Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 57)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 21:55:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zdravim! Vidim Vas tu rad, o to by nebylo, spis jenom upozornuju, ze Vas to souplo do jinyho vlakna.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 21:43:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To se optejte Taxationu. Vliv na recene to ovsem pochopitelne nema zadny (alespon pokud mi ve Vasem "je zakazano" neco specialniho neunika).
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 20:18:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Trh nemuze selhat v likvidaci drobnych podnikatelu, neb k tomu neni urcen. Zklamat v temz by Vas mohl jen tehdy, pokud byste to od nej ocekaval. Selhava a klame ale zcela jednoznacne tam, kde nutna aktivita je neziskova. Neni to snad zrejme?
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 17:25:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale jiste. "... tam, kde trh zklame."
Jakmile to najdete, overite a porovnate s Vasim "selháním trhu", ocekavejte prunik.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 17:01:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No tak jeste jednou. Zkuste - alespon v tom prvnim kroku - nepronikat, ale cist. Pak (pevne verim) budete penetrovat jako po masle.
Nic neselhalo. Nejde o bug, je to feature.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 16:53:17 Titulek: Re: Výzva [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo takhle, tajnej elitarskej klubik...
Tam se etatistickej plebs asi nevetre, co? Ze bych jako trosku poviril bahno.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 16:42:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ted jsem Vam to psal: napred je nutno CIST. Co uz, marnost...
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 16:32:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ono cist a chapat jsou dve dost odlisne veci, jak ostatne prave zde byva zhusta demonstrovano. Nicmene pokud neni ani nacteno, nema smysl se druhou casti vubec zabyvat.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 16:14:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jste zly, mlekari Dane!
Ne, nemate; je nezbytny a nezastupitelny tam, kde trh zklame.
(Cimz je zbytek zcela irelevantni.)
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 16:10:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nevidite proto, ze jste jako obvykle vpadl doprostred debaty, aniz byste se obtezoval cist zacatek - ta situace je zde primo uvedena. Ftip sem, ftim tam, ale pokud neschopny podnikatel krachne, je to predevsim jeho problem.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 07:11:28 Titulek: Re: Výzva [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Neda, navic byste o moc prisel. Teda samozrejme da sa setko, ale v tomhle pripade to znamena jen tolik, ze dotycny ignorant - nedockav se dosud vytouzeneho podrbani za ouskem - se naoko hrde bije v elektronicka prsa.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 06:54:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ee. Ze se neco vyplati, to je naopak ukazatelem, ze podnikatel neni ukazatel, ale podnikatel.
Samoskam nerozumim. Pokud mi cosi (co, to zatim netusim) na srdci nelezi, provozovat je nemuzu?
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 06:52:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nijak zvlast, to jste to jenom bez nabodenicek zase nepochopil.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 02:53:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dobra, dnesni primeri beru a taky teda nebudu psat, ze hlavni prekazkou v podnikani jsou sami podnikatele. :)
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-21 01:53:28
Web: neuveden Mail: schován
Me by jenom zajimalo, jak jste se do te Vasi socialni bubliny dostal a jak se v ni citite; co Vas tak ctu, tak co kamarad, to debil.
Ale zase je celkem fair, ze nepodjate ukazujete i situace, kde je stat nezbytny a nezastupitelny a neviditelna ruka je naopak platna nejvejs tak k imaginarnimu vytirani.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-20 05:21:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(Fix namol, Vy ste tady predtim nebyl! No jo, budu lip docitat. :))
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-20 05:13:31
Web: neuveden Mail: schován
Volal me nekdo?

Copak o to, slohnuto / oplagiateno / zrecyklovano je to pekne:
... bylo sucho a Trautenberka napadlo postavit na svém pozemku hráz. No není to skvělá business idea? Přehrada by lidem ve vesnici zajistila dostatek vody. Investuje tedy svůj čas, energii a stavební materiál do vytvoření vodní nádrže, aby mu ji nakonec Krakonoš, ryzí to socialista, zničil.

Skoda jen, ze jste si nedal praci alespon s minimalnim overenim faktu. Kdyz uz jste u bumazek, ten sasky lotr nikdy neprokazal vlastnictvi, ba ani pronajem (kde je Krakonosovo, vime vsichni). Otazku zcizeni nevlastnenych vzacnych zdroju radeji pitvat nebudu (Urza by jiste podotkl, ze mel mit kazdy s kazdym smlouvu), ale i sama zaminka stavby byla typicky falesna a vylhana - bez prehrady totiz bylo vody jak nasrano, jak lze zjistit prostym pohledem na plne koryto. A ultimatni chucpe nakonec: tusite vubec, kdo celou prehradu - na svym a za svy - postavil?

Stydel bych se a po hube si dal sam, at uz zminenym nastrojem, nebo bez nej.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-18 06:43:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud pamatujete, nechapu, proc se ptate.

Uvedl jste zcela nesmyslny priklad, ktery a) od funkce statu je principialne zcela odlisny, navic b) stat se mnohde chova stejne, a naopak c) soukromnik se mnohde chova opacne. A za velke D), to vse se deje VE state a SE statem. Stejne dobre (resp. mnohem trefneji) jste jako priklad mohl uvest, jak jsou kocicky hodne na kotatka, a stat na nas nee.

