Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 147)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
U větších a majetnějších firem je tomu ale přesně naopak – jelikož si to mohou dovolit, chtějí přilákat a udržet ty nejkvalitnější zaměstnance, a proto jim poskytují benefity a další výhody leckdy i mnohonásobně převyšující zákonné normy.
.........................................................................................
Taková společnost Ahold vlastnící obchody Albert dozajista není malou firmou,
přesto své zaměstnance odměnuje minimální mzdou,
takže je škoda, že zde není tradice odborů jenž chrání zaměstnance i bez státních zásahů,
ta by si dozajista s Aholdem poradila mnohem lépe,
než nějaký stát...

Doufám, že vám odbory nevaděj, to je takové společenské sdružení chrání zájmy pracujích proti zájmům těm majitelům firem...

Voni si lidi dokážou poradit i bez státu...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Marksová rozdává byty
…bohužel ne ze svého, nýbrž z prostředků, které nám byly násilím odebrány. Marksová, hvězda Stok,
...................................................................................

Fakt netuším, co proti tý Marxový máte,

je prostě vlastníkem těla a z vlastnictví těla pak vyplývá i následně vlastnictví myšlenek a pocitů,
a ty mohou být různé, nejen MOJE jak preferuje Mises,
ale i NAŠE, jak preferuje Marxová...

JÁ, MOJE, NAŠE je svatá sebeoblbující pocitářská záležitost,
podobně jako OTEC, SYN, DUCH SVATÝ,
či VÍRA, NADĚJĚ A LÁSKA

To všechno jsou jen pocity vznikající z vlatnitví těla,
tedy ze ztotožnění se s tělem, kdy vzniká pocit - MOJE TĚLO...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
…bohužel ne ze svého, nýbrž z prostředků, které nám byly násilím odebrány.
..........................................................................

V tý plejádě státních aktivit je to docela rozumný počin,
vždyt kdybychom např. necpali peníze do armády,
která nám byla cca sto let na hovno, nebot co mohla, to prosrala,
měl by ten byt snad každej vobčan...

Von by ten byt prostě mohl bejt užitečnější a snad mít i větší životnost,
než nějaký transportéry a letadla apd.

Tím se nějako nechci zastávat státu,
jen mně to v těch debilních státních nápadech nepřijde až tak ztracený, jako jiný projekty...

Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-16 06:05:00 Titulek: Re: Dva argumenty proti od Fried [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak snad máte pravdu,

i když tedy nevím co si mám představit pod pojmem nedůvěryhodní lidé,
možná že snad by to mohli bejt ti, co nemaj potřebu něco řídit,
což je věc těžká u člověka...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 21:02:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

Vám by nepomohlo ani kdybyste dělal poklony z Čech až do Tibetu.
.................................................................

No vidíte to,
a přesto si naivně myslíte, že vám pomůže nějaká škola a náký šprty a náký to
pochopení...

Tak si ho nechte, já klidně můžu bejt i bez něj...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 20:56:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

Na mě holt dlouhodobé a tvrdohlavé vymýšlení podobných hovadin o jednání sociálního živočicha působí podobně, jako na kočku hlazení proti srsti.
....................................................................................

No právě, to máte společný se všema kocourama,
jakmile jim je něco proti srsti,
tak se jim to nelíbí, nebot je to vohrožuje,
a tak je pud sebezáchovy pudí do aktivity, něco s tím udělat...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 20:33:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Opakuji Vám již po tisícáté (a nejsem sám), že by bylo záhodno si před vstupem do diskuse o nějakém oboru alespoň něco málo o něm nastudovat a hlavně se to snažit pochopit, ne se to školometským způsobem nabiflovat nazpaměť jako k tabuli.
...................................................................................

To abych se stal stejně tak věřícím jako vy,
ne díky,
tyhle kraviny mám už za sebou, klidně si studujte
a plánujte dle rakouský školy pěkně sám a beze mne...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 20:25:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale jděte,
na mý dálnici bude jezdit kde kdo,
kravskými povozy počínaje a ferari konče,
a komu se to nelíbí,
tak at si jede po vokresce, nebo si postaví novou dálnici,
sem na něj zvědavej...

