Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 189)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2019-11-04 10:24:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No vidis...to je takova situace, trosku jako s dusevnim vlastnictvim :-))
Btw v tom, o cem se tu ted diskutuje, vidim docela zasadni otazku motivace a miry.
Vezmi si priklad, ze skutecnosti budou na prvni pohled jasne ukazovat na to, ze je nekdo napriklad pedofil. Ty pujdes a reknes nejakym dalsim lidem - Ja si myslim, ze tamten je pedofil!!! Ti lide na zaklade toho neco udelaji, poskodi ho, a on to pedofil nebude. A co ted? Ty jsi mel duvod si to myslet. Byl jsi vedeny dobrym umyslem nekoho ochranit. A spletl ses. Soudis, ze mas za to byt potrestan?
Autor: Lojza Čas: 2019-11-04 00:34:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kriple zasranej, nejsem tvoje mama, abych delal takovy veci.
Tahni taky do pici
Autor: Lojza Čas: 2019-11-04 00:01:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty kokote, imitoval i me, akorat ja nemam potrebu to resit, protoze nemam zajem krmit trolly.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 22:05:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, takze je to s tebou koukam horsi, nez jsem si myslel. Fakt nejaky lekar by mohl pomoct.
Ale musim rict, ze me to, co jsi ted napsal, jeste vic utvrdilo v tom, ze si to pises sam, a nebo je to nekdo, s kym ses domluvil.
No, tak jako tak, alespon vidim, ze jsem se celou dobu snazil diskutovat s naprostym kokotem, ktery se konecne definitivne odkopal a to, co to je za curaka, uz ted musi videt uplne kazdy.
Timhle komentarem jsi to fakt dorazil.
Curaku
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 21:45:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl, to jses fakt takovej debil, ze ti to jeste nedoslo, I kdyz uz jsme ti to tu OPAKOVANE psali? Ano, jses takovej debil...zkusim to jeste jednou. Fakt strasna skoda, ze ti to tu nemuzu namalovat, to by to mozna I clovek tveho intelektu pochopil.
Tedy. Pokud je nekde troll, ktereho bavi nasirat lidi, existuje JEDINA, ano opravdu JEDINA metoda, jak s nim USPESNE bojovat. Uz jsme ti to psali, ale jeste jednou, davej pozor...schvalne ted pisu pomalu, abys to pochopil:
Ta metoda zni: NIJAK na nej nereagovat.
Pokud udelas COKOLIV jineho, nebude to mit uspech.
A vis, tohle nerikam jen ja - zkus pouzit moudry internet a dozvis se, ze tento postup preferuji taktez ruzni odbornici, kteri se touto problematikou zabyvaji.
Stejne to nepochopis, ale zkusit jsem to musel.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 21:06:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja ti za to fakt nemuzu, ze jses uplnej kokot a nechapes, proc lide delaji to, co delaji a jake to ma vyznamy. Promin, mozna by ti mohl pomoci nejaky odbornik, nejaky lekar treba...
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 20:20:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No vidis zmrde, kdyz ty to napises o nekom jinem, je to zcela v poradku. Kdyz to nekdo napise o tobe, je to to blbecek.
Ale chapu, u lidi tveho razeni nic neobvykleho.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 20:12:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jasne...cil - rozesrat to tady. Prostredek je jednoduchy - nejprve psat jakoby z neregistrovaneho uctu, a pak reakci na to totalne rozesrat diskuzi.
Vubec bych se tomuhle scenari nedivil.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 20:03:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty zmrde, a jak jsi prisel na to, ze "Je teda smutné, že problém nevidíte v podvodníkovi, ale v upozorňování na podvodníka, ale co už holt s vámi …", co? Kde jsem neco takoveho rekl, napsal, naznacil?
To, ze jsem ti napsal, ze se chovas jak kokot, protoze takovouhle reakci fakt nic nevyresis a jenom tim otravujes ostatni, to jako ve tvych ocich znamena, ze "nevidim problem v podvodnikovi"?
Musim rict, ze absolutne nechapu, jak vubec muzes zit, kdyz mas v hlave totalne nasrano - nehlede na to, ze jsem ti VYSLOVNE napsal, jak ten "problem" resim, ty curaku!!!!
Takze ja ti napisu, jak resim problem, a ty me na to odpovis, ze ten problem nevidim.
Paneboze, ty jses opravdu naprostej imbecil.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 19:57:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jsem cim dal tim vic presvedcen, ze ten "podvodnik" jses bud ty, a nebo spis Jakub osobne.
Je to presne ten vas styl
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 14:06:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Curaku, nevkladej mi do ust neco, co jsem nerekl.
Zmrdi kokote.
A ano, ignorace je jedine reseni.
Tahni do pici, definitivne.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 13:57:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co to presne znamena "resil"? JAK PRESNE si predstavujes "reseni"?
