Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 89)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 21:08:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To mimo jinych casto rikaji ti kterym se nechce nic delat a jen hledaj jak tem co neco cinni hazet klacky pod nohy.

...................................................................................................................
Nicnedělání je efektivní dělání na podkladě uvolnění,
tady je to docela dobře vysvětlený :

https://www.youtube.com/watch?v=2s5ejnaEFLs

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vládne nám tu estébák, demonstrují tisíce lidí proti Babišovi
https://www.novinky.cz/domaci/468581-vladne-nam-tu-estebak-demonstruji-tisice-lidi-proti-babisovi.html
..............................................................

A na hradě nám sedí bejvalej komunista,
nejspíše se tam dostali pomocí létajícího koberce
a ne skze volby...

Vždyt on ten Beneš nebyl nakonec tak špatnej,
vždyt von byl nakonec docela dobrej...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 19:41:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je blbost.
..............
To jo, vono i to, že se nemá tlačit na pilu je blbost,
ale můžete to nakonec zkusit,
nebot gram samotné praxe je více než tuna teorie...

Pak si můžete klidně ztěžovat, že jsem vám touto radou házel klacky pod nohy,
páč to blbě řezalo a váš dobrý úmysl tak vzal za své...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 18:55:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je hodne siroka a vtipna podminka :-))))).
..............................................
No to jo,
je to asi tak vtipný, jako že u auta je docela dobré, aby se všechna čtyři kola točila stejným směrem,

ale je také možné samozřejmě sestavit automobil kde se jedno přední kolo točilo vpřed a druhé přední kolo zase vzad,
viděl jsem to na netu, tedy pro jistotu a větší srandu to auto nemělo zadní kola,
to auto se docela vtipně točilo furt dokola, asi taknějak podobně jako se dokola točí společnost,
a neustále se provádějí bez valného úspěchu všelijaký ty reformy školství a zdravotnictví a bůhvíčeho,

a přitom se furt točíme dokola jako to auto,
protože když se něco chce a jiné se potláčí, tak to prostě udělá tento pohyb, furt dokola kolkolem

Ale není to žádná tragédie,
vždyt i indiáni říkaj jdi v kruhu a dívej se,
no ale oni se alespon podívaj, zatímco pro nás je to spíše standartní situace,
jít sami proti sobě,
a pak se nám ten svět jeví na hovno...

Kde jinde a jak jinak by se neustále na světě objevovalo to zlo,
když nikdo vlastně o zlo nestojí ???
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 14:17:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No nemusíte být nutně násilný,
ale otázka pak zní, proč to chcete dělat ???

Je vcelku jedno jestli se hovoří o společnosti, náboženství nebo jednotlivci,
takže nejde o pletení hrušek a jablek,
nebot máte vždy jen tři možnosti jednání :

1) Chcete dobro (tedy spíše chcete vnutit druhým svou subjektivní představu dobra)

2) Chcete zlo (to nejspíše nechtěj ani satanisti)

3) Jste neutrální (tedy dáváte věcem volný průběh)

Každá mince má prostě jen tři strany, ovšem ta třetí strana zas až tak často nepadá,
vono spíš padá to dobro...

Proto občas píšu, že cesta do pekla je dlážděná dobrými (subjektivními) úmysly...

PS.
Já se domnívám, že s kým je to psychologicky v pořádku a není v rozporu sám se sebou,
není pak ani v rozporu se světem,
a tudíž nemá potřebu jej vylepšovat nějakým dobrem...
Ale podle křestanství to není s nikým v pořádku,
což si myslím že se týká i Ježíše kterej snil o tom božím království a proto usiloval o dobro...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 13:51:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

V krestanstvi vam nikdo nerika co musite a co nemusite. Muzete si vybrat.
........................................................................
Nu dneska si můžete vybrat, dříve jste si tedy nemohl moc vybírat, byla to totalita,
a ta totalita pak přešla do demokracie a především pak do socialismu a komunismu a fašismu...

Dneska je křestanství jen slabý odvar toho, co bylo dříve,
prostě jen to křestanství převléklo kabát,
řekli by jsme že se humanizovalo, tedy především v tom, že dneska se dobro nevnucuje na podkladě boha,
ale vlati, národu, demokracie a socialismů apd.

To je dneska tredy, bůh je jaksi už mimo a vyšel poněkud z mody...

Taknějak stejný průběh jaký jsme viděli po sametový revoluci,
prostě se jen převlíknou kabáty,
ale jede se dále za pomocí stejných metod jako dříve...