Proč bych se měl zrovínka řídit nějakým státním názorem, kterej vomezuje na dálnici rychlost, jsem snad vopice nebo co,
mám svůj názor a svůj podnikatelskej záměr...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 18:56:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ze nekdo nepobere priklad, kde jsou hodni a zli, to me nenapadlo.
...............................................................

To vás ale napadnout mělo,
vždyt přece když odstraníte stát,
tak se rázem vše změní, nebot to byl jen a pouze stát, kdo způsoboval zlo,
tak pak je jasné, že už zde bude ráj,
taknějak si to představovali i komunisti,
těm ovšem stačilo jen odstranit kapitalisty, nebot ze všechno mohli ti zlí kapitalisti,
a tady za všechno může zas jen ten stát...

Přece vždycky za to může ten druhej,
jen nikdy proboha já...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 13:26:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mě nevadí, že jste zfetovaný etatistickou propagandou. Já byl taky a detox trval několik let. Svobodě lze namítat ledacos, ale pokud to nemá hlavu a patu a jsou to zjevné píčoviny, tak jsem si dovolil Vám to napsat bez obalu. Bohužel nemám schopnost diplomatické pokryteckosti.
................................................................................

Jakejpak detox,
ve skutečnosti jste vyměnili jednu víru za jinou víru,
furt je to jen ten program pudovosti...

Proto si z vás tak trošku utahuji,
s tou vaší školní docházkou,
pro mě je to stará vesta, v duchovnu toho máme plenej dvorek hnoje..

A to ještě fakt našlapuji po špičkách,
aby jste se z toho nějako nezhroutili, když už chodíte do tý školy...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 13:20:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
nikoli lidským vědomým a cíleným počínáním.
.............................................

S tímhle jste bohužel vedle jak ta jedle,
celej lidskej intelekt je v područí oné pudovosti,
v podstatě váš rozum funguje na podkladě pocitů,
a tak lehce vyměníte jednu víru za druhou víru,
pocity určují hodnotu a rozum zdůvodnuje

proto taky všechny ty školy a duchovna nefungují,
proto musíte ten lidský intelekt vypnout,
nikoliv jej používat...

Dokud nevypnete program, bude program neustále funkční...

Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 13:05:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Rakouská škola je známá tím, že uvažování o jednání člověka neustále "poměřuje" s poznáním exaktních věd a proto lze podobné kraviny s úspěchem vyloučit hned v okamžiku, kdy člověka napadnou. Čili problém není v tom, že něco nejde pod nos mně, na nějakého Fialu svět prdí z vysoka. Stádovitost člověka není jeho vynález sloužící k eliminaci nějakých negativních projevů jeho lidství, ale vnější projev přírodního jevu = zápisu v DNA. Jeho slučování do komunit na základě tohoto zápisu v DNA je tudíž pudovým jednáním = přírodním procesem, nikoli lidským vědomým a cíleným počínáním.
..................................................................................

Tak to opravdu padám na zadek pře rakouskou školou,
víte,
co už tady bylo škol a náboženství a duchovních snah,
včetně praštěných komoušů,
a hovno, velký hovno,

nikdo,
nikdo s tím nehnul

ani vo chlup...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-15 00:16:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Coz je mistni folklor.
.....................

Faktem by snad mohlo bejt, že všem bez státu bude mnohem hůř,
ale to mnohem hůř bych pak nahlédnul jako situaci, která je prostě mnohem lepší,
ted nemám na mysli nějaký ty daně a pojištění a další hlouposti co stát přináší,
ale lepší je to v tom, že zde budou ty exrémy...

Asi tak, jako kdyby padly min. a max. rychlost na dálnici a přikázaný směr jízdy,
takže by si tam jezdili cyklisti i ferari a sem tam v protisměru nákladák...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-14 22:29:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Koukám pane Fiala,
že když někdo napíše něco, co vám nejde pod váš velectěný nos,
tak jej hnedka voznačujete za trola..
No pro mě za mě, proč ne, když chcete bejt vy za vola...