Aha, ty si predstavujes jako reseni, ze budes vsude psat "pozor podvodnik". No, takovehle reseni podle me dlouhodobe provozuje jenom uplnej debil.
Pochopil bych obcasne upozorneni na zacatku…
Jinak, vis jak napriklad ja resim takovehle veci? Rozlisim je a ignoruju. Rozlisim, kdo to pise a ignoruju trolla.

Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 13:04:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To jses fakt takovej debil, abys tohle myslel vazne?
Aha, a jo, jses
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 11:34:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pravda, u spamovani "Pozor, podvodnik!", a to opakovane uz asi po tisici, nedokazu rozklicovat nejakou zasadni myslenku.
Ale verim, ze ty ji tam vidis a kazdy den nas obohacujes touto uzasnou myslenkou, kterou my ostatni pouze nechapeme.
Jses proste nekde uplne jinde, nez my...to je jasne…
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 11:21:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak proc to delas?
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 11:03:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pismenka cist umis, mozna I vyznam slov chapes, ale dal uz jsi nedosel, co...
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 11:03:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
LOL prej obeti :-)
Stejne si myslim, ze to sem pises oboji ty, protoze to je moznost, jak tu muzes exhibovat
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 10:21:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vidis, a tenhle tvuj komentar je jeden z duvodu, proc si op tobe myslim, ze jses totalni idiot.
Takove nepochopeni psaneho textu, nepochopeni jakychkoliv myslenek, a nepochopeni toho, jak svet okolo nas funguje, to je u tebe tak silene, ze skoro ani nedokazu uverit, ze az takovy debil existuje.
Btw, pochopim ,pokud jses zenska, tam by to davalo urcity smysl.
Ja ti povim jednu takovou vec - ale neverim, ze to pochopis, ty tyhle veci nechapes, fakt jak zenska…
totiz: Pokud nekdo napise "Děkuji nicku "Jakub G(neregistrovaný)", který mi potvrdil skutečnost, že Jakub G je neskutečný dement. " , tak to NEZNAMENA, ze dotycny PODPORUJE toho prvniho jmenovaneho. Znamena to, ze DIKY NEMU si diskutujici potvrdil svoji domnenku, ze "Jakub G je neskutečný dement".
Nikdo (a nebo alespon o nikom nevim) tu nepodporuje to, "co tu ten debil provádí". Jeho cinnost nepodporuje nikdo. Ten komentar o tom nebyl.
No ale jak jsem psal na uvod, nemyslim, ze bys to pochopil.
Btw, presne to same jsem ti tu chtel napsat uz pred par dny, ale pak jsem si rikal, ze je to uplne zbytecne, protoze bys to stejne nepochopil. Hle, napsal to nekdo jiny, a skutecne jsi to nepochopil.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-01 20:19:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ve tve posledni vete jsem nic o zadnych masach nevidel, ale ty jses tu ten genius, ty tomu asi rozumis lepe, nez ja, takze mas jiste pravdu.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-01 08:55:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Asi nikdo by tve texty zde nevystihl lepe, nez ty sam tou posledni vetou.
Autor: Lojza Čas: 2019-10-31 20:32:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mno…
zivim se jiz cca 15 let jako obchodnik.
Z toho poslednich cca 6-7 let jako OSVC
Za posledni roky jsem se snazil prijit na trh s nejakymi produkty, na kterych jsem mel naklady, ale nevydelal jsem, z ruznych duvodu (neni problem jen v tom, ze o produkt neni zajem. Muze byt i dobry produkt, ale lide, kteri maji pracovat, tak pracuji spatne a podobne. Jeden projekt mi zkrachoval na tom, ze lide, kteri meli neco delat, se na to proste vysrali)
No podarilo se mi udelat I mnoho takoveho, co trh ocenil a proto jsem stale jeste OSVC a uzivim se.
Je legracni, kdyz me zrovna ty poucujes o tom, jak funguje trh. Me, ktery 15 let jedni po firmach a jedna s vedenim techto firem o financnich zalezitostech techto firem. Troufam si tvrdit, ze do toho docela solidne vidim, jak to funguje, kdyz rocne navstivim v prumeru tak 500 firem a jednam tam s jednateli…
Zaver: Firmy krachuji v okamziku, kdy nedokazi - z JAKEHOKOLIV DUVODU - poskytnout takove zbozi/sluzby, o ktere je takovy zajem, ze zakaznici jsou ochotni zaplatit vice, nez kolik jsou naklady.
Vis, pokud je firma ve ztrate, tak to neni jen tak nejake jako ze "ono se ji nedari". Ona je ve ztrate, to znamena, ze nema penize. Penize nerostou na strome, ani nelezi na chodniku. Penize na vyplaty, na material a podobne jsou realne penize, ktere kdyz nemas, tak….prekvapive….je NEMAS a NEMUZES je zaplatit. Proste to nejde, penize se nezhmotni.
