Píča versus čůrák – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-11-08 00:00:02

Píča versus čůrák

Američané mají dnes velký den – prezidentské volby; na rozdíl od českých prezidentských voleb, kde nebylo na výběr vůbec z ničeho, v USA je alespoň jeden kandidát, kterému si umím představit, že bych to hodil, a tím je Gary Johnson. Dotyčný však nemá šanci a reálný souboj „píča versus čůrák“ proběhne mezi nechutnou socialistkou a totalitářským populistou; a kde že je to menší zlo? Hillary je klasická etatistka, DJ Trump něco jako americký Babiš; oba dva mají dle mého názoru tu pozoruhodnou vlastnost, že v případě jejich zvolení (a k jednomu z nich bohužel dojde) budou mít Spojené státy nejhoršího prezidenta všech dob (ne že by to s Obamou bylo o moc lepší). Co tomu říkám já? Asi by mi malinko méně vadilo vítězství Hillary, DJ Trump se mi daleko více hnusí lidsky (ne tím buranstvím, nýbrž zlým totalitářstvím); opačný názor plně chápu, krkem mi však lezou ty články, které jednoho z kandidátů glorifikují.
Přečtení: 34771

Reagujete na tento komentář:
krkem mi však lezou ty články, které jednoho z kandidátů glorifikují.
.....................................................................

To je normálka,
v duchovnu se glorifikuje snad ještě více nežli mezi normálníma lidma,
lidé prostě potřebují mít nějakou tu jistotu a autoritu a smysl a pravdu,
prostě jitotu v tomto nejistém světě...

Ale jak jsem četl výše, někdo je pro dobrodružství
a dobrodružství je určitě taky fajn,
třeba taková Maova kulturní revoluce
by mohla bejt stejný dobrodružství jako Trumpetka prezidentem,
takže já jsem pro Trumpetku,
tedy byl bych, kdybych byl býval demokrat a měl potřebu volit...
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 08:48:41
vic takovych curaku! S timto maximalismem budou mit Svobodni stale 1,5
Nekdo tu spinavou praci(vyhazet ve velkem uredniky)udelat musi
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 08:49:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
S tím bezesporu souhlasím, ale nevím, jak to souvisí s mým textem?
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 09:56:03 Titulek: Re: [↑]
no,ze kdyz uz je chlav tak zaneradeny,ze uz se nemuze cistit v rukavickach.
Ctu rychle tu jeho knihu-a neni to tak spatny.
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 09:59:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jakože myslíte, že Trump to bude čistit? Asi jako ten Babiš....
Autor: Lojza Čas: 2016-11-08 10:31:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Imho Trump neni jako Babis. Babis sel do politiky vylozene s cilem pomoci si k penezum. Pomoci svym firmam, udelat si zakony na miru a podobne.
Trump tam miri podle me s uplne jinym cilem a vubec mu nejde o to vydelat si tam vice penez.
To je mezi nima imho obrovsky rozdil.
Ja bych se vubec Trumpa nebal. Coz je neco, co nedokazu rict u Clintonove - u ni bych se fakt i bal, ruznych veci :-(
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 11:05:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, Trump tam jde ještě s horší motivací; kdyby tam šel jen vydělat si peníze, asi by to tak zlé nebylo, zatímco on tam jde s nenávistí k cizákům a podobně.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 11:25:09 Titulek: Re: [↑]
proti pracovitym cizakum nema vybec nic.
A babis je to z nadpisu(oboje)

uz jste ok s prstem?Da se udelat Viktorka(az vyhraje Trump)?
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 11:36:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Prst mám asi trochu zkriplený celoživotně xD
Každopádně kecy typu "proti pracovitým nic nemá" snad ani nemůžete myslet vážně; jak asi stát oddělí pracovité od nepracovitých?
Připadá mi, že jak jde o Trumpa, libertariáni vypínají kritické myšlení xD
Jinak přece říkal, že děti nebudou dostávat občanství, to přece nemá s pracovitostí nic společného.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-11-09 02:14:28 Titulek: Re: [↑]
davkami je snadno oddeli
Autor: velkej Ká Čas: 2016-11-08 11:26:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kéž by si Babiš jen pomáhal k penězům! Nechutný hnusný totalitář, který se kromě peněz opájí mocí, zadupáváním slabších a rozšiřováním svého impéria o podniky, které donutil zkrachovat.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 11:40:26 Titulek: Re: [↑]
urcite.verim mu,ze zacne uredniky a davkami pro vyzirky(i pristehovalecke)

