Alza: Fuck the state! – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2017-12-26 00:00:02

Alza: Fuck the state!

Dobří lidé neposlouchají špatné zákony. Jeden takový špatný zákon nutí obchody s prodejní plochou nad 200 metrů čtverečních dnes zavřít; mimozemšťan Alzák však (zase; loni to bylo stejné) ukazuje státu vztyčený prostředníček, proti případné (dost mastné) pokutě ČOI se chce bránit žalobou, což je skvělé, protože bojuje proti státu jeho vlastními zbraněmi. V kombinaci s tím, že přijímají Bitcoin, se můj názor na tento e-shop obrátil z kdysi nejhoršího na nejlepší; co mohu, nakupuji u nich. Jednak proto, že mi chtějí hned 26. prosince poskytnout skvělý servis navzdory parazitujícím politikům, čímž dávají najevo, jak je pro ně zákazník důležitý; ale především je chci svými nákupy podpořit, aby měli sílu vyhrát ten soudní spor a špatný zákon nejen neposlechnout, ale ještě navíc jít ostatním příkladem. Až budete příště nakupovat (nejen) elektroniku, vzpomeňte si na tento text a napište do prohlížeče alza.cz!
Přečtení: 52241

Reagujete na tento komentář:
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 10:26:09 Titulek: Re:
Ale já vím, že pitomosti fungujou,
ale jen na pitomce...

Najdete-li dostatek pitomců, bude fungovat i skákání po jedný noze,
případně i věčný život v nebi (to je úplně nejlepší obchodní záměr,
no nekupte to)

Autor: Urza Čas: 2017-12-26 02:50:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně!
Autor: pz100000 Čas: 2017-12-26 03:09:05
Web: neuveden Mail: schován
Ze odeznely Vase antipatie, to bych po tech letech pochopil. Ale ze propagujete firmu nestitici se agrese, jiz bych v oblasti doslechu nevahal nazvat fysickou?
Autor: marek28 Čas: 2017-12-26 10:45:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
O čem to mluvíte? Chystám se u nich utrácet, tak mě to zajímá.
Autor: pz100000 Čas: 2017-12-26 15:19:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aha, tak to me ignorujte. Ona i ta nevidomost ma sve vyhody.
Autor: ocs Čas: 2017-12-26 18:08:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vidím ještě pořád docela slušně i na vzdálené terče, byť, pravda, k stáru se mi zrak horší a potřebuji už lepší optiku.

Přesto však se musím přidat k panu Markovi s dotazem: o čem to mluvíte? Jakou fysickou agresi na kom kde kdy Alza spáchala? Já u nich nakupovat pro změnu neplánuji (elektroniku nakupuji u osobně spřátelených dodavatelů již léta a nemám v úmyslu na tom nic měnit; co nemají, to kupuji u Conrada, a ani na tom nic měnit nechci), avšak zajímalo by mne to tak nějak z principu věci.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 19:09:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na nás, citlivější a duchovněji založené
působí tento reklamní psychoteror
negativně až tak, že to pocitujeme i v těle,
nebot psychika bývá spojena i s tělem tzv. psychosomatika

zřejmě jde o zkušenost ještě z dob totaliních zblblíků,
kteří měli taky neutuchající potřebu vnucovat lidem své výdobytky socialismu

a to že se rudej idiot proměnil v idiota zeleného není příliš uklidnující...
Autor: ocs Čas: 2017-12-26 19:26:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Oni mají nějakou reklamu?

Já Vám nevím: od doby, co jsou kolem cest místo billboardů české vlajky (což se mi osobně jeví jako pitomost, přestože ty billboardy samy bývaly mnohdy pitomé třeskutě) nepamatuji, že bych nějakou reklamu někde zahlédl.

