Čínský „zázrak“ – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-03-11 00:00:02

Čínský „zázrak“

Čínští soudruzi vybudovali Pentagonal Mart – obří obchoďák ve tvaru Pentagonu; zagooglíte-li si jej, zjistíte, že ta podoba je docela přesná a vůbec jde o zajímavý nápad – že by stát někdy udělal něco dobře? Ne; má to i své „mouchy“. Takové detaily… tak například celá stavba stála přes dvě stě milionů dolarů, byla dokončena již v roce 2009, ale kvůli jejímu tvaru je vevnitř naprosto nepřehledná; to ale ještě stále není hlavní problém – obchoďák stojí v místě, kde nežijí žádní lidé, ergo tam nikdo nechodí, čímž pádem v něm nikdo ani nic neprodává, již od svého otevření jde o obchod duchů, který jen chátraje vyčkává, než kolem něj začnou žít potenciální zákazníci. Přesně z tohoto důvodu jsou ukazatele jako HDP naprosto zavádějící; stavba úplně zbytečné a drahé budovy zjevně nikomu nepomohla, ba naopak, stála zdroje a již léta je naprosto k ničemu, přesto HDP zvýšila.

A nejen to – jedná se o názornou ukázku neefektivity centrálního plánování, neboť jasně demonstruje, že i když se na něco vynaloží peníze, nemusí to být ještě užitečné; důležité je si však uvědomit, že tímto neduhem trpí naprosto všechny státní projekty, jen to třeba není tolik vidět. Dotuje-li stát něco (naprosto cokoliv), protože by si to na sebe jinak nevydělalo, znamená to, že užitek z dané věci je menší než její cena (kdyby tomu bylo naopak, vydělalo by si to na sebe); jde o principiálně stejný případ jako Pentagonal Mart, liší se jen mírou. Je-li předmětem dotací něco, co alespoň částečně funguje, někdo tam chodí, ale na provoz si to nevydělá, lidé mají často tendenci projekt hodnotit jinak, protože zákazníkům alespoň něco přináší; to je sice pravda, ale náklady jsou v součtu vyšší, než kolik užitku z toho kdokoliv má (v opačném případě by lidé byli ochotni dobrovolně zaplatit plnou cenu).
Přečtení: 48451

Reagujete na tento komentář:
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-11 07:59:11 Titulek: Re:
Díky za poučení,

vůbec jsem netušil, že zde jsou nějaká jazyková pravidla,
no ale mělo mě to napadnout, kde taky nějaká pravidla nejsou (hahaha)

Snad si to zapamatuji,
i když v poslední době si přestávám pamatovat i to, kde má být tvrdé či měkké "I"

A proto jsem přemýšlel, že bych své psaní vylepšil antipravidly,
tedy zaměnoval bych schválně tvrdé a měkké apd.
Poslední dobou mně vzájemný boj protikladů splývá v jednotu,
a tak kde mám být tvrdý, tam jsem měkký (což nejvíce vadí přítelkyni)
a tam kde mám být měkký jsem tvrdý (což také nejvíce vadí přítelkyni)
Autor: Jazykový purista (neregistrovaný) Čas: 2016-03-11 03:16:05
"jde o obchod duchů, který jen chátrajíc vyčkává": Obchod je maskulinum, tj. má to být "chátraje". Ta koncovka "íc" patří ve všech případech k feminimu a neutru a když se přidá "e", tak i plurálu.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-11 07:59:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Díky za poučení,

vůbec jsem netušil, že zde jsou nějaká jazyková pravidla,
no ale mělo mě to napadnout, kde taky nějaká pravidla nejsou (hahaha)

Snad si to zapamatuji,
i když v poslední době si přestávám pamatovat i to, kde má být tvrdé či měkké "I"

A proto jsem přemýšlel, že bych své psaní vylepšil antipravidly,
tedy zaměnoval bych schválně tvrdé a měkké apd.
Poslední dobou mně vzájemný boj protikladů splývá v jednotu,
a tak kde mám být tvrdý, tam jsem měkký (což nejvíce vadí přítelkyni)
a tam kde mám být měkký jsem tvrdý (což také nejvíce vadí přítelkyni)
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 09:16:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jistě, máte pravdu, má chyba; pravidlo znám, jen jsem se upsal, jdu to opravit.
Děkuji.
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
kde nežijí žádní lidé, ergo tam nikdo nechodí, čímž pádem v něm nikdo ani nic neprodává, již od svého otevření jde o obchod duchů, který jen chátrajíc vyčkává, než kolem něj začnou žít potenciální zákazníci.
..............................................................................