A po praci si zajede zalyzovat na Portas-zavzpominat na milovani s Ivankou(tam to pekne ozilo,vede tam dokonce asfaltka-Kohutka je nadherne misto).
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 11:42:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vy se mi zdáte voľaký sjetý xD
Autor: Lojza Čas: 2016-11-08 09:46:44
Web: neuveden Mail: neuveden
Osobne bych preferoval Trumpa, protoze s nim je sance na 2 veci:
Za prve, ze bude sranda (mineno tak to tak jako horko-sladce). Rozhodne od toho cloveka se daji ocekavat dost blaznive veci.
A s tim souvisi to za druhe - ledacos by se dalo do pohybu, rozhybaly by se veci, ktere jsou dnes zakonzervovane a za Clintonove by se zakonzervovaly jeste vice. Trump se vubec neboji stouchat do vosiho hnizda, coz muze dopadnout katastroficky, samozrejme, ale zaroven to dava sanci na rozhrabani te kupky hnoje a kdo vi, co by z toho vylezlo.

Volby tedy jsou predevsim: Clintonova - vime co ocekavat, nic moc se nezmeni, vse pobezi tak jako doposud a vse se jeste vice svaze a utuzi. Trump - vubec nevime co mame ocekavat a bude to velke dobrodruzstvi ...

Ja jsem spise dobrodruzna povaha :-D
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 10:00:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já nějak nedokážu fandit člověku, který mluví o tom, jak dětem přistěhovalců, kteří občanství mají, to americké občanství odepře a vyhází je za čáru.
Autor: Lojza Čas: 2016-11-08 10:28:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak rikam, ledacos by se rozhybalo :-D
Ono by to samozrejme takhle jednoduse neslo....Ale pral bych si, aby se o to pokusil. Ne proto, ze bych jim pral deportaci - ostatne manzelky sestra tam takhle s manzelem jiz asi 10 let zije a maji tam deti atd...
Ale proto, ze ono by to proste neslo realizovat - neco jako kdyby dneska z CR zmizli vsichni ukrajinci, tak se zastavi polovina staveb, co se stavi...a te americe je to mnohem "horsi" - tam by se jim zastavila cela zeme. Takze ja jsem pro to, aby do toho konecne nekdo stournul, aby se ukazalo, jak se veci maji a mam dojem, ze by se tim spousta veci vyresila. A pravdepodobne by se vyresila uplne jinak, nez si Trump predstavuje.


Autor: Kurwa (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 14:11:46 Titulek: Re: [↑]
Lojza: Celkem chápu tenhle přístup, ale je třeba si uvědomit, že US prezident má přístup k možná nějvětšímu jadernýmu arzenálu na světě. A to není nic co bych chtěl v rukou někoho nezodpovědnýho.
Autor: Lojza Čas: 2016-11-08 15:06:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nikdo pricetnej nepouzije jaderny zbrane. Ani Trump, ani Clintonova to nebudou - samozrejme pokud by ciste teoreticky nehrablo nekomu napriklad v Rusku a neposlali to na ne prvni - ale ani tam nevidim moznost, ze by to nekdo udelal.
Takze tohle je zrovna neco, ceho se vubec nebojim...
Autor: Kurwa (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 15:22:59 Titulek: Re: [↑]
"Nikdo pricetnej nepouzije jaderny zbrane."

To souhlasím, ale nejsem si úplně jistej, jestli se Trump kvalifikuje.
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 20:12:26 Titulek: Re: [↑]
...myslite, ze Trump je jeste mene zodpovedny, nez Putin?