Vy jste na tom snad jinak? Jak je to možné? Vždyť reklamní servery lze zcela triviálně blokovat na úrovni /etc/hosts.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 19:38:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A máte u vás metro ???
Autor: ocs Čas: 2017-12-26 19:46:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nějaký krtek nám loni pod zahradou vskutku doloval, ale snad se podařilo jej vyhnat kombinovaným úsilím, zahrnujícím mj. acetylén :)

Každopádně při výletech do Caputregni se snažím MHD vyhýbat tak nějak celkově; nemohu-li z nějakého důvodu jet vlastním vozem, volávám si obvykle drožku.

Když jsem naposledy metrem běžně jezdíval, bývala tam (zdaleka ne vždy špatná) „Poezie pro cestující“, a to ke čtení, nikoli k poslechu. Pokud snad mezitím doba pokročila natolik, že tam teď místo toho otravují audiovisuální reklamy ve stylu známém např. z Total Recall, je mi upřímně líto lidových vrstev.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 19:51:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
„Poezie pro cestující“
......................
To měli komouši taky, akorát se to jmenovalo Nedělní chvilka poezie,
to jste ale teda dlouho nejel, nejspíše naposledy v minulým tisíciletí...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 19:48:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na jeden vagon metra připadá cca 20 mimozemštanů,
já se tam navečír když je prázdno bojím jezdit sám,
tam je to jak na Marsu...

Proto taky radši jezdím na skůtru mezi těmi pražskými piráty silnic,
to je bezpečnější, radši taky daruji své orgány zde na zemi,
než nějakým zeleným vobludám z Marsu,
co mě lákaj na elektroniku jak uchylák před školou děti na bonbony...
Autor: ocs Čas: 2017-12-26 19:58:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kombinace slov „skůtr“ a „škola“ vyvolala ve mně podmíněný reflex, jenž mne nutí upozornit, že v prvém z těch slov kroužek nemá co dělat – odjakživa se to píše s -ú-, jak je u slov přejatých jaksi zvykem.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 20:18:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak to díky,

já mám ten skútr teprve půl roku, takže nevím ještě jak se to píše,
my jsme skútr nikdy ve škole neprobírali, kino jo, to pamatuju,
možná v té době ještě nebyla skútry a jedinýmu skútru se myslím říkalo prase,

já byl dříve motorkář, tam takové záludnosti v pravopisu nejsou...
Autor: ocs Čas: 2017-12-26 20:26:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Japažene? Však píšeme „motoc<b>y</b>kleta“, přestože ži ši <b>ci</b> ji..., aha!
Autor: ocs Čas: 2017-12-26 20:26:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
(Tyhle weby, kde nefunguje HTML, by měla EU zakázat!)
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 20:40:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Proto taky píšu zkráceně motorka...
Motocykletu jsme taky ve škole neměli, to víte, já vyrůstal v dobách totalitního temna,
angličtina byla tenkráte na černé listině a všichni jsme šprechtili maximálně tak "pa rusky"...
Autor: pz100000 Čas: 2017-12-26 20:00:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale fuj, pardon. A to o tom doslechu jeste direkt pisu, to uz asi neokecam. Jedine snad... prece jen lepe to alespon nevidet.

Fysickou agresi Vam mohu dolozit jen svedecky, zato vsak na vlastnim pripadu. Tak napr. po probuzeni z mdlob byvam personalem pravidelne ujistovan, ze slo opet o zasah tim akustickym svinstvem. Posledne jsem dokonce byl tim brcalovym xindlem doslova oloupen, neb prchaje na toaletu jsem v panicke hruze za sebou pribouchl s takovou intensitou, ze bylo trvano na uhrade zednickych praci. Atdatp, o narusene integrite dusevni ani nemluve...