Porovnavat zlocinnou ideologii (statniho zrizeni) s nabozenstvim je jeste vetsi nesmysl jako scitat hrusky s jabkama.
.......................................................................................................................

Ale jděte,
vždyt králové a církev či náboženství si vždycky vycházelo vtříc,
vždyt ruka ruku myla,
to že dneska máme novodobé náboženství zvané stát a socialismus na věci nic nemění,
furt stejný, jen kabát jinej...

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 12:44:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Třeba v Rakousku ke zvolení komunistů po odchodu okupačních vojsk nedošlo. Němci celkově méně inklinovali ke komunismu, protože mezi nimi byl nadprůměrný počet bohatších lidí a podnikatelů a tuším, že i katolíků.
............................................................................................................
To je pravda, páč to rakousko v tom vůbec nesedí,
takže nejspíše jde vo tu národní přirozenost a inkliminaci k tomu či onomu,
takže možná by nám ti němci pomohli...

Ale myslím, že tenkráte i na západě procházela ta demokracie vždy jen s odřenejma ušima ba i zadkem,
voni ty komouši byli všude docela silní...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 08:43:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Měl by jste být taky rád,
vždyt i vy máte nakonec vo čem psát,
i když psát o trollování mně přijde v dnešní době trošku out,
asi tak jako nosit cilindr a myslet si jak jsem dobrej...

Prostě, šmoulové a trollové již vyšli z mody,
zkuste vymyslet něco novýho a progresivnějšího...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 08:38:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Těžko posoudit,
ale byla by zde určitá naděje, že bychom se tak nadšeně nevrhli do náruče velkého ruského bratra...

Asi bychom ty komouše tady nakonec měli,
jen by to převzetí moci neproběhlo až tak hladce za nadšených ovací pracujícího lidu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 08:27:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To nepochybně,
bylo to poměrně krátkozraké a poplatné své době,

a mělo to následky pro budoucnost,
nebot díky Hitlerovi jsme přišli o židy, díky Benešovi o němce a tak jsme se stali slovanským národem ne nepodobným bulharům či jiným slovanským národům...

Proto se také po revoluci nezopakoval onen ekonomický rozvoj jako za první republiky,
taknějak jsme se posunuli spíše směrem na východ, místo na západ,
a myslím že velkou roli v tom hraje právě ztráta němců a židů...

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-09 08:18:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Zamyslete se, ktestanstvi nepotlacuje individualitu. To se vam jen komousi snazili narvat do hlavy. Mozna se jim to podarilo. Odkazujete na Recko nebo UK. A tam jako krestanstvi neni?
.....................................................................................................................

To je stejné, jako kdyby jste tvrdil, že státní školství nepotlačuje individualitu,
jestliže se snažíte tak jako křestanství na někoho pomocí výchovy nasadit nějaké morální hodnoty,
tak pak potlačujete individualitu...

Úplně stejně pak postupovali i komunisté, když se snažili vychovat socialisticky uvědomnělého vobčana,
a o něco lépěji a skrytěji pak postupují demokraté a socialisté,
akoráte to není moc vidět, nebot žijete-li na hojišti, přijde vám smrad hnojiště vcelku přirozený,
dokonce kdyby jste o něj přišel, tak by vám chyběl...


Rozdil mezi katoliky a vychodnimi krestany zase takovy neni
...........................................................
No von je, voni podobně jako angličané nepodléhali centrální moci papeže,
takže jak angličani tak řekové prostě do toho socialistickýho ráje centrální moci moc nezapadají


Srovnavat nasilnou ideologii socializmu (a komunismu) s nabozenstvim je pro mne urazka toho nabozenstvi. Kazde nabozenstvi sice lze z principu pouzit pro manipulaci lidi, to ale neznamena, ze to lze srovnavat.
.................................................................................................................

Ale ano lze,
jedná se podstatě o TECHNOLOGICKÝ POSTUP duchovní cesty,

budto nežádoucí POTLAČUJETE a PROPAGUJETE žádoucí, což je metoda kterou radil Ježíš svým žákům, TEDY CHTĚNÍ A NECHTĚNÍ,
a nebo
DÁVÁTE VĚCEM VOLNÝ PRŮBĚH...