Podle me velka cast jeho skandalniho chovani je chladna spekulace. Vim, ze to, jakou skupinu volicu tim chce oslovit, jej stavi do dost oskliveho svetla, na druhou stranu IMHO se po volbach vyznamne zklidni (zas az tak drsny dobrodruzstvi to asi nebude, Lojzo :-)

P. S. Vubec nejsem z Trumpa nadseny, spis je to dost hrozny, navic mam ponekud obavy z jeho udajne rusofilie (nebo ruske trumpofilie, netusim, jak je to doopravdy). Presto mi prijde o trosku mensi zlo, nez Clinton II. Prinejmensim, da-li se verit jeho recem (co je to za vetu?!? Kteremu politikovi se da neco verit?), nechce sahat na 2. dodatek, coz dava nadeji, ze i za dalsi 4 roky budou v USA presidentske volby.
Autor: marek28 Čas: 2016-11-08 10:34:26
Web: neuveden Mail: neuveden
Mám pocit, že libertariáni a anarchokapitalisté mají tradičně problém s tím, koho vlastně volit, protože kandidát zastávající svobodu v osobních věcech (náboženství, sex. orientace, potraty, migrace), zpravidla zastává omezování ve věcech ekonomických (daně, složitost podnikání, regulace a naopak kandidát, který zastává svobodu v ekonomických otázkách, pravidelně volá po omezování práv osobních. :D
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 11:06:22 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to je ten klasický problém republikánů versus demokratů.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-11-08 11:06:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A to není jen případ Trump/Clinton, ostatně že se mezi nimi nedá vybrat, jsem sem už psal i tady na Stokách.

Ono stačí se podívat na souboj "Pražské kavárny" se Zemanem, to je to samý. Jako by nebyla slyšet nějaká rozumná opozice; ne, Zemana musí v médiích vždycky kritizovat Kocáb, Halík a další kreatury... a ten Horáček, to je taky něco. Názory má až poté, co si je zjistí od lidí (WTF), a ten jeho program se dá vykládat mnoha různými způsoby (a když víš, jak k němu došel, tak si s ním můžeš vytřít). Celé je to tedy ode zdi ke zdi - buď zde máme totalitáře východního typu, kteří lžou (o přínosu čínských investic, například), nebo zde máme totalitáře západního typu, kteří taky lžou (o přínosu muslimských invazních hord). Celé to potom, a je to cítit naprosto zřetelně, působí jako boj o moc. Uklidňuje mě na tom všem jen jedna věc - pokud to lidem dojde, že to je prohnilí versus prohnilí, možná jim také dojde, že je svinstvo celá politika a začnou více zpochybňovat úlohu politiky, státu atd. No a nebo volit komunisty - to je ta horší možnost.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-11-08 12:38:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

Ono stačí se podívat na souboj "Pražské kavárny" se Zemanem, to je to samý. Jako by nebyla slyšet nějaká rozumná opozice; ne, Zemana musí v médiích vždycky kritizovat Kocáb, Halík a další kreatury...
..............................................................................

No jo, voni to jsou povětšinou samí citliví lidé umělecky zaměření,
takže tu prohru prožívaj snad jako svou životní prohru, a navíc jsou to samí herci
a tak hrajou emotivní divadýlka,
chytaj se za srdce a za hlavu, pláčí a sypou si popel na hlavu, modlí se a lamentujou,
rukama lámou apd.
Prostě si vopakujou základy z DAMU...

Prostě herci....
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 11:07:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Blbé je, že teď už se to posunulo ještě o úroveň dál, že zrovna Trump není nějakým zastáncem trhu a Hillary není zastánkyní svobod osobních (ta by spíše nařizovala povinnou gender/sexuální/náboženskou toleranci).
Autor: marek28 Čas: 2016-11-08 12:34:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud vím, tak Trump chce snižovat daně snad až o polovinu.
Autor: marek28 Čas: 2016-11-08 12:37:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A Hillary na druhou stranu nechce trestat ženy za to, že podstoupily potrat.
Autor: Urza Čas: 2016-11-08 14:52:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Té Hillary to ještě více méně věřím, poloviční daně Trumpovi ani za mák.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-11-08 15:52:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale jo, ty poloviční daně bych mu věřil. Proč by si je nesnížil... že jo :)
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-11-08 20:38:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Hahahaha...

Ale stejně na tom bude hůř než Babiš,
ten co zaplatí státu na poplatcích dostane zpět od státu na dotacích
a to téměř ve stoprocentní výši...

Zatímco Trmpetka by dosatal jen půlku...

Kdyby byl chytrej, tak by USA přihlásil do EU aby měl taky dotace...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
krkem mi však lezou ty články, které jednoho z kandidátů glorifikují.
.....................................................................

To je normálka,
v duchovnu se glorifikuje snad ještě více nežli mezi normálníma lidma,
lidé prostě potřebují mít nějakou tu jistotu a autoritu a smysl a pravdu,
prostě jitotu v tomto nejistém světě...