A kdyz mame ty svatky: necht Vam orli zrak vydrzi i pro budouci, jiste jeste vetsi kalibry.
Autor: marek28 Čas: 2017-12-26 18:58:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak ono to asi ani nebude nic velkého, když jsem to sám nezaregistroval.
Autor: pz100000 Čas: 2017-12-26 20:07:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vizte, prosim, vc. omluvy vyse. Slo spise o to chore vyti, oci zavrit umim tez.
Autor: ocs Čas: 2017-12-26 20:30:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Toho zeleného pumprdlíka jsem někde už asi zahlédl (a nezapůsobil na mne ani lépe, ani hůře, než nějakých 99 % reklam); choré vytí jsem nicméně skutečně jakživo neslyšel. Ne, netřeba na ně odkazovat; stejně nekliknu, a i kdyby, stejně mám Flash vypnutý :)
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 20:43:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak zkuste tady

https://www.youtube.com/watch?v=PDFIg5HSxQk&list=PLJvzL-KH7Sa4LHRpLcHVu68BkitX0jjvL&index=2

mělo by tam být cca 46 videjí, at doženete to, vo co jste přišel...
Autor: pz100000 Čas: 2017-12-26 21:01:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Heledte, a co Vy vlastne proti p. OCs mate?
Autor: pz100000 Čas: 2017-12-26 20:59:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No prave, v pouhem vizualu je to jen smesny odvar, ktery osbrojeny muz vetsinou ustoji. Ale v krcmach spodiny, jez zhusta byvaji vybaveny televisorem, muzete (ehm, tedy Vy samozrejme ne) tim skretem byt napaden jaksi ze zalohy a fplne palbe.
Hodlat neodkazuji; uz jen pri predstave, ze bych to nekde hledal, mam spolehlive usetreno za veceri.
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To, že někdo chrání své vlastní zájmy a chce žalovat stát ještě neznamená,
že je proti státu,
a to samé platí i o bitcoinec
(jenž jsou prý v současné době v zájmu spekulantů,ale nevím, nesleduji to)

Pro mě zelenej heliovanej mimozemštan zůstává stále jedničkou v oblasti nejpitomější reklamy,
přičemž i reklamu samotnou považuji za vymývání mozků méně inteligentních občanů,
ne příliš odlišné od komunistické propagandy, jenž nám byla servírována horem dolem

Takže u mě stále platí :

https://www.youtube.com/watch?v=HqXAZFR2_Kk

Autor: Ondřej Šimon (neregistrovaný) Čas: 2017-12-26 09:35:06 Titulek: Re: [↑]
Co vypadá pitomě a funguje, není pitomé. A pravda je, že ta malá mrcha jim zdvojnásobila meziročně obraty, tak se jí drží už několik let.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 10:26:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale já vím, že pitomosti fungujou,
ale jen na pitomce...

Najdete-li dostatek pitomců, bude fungovat i skákání po jedný noze,
případně i věčný život v nebi (to je úplně nejlepší obchodní záměr,
no nekupte to)

Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2017-12-26 11:41:24
Nepoznám presne vaše zákony, ale ak je to podobné ako u nás kde sú tiež obchody cez sviatky povinne zatvorené, tak na všeobecnom súde by mala Alza prehrať, bez ohľadu na to o aký nezmyselný zákon sa jedná sudca sa ním musí riadiť, rušiť platnosť zákonov môže iba Ústavný súd.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-26 15:26:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ještě je k dispozici také toto :

Evropská občanská iniciativa

Evropská občanská iniciativa je jednou z hlavních inovací obsažených v Lisabonské smlouvě a nástroj sloužící k posílení přímé demokracie v Evropské unii. Umožňuje jednomu milionu občanů EU, mezi nimiž jsou zastoupeni občané alespoň čtvrtiny členských států, požádat Evropskou komisi, aby navrhla legislativu, která spadá do některé z politik Unie.[1] Komise má v EU exkluzivní právo zákonodárné iniciativy.

Pravidla iniciativy

Aktivisté, kteří mají zájem iniciovat vznik nového evropského předpisu, musí nejprve založit tzv. občanský výbor, jehož členové musejí pocházet alespoň ze čtvrtiny členských států a jenž je zodpovědný za registraci iniciativy u Evropské komise. Komise před zaregistrováním předložené iniciativy disponuje dvěma měsíci času pro posouzení, zda dotyčná iniciativa splňuje základní podmínky přijatelnosti.