Jo a mimochodem,
v člověku se snad jaksi skrývá vše možné, může bejt chvilku ovečkou a chvilku vlkem,
nebo snad ne, že by to snad bylo objevné zjištění hodné Nobeovy ceny

Takže si ani to lidstvo nemusíte dělit na dvě poloviny,
von v každém člověku je skrytý zabiják,
jistě, většina volů na to ovšem musí mít požehnání od vyšší moci,
ale nepochybně to zvládli i bez ní..

Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 23:55:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ted mně zrovna psal kolega na tom našem duchovnáckém koutku -

Kdyby nebyly v kebulích chyby, nemusely by být kebule.

Takže my ten princip máme tato nějak
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 20:15:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Co delam spatne, ze me to z komentuu vykopne vzdycky nekam do riti
..................................................................

To je karma,
jakmile vás něco vykopne do řiti a nevíte proč, tak to je karma...

S tím se nedá nic dělat jen přijmout svůj osud,
vzít svůj kříž a pokud možno radostně jej vláčet na Golgotu..
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 20:02:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo,

jenže my duchovnem praštění jsme jak polní lilie a zpěvné ptactvo,
jak říkal Ježíš,
takže já už mám IQ pampelišky,
a občas se mně z tohou kroutěj lístečky...

Já jsem takovej anarchopampeliškář...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 18:25:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To si jako myslí že si tu někdo myslí něco jinýho? (Petr asi jo, ale tak ten si tady vystačí sám, žejo :-) (nic proti Petře)
....................................................................................

Ani snad ne, já stejně tý ekonomice nerozumím,
ale vím jak to chodí jinde,
furt se melou dokola stejný řeči, velkej guru řekl tak a tak,
a nikomu se na to nechce podívat kriticky či z jiného úhlu,
taknějak jak to tady popisuješ,
a taknějak jako pan stotisícovej do toho trošku rube a rejpe,
i když si občas nejsem jistej co říká...

Hlavě se mně moc nelíbí to vydělení anrchokapitalismu od jiných směrů,
to v tom blbým duchovnu taky máme a mnohem větší hafo než je tady,
což je dáno těmi psychologickými potřebami toho či onoho člověka že preferuje to či tamto, ale širší záběr je prostě širší záběr...

Pro mě by bylo skvělý třeba nějakej anarchokomunista, co by do toho kapitalismu šil ze svého pohledu a říkal, proč to nechtěj a jak to viděj,
no snad by se nějakej někde našel, vždyt tam snad jenom furt nezpívaj Internacionálu...

Taknějak tak asi,
pro měje lepší nesouhlas než souhlas...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 13:29:52 Titulek: Re: Rothbard [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Laisser-faire,
.................
To je i stěžejní heslo taoismu, ale přijít na to může každej svým způsobem,
akorát ten taoismus to propracoval nejen směrem ke státu,
ale i směrem k člověku samému,
a tam už to pak není taková brnkačka jako v tý anarchii,
protože to znamená pustit své touhy a záměry,
a to je věc přetěžká, nenásledovat své touhy, pocity, myšlenky a přání...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 12:53:21 Titulek: Re: Rothbard [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

- přesto že se Rothbard hlásí k Laisser-faire, tak není schopen natvrdo říct, že neví, jak by něco vypadalo a místo toho rozvíjí do detailů propradované konkrétní scénáře např. o bezpečnostních agenturách apod.
.....................................................................................

To není jen jeho problém, to se děje často,
že děláme pravý opak jenž vlastně kritizujeme,
kritizuje plánování a přitom plánujeme stejně jako ti, které jsme kritizovali...

No von to dělá nevědomně snad každej člověk, já taky...

Vony ty dobrý úmysly jsou prostě průser...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 10:44:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale to nakonec dělá každý obchodník,
když vám pomocí reklamy se snaží vnutit že maximalizujete svůj užitek zakoupením jeho zboží,
přičemž je to on sám, kdo především maximalizuje svůj užitek...

Proto také Bondy říká, že svoboda obchodu je svobodou podvodu,
i když samozřejmě nelze popírat fakt, že i vy jste za své peníze něco získali,
což ale nakonec získáte i u toho státu...