Takze jedina sance, jak muze fungovat firma, ktera je ve ztrate, protoze o jeji sluzby neni zajem, je takovy, ze te firme ty penize nekdo pujci/da.
Nekdy pujci banka, protoze firma napriklad zastavi majetek. Ok...kdyz se ji ale nebude darit dale, nebude moct splacet ani te bance a stane se co? Banka si vezme ten majetek a firma co? Firma zkrachuje.
Druha varianta pak je, ze firme ty penize napriklad proste daruje stat. Ano, pokud to bude delat dost dlouho, tak ta firma mozna nezkrachuje nikdy. Imho je to spatne.
Autor: Lojza Čas: 2019-10-31 19:02:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nejses ty zenska? Nevis, co chces, ale nedas pokoj, dokud to nedostanes.
Nelze snist kolac a zaroven ho mit. Mozna, ze ty to dokazes, vetsina populace ale ne.
Takze z toho vychazime.
Pokud nejaka firma provozuje neco, o co neni zajem, je logicke, ze zkrachuje. Samozrejme, muze si v prubehu toho procesu uvedomit, ze dela neco, o co neni zajem a pokusit se delat neco jineho. Pokud se tim zachrani, je to super. Pokud ovsem nenajde (neumi, nechce, ci podobne), potom je logicke, ze zkrachuje.
A ja rikam, ze je to tak DOBRE
Autor: Lojza Čas: 2019-10-31 00:17:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, za utoceni povazuji nerespektovani vlastnickych prav. Chapu, ze pro lidi, jako jses ty, je to neprekonatelny problem. Tolik k tvoji moralce...
Autor: Lojza Čas: 2019-10-31 00:16:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No...pokud uvidim, ze tam neni zadna vlada a uvidim, ze tam plati NAP, potom tam bude ancap. Tedy, "nic tam nebude". Zadne nuceni nikoho k necemu.
Autor: Lojza Čas: 2019-10-31 00:15:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, ja to chapu, ale jaksi to nechapes ty. Pokud se jej nepredava tovar, A ZAROVEN nema zkrachovat, tak teda co podle tebe s ni?
Budeme ji dotovat, vid...
Autor: Lojza Čas: 2019-10-30 23:36:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, jsou to hrozne podminky. Ze nemuzes na nikoho utocit. Chapu, ze to pro tebe je zcela nesplnitelna podminka.
Autor: Lojza Čas: 2019-10-30 23:36:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nechapu...proc by to "melo byt v ancapu"? Ancap predevsim "nic neni". Je tam ta jedina podminka o neutoceni. Pokud si se sousedama zalozis ja nevim, Kibuc, tak vam v tom nikdo nebude branit, prece...pokud byste pak zacali utocit na nejake jine lidi, tak by se tito branili, ale dokud utocit nezacnes, tak si prece muzes delat, co chces...
Autor: Lojza Čas: 2019-10-30 23:28:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Musim rict, ze tohle, co jsi ted predvedl, to svedci o absolutnim nepochopeni toho, jak svet funguje.
Btw, pokudby zadna firma nikdy nezkrachovala, jak jinak se pozna, ze ta firma napriklad dela neco, co nikdo nechce>?
Autor: Lojza Čas: 2019-10-30 22:48:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ancap neni stat. Ostatne, nikdo nikomu nebrani, at si spolu s dalsimi lidmi zalozi co chce, pokud tim nebudou utocit na nikoho jineho, ze…
Autor: Lojza Čas: 2019-10-30 22:46:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tomu, ze to nechapes zrovna ty, se fakt nedivim
Autor: Lojza Čas: 2019-10-30 22:18:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No...nektere restaurace toto toleruji, jine ne. To jen tak mimochodem.
A jinak je ten priklad zcela spatny. Ja totiz do restaurace muzu ci nemusim. Ve state ale byt MUSIM.
Autor: Lojza Čas: 2019-10-30 22:15:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To si nemyslim, protoze v komunismu chybi jedna zasadni vec: Ocistny proces krachu.
Bez toho, aby firmy krachovaly, pokud budou delat spatna rozhodnuti ci pokud proste pouze nebudou uspokojovat potreby svych zakazniku, se nikdy nezjisti, jake to ty potreby jsou a kdo je a kdo neni efektivni.
Nebyt tohoto, tak dobrovolny komunismus muze docela slusne fungovat (ackoliv si neumim predstavit, ze by byli lide ochotni se vsichni vzdat myslenek na to, ze budou mit neco, co jini ne - napriklad nekdo by rad na dovolenou za milion korun, ale to by v komunismu v podstate nebylo mozne)
logo Urza.cz
kapky