Marksová rozdává byty – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2017-01-20 00:00:02

Marksová rozdává byty

…bohužel ne ze svého, nýbrž z prostředků, které nám byly násilím odebrány. Marksová, hvězda Stok, jež se tu proslavila již mnoha pitomostmi, přišla s tím, že by měl stát rozdat sociální byty pro sto osmnáct tisíc lidí; to znamená, že více než každý devadesátý člověk v ČR (včetně nemluvňat) by měl dostat od státu byt. A tím „dostat od státu“ myslím, že tento donutí těch zbylých devětaosmdesát z devadesáti, aby mu byt zaplatili, což při velmi optimistické ceně milion za byt, dělá přes jedenáct tisíc korun od každého z nich; reálně je však situace mnohem horší, protože pracujících mimo státní sektor je mezi třemi a čtyřmi miliony lidí, ergo každý z nich odvede přes třicet tisíc. Aby tedy bylo jasno, Marksová tím návrhem říká, že ti z nás, kdo živí ten zbytek, mají zaplatit přes třicet tisíc těm, které stát určí; sám na pomoc potřebujícím (nerad říkám potřebným) věnuji ještě více, ale dobrovolně – tohle je svinstvo.
Přečtení: 22005

Reagujete na tento komentář:
Autor: marek28 Čas: 2017-01-20 10:18:34
Tohle téma na Facebooku v poslední době docela rezonovalo. Přišlo mi fascinující, jak se levičáci a podporovatelé toho zákona rozplývali nad tím, jak jsou štědří, morální, civilizovaní, solidární a já nevím co. když ten zákon podporují - a přitom v reálu neudělali absolutně nic. :D To je u levicově orientovaných lidí vůbec zajímavý fenomén. Řeči o solidaritě a morálce, ale v 99 % vůbec nic nedělají, nikomu nepomáhají, nikomu nic nedají, takový až morální snobismus nebo jak to nazvat.
Autor: Urza Čas: 2017-01-20 09:31:55 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Více info zde? Děláte si legraci?
Nadšeně jsem se začetl, že tam najdu, v čem je můj článek mylný.... nicméně našel jsem jen kydání hnoje jedněch politiků na druhé a řešení, jestli s tím začal už Bém, nebo někdo jiný....
Zaprvé je mi úplně jedno, kdo s tím začal, celé je to svinstvo.
A zadruhé.... co je třeba korigovat v tom, co jsem napsal? Vždyť nic z toho, co jste zde linkoval, nevyvrací nic v mém článku, jsou to jen žabomyší války mezi levicí přímočarou (ČSSD) a levicí maskovanou (ODS, KDU).
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-01-20 09:35:05 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: neuveden Mail: schován
sakra, Urza už mě předběhl a chtěl jsem reagoval skoro tím samým - teď jsem to dočetl a vyvrací jen, že jsou to byty "darované zadarmo lidem", ale že budou "jen" k pronájmu. Pro anarchistu je to trochu u prdele teda :D

Kromě toho tam autor mě dostal tímhle: "teď vede antisocialistické tažení proti modelu, který po dekády funguje v západoevropských zemích." - opět argument "když tohle omezování svobody mají na západě, tak to není omezení svobody"
Autor: Rýže 58 Čas: 2017-01-20 11:58:07 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: neuveden Mail: ryzeto v doméně gmail.com
Promiňte jsem v diskuzi nový a nevěděl jsem, že pro anarchisty není rozdílu ve významu mezi rozdáváním a dáváním do pronajmu. Děkuji za poučení. Jsem nevěděl, že to anarchisti nemají potřebu rozlišovat.

Jinak z Vaší kritikou levicového liberála Kašpárka souhlasím.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-01-20 12:07:04 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: neuveden Mail: schován
tak hlavně anarchista nemá rád stát obecně - je mu fuk, jestli ty prachy, co mu stát ukradl se využijí způsobem X nebo Y

On by rád, kdyby je nekradl a neexistoval :D
Autor: Rýže 58 Čas: 2017-01-20 13:40:29 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: neuveden Mail: ryzeto v doméně gmail.com
Díky. Jenom si dovoluji vsuvku k vašemu jménu. Zdaněnní není krádež, ale loupež, protože Vás primárně oschuzuje o svobodu s majetkem zacházet.
Autor: ocs Čas: 2017-01-20 15:40:11 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chceme-li být zcela přesní, pak technicky vzato berně jsou typem vydírání (úplně přesně jde o tzv. “racket”, což pokud vím specifický český ekvivalent nemá a je shrnuto s “blackmail” do jednoho společného pytle).