Následně mohou organizátoři přistoupit ke sbírání podpisů, pro něž je určena doba 12 měsíců. Podpisy mohou být sbírány na papírovém formuláři nebo prostřednictvím internetu. Pro úspěšné prosazení iniciativy je zapotřebí sesbírat alespoň 1 milion podpisů, přičemž počet podepsaných občanů musí alespoň ve čtvrtině členských států dosáhnout stanovený minimální počet. Minimální počty jsou pro jednotlivé členské státy stanoveny individuálně a odpovídají počtu členů Evropského parlamentu z daného státu vynásobenému 750. Pohybují se od 3750 podpisů pro Maltu do 74 250 pro Německo. Pro Českou republiku je minimální počet 16 500 podpisů.

Za kontrolu platnosti podpisů budou odpovědné jednotlivé členské státy. Ty zároveň rozhodnou, jaké osobní údaje budou muset být pro kontrolu platnosti u každého podpisu uvedeny (zda půjde o číslo občanského průkazu každého signatáře, nebo jen datum jeho narození, případně adresu bydliště). Neměnnou podmínkou však je, že všichni podepsaní musí být občany EU a být ve věku, který je opravňuje k účasti ve volbách do Evropského parlamentu v dané zemi.

Příklady občanských iniciativ

První podaný návrh občanské iniciativy se týkal GMO. V říjnu 2010 mezinárodní organizace Greenpeace ohlásila, že pod "Petici za Evropu bez geneticky modifikovaných plodin" sebrala milionu podpisů a že petice bude předána předsedovi Evropské komise.[7]

Jednou z dalších iniciativ je návrh doplnit evropskou hymnu slovy v neutrálním jazyce esperanto a tak umožnit občanům zpívat ji společně a posílit tím evropskou identitu při současném zachování identit národních. Předkladatelem návrhu je Evropská esperantská unie.[8]

V lednu 2013 Evropská komise zaregistrovala evropskou občanskou iniciativu za prozkoumání bezpodmínečného základního příjmu jako nástroje na zlepšení jejich současných systémů sociálního zabezpečení; předkladatelem je německá Netzwerk Grundeinkommen.[9]