To jsou prostě dva různé duchovní technologické postupy,
na které velmi příhodně pasuje i technologie řezání dřeva,
kde lidová moudrost radí, že je třeba NA PILU NETLAČIT = dávat věcem volný průběh,
nebot pokud na pilu s úsilím tlačíte, má to za následek obrovský výdej energie (nejspíše z důvodu tření)

A podobně funguje i to, co potláčíte v psychice, nebot to není žádoucí,
potláčením nevytváříte harmonii, ale rozpor...

Takže nejde ani tak o kritiku náboženství, ale spíše o to, jaký technologický přístup se radí,
ono je to dobře a snad i lépe vidět na příkladu Budhy který se musel také vypořádat s tím chtěním a nechtěním,
když se během asketického období snažil pomocí své vůle potlačit svou vůli,
a usilovně takto tlačil na pilu, dokud nepřišel na to, že by neměl tlačit,
to je velmi názorný případ...


Co presne je v krestanstvi co je srovnatelne se socializmem?
..............................................................

Právě ten duchovní technologický princip,
von je prostě ale tak všeobecně používaný, že nám to přijde naprosto přirozené,
podobně jako ta vůně hnojiště...

Situace je podobná tomu, jako kdyby jste se přišel na to, že je lépe na pilu netlačit,
přesto na ni ale tlačíte, protože tak vyžaduje věrouka...





Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pro mě by bylo spíše divné, kdyby socialistou nebyl,
nebot já považuji socialismus za zmodernizované křestanství,
jenž funguje na naprosto stejném principu, totiž potlačování individuality...

Celá evropa je v podstatě socialistická (křestanská),
vyjímku tvoří pak VB jenž měla svou anglikánskou církev, která již opustila socialistickou EU,
a pak Řecko, jenž je pravoslavné a tak mu ten katolický socialismus příliš nejde, takže musí být socialisticky zachranováno aby také neopustilo EU...

Být socialistou či komunistou a fašistou mně tedy nepřijde díky křestanskému základu nijak vyjímečné,
spíše je vyjímečné,
když někdo místo kolektivismu propaguje individualismus...

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-08 23:10:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ne, anarchokapitalismus takovým systémem není, je to jen jeho PR.
................................................................

Bohužel, máte pravdu,

ale pro určité "přechodové období" jaké měli i komouši,
je možné udělat pravý opak svobody a ustanovit totalitu vlastnického práva...

Vono se pak ukáže (možná pro všeobecné poučení) podobně jako u těch komoušů, že to vede leda do prdele,
no vždyt chybama se možná dá i učit,
i když třeba ta komoušská chyba nepochybně stále miliony životu a moc se z ní nikdo příliš nepoučil...

Ale jak se říká, naděje umírá poslední...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-08 22:59:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No on ancap nedefinuje vlastnické právo nějak samoúčelně nebo protože se mu to tak líbí nebo dokonce ex ante tak, aby to ex post zapadalo do nějakých jeho teorií.

Jádro pudla je v tom, že co je to tělo a kdo k němu má nějaká práva a kdo tedy s ním může zcela bez nějakých omezení nakládat?
.....................................................................................................................

Ano, v tom je nepochybně jádro pudla,

je totiž třeba zjistit, co jsem já a co je to tělo a kdo s ním může bez omezení nakládat...

Jenže,
to je spíše záležitost duchovní analýzy, tedy poznání,
nežli jen popsání situce jak se nám jeví,
nebot i slunce se jeví tak, že obíhá kolem zeměkoule,
než někdo přišel na to, že to je přímo naopak...

Že se Mises vysral na to, co o těle a vlastnictví říkají jiní je evidentní, a přitom tyto informace jsou již od dob Shopehauerových nepochybně volně dostupný,
s tím já nic moc neudělám,
než že na to mohu pouze upozornovat,
že slunce se fakt netočí kolem zeměkoule

Misesův omyl je totiž omyl stejného kalibru nepozornosti,
jakého se dopustil i Marx, když přiřkl dělníkovi status tvůrce nadhodnoty,
nebot viděl dělníka u soustruhu, ale neviděl již samotný soustruh,
jenž zvyšoval dělníkovu produkci o mnoho stovek procent,
než kdyby něco pígloval na koleni pilníkem či nožíkem...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-08 20:17:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Koukám výše i níže,

a vidím, že jste se shodli v tom, že jste se neshodli a že spolu navzájem marníte čas,
a to je pěkné a to cením,
nebot nejlepším časem je vždy čas bůzdarma promarněný,
proto taky rádi chodíme do hospod, věnujeme se sexu či onanii, sportovním radovánkám, čumění na televizi a diskutování vo ničem...

