocování názorů [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pak Vám asi ještě nikdo neprodal žádné předražené hrnce. Nebojte, dožijete se.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 00:11:30 Titulek: Re: Obrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
kap je v an přirozený důsledek omezených zdrojů a potřeby spolupráce.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-20 00:09:38 Titulek: Re: Obrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je tam stát, který selhává, a je docela silně socialistický, dále je tam islámský bordel, a celé se to snaží nějak vzpamatovat z válek, které tam furt probíhají. Civilizovaná společnost, která neryje hlady držkou v zemi, tam snad předtím ani pořádně nebyla. Co třeba srovnat Švédsko s internetem?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 21:22:01 Titulek: Re: Přehodnocování názorů [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Levičáci ukradli liberalismus, snaží se ukrást libertarianismus, nedivil bych se, kdyby si ukradli i středu a udělali z ní něco úplně jinýho, třeba borůvkový dort.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 18:17:11 Titulek: Re: Jaká kritika ankonu je špatn [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Sankce mají účinek, často je ten účinek oboustranný. To ale nemění nic na tom, že autobusák rozesral ekonomiku ještě před sankcemi.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 18:01:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud narážíte na ekonomiku škály, pak ano, funguje, ale ne magicky zničehonic. Větší měřítko Vám dává větší možnosti úspor, lepší vyjednávací pozici apod., ale to ještě neznamená, že tyto možnosti opravdu využijete. Pokud nemáte žádnou motivaci, konkurenční tlak, riziko ztráty vlastních peněz... tak je Vám větší měřítko ku hovnu.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 17:54:49 Titulek: Re: Přehodnocování názorů [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dnes je středa.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 16:20:13 Titulek: Re: Přehodnocování názorů [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nemám žádnou teorii, která by mi dokázala predikovat Vaše jednání. Vzhledem k tomu, že se stavíte do pozice nihilismu a absolutní opozice čehokoliv, přijde mi nedělání jako nejvíce odpovídající Vašemu projevování zde.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 15:28:35 Titulek: Re: Přehodnocování názorů [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže abych si to shrnul. Vyrůstal jste za komunistů, necítíte se tím být ovlivněn, ale jste levičák. Dobře, co formovalo Vaše levicové myšlení?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 14:58:47 Titulek: Re: Přehodnocování názorů [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zvláštní, jak jasně to Vaše levicové myšlení vnímám.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 14:55:36 Titulek: Re: Obrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, já nepopírám setrvačnost státu a nebezpečnost memů jako je třeba náboženství. Zároveň ale říkám, že díky internetu a díky lepšímu přístupu k informacím narůstá kritické myšlení a státy budou časem zavrženy podobně jako to náboženství. Např. Před 100 lety byli cizinci lidé někde daleko a válčit s nimi nebylo až tak nepředstavitelné, dnes ale díky internetu jsou cizinci vším, co našinci - kamarády, zákazníky, dodavateli... a nedokážu si představit, že bych vůči komukoliv z nich vytáhl do války. Samozřejmě státy tohle vědí a budou kopat kolem sebe velmi vydatně, než zdechnou zcela, a může to trvat klidně 50 let. Vaše prosté žití v realitě nebude stačit, bude ohroženo, a Vy se budete muset rozhodnout, jak zachránit nejen tu svoji realitu, ale hlavně sebe, abyste v té realitě mohl žít.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 14:50:30 Titulek: Re: Přehodnocování názorů [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A budete dělat vůbec něco? Nebo je smyslem Vašeho života nedělat absolutně nic, a říkat ostatním, že to dělají blbě?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 14:14:25 Titulek: Re: Přehodnocování názorů [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prostě žijete v realitě. Když bude realitou udávat Židy, budete také?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-06-19 12:41:41 Titulek: Re: Obrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, protože lidi věří kdejaké blbosti. Momentální věří, že jsou totální hovna a že potřebují vedení. Což platilo kdysi, kdy šlo o holé přežití a specifická organizace spolupráce znamenala to, že celá tlupa má co žrát, ale ne dnes, kdy holé přežití je dávno vyřešené, a se současnými technologiemi nezávisí na přísném vedení společnosti. Státy jedou setrvačností.
logo Urza.cz
kapky