Ale jak jsem četl výše, někdo je pro dobrodružství
a dobrodružství je určitě taky fajn,
třeba taková Maova kulturní revoluce
by mohla bejt stejný dobrodružství jako Trumpetka prezidentem,
takže já jsem pro Trumpetku,
tedy byl bych, kdybych byl býval demokrat a měl potřebu volit...
Autor: Zdenál (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 14:52:33
Co by se muselo stát aby měl šanci kandidát třetí strany? To že ani píču ani čůráka většina američanů nechce evidentně nestačí. Dokonce většina nakonec jednoho z nich bude volit.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-11-08 15:38:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Museli by oba umřít, a to někdy mezi podáním finálních přihlášek (tedy po primárkách) a termínem voleb.
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-11-08 20:16:09 Titulek: Re: [↑]
Nedavno kolem Zeme letel nejaky asteroid. Takovy pekny.

(pardon :-)
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-11-08 20:31:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Co by se muselo stát aby měl šanci kandidát třetí strany?
........................................................

Museli by se v americe naučit počítat alespon do těch tří...
Autor: Lojza Čas: 2016-11-08 20:01:45 Titulek: Re: hrehhj [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, velmi slusny text, rekl bych
A ten zaver je presne to, co rikam I ja: Clintonova = vsechno spatne. Trump = dobrodruzstvi...nikdo nevi, jestli vsechno spatne, vsechno dobre ci neco mezi tim. Prevdepodobne neco mezi tim, ale to porad mnohem lepsi, nez "vsechno spatne"
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-11-08 23:56:28 Titulek: Re: hrehhj [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Všechno špatně není zas až tak špatné,
nebot jak se říká,
všechno špatné je pro něco dobré
a navíc, dle nějakého fyzikálního termodynamického zákona platí,
že nic se nejí tak horký jak se to uvaří,
takže jako obvykle po volbách rozpálené hlavy poněkud vychladnou...

Není ten svět ale pěknej,
vždyt furt se něco děje i když je to poněkud stereotypní,
jednota a boj protikladů,
dobro proti zlu,
jing a jang
ping a pong
píča a čurák...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-11-09 00:03:25 Titulek: Re: hrehhj [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pat a Mat...
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-11-09 11:02:57 Titulek: Re: Trumpeta [↑]
nejkrasnejsi je pozorovat,jak se ausajdrum a vyzirkam sveta zacinaji potit ty jejich prdele!
Autor: Tomáš Macháček (neregistrovaný) Čas: 2016-11-09 12:06:25 Titulek: Re: Trumpeta [↑]
Teď bych rád viděl všechny ty dacánky z republikánského establishmentu, jak se plazí a s křivýma hubama gratulují a zdraví Trumpa slovy: "Dobré ráno, pane PREZIDENTE Trumpe!" :-D
Autor: Lojza Čas: 2016-11-09 12:16:46 Titulek: Re: Trumpeta [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Btw ja snad budu muset dokoukat vsechny rady House of Cards :-))
Videl jsem jen tu prvni ...a musim rict, ze diky tomu docela chapu a asi si fakt umim predstavit, co se tam ted deje :-D
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-11-09 13:12:42 Titulek: Re: Trumpeta [↑]
vy jste ten Tomas Machacek,co napsal ten vybornej! clanek na bawerk?(nekdo to sem vcera vlozil).Chci se camrat,ale ani na chvili jsem nepochyboval,ze vyhraje.Neverim,ze lidi v zemi,kde je vsechno soukrome, jsou takovi idioti.At ziji curaci!
Autor: Tomáš Macháček (neregistrovaný) Čas: 2016-11-09 15:46:10 Titulek: Re: Trumpeta [↑]
Ano, to jsem já a jsem rád, že se vám článek líbil.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-11-09 17:27:38 Titulek: Re: Trumpeta [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
At ziji curaci!
..............

To určitě a naprosto souhlasím,
ale s ohledem na to,že již jednoho mám a víc jich fakt nepotřebuji,
volám zcela vobráceně -

At ziji píči!



Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-11-09 13:20:10 Titulek: Re: Trumpeta [↑]
jediny,co me na nem trosku desi,je ten jeho zlaty by nebo co to je
logo Urza.cz
kapky