Promarněný a ztracený čas je prostě bezva...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
"Cílem individualismu je vytvoření sféry, ve které může jednotlivec svobodně myslet, vybírat si a jednat bez toho, aby byl omezován zásahy sociálního aparátu donucení a útlaku, státem."
..........................................................................................................
Nemohu se ubránit dojmu,
že Mises musel nejspíše žít na měsíci,
když si nepovimnul faktu, že stejný cíl měli i zapřísáhlí kolektivisté - totiž komunisti...

Jen na rozdíl od individualistického anarchismu jehož cílem je překročení omezeného individualismus
skrze ROZVINUTÍ individualismu,
volili komunisté zcela obrácený postup, totiž POTLAČENÍ individualismu...

To není nic neobvyklého
a Marxovi a Engelsovi lze odpustit totéž co Ježíšovi,
žili totiž v době pravěké psychologie, kdy se bylo možno domnívat,
že je možné postavit vlastní vůli proti vlastní vůli a potlačit v člověku to, co lze považovat ze nežádoucí,
a takto dosáhnout žádoucího...

Dnes už víme, že potlačování nežádoucích sklonů nevede k dobrým psychologickým výsledkům,
bohužel, tendence potlačování má poměrně silnou setrvačnost,
takže neustále i my zůstáváme v psychologickém pravěku troglodytů,
kdy technologie rozvíjení individualismu je nežádoucí Popelkou,
na čemž se největší měrou podepsal Ježíš a křestanství a pěkně to rozvinuli Marx s Engelsem...

Následky můžeme vidět samozřejmě všude ve všech oblastech života,
ale problém leží v oblasti duchovno - náboženské,
kde je násilné potláčení a usměrnování dosud převažující tendencí s dlouhou tradicí,
a dosud ani psychologie s tímto faktem příliš nepohnula
a nespíše ani v nejbližšší době příliš nepohne...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-07 22:04:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ahoj Urzo,

ocenuji vasi praci a obdivuji vasi schopnost ancap srozumitelne vysvetlovat!
............................................................................

Já už jsem starej a blbej a taky si hovno pamatuju,

takže si nejsem jistej,

jestli svoboda učení je vo tom, že se demokraticky rozhodne pomocí názoru většiny tedy nákým hlasováním vo tom,

vo čem bude "učitel" přednášet,

řekl bych, že by to mělo být přímo vobráceně,

jak s volbou tématu tak i s výkladem učitele,

ale jak říkám,

jsem starej a blbej,

a hlavně hrozně línej, mám totiž několikaletý syndrom jarní únavy...

PS.
Včera jsem četl,

že ženy chtějí od jednoho muže všechno
a
muži chtějí od všech žen jen to jedno,
takže vidíte, může to bejt klidně i navopak...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-03 07:57:11 Titulek: Re: Kuře a vejce [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A a zároveň B
Prší a je úterý.

Co plyne z výše uvedeného?
...................................................................

Já bych řek,
že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí,

i když se spíše jeví, že se navzájem udržují ve vyváženém vztahu dvou protikladů,
jako když naprší a uschne...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-02 22:55:52 Titulek: Re: Kuře a vejce [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Zda k přijetí obyčejů tradiční společnosti nestačí v takové společnosti prostě VYRŮST; zda je skutečně tak nezbytné ještě k tomu chodit do tradiční školy.
..............................................................................................................
Myslím,
že tradice sama o sobě není dostatečná, nebot je příliš "lidská"
a je tudíž třeba ji legalizovat nějakým "vyšším principem" jenž člověka přesahuje,

tudíž se použije třeba bůh, vlast, národ, morálka, náboženství, právo, stát či společenské zřízení,
a dokud to tý společnosti vyhovuje, tak pak je to vcelku neotřesitelná "pravda"
asi tak jako evropu po tisíc let ovládalo křestanství...

Prostě je třeba náká ta ideologie, jenž to drží pohromadě...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-02 14:42:07 Titulek: Re: cherry picking [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak to já jsem nevěřící Tomáš,
podle mě i to jaro se letos přibližuje nějak pomalu...

Ale já myslím, že to s tím Ježíšem nedopadlo moc dobře
a že celej ten humbuk s tím zmrtvých vstání má na triku především ta bláznivá Marie z Magdaly,
Ježíš z ní sice prý vyhnal sedum démonů,
ale podle mně jí tam dobře dva tři ještě zůstali...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-02 14:35:03 Titulek: Re: cherry picking [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Což budou instinktivně považovat za nespravedlivé a ...
.......................................................