https://cs.wikipedia.org/wiki/Evropsk%C3%A1_ob%C4%8Dansk%C3%A1_iniciativa
Autor: pathy Čas: 2017-12-26 17:12:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ani ja nepoznám české zákony, ale musím Vás vyviesť z omylu. Na SK nie je zakázané predávať cez sviatok. Zakázané je cez sviatok zamestnávať zamestnanca v maloobchode.
Takže preto alza na SK už pár krát cez nejaký ten "zatvorený sviatok" mala otvorené, kedže ich zamestnanci nepracujú v maloobchode (nepredávajú, predáva sa cez internet), ale ako služba zákazníkom. V potravinách to zase riešili niekde tak, že nepredával zamestnanec, ale na sviatok sa najal živnostník.
Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2017-12-26 18:06:04 Titulek: Re:pathy [↑]
Ďakujem za upresnenie, aj keď v konflikte medzi Alza.cz a ČOI je slovenské znenie zákona nepodstatné. Ja som v otázke predaja cez štátne sviatky približne neutrálny, pokiaľ by predavačky/predavači skutočne chceli cez sviatky pracovať tak by im v tom štát nemal brániť, ale zároveň som proti tomu aby majiteľ predajne nútil svoje predavačky/predavačov pracovať cez štátny sviatok.
Autor: ocs Čas: 2017-12-26 18:12:55 Titulek: Re:pathy [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Čistě jen pro Vaši informaci — chápu, že člověk nestíhá sledovat všechny novinky v oblasti práva pracovního —, o možnost nucení svých zaměstnanců dělat cokoli zaměstavatelé v této části světa definitivně přišli 1. listopadu 1781.
Autor: velkej Ká Čas: 2017-12-26 20:28:04 Titulek: Re:pathy [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je zrušení nevolnictví. Zrušení roboty 1848.
Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2017-12-26 22:58:58 Titulek: Re:pathy [↑]
Nemyslím si že zrušenie poddanstva v r.1848 sa týkalo predavačov a predavačiek.
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-26 23:46:03 Titulek: Re:pathy [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tie predavacky su nutene pracovat pod hrozbou nasilia alebo nasilneho vyvlastnenia ich majetku zamestnavatelom?
Na rozdiel od zamestnavaela. Lebo tomu hrozia nasilim s vyvlastnenim, ak by otvoril obchod v dobe ked sa politici rozhodli,ze ho otvorit nesmie. A aj keby vtedy unho niekto dobrovolne pracoval aby si zarobil, aj tak mj obchod nasilim vyvlastnia (pokutou). A keby sa branil, limitne by ho aj zastrelili.
Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2017-12-27 08:11:05 Titulek: Re:Bender [↑]
Sú nútené pracovať pod hrozbou prepustenia zo zamestnania, teda pod hrozbou straty príjmu. A prípadne následných problémov z toho vyplývajúcich ako je nesplácanie hypotéky/nájmu, leasingu, pôžičiek.
A kto núti Alzu mať cez štátny sviatok otvorené? Je to slobodné rozhodnutie vlastníkov Alzy ísť do rizika či bude pokuta menšia než tržby, resp. či prípadný súd vyhrajú a pokutu nebudú musieť zaplatiť. Ja tam žiadne násilie nevidím. Len nenažranosť a nekalú konkurenciu. Vysávač, televízor alebo notebook nie sú veci nevyhnutné pre prežitie, nič by sa nestalo ak by si ich zákazníci kúpili až dnes.
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 12:35:55 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ach, ti etatisti!
Ste vobec schopni rozlisit medzi utocnym nasilim (zakony) a negativnym pravom (vylucenie z pouzivania mojho majetku)?
Alebo ste uz tak zabiasovani, ze neuznavate absolutne vlastnicke prava, a vsetko v podstate vlastni stat a rozhoduje o tom?
Este raz - ak predavacka nepride do prace, zamestnavatel jej prestate prepoziciavst svoj majetok na jej zarabanie penazi.
Ak zamestnavatel otvori, tak stat nanho posle gestapo s gulometmi, ktore mu vyvlastnj jeho majetok. Kapisto? Je nanho aplikovany nasilny utok, hoci nikomu neublizoval, iba narabal so svojim majetkom.
Socialisti ale uz za ublizovanie povazuju, ze musis v obchode platit za tovar. :-)
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 13:22:29 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A kedy si uz konecne uvedomite, ze zamestnavatel absolutne nemoze za vase sukromne rozhodnutia (hypoteky, dlzoby), a za vas posrany zivot?
Opat to klasicke - som neschopny, sprosty luzer, a chcem, aby sa o mna postaral stat, a to tak, ze niekomu nasilim obmedzi slobodu a okradne o peniaze.
Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2017-12-27 13:27:06 Titulek: Re:Bender [↑]
A k tvojmu novšiemu príspevku: uvedom si že tých ktorých hanlivo nazývaš lúzrami je v každom štáte výrazná väčšina obyvateľstva, tak si myslím že trochu pokory by nezaškodilo.
Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2017-12-27 13:23:37 Titulek: Re:Bender [↑]
Ja nie som povinný používať vašu filozofiu, ktorá bohatým dáva práva a chudobným povinnosti. Kde násilie je vtedy ak niekto požaduje niečo od vás a dobrovoľnosťou ak vy nútite do niečoho ostatných.
Nejakú formu vlastníckeho práva uznáva každý vrátane socialistov a komunistov, len už nie každý uznáva že by z vlastníckeho práva vyplývalo aj právo rozširovať ho na úkor ostatných.
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 14:28:54 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ak myslis to, ze kazdy, aj bohaty ma pravo rozhodovat o svojom majetku a vylucovat z jeho uzivania ludi, podla svojho uvazenia, a povinnost, vsetkych, aj chudobnych, ze nemaju pravo nasilim zasahovat do majetku inych, tak suhlasim.
Lenze ty si socialista, ktory je presvedceny, ze mas pravo na majetok niekoho ineho, len preto, ze je od teba bohatsi a sikovnejsi, alebo mu cez statne gulomety urcovat, ako s nim ma narabat a ako ho musi prerozdelovat. Takze u mna si iba dalsi socansky luzer a podla novsieho terminu - prakokot.
Kludne zaspavaj s heslom, ze za tvoj posrany zivot moze niekto iny.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-27 14:38:08 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Lenze ty si socialista, ktory je presvedceny, ze mas pravo na majetok niekoho ineho, len preto, ze je od teba bohatsi a sikovnejsi,
...............................................................................................................