Konstrukce "neco fachci, tak proc neco zcela jinyho nefachci" je polamana. Falesny pocit bezpeci je smutna argumentacni nouze. Nepovinna povinnost je trapne klickovani. Vysvetlit Vam, ze prirozene zvolena casova jednotka neni kalendar, by asi bylo nadlouho. A "stat by to zprznil jeste vic" je infantilni diskusni faul.

No nic, zkusim to zaspat nebo rozehnat chlastem. I tak dik.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-18 06:33:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(Verim. :))

Pokud tim "deje se to" myslite, ze se to zcela vyjimecne stat muze, pak asi souhlas. Oznaceni bez zretelneho LED jsem zatim nevidel, takze takova hruza to asi nebude, a ani vyjimecne tupa obsluha Vam asi nezabrani na dotycny sunt se podivat. Stejne jako u cehokoliv jineho, zejo. Mmch, u sousedu jsem zrovna cetl perlu v opacnem gardu - po pozadavku na "kompaktní nízkotlakou rtuťovou výbojku v patici E27 se světelným tokem 1 450 lumenů a barevnou teplotou 2 700 stupňů Kelvina" sla profesionalka do kolen (https://www.okoun.cz/boards/smazka_obecna?contextId=1068306172#article-1068306172). A jak se divam, Vy sam jste celkem ftipne vytahl halogenovou lampu, takze bych to zase tak nehrotil.

Co se webu tyce, Vase google-fu Vam mohu jen zavidet. Pres veskerou snahu se mi nepodarilo najit kseft (a vubec cokoliv), kde by nebylo lze ledky filtrovat na prvni dobrou.

Zbytecne forsrifty me serou stejne jako Vas, nicmene rozdily v moznostech ojebavani u (ne)masla a (ne)zarovek jiste odhalite sam. A kdyz uz, tak prznitelem jazyka byl autor zarovky puvodni.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-17 00:31:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nic si z toho nedelejte, tady si malokdo pamatuje, o cem vlastne je rec a co napsal minule. Ale najit "tupé a silácké hovado" neni zas takovy problem - byl to ten Vas prvni lyzarsky priklad.
Tohle urzovani miluju. Dobra, pochopil jsem, ze "vylozene nuti" znamena "povinne nepovinny". A co znamena povinne nepovinny?
Pocet nevim, "super" hodlat nesoudim. Falesny pocit bezpeci zde ale rozhodne chybel. Mne jej dodavaji napriklad i brzdy.
Kalendari by u soukromnika jiste bylo lepe, stejne jako mereni casu. Slusny clovek zacina den se slepicemi, tim by se to vse lehce sjednotilo.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 22:57:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zatim se v tom motate spis Vy. Dal jste priklad, kde se stat jako "tupé a silácké hovado" nechova a tazal se, proc se tak chova.
Vida, ani jsem netusil, ze start/stop uz je povinny. Odkdypak? Pneu zakonem asi proto, ze ne vsichni jsou jj/jjj.
Posledni odstavec ponecham bez komentare, nebot celist mi spadla pri uz jeho cteni. Tento klub je ho hoden a naopak.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 21:13:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jiste, vznikly mnohe povedene standardy, deleni casu na dny, pocet nohavic u kalhot, dvouradkovy enter. A? Chaosem vznikajicim z nestandardniho lyzaku mne stat dosud nestrasil - na rozdil treba od navratu vymycenych chorob.
Netusim sice, co je S&S, ale treba takovy tlak v pneu nepovazuju ani za zbytecny, ani za nebezpecny. Nafoukaneho lyzare ano, to jiste, nicmene potencialni skody budou asi nizsi.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 19:47:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aha, ja mel dojem, ze jste si v "kupodivu pasovali na mé boty, a to neexistuje žádný zákon" predevsim stezoval, ze stat nefachci jako soukromnik. S tou zoo je to taky trochu nejasny, tak asi udelam nejlip, kdyz se k ni vratim.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 19:08:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Beztak. Krom velkyho psa.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 19:04:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pravda, z lanovky, ale ve vysledku to bylo totez. Navic se pry dost vyznamne divali.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 19:02:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kdo nevoli, muze si za vsechno sam.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 19:00:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale dyt jo, s tou soucasnou doprasenosti jsem se prece uz jednou opakoval.
Nepodsouvam a nevyhazuju, to byla ciste reakce na "nechodte tam" v kontextu ankapiho boreni statu. Posoudiv Vasi argumentaci zjevne chybne, k tem efemernim snilkum jsem Vas priradil. Pardon.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 18:32:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A pomaha to? Zda se ti vetsi?
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 18:29:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja se s tebou, ty blbe, prece nepru. To vysvetluj Cernu. U vas jiste mate zarovky i voskove.
Gogol jsem zadny nenasel, akorat jakysi notepad. Nevadi to?
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 18:14:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja s Vami souhlasim, i bez statu se lidi na leccems jiste domluvi. Ale Vase priklady se VSECHNY odehravaji VE STATE. A neni jak relevantne posoudit, jak by tomu bylo BEZ statu. Na rozdil od mnohych ankapistu s hubou plnou nactenych frazi, ja si rozhodne nejsem obecnou vyhodnosti ankapu zdaleka jist (ba spis naopak).

Pokud nechcete na skluzavku, neborte akvapark, ale vypadnete z nej.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 18:02:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Moje chyba, mel jsem to vic specifikovat. Slo o opicku.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-16 17:32:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
V tom pripade mne priste radeji opet diagnostikujte. At aspon vim, na cem su.
logo Urza.cz
kapky