Vono s těma instiktama je to složitý,

já jsem nedávno poslouchal pořad v rádiu, kde tedy byla řeč o intuici,
a většina volajících posluchačů (speciálně pak žen)
si intuici dovedně pletla s pocitama,

takže s těma instinktama to bude něco podobného, spíše půjde o pocity,
nebot ty určují hodnotu či správnost...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-02 14:13:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano,
ale začátek kdy si sám děláte tak jak vám to vyhovuje,
není ještě konec či samotný cíl učení,
či svobody...

Tedy pro někoho může být, ale pro mě je to pouze prostředek k poznání,
přičemž v případě intuice lze spíše hovořit o poznání celku, nežli nějakých jednotlivostí,
že komunismus funguje na hovno, demokracie je vo chlup lepší,
a že je to třeba napravovat a měnit...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-02 11:39:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vždyt já píšu víceméně to samé,

a v případě svobody učení bych pak asi řekl,
že zatímco klasické učení jak se provozuje je spíše postavené na přemýšlení, tedy na mysli,

tak svoboda učení je postavena spíše na intuici,
což je ona přirozená schopnost se učit, to je intuitivní záležitost,
a vlastně rozvíjíte spíše intuici,
i když děláte jednu speciální dovednost jenž vás intuitivně zaujala,
tak jste schopen přes tu jednotlivost nahlížet i celek, což je princip intuice, tedy celkový náhled

čímž samozřejmě není nikterak popřeno i myšlení...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-02 10:15:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A rychlé a zjevné pravdy nám brání uvažovat o tom, že by to mohlo jít i jinak. Nezbývá, než tyto pravdy vytrvale zpochybňovat a přivádět vzrůstající množství lidí k zamyšlení
.................................................................................................................

Tedy mezi ty rychlé a zjevné pravdy jenž nám brání vidět, že by to mohlo jít i jinak,
bych zařadil právě to "přesvědčování druhých"

Vona stejně většina fiozoficko- náboženských systémů tvrdí, že svět je na hovno a je třeba jej napravit,
to je obvyklý názor,

ale v duchovnu (ale vopravdu vyjímečně) se setkáte i s názorem vobráceným,
tedy svět je naprosto v pořádku takový jaký je a není třeba jej napravovat,
což by pak mělo asi fungovat tak,
že když přestanete svět napravovat, tak von se napraví sám vod sebe...

A to bych asi viděl jako ten princip svobody učení,
dávat věcem volný průběh...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-04-02 09:56:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Myslím si, že by to šlo, ale důležitá věc je, že to nepůjde ze dne na den. Není možné udělat revoluci a donutit lidi, aby byli svobodní. Nebude to fungovat. Můžu jim zakázat, aby si vytvořili další stát, jenže pak se sám stanu státem nebo diktátorem. Anebo řeknu, aby si dělali, co chtějí, a oni si potom založí vlastní stát.

Jediná možnost je přesvědčovat lidi. Jsem přitom odpůrce vnucování myšlenek, i kdyby to mělo být prostřednictvím politiky. Chci lidi přesvědčovat tím, že budu vysvětlovat výhody bezstátní společnosti a volného trhu. Až to bude chtít dostatečný počet z nich, tak se podle toho začnou chovat, například ve volbách.

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/anarchokapitalismus-stat-osobni-vlastnictvi-svoboda-prostredky-urza-paralelni-polis-grt-/domaci.aspx?c=A180302_103202_domaci_fer
.....................................................................................................................

A rychlé a zjevné pravdy nám brání uvažovat o tom, že by to mohlo jít i jinak. Nezbývá, než tyto pravdy vytrvale zpochybňovat a přivádět vzrůstající množství lidí k zamyšlení
......................................................................................................................

Rada lidi nebyla vychovana a vzdelana vubec, zato zcela kazdy byl cukrem a bicem vychovavan a ucen, vc. Vas.
......................................................................................................................

No já nejsem vodborník na svobodu učení,
ale myslím si, že součástí svobody učení není vopravování chyb a omylů,
ale naopak, že každého ponecháme v tom jeho omylu pro jeho vlastní poučení z praxe...
Ve státním školství vám tu chybu nepochybně vopraví a ještě vám to voznámkujou...