Tedy ne že bych s vámi nesouhlasil,

ale bez moderních technologií (jenž jsou majetkem všech) by to vaše bohatství stálo vcelku za hovno,
přes věškerou vaši šikovnost a aktivitu,

je to podobné, jako si vypůjčit v půjčovně auto, taky za to platíte,
a když si půjčujete technologie jež jsou majetkem všech,
tak...................................................

Nebo ne ???
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 14:39:49 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-12-27 14:45:02 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A proč ?
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 15:10:39 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pretoze majetok moze byt iba hmotny. Nehmotne veci idey, napady atd, nie su a ani nemozu byt vlastnictvom.
Na tuto temu bolo nspisaneho velmi vela, odporucam Stephena Kinsellu slebo Josefa Šimu.
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 15:13:49 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mozes vlastnit auto. Je moje a mam pravo si s nim robit, co chcem. Tebe nepatri. Aj ked technologia na jeho vyrobu, podla teba patri vsetkym. Akurat nikto nikdy nedokazal, ako sa da vlastnit uz zverejnena technologia. ;-)
Autor: pz100000 Čas: 2017-12-27 15:24:39 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To me zaujalo. Takze pozemek vlastnit nelze?
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 14:39:16 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Predstav si to takto - surne potrebujes cez vikend opravit kupelnu. Dohodnes sa z majstrom. O dva dni ti ale povie, nepride, lebo cez vikend chce byt s rodinou, a ty mu ten den, ked do roboty nepride, este aj musis zaplatit, ako keby u teba pracoval.
Tak povies, ze najdes si niekoho ineho. A vtedy ta niekto obvini, ze si hnusny zdierac, lebo ten prvy ma hypoteku a ty si mu nedal moznost zarobit a navyse si ho pod hrozbou, ze si najdes niekoho ineho prinutil ist pracovat. ked chcel mat volno.
Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2017-12-27 15:19:37 Titulek: Re:Bender [↑]
Bender, nepoznáme sa aj z Facebooku? Aj tam je pár anarchistov čo pre svojich oponentov radi používajú tú istú nadávku.
Vylučovať môžeš tak vieš čo, fabrika bez robotníkov alebo predajňa bez predavačov ti je na dve veci. Má hodnotu železa do zberu.
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 16:35:37 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Suhlasim. A robotnici a predavaci bez zamestnavatela, mozu este viac prd. ;-)
Autor: Bender Rodriguez Čas: 2017-12-27 16:39:19 Titulek: Re:Bender [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zamestnavatel uz investoval, riskoval a vytvoril. Zamestnanci neriskuju nic. Bez zamestnavatela by boli strsteni, nemohli by si zobrat ziadnu hypoteku, ani nic kupit.
Jedine, co vedia (cest vynimkam), je socialisticky mysliet a volat po prerozdelovani.
logo Urza.cz
kapky