Copak jste nikdy neslyšel o "úlitbě" či obětování" duchům nebo bohu
za účelem usmíření a spojení s vyššími silami ???

Dnes se to již moc nenosí, nebot je to víceméně korupční jednání, kdy se snažíte podmáznout vyšší síly, ale věřící jsou věřící, u těch se to nebere jako trestný čin,
a i komunisté jsou věřící a mají svou víru

zřejmě onen tvar pentagonu coby obchodního centra má symbolizovat vítězné tažení čínského světového obchodu

a zdá se, že jim to docela funguje (hahaha)
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 09:20:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale jistě, o úlitbě i obětování jsem slyšel, jen mě to příliš neuchvátilo v případě, že k tomu někdo nutí druhé.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-11 10:31:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale vždyt to dělaj přece pro vaše dobro !!!

Jenže, chytrej si nechá poradit,
ale hloupýho musej dotrkat násilím....
Autor: Pedro Čas: 2016-03-11 08:42:18
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
Zdravím Urzo,bylo by možné zkrátit délky řádků tak na 75 znaků (mobil na 35-50)?
Lépe by se to četlo. Mám docela dobrý zrak, ale občas mě ta délka odradí od čtení.

Mimochodem musím pochválit pana Vostála, jakmile přestal entrovat, tak jeho příspěvky
se mi čtou asi nejlépe.
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 09:19:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ta délka přece není pevná, nebo jo?
Mně se to tedy chová (a zároveň by i mělo, je to tak napsané), že šířka stránky vždy vyplní obrazovku; když tedy zazoomujete, měly by se řádky přizpůsobit.... nechovají se tak? Mně totiž ano.
Autor: PeTaX Čas: 2016-03-11 13:27:25 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Řádky se správně zalamují na většině zařízení, která umím emulovat. Z zoomem i bez něj.
Autor: PeTaX Čas: 2016-03-11 13:34:49 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Oprava: Řádky se správně zalamují na všech zařízeních, která umím emulovat. S zoomem i bez něj.
Autor: Pedro Čas: 2016-03-11 14:20:15 Titulek: Re: [↑]
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
Mobil ok pardón, jsem akorát línej to zoomovat.
Čtu spíš na stolním PC s velkým monitorem.
Autor: PeTaX Čas: 2016-03-11 15:53:12 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Tak není přece problém si zmenšit okno, nedejbože Ctrl+kolečko.
Autor: Pedro Čas: 2016-03-11 16:16:01 Titulek: Re: [↑]
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
jj sem zhejčkanej, já vím :)
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 16:56:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, píši si to jako návrh na vývoj dalšího vzhledu, který by měl pevnou šířku.
NEzalamování těch řádek je totiž schválně, protože Stoky jsem dimenzoval tak, aby se co nejvíce textu vešlo na co nejmenší plochu (samozřejmě za podmínky, že se to dá v klidu číst).
Myslel jsem, že to bude vyhovovat prakticky všem; vidím ale, že existují i požadavky opačné, takže by se to dalo vyřešit implementací dalšího skinu, kde bude pevná šířka.
Každopádně se k tomu dostanu až za relativně dlouhou dobu, neboť teď vyvíjím nový web pro LvMI a poté budu přepisovat komplet všechny své weby (jako http://www.urza.cz a všechny subdomény) do HTML5, což je práce na několik měsíců, ale pak se dostanu i k tomu dalšímu vzhledu.
Autor: Pedro Čas: 2016-03-11 17:48:02 Titulek: Re: [↑]
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
Díky za vyslyšení.
Míň je někdy víc, tedy pokud nechceš být jako Proust :)

Super. LvMI by si to zasloužil už dlouho, tak to sem zvědav.
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 20:02:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Proč myslíte, že by si to LvMI zasloužil?
Ty důvodu pro nový web jsou spíše redakční systém a další věci, které moc čtenář nepozná.
Autor: Pedro Čas: 2016-03-11 21:03:53 Titulek: Re: [↑]
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
Když o tom tak přemýšlím, vadila mi spíš forma psaní textů. Nevím
proč jsem měl v hlavě web. Možná proto, že jsem to dřív moc
nerozlišoval. A bral web jako celek s veškerým obsahem, a
nějak mi to teď naskočilo. Nicméně trochu se
rozepíšu.