Takže já myslím, že s tím státem a školstvím je to naprosto v pořádku,
i když je to tam naprosto na hovno,
a když to někdo nevidí, tak to nevidí a dělá to prostě blbě a bude to dělat klidně celej život blbě,
a nebo si k tomu sám nějak dojde, že je to blbě...

Takže já bych lidem ten stát a to školství nevopravoval
a dopřál bych jim svobodu vlastního učení, tedy svobodu se mýlit a dělat to klidně úplně blbě...

To jen spíše můj názor na tu svobodu učení,
nežli to, že bych vám chtěl vopravovat váš názor ne přesvědčování lidí,
tedy názor jenž praví, že s tou svobodou učení to není zas až tak jednoduchý jak by se to nám nesvobdně vyučeným mohlo jevit, že je pak správné přesvědčovat lidi....

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Autonomní automobil od Uberu zabil prvního člověka.
...................................................
Tomu se ani nedivím,
vždyt ti chodci jsou s příchodem jara nácí pomatení,

tendle tejden mně na přechodu pro chodce málem dvakráte vběhli do cesty,
páč se rozhodli na přechodu sprintovat a tak neomylně vypočetli správně místo střetu,
zatímco obvykle se vždy plouží důchodcovskou rychlostí,
tudíž vždy v pohodě projedu než se doplouží...

Kam jen ten svět spěje, vždyt je to samej sebevrah ...
Nemělo by se to regulovat ???
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Někteří lidé tvrdí, že naprosto svobodný kapitalismus je stejná utopie jako komunismus – že se jedná o stejný extrém a že oba systémy mají svá pro a proti, takže nakonec je to prý jen o lidech
..........................................................................................................................................

https://www.youtube.com/watch?time_continue=142&v=PROlFKwyGy4
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-03-23 09:02:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To víte,
se sklerozou jinak psát nejde,
obzvláště když nemůžete do své reakce dopsat to, co jste tam zapomněl napsat předtím,
tak to musíte přisrat pod to pomocí PS.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-03-23 07:55:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.
Tedy abychom si rozuměli,
jsou ženský co by chtěly vlastnit vás,
a pak jsou ženský co by radši vlastnily váš společný majetek, tak aby byl jejich,
ta druhá je prej vo chlup lepší,
páč vám poskytne svobodu, nebot ji nejde o vás ale o ten majetek...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Představte si, že bych chodil s nějakou šílenou slečnou, která by mnou byla posledlá, kontrolovala mi telefon a dělala žárlivé scény. Kdyby mi vyhrožovala, že mi zapálí barák, pokud se s ní rozejdu, bylo by špatné to udělat, aby mi neshořel dům? Nikoliv! Špatná je slečna, co chce zapalovat barák. A špatná je EU, která za odchod trestá.
.........................................................................................................................

Příměr je OK,

ale problém proč ta slečna tak blbne je v těch vlastnických vztazích,
prostě vás chce vlastnit, jste její láska a chce vás vovládat...

Proto se taky chová jako by byla váš vlastník a má starost, aby o vlastnictví vás nepřišla,
takže vyvíjí podobné aktivity jako každej vlastník...


Btw libertariáni by si vůbec měli dát pozor, s kým by chtěli vystupovat.
.........................................................................

Jasně,
hlavně by si měl člověk dát bacha, když už se rozejde s jednou slečnou co je posedlá vlastnictvím,
aby si nenabrknoul jinou, co je na tom stejně a taky je posedlá vlastnictvím...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-03-22 23:23:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo,
ale vždyt jedinej filozof co rozumněl matematice byl přece Pythagoras,
nevím, jestli se vod tý doby někdo do toho pustil dál a rozvinul jeho myšlenky...

Ale jinak filozofie je už přece taková, že co si člověk nevycucá z prstu, to prostě nemá,
proto nejlepší školou je škola česká v čele s Járou Cimrmanem,
ten je dokonce tak dobrej, že museli vymyslet i jeho samého...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-03-22 21:57:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A tak podobně.
................
Tak to já mám tedy několikaleté školení v socialistickém ráji,
takže vím, že nejlepe se dá dojít k anarchistické společnosti pomocí tuhé totality,

akorát si myslím, že soudruzi se mýlili v tom, že se snažili odstranit anatagonistický vztah mezi proletariátem a kapitalistou tím, že vyhladí kapitalisty,
to alespon v číně kde znají jing a jang pomocí kulturní revoluce v minulosti
a současném kapitalismu pod vedením komunistů přece jen ty protiklady udržovaly při životě...
logo Urza.cz
kapky