Je to prostě byznys...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 10:21:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Inu, maximalizuje svůj užitek,

a pokud to někdo dokáže dělat tak, že to vypadá že maximalizuje užitek všech,
tak pak s tím všichni nadšeně souhlasej....
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 08:38:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Problém je samozřejmě v tom, že pokud sám takto ojebává stát, nemůže zároveň zastávat vysoký státní úřad a nutit ostatní, aby zákony striktně dodržovali.
Ale abych jen neplkal: zcela souhlasím s tím, že Babiš podnikání naprosto nerozumí. A dělá to na mě stále silnější dojem, že Babiš je jen bílý kůň. Všimněte si, že když je někde pozván k rozhovoru, omílá stále stejná klišé a když se (náhodou) redaktor dotkne něčeho, na co nemá připravenou odpověď, vytáhne mantru:
..................................................................................

Tedy není nad to, když zloděj volá chytte zloděje,
a když chytrák vypadá jako nevinný blbec co neumí do pěti počítat...

Vy to možná neocenujete, ale já jo,
nebot toto nemůže dělat prostoduchý blbec...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
nikoho lepšího vybrat nemohli.
................................

Souhlas,

v tom Čapkově dělení lidí na chytré, rozumné a mudré je Babiš
chytrák nad chytráky...

Ale každej jsme prostě nějakej a rozvíjíme to, čím nás pánbů obdaroval,
a já myslím že to v té své kategorii dělá fakt dobře...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-09 08:20:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Kurwa uz, to je opet jako obvykle, kdyz jste s temi Vasimi dokonalymi mechanizmy v kyblu.
.......................................................................................
Tady se musím Urzy zastat,
protože ani já jsem si včera nebyl zcela jist,jestli se jej ptáte přesně na toto,
někdy to píšete pro nás s nižšším IQ přece jen složitě,
obzvláště to pak musí být složité pro ty, co tato otázku dosud nenapadla,
nebot jak říkáte jinde, jen vopakují mantry...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-08 19:59:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Indivindi (tedy pro sebe) jiste, ale proti te valce samotne (ci pro ni, jiste) udelame dokonce i fparu vcelku kulovy.
..................................................................................

Souhlasím s vámi,
vždyt by bylo neanarchistické zakazovat stát...

V některých případech jako je třeba válka je zapotřebí státu a centrálního vedení a plánování, tedy samozřejmě pokud dojde k nějakému konsesu
a všichni se rozhodnou válčit,
tedy se bránit...
Na podkladě konsensu lze odsouhlasit i pravidla a vojenský řád,
včetně popravy za dezerci apd.

Ale podstatný je ten konsensus, nikoliv vůle většiny...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-08 18:18:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo a mimochodem,
onen blábol není můj blábol,
ale blábol Kierkegaardův.
což ovšem zcela jistě neznamená, že to nemusí bejt blábol...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-08 18:07:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Přestanu hnedka jen co ty přestaneš se svejma blábolama,
nebot pak nebudu moci psát své bláboly pod tvé bláboly,
takže vidíš, vše vlastně jen záleží na tobě
a ne na mě...

Také ti za to budu vděčný...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-08 17:43:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ja mam pravda se statem problem především v tom, ze ve 100% pripadu rozhoduje jinak, nez bych chtel. Nevybavim si opravdu jedinou vec, kteru bych ja pozadoval udelat tak, jak to dela stat.
.................................................................................

Ono stačí věci dělat důsledně vopačně nežli činí stát, tedy většina,

takže neplánovat, nevydávat zákony,
nevytvářet centralizované organizace,
nepojištovat ani zdravotně a ani důchodově,
nenutit lidi k něčemu co nechtějí
nerozhodovat
a nechat se omezovat...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-01-08 16:07:14 Titulek: Re: K maximalizaci užitku [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To, že lidé jednáním maximalizují užitek, neznamená, že to dělají jaksi "božsky" dokonale.
..................................................................................
Tak, tak,
on se to učí každej i společnost pomalu pomocí omylů...


Proč je maximalizace užitku většiny lidí takto (nebo koneckonců jakkoliv jinak) vadná, je jiná otázka
....................................................................................
To je tím, že neuměj číst prázdný řádky, jenom ty popsaný...
logo Urza.cz
kapky