Ty články jsou většinou pekelně dlouhý a malinkými písmeny
nahuštěný na x řádcích, a ne moc aktuální a zajímavá
témata, alespoň pro mne, proto jsem ho nahradil Stokama.

Co se týká technických prvků, tak jen detaily.
To samé co na stokách zoom.
Pak registrace. Nebaví mě ty hesla.
Kdo si je má furt pamatovat? Na stokách
jsem naštěstí dal za včasu zapamatovat Googlem :)
Na Misesu jsem ztratil a už se mi nechtělo nějak
obnovovat.

Když už se tu hovořilo včera o té volbě. Je tam dost
článků pod sebou, pro někoho, kdo tam nechodí každý den.
Nevím, který si mám vybrat, nutí
to přečíst všechny nadpisy a pak si vybrat.
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 21:15:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, zaměření Misesu je daleko více akademické, takže se tam většinou nehodí tak krátké a kolikrát i sprosté články; tady můžu napsat vše, co mě napadne, Mises je akademičtější oranizace s nějakým rozpočtem, publikacemi, vydává knížky, pořádá LAMI a tak. A to se asi nezmění ani s novým webem.

Každopádně rozhodně díky za připomínky.
Autor: Pedro Čas: 2016-03-11 21:43:55 Titulek: Re: [↑]
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
Rádo se stalo :)
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 21:49:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Když budete zas něco mít, neváhejte to napsat xD
Autor: Pedro Čas: 2016-03-11 22:53:41 Titulek: Re: [↑]
Web: www.blogfin.cz Mail: sachyspetr v doméně seznam.cz
Jinak, abych jen nekritizoval. Misesu fandim. Nasel jsem tam mnoho dulezitych informaci.
Dokonce jsem si koupil i Petici za
zakaz slunce.
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 23:22:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky!
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-12 23:17:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A do psi dvojriti!
Ale jestli jsem si si presne tohle (ten novy web) nerikal...

Bratru pred 14 dny jsem si v mozna lehce nesoudne, ale o to intenzivnejsi hluboke nasranosti nad kterousi (formatem) absolutne zmatecni mistni diskuzi v potu tvare a se skripenim zubu ten Vas dysajn kompletne interne prekopal na cca Dyfense vcetne (resp. spis na rozdil od te jeho Redakcni Smrti) razeni do vlaken, novinek, stromku, etc.

Je-li to neco proti necemu, tak se expost omlouvam, ale boha jeho, jak ja si to uzivam! To je jako kdyz se prestanete mlatit cihlou do hlavy. (Nic ve zlem, jasne, ze na mikrofonech a jinych blbidlech by to asi bylo na chuj, ale pro me je to nebe a dudy.)

Ovsem kazdy skutek ma byt po zasluze potrestan, takze bude, co by kamenem dohodil, novy web. Podruhe uz se asi do toho reversniho ynzinyrinku nepustim...
Autor: Urza Čas: 2016-03-13 00:53:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vy jste si tak překopal Mises.cz?
Každopádně ten nový web nebude až tak brzy, mám chycený karpál tunel.
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-13 02:54:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale kdeby Mises, tudleva todlenctoto. Mises je na me prilis... suchoparny?

Karpal, jakkoli mi momentalne hraje do partitury, Vam rozhodne ani nepreji, ani nezavidim (je nutno stridat ruce :)).
Autor: Urza Čas: 2016-03-13 04:24:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Překopal jste si vzhled Stok?
Takže jste kreativně rozparsoval informace o příspěvcích, které reagují na které a sestavil je do stromu?
Jak? CSS?
Jinak změna webu nebude tak velká, aby Vás to zasáhlo příliš; jen teď je postavený na <div> elementech, nově bude v sémantických, ale principiálně bude mít tutéž informaci.... a rozhodně potrvá ještě měsíce, než s tím vůbec začnu.
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 01:20:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak, Stoky, resp. komentare. Jak pisete, rozporcoval a poskladal k obrazu svemu.
Akorat nejak nevim, jak s CSS preskladat bloky a tak vubec, takze prachsprosta MazanaOpice na PozarniPande a trocha skriptu.

Nehonte se :)

http://pz100000.rajce.idnes.cz/nastenka#StokyDF.jpg
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 01:28:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To tedy koukám xD
Jak dlouho jste to tvořil? Vypadá to dobře.
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 01:38:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vzhledem k tomu, ze prakticky (jak jsem se zminil) totez mam udelano na DF, tak to nebyla takova hruza. Ten mustr je v zasade stejny, takze (vicemene) jenom rozparsovat novy (ten Vas) format. Ovsem vzhledem k memu prasecimu formatu kodu (a leakujici pameti) padlo (i pres mou vyhlasenou holubici prirosenost :)) kurev a prdeli neurekom.
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 02:35:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dobré.... když o tom tak přemýšlím, vlastně mohu vytvořit pomocí CSSka vzhled se stromkem....
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 03:00:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To tedy presahuje i me nejbujnejsi predstavy; to myslite s tim soucasnym outputu?
Nejaka podobna zvrhlost snad byla na DF (nebo mozna kdesi jinde, buh uz sud), tedy ze mel kazdy koment vlastni class. Pro level jedn. komentuu asi jo, nicmene tim je asi nepreskladate.
Pravda ovsem je, ze jsem proti CSS krapet zaujaty. Nebo mozna spis proti tomu, jak jsou vesmes prasacky implementovany a externe zcela nepouzitelny.
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 03:03:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
*outputem (nebo *pri tom soucasnym; to ty upravy)
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 09:37:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, nemyslím, já budu pak ty stránky předělávat, takže není až takový problém si tam doposlat nějaké informace navíc.
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 09:38:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
I když ona je to vlastně blbost, nejde jen o zanoření, musel bych ty příspěvky přeorganizovat i co do pořadí.... to už by byl opruz.
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 11:52:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No dyk to (o tom sortyrovani) uz asi po2pow2 pisu, to jde stylingem asi blbe :)

Na druhou stranu nechapu, ze pokud v nejake (predpokladam) databazi ta informace je, je nejaky problem ji pouzit. Resp. je-li to komplet RS, ze nejakou podobnou moznost primo neumoznuje/nenabizi. Ale ja jsem samozrejme jen prosty vidlak ({c} ygorek ci kdo :)).

Nicmene Vy mate (na rozdil od DF :)) aspon tolik rozumu, ze netvrdite, ze vic nez 3 bity RAM nikdy zadny pocitac nemuze a nebude potrebovat - to je parafraze na jeho (DF) tvrzeni cca "zvedam vam to z osmi levluu na deset, to snad kurva musi stacit kazdemu". Ale tu posranou (levelovou) informaci tam proste neda. Ovce-ctenare je treba drzet nakratko, zrovna tam dost prekvapive.

U Vas naopak diky za to (pak kdyz se (dostatecne) chce, tak to de :)).
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 12:05:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
On by samozřejmě nebyl problém to naprogramovat (tu informaci mám a napsat ten strom není problém), ale nepovažuji to za žádoucí, protože se to pak šoupe hrozně doprava (v dlouhých vláknech).
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 12:55:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale jasne, ja to ani nijak nevnucuji, dokonce chapu, ze na tydlifonech a ostatnich unter-27" by to bez nejakeho vyraznejsiho prizpusobeni bylo dost ee.

To, o cem jsem mluvil, je ona informace v dokumentu b]jakkoliv[/b] obsazena. Tedy nikoliv nutne typicke odskakovani, prosty text "re:[22]" jako v puvodnim DF ci ty Vase (celkem rozumne) odkazy na predchudce (ci vlastne vubec cokoli vizualniho), ale aspon jako nejaky udaj/atribut v page-source. Pak se s tim da neco delat, treba si to prekopat nebo (rekneme v ojedinelych pripadech) se k tomu nejak manualne dohrabat.