S tím, že “theft” je vžité, protože to tak psal přinejmenším Rothbard (a asi už mnozí před ním), naprostý souhlas.
Autor: velkej Ká Čas: 2017-01-20 16:39:16 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Racket se obvykle překládá jako výpalné. (I když častěji vidím pro výpalné termín "protection money")
Autor: ocs Čas: 2017-01-20 17:41:51 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, to je dobrá připomínka, děkuji. Akorát to není název zločinu samotného — zatímco „daně“ jsou výpalné, „zdanění“ je ... asi to vydírání (výpalného), a jinak v češtině nevím co (tedy, vím: ukrutné svinstvo a pitomost nejhorší, ale to zrovna teď neřešíme...)
Autor: Urza Čas: 2017-01-20 15:21:36 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevím jak ostatní anarchisté, já třeba mezi rozdáváním a dáváním do pronájmu rozdíl vidím; není však příliš relevantní pro to, co jsem napsal.
Autor: Yossi (neregistrovaný) Čas: 2017-01-23 12:43:45 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
LOL, to je fakt komické, tak on Uzra napíše článek, kde přepočítává, kolik každý dáme na ty byty, kdyby se rozdávali do vlastnictví, a když je upozorněn, že jim to jen pronajmou, řekne, že to na jeho článku, který kua počítá s rozdáváním bytů do vlastnictví, nic nemění. :D :D :D

Autor: Urza Čas: 2017-01-23 13:37:49 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Takže platit musíme jen za byt, který je někomu dán do vlastnictví? Když byl pouze pronajat, zhmotnil se na světě zadarmo?
Autor: marek28 Čas: 2017-01-20 10:21:30 Titulek: Re: Nerozdává [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kliknu na odkaz, autor - Michal Kašpárek? To mi stačí... :D
Autor: marek28 Čas: 2017-01-20 10:18:34
Web: neuveden Mail: neuveden
Tohle téma na Facebooku v poslední době docela rezonovalo. Přišlo mi fascinující, jak se levičáci a podporovatelé toho zákona rozplývali nad tím, jak jsou štědří, morální, civilizovaní, solidární a já nevím co. když ten zákon podporují - a přitom v reálu neudělali absolutně nic. :D To je u levicově orientovaných lidí vůbec zajímavý fenomén. Řeči o solidaritě a morálce, ale v 99 % vůbec nic nedělají, nikomu nepomáhají, nikomu nic nedají, takový až morální snobismus nebo jak to nazvat.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2017-01-20 10:37:15 Titulek: Re: [↑]
moralni snobismus je malo-spis zavist a nenavist k bohatym-ti musej platit za svuj talent a pili
Autor: marek28 Čas: 2017-01-20 10:41:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To mi ani nepřišlo, respektive nikde jsem to nezaznamenal. Ale samozřejmě i to se děje, ne že ne. Spíš mám fakt pocit, že si nějakým způsobem myslí, že když to schvalují, tak se jakoby starají o potřebné nebo já nevím. :D Je to blbost, ale nic jiného mě nenapadá.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-01-20 10:50:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo, typické: "Levice má lidskou tvář. My chceme sociální pomoc a spravedlnost. My nejsme jako ti zlí kapitalisti, co hledí jen na své zisky. Jsme pro pomoc potřebným."

Realita: "Boháčům se musí sebrat prachy! Všechno bych zakázal. Zbraně bych zakázal a vše bych majitelům obchodů se zbraněma sebral a zavřel jim krám a ještě zavřel je! A obrovský pokuty pro majitele hospod, co dovolují kouřit v hospodě! Však ono jim to neuškodí! A poslal bych všechny spratky na vojnu!"
Autor: marek28 Čas: 2017-01-20 14:57:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Přésně. A když už jste se otřel o ty zbraně - všimli jste si taky, že "levicoví liberálové", nebo jak je souhrnně nazvat, často ve vztahu k majitelům a milovníkům zbraní uplatňují úplně stejný princip kolektivní viny, z jakého se třeba u muslimů/černochů/LGBT můžou posrat? :)
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
…bohužel ne ze svého, nýbrž z prostředků, které nám byly násilím odebrány.
..........................................................................

V tý plejádě státních aktivit je to docela rozumný počin,
vždyt kdybychom např. necpali peníze do armády,
která nám byla cca sto let na hovno, nebot co mohla, to prosrala,
měl by ten byt snad každej vobčan...

Von by ten byt prostě mohl bejt užitečnější a snad mít i větší životnost,
než nějaký transportéry a letadla apd.

Tím se nějako nechci zastávat státu,
jen mně to v těch debilních státních nápadech nepřijde až tak ztracený, jako jiný projekty...

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Marksová rozdává byty
…bohužel ne ze svého, nýbrž z prostředků, které nám byly násilím odebrány. Marksová, hvězda Stok,
...................................................................................

Fakt netuším, co proti tý Marxový máte,

je prostě vlastníkem těla a z vlastnictví těla pak vyplývá i následně vlastnictví myšlenek a pocitů,
a ty mohou být různé, nejen MOJE jak preferuje Mises,
ale i NAŠE, jak preferuje Marxová...

JÁ, MOJE, NAŠE je svatá sebeoblbující pocitářská záležitost,
podobně jako OTEC, SYN, DUCH SVATÝ,
či VÍRA, NADĚJĚ A LÁSKA

To všechno jsou jen pocity vznikající z vlatnitví těla,
tedy ze ztotožnění se s tělem, kdy vzniká pocit - MOJE TĚLO...
logo Urza.cz
kapky