Reflexní vesty pro chodce – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2015-10-23 00:00:02

Reflexní vesty pro chodce

Nový silniční zákon jest ukázkovým svinstvem par excellence; detailně se o něm rozepsal již D-FENS ve svém článku, který bohužel popisuje krutou realitu. Já bych se však rád zabýval trochu podrobněji jednou z jeho částí; projde-li zákon v současném znění, ukládá chodcům mimo obec povinnost mít na sobě reflexní prvky, kupříkladu vestu. Proč a jak dementní nařízení to je, rozebral ve svém textu D-FENS, nicméně já se ještě navíc obávám, že mimo jiné tímto zákonem otevíráme Pandořinu skříňku, ze které nevzejde nic dobrého; nejen, že jakmile je nějaký zákon jednou zaveden, málokdy bývá zase zrušen, ale zde se jedná o regulaci úplně nové oblasti.

Jakkoliv jsou motoristé buzerováni už dlouhá léta (a stále přituhuje), chodci zatím zůstávali ze strany mocipánů i jejich poskoků celkem nedotčeni; a toto je takový první drápek zaťatý do jejich svobody. A bohužel tímto způsobem začíná totalizace každé oblasti; nejprve přijde nenápadný zákon, jenž je tu „naprosto jasně jen kvůli naší bezpečnosti“, aby později přicházely další a další, neboť jakmile už je něco regulováno, každému přijde „normální“, že to legislativa upravuje více a více. Nezřídka dokonce někteří používají jednu regulaci jako argument pro další; kupříkladu zákaz kouření v restauracích je obhajován tím, že majitelé beztak stejně už musí dodržovat hygienické předpisy, takže jeden zákaz navíc je už nevytrhne.

Umím si velice dobře představit, že až si lidé zvyknou na povinné reflexní prvky pro chodce mimo obec za tmy, uniformované opice začnou tento zákaz vymáhat, mnozí budou zprvu brblat, ale začne přibývat těch, kdo jim budou vysvětlovat, že zákon je zákon; média začnou rozmazávat nehody těch, kdo reflexní vesty neměli, což vytvoří společenskou poptávku po tom, aby někdo „konečně udělal pořádek“, čímž postupně vymizí diskuse o smysluplnosti daného zákona a tento začne být brán jako automaticky správný. Pak přijdou zmínky o nehodách, kterým by se dalo zabránit, kdyby reflexní prvky měly alespoň nějakou předepsanou velikost, případně začne vyhláška platit i pro obce.

Další generace už se narodí do světa, kde jsou chodci zcela samozřejmě regulováni, čímž pádem začnou vymýšlet další absurdity; třeba se dočkáme chodeckých oprávnění (ostatně nedávno kdosi do Stok psal o člověku, jenž zcela vážně vymýšlí bodový systém pro chodce; a to je jen jeden příklad), povinných zkoušek ze znalosti předpisů a těžko říci, čeho všeho ještě. A dožiji-li se toho a za třicet let napíši článek o tom, že chodci by neměli být regulováni vůbec, lidé si budou ťukat na čelo, co jsem to za šíleného anarchistu, neboť každému je samozřejmě úplně jasné, že nějaká ta regulace být musí, bez ní by to prostě nefungovalo.
Přečtení: 43389

Reagujete na tento komentář:
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 10:51:36 Titulek: Re:
Proto je lepší režim neměnit, ale jet paralelně, ať si lidé vyberou. Proto existují černé trhy, šedé trhy, uzavřené komunity atd.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 07:13:15
Zas nakej vyrobce vest mel napad.Zacina to vestama a konci fotovoltaikou a zelenyma eubabisarnama.Urednici se mnozi jako kobylky a musi vykazat nejakou cinnost.Kdybych zalozil stranu s hlavnim bodem programu:do pul roku vyhazu 90%statnich uredniku...vyhral bych volby?(a hned druhy bod-vsichni soudruzi povinne rudou reflexni vestu!)😏
Autor: velkej Ká (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 08:30:43 Titulek: Re: [↑]
Ne, nevyhrál bys volby. Úředníci, jejich široké příbuzenstvo, známí i neznámí korupční partneři, ti všichni by hlasovali proti tobě. Dej si do programu snížení nezaměstnanosti, boj proti silničním pirátům, předraženým lékům, vysokým cenám energií a nájmů, nízkým mzdám a korupci. Osvědčený recept, který pořád funguje. Jo a málem bych zapomněl, nezapomeň si tam dát, že to prostě zařídíš a že nekecáš, ale makáš. Když už nic jinýho, tohle zabrat musí. A co uděláš po volbách, to je na tobě.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 08:37:13 Titulek: Re: [↑]
Tak jo ,slibim jim vsechno+kazdymu jedny hodinky s vodotryskem...a pak vyhazu ty uredniky.(ale neverim,ze vic jak pul naroda ne zavislaku)
Autor: velkej Ká (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 09:12:45 Titulek: Re: [↑]
Ty to počítáš, jako kdyby k volbám chodili všichni. Se koukni na volební účast a kolik hlasů stačí k rozesírání republiky. Babišovi stačilo 900 tisíc hlasů. To je ani ne desetina obyvatel. Úředníků jsou statisíce, dávkařů taky podobné číslo, důchodců taky obrovské kvantum, to jsou všechno silné voličské skupiny, kterým se dá mazat med kolem pusy. Patnáctý plat úředníkům? Dvacátý důchod? Znárodnění farmaceutických společností? Žádný problém!
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 09:51:47 Titulek: Re: [↑]
Ale kdyz vyhazu uredniky,tak o to budou mit pobiraci a duchodci vic.To jim nezapomenu rict.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 10:21:50 Titulek: Re: [↑]
To by v tom byl cert,aby se nedalo s timto narodem nejak vyj.ebat!Chce to jen napad cilici na nasi nejrozsirenejsi vlastnost -a to je zavist.Vyhrat jejich zbranemi
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 10:33:33 Titulek: Re: [↑]
...zvlast,ked moze baksis vyhrat volby s heslem:Boj proti korupci!To je absurdne divadlo..
Autor: velkej Ká (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 15:57:18 Titulek: Re: [↑]
Pokud chceš cílit na závist, tak tu jsou majetková přiznání, maximální mzda, zvláštní daně z luxusního zboží, pokuty podle výše majetku, regulace finančního trhu a jiné podobné chuťovky.
Autor: Urza Čas: 2015-10-23 17:29:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Docela legrace by byla naslibovat před volbami socialismus, nechat se zvolit, pak zavést tu největší deregulaci, jakou kdy kdo viděl xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-23 17:26:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já se obávám, že tady nevane vítr od prodejců, nýbrž od dobroserů :o(
Autor: velkej Ká (neregistrovaný) Čas: 2015-10-23 17:30:20 Titulek: Re: [↑]
Může tam být ještě jiná motivace, a sice (paradoxně) staré dobré sobectví (ale ne těch politiků a nějakých hypotetických paktů s výrobci vest). Někdy to rozepíšu a zveřejním, zatím to mám jenom v hlavě.
Autor: Urza Čas: 2015-10-23 17:31:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak to si rád přečtu.
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-23 20:42:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Možná zítra se k tomu dokopu. Hádám, že to budeš chtít na mail ;)
Autor: Urza Čas: 2015-10-23 20:42:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To by bylo fajn, díky.
Autor: morbid Čas: 2015-10-23 09:46:23
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Dokáži si představit i to, že v zájmu bezpečnosti bude ve městě vyhlášen zákaz vycházení mezi 23:00 a 04:00, protože bary a vše ostatní stejně bude mít zákaz otevřít v tomto čase, tak proč nezakázat i vycházení. Navíc se ušetří za pouliční osvětlení, které bude možno v té době vypnout.
Možná to zní úsměvně, ale nepřekvapilo by mě, kdyby s tím někdo v blízké budoucnosti přišel.
Autor: Urza Čas: 2015-10-23 17:28:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Umím si to představit, ale myslím, že v blízké budoucnosti by to ještě lidé nepřekousli; ale salámovou metodou nevylučuji, že se toho dožijeme, jestli se dožijeme ještě třeba dvaceti let.
Autor: marek28 Čas: 2015-10-23 11:53:48
Web: neuveden Mail: neuveden
Wow. Nemůžu se dočkat, až budu povinně nosit třeba chrániče a nábytek budu mít obložený molitanem.

Vždycky, když jdu mimo město a vidím přijíždět auto, tak jako normální rozumný člověk sestoupím z cesty do příkopu a počkám, až projede a k tomu reflexku nepotřebuju. Já nevím, jestli mi "tam nahoře" budou věřit, ale já fakt nejsem takovej dement a kdybych byl, vesta mě nezachrání. Ale já vím, i kdyby to zachránilo jediný život...
Autor: Urza Čas: 2015-10-23 17:31:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To můžete mít sice stokrát rozumně pořešené, ale je Vám to k ničemu, pokud tam potkáte benga; těm to pak bude jedno.
Web: neuveden Mail: neuveden
No a je to fakt tak špatně? Budem (prý) muset nosit různě barevný předepsaný svršky, spodky, předky, zadky, :-))) hlásit všechny hovna, který vyserem, připojit se on-line s každým onanováním, prdět při odbočování chůzí na chodníku vlevo a krkat při vpravo... a na to všechno budou dohlížet svrškaři, spodkaři, barváři..., krkači... a všechny bude potřeba za to odměnit 17. a 18. platem, teplákovou soupravou od Adidas, relaxačním welnes... Vždyť právě tímhle ta sračka pomalu požírá sama sebe!

Promiňte všichni diskutéři poněkud negutovsko-nejarkovský způsob vyjádření myšlenky, ale já už z toho nevidím jiné východisko, než to podporovat a houšť a větší kapky. Co nejrychleji!
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 08:04:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Styl je IMHO ok, jsme přece ve STOKÁCH, ne? ;) A to, že požírá sám sebe, to je inherentní vlastnost socialismu. Dokonce jde o inherentní vlastnost demokracie, kterou znali už staří Řekové a je krásně popsána i v Ottově slovníku naučném.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 08:46:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jak správně poznamenal Velkej Ká, jsme ve Stokách, takže taková vyjádření jsou úměrná prostředí.
Ta sračka sice požírá sama sebe, ale nezmenšuje se tím. Státu je pořád víc a víc.
Musíme jen doufat, že to dojde do bodu, kdy ten stát začnou lidé aktivně nenávidět ve své valné většině.
K tomu dojít může, ale salámová metoda tu nenávist velmi mírní.
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 09:02:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jistá naděje je, podívejme se na sračky rozměrů EU. Lidé v ČR už podle průzkumů svůj názor na EU otáčejí. Otázka je, zda selhala salámová metoda, nebo zda se na ni v případě uprchlíků zapomnělo.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 09:13:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V případě uprchlíků se vůbec nejedná o salámovou metodu, proto to také vyvolalo takový poprask.
Kdyby uprchlíci přicházeli postupně v průběhu třeba deseti let, rozhodně to takový odpor nevyvolá.
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 09:30:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Fór je v tom, že to na salám krájejí. Tu rozdělí 20 tisíc uprchlíků, pak dalších 100 tisíc... Jen ty plátky jsou i na českého buřtožrouta příliš silné.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 09:43:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jenže jim to nevychází, protože na Internetu se lze dočíst o tom, co dělá Německo; tady v Čechách se totiž reálně nic neděje....
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 09:49:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jinými slovy, zbraní proti salámové metodě je ukázat celý salám.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 09:54:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rozhodně ano!
Jenže většinou ho nelze ukázat.
Respektive lze se o to snažit, ale nemůžeme to nijak podložit.
Sice můžete říci: "Teď nám nařídí reflexní vesty pro chodce, příště to bude bodový systém pro chodce," ale zaprvé to nevíme jistě a zadruhé to je šíleně jednoduché popřít, protože zatím to v plánu určitě není.
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 10:06:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pak nezbývá než najít jinou zbraň. Já jsem hledal, zkoušel a nenašel :| Všechno totiž nakonec skončí u salámu, a ten nechce nikdo žrát.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:11:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zbraň je poznání; musíme vysvětlovat lidem, co je stát zač.
Samozřejmě je to běh na dlouhou trať a nelze očekávat, že uvidíme viditelné výsledky v řádu let.... ale možná, budeme-li to dělat celý život a vychováme k tomu své děti a bude-li nás takových dost, nějaké drobné změny k lepšímu třeba na skloncích našich životů uvidíme....
Velké změny se nedějí ze dne na den, ani z roku na rok, ba ani z desetiletí na desetiletí; vždycky někdo musí dát signál a společnost se postupně začne měnit. A my jsme teď v hodně blbé situaci, můžeme maximálně naše myšlenky zkoušet zviditelnit a doufat, že to někdy bude mít nějaký efekt.
Pochopitelně se může stát i to, že veškerá naše snaha bude prostě marná; ale to nezjistíme, dokud to nezkusíme.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-24 10:21:24 Titulek: Re: [↑]
Mensina zvitezi nad vetsinou jen tim,ze ji to prestane financovat.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:23:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je mnedle nerealizovatelné; daleko větší šanci dávám socialistické volební kampani, vyhrát stylem Babiš, jenže pak místo socialismu zrušit všechen ten balast.
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 10:29:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Což je sice dobrá cesta, ale nemožná. Za prvé, zrušit stát přes noc nelze; stát má svá pravidla, která to trochu brzdí. Takže odboráři se stihnou sejít atd. Za druhé, lidé socialismus chtějí, takže po zavedení kapitalismu dojde k socialistické revoluci. Lepší cesta je podle mě osvěta, přivykání k výhodám kapitalismu, paralelní ekonomika/společnost. Myslím, že dobré základy tu jsou, švarcsystém, služby bez dokladu... jenom to trochu postrčit.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:30:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nene, já nemyslím zrušit stát ze dne na den.
Měl jsem na mysli brutální deregulaci.
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 10:36:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Brutální deregulace nebo zrušení státu, to je jedno. Pokud většina lidí bude chtít tuhý socialismus, který jim dotyčný nasliboval, tak poptávka po likvidaci dotyčného bude enormní. Skoro si myslím, že by ten boháč musela být smyšlená postava, hologram, něco nezničitelného.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:38:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Poptávka po likvidaci dotyčného nebude vycházet od těch, kdo ho zvolili; ti budou jen brblat.
Zlikvidovat ho budou chtít lidé jako Babiš.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-24 10:58:17 Titulek: Re: [↑]
kdyz bych druhy den po volbach vyhazel temer vsechny uredniky,tak by stat nemel kdo ridit,vybirat prachy a mlatit nas.A Velkej Ka:nezapomen na to,ze jejich platy (a uplaty) ted pujdou duchodcum a pobiracum.Zaroven bych nas a baksise okamzite odrizl od Eucecku
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 11:01:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, tak jsem to nemyslel; domnívám se, že to lze udělat lépe.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-24 09:17:20 Titulek: Re: [↑]
Stat dojede na redeni penez.Kdyz vidim naterace,jak si na ukor zdravi setri po korunce na stari,a tyhle bezohledny hovada ho o to po kapkach pripravuji,...
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 09:29:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Blbé je, že stát je velmi dobrý v házení viny na jiné; ten natěrač tedy třeba ani neví, že ho o to připravuje stát.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-24 10:18:53 Titulek: Re: [↑]
A mimo to znehodnocovani uspor chudaku(protoze uz stat nema na ty sliby) je nejvetsi svinstvo statu,ze jacisi mile vypadajici slibovaci panaci bez jakekoliv odpovednosti ochranuji velke firmy(maji na velky uplatek)pred konkurenci.O tom zelenem megasvinstvu ani nemluvim,to tem vyzirkam plati i ti nejchudsi!-to by se mel "obycejny clovek"dozvedet.

Ale jak napsal kdesi Urza:slibit volicum tvrdy socialismus a udelat jim pres noc kapitalismus.Tak rychle,ze se nestaci ani sejit odborari
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:22:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že jen málokteré státní svinstvo se vyrovná propagandě cílené na děti ve školách v rámci povinné školní docházky; to je v mých očích horší než cokoliv jiného, co stát dělá.
Jinak slíbit socialismus a udělat kapitalismus je sice legrační představa, ale úplně nevím, kdo by na tohle měl koule a jak to udělat xD
Autor: PeTaX Čas: 2015-10-24 10:24:27 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Nicméně je to velmi zábavná představa. :-)
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:29:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono to není ani tak scestné, jen by se k tomu musel najít někdo s následujícími vlastnostmi:
1/ zatraceně bohatý,
2/ zapálený libertarián/kapitalista s pochopením rakouské ekonomie,
3/ jeho libertariánské názory nesmí být známé ani dohledatelné a ještě ke všemu
4/ musí mít koule veřejně obelhat celý národ, pak se jim veřejně vysmát do ksichtu a ustát následky (včetně případných pokusů o fyzickou likvidaci).
Kdyby se někdo takový našel, domnívám se, že ten plán by vyšel.
Autor: PeTaX Čas: 2015-10-24 10:39:24 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Jasně. Ale to jde i cestou Pinocheta.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:43:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To se obávám, že je až příliš nebezpečné....
Autor: PeTaX Čas: 2015-10-24 10:46:29 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Samozřejmě. Když nebude monarcha osvícený, má jeho rodina sama zájem se ho zbavit. Když nebude osvícený diktátor, vytěží svou moc proti všem.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:49:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne že bych monarchii nepreferoval před demokracií, ale problémem je, že každá změna režimu obsahuje extrémní riziko toho, že dopadne blbě.
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 10:51:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proto je lepší režim neměnit, ale jet paralelně, ať si lidé vyberou. Proto existují černé trhy, šedé trhy, uzavřené komunity atd.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:53:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je určitě skvělé řešení.
Myslím, že ke změně musí dojít zároveň "zespoda" i "shora".
Autor: PeTaX Čas: 2015-10-24 10:53:27 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Přesto, že demokracie má jasně predikovatelné výsledky? Skoro se mi chce říci, že horší výsledek má pravděpodobně jen málo jiných řešení.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 10:55:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, tak jsem to nemyslel; rozhodně jsem pro změnu, akorát jsem tím chtěl říct, že měnit "jen" na monarchii mi přijde zbytečný risk.
Když už, tak už.
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 10:56:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1 - Právě proto, že výsledky demokracie jsou jasně predikovatelné, bude případný převrat opět jen výsledkem demokracie.
2 - Podle Murphyho zákonů, může-li se něco pokazit, pokazí se to. A nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 11:01:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Výsledky demokracie jsou do značné míry predikovatelné, ale nikoliv na 100 %.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-24 11:10:00 Titulek: Re: [↑]
Hosi bacha venku je hezky!Jdu.Mejte se,je to zajimave
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 11:17:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Také se mějte; i já budu muset za chvíli jít xD
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2015-10-24 11:08:16 Titulek: Re: [↑]
Kdyz jsme se delili,tak jsem chtel zalozit firmu,ktera by stehovala pravicaky ze Slovace sem a soudruhy k nim.Ukazat pak,ktery stat se udrzi v konkurenci.Kdyz budou lepsi Pravdou a laskou nez obycejny ,spravedlivy kapitalismus bez privlastku,tak sabesdekl dolu pred nimi.Ale tyhle smesky,kdy nevime ,kdo je kdo,je k nicemu.Zdravim i Pinocheta!
Autor: velkej Ká Čas: 2015-10-24 11:11:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je moc velké měřítko a velké množství pravičáků a soudruhů ke stěhování. Navíc jak se ukazuje, mezi údajnými pravičáky je taky hodně soudruhů. Každá firma začíná v malém, pokud nemá státní subvence. Takže šup vybrat nějakou vesnici a měnit pravičáky za soudruhy.
Autor: PeTaX Čas: 2015-10-24 11:49:13 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Pravičáků (a to i těch jen deklaratorních) je do 20 %. Zbytek jsou různé klony socialistů. Výsledek nemusím ani popisovat.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 11:54:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Deklarativních pravičáků bude mnedle víc; například hafo Babišových voličů si říká pravičáci.
Autor: PeTaX Čas: 2015-10-24 12:21:05 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Podle skutků poznáte je.
Autor: Urza Čas: 2015-