Pokud ta info chybi, jste fprdeli definitivne a muzete jedine tak odpovedet odpovidateli dotazem, komu ze to vlastne odpovidal, je ovsem otazka, zda odpovidatel vubec zjisti, ze odpoved byla odpovedi jemu, a zda u jeho odpovedi na odpoved Vasi zjistite pak Vy, zda tato odpoved... :)
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 13:20:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Proc, ksakru, ty dementni RS neopravi neco takhle jednoznacnyho, kdyz jinak se serou do kazdyho druhyho znaku?
Culpa zde je sice mea, ale jinak je to xindl drzej vzpurnej jeden jak druhej...
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 14:49:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, mě taky ten wordpress neuchvátil.
Proto taky píši weby od píky.
Autor: PeTaX Čas: 2016-03-14 15:10:15 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Wordpress je smrtelně těžkopádný, zejména všechny ty fičury založené na Ajaxu ho brutálně brzdí.
Je fajn pro lidi, kteří si neumí napsat nic, horko-těžko se orientují v obsluze aplikací a mají návštěvnost v malých desítkách denně.
To samé platí i pro Joomla! a Drupal.
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 15:40:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím; navíc když si to člověk píše sám, rozvíjí se.
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 15:34:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo tak to mate taky peknej celync.

Jeste kdybyste tak zrusil (aspon to furtovni reloadovani) jquery a guuglovin, to byste uz mel muj obdiv kompletni :). To vsechno je snad jenom ta pitoma captcha, ne?

(Kdyz jsem si s tim blbnul, tak se me to zaprve furt a porad na tom dnldu jaksi kousalo, za druhe furt rval nejakej flash, coz je nejspis ta captcha taky. Tak jsem to nakonec zarizl kompletne vc. externich skriptuu, coz kupodivu nevadilo nicemu krom neustaleho vykopavani fprdel (tim minin nejak castejsi auto-logout).)
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 15:43:41 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
JQuery tam mám kvůli hlídání odpovědí na příspěvky a kvůli tomu, že hosting, na kterém jsem, neumožňuje prodloužit platnost session; funkcionalita Stok na tom ale nijak nevisí, takže když to vypnete, nadále to funguje (pochopitelně až na ty dvě věci).

Od Google tam mám reCaptchu, kterou potřebuji, protože tu chci příspěvky bez registrace (a když se dají ještě bez toho, jebou se mi sem roboti).
Autor: pz100000 Čas: 2016-03-14 16:16:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo jo, plusminus tak nejak jsem to videl. To ale nebylo nejake vazne remcani, spis jen drobny postesk.
Vlastne je to tady docela gut: web ok, ministati na cteni fajn (a na Vas :) docela stridme) a komentuu (kdyz uz clovek takovej masochista je) je primerene.
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 16:26:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, já jsem též spokojen a návštěvnost stále roste (i když předpokládám, že se to někde zastaví).
Začínal jsem na desítkách unikátních přístupů denně, teď jsou jich už stovky.
Autor: PeTaX Čas: 2016-03-14 18:04:32 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Zhruba po 15 týdnech po spuštění webu dojde k útlumu počtu unikátních IP a pak jde trend nahoru. Mírnou křivkou.
Autor: Urza Čas: 2016-03-14 14:49:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, s tím souhlasím; ta informace se hodí.
Autor: Adraynnith Čas: 2016-03-11 17:40:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: adraynnith v doméně gmail.com
Mam taky problem se zoomem na mobilu (chrome, android). Kdyz otevru komentare, je to pri orientaci na vysku uzka nudle asi na dve tretiny sirky obrazovky. To je ok, protoze pri dvojitem kliknuti na stranku se to priblizi na celou sirku obrazovky, velikost pisma je dostatecna a dobre se to cte. Jenze kdyz si pri scrollovani omylem pohnu strankou do strany, text zaleze a uz nevyleze. Je potreba odzoomovat a opet zazoomovat.
Neni to zas tak velky problem, Stoky kvuli tomu cist neprestanu :)
Ale kdybys nahodou uz nevedel, jak ty stranky vylepsit... :)
Autor: Urza Čas: 2016-03-11 20:01:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tohle bohužel ani moc nevím, jak bych vylepšil; ale píši si to, až předělám vše na HTML5 a udělám ten vzhled s pevnou šířkou, dostanu se k tomu.... nebo napíši responsivní resign.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-11 10:28:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak to já vás zase taky musím pochválit,
nebot se nestydíte entr používat,

nebot, kdo neentruje, není čech...
logo Urza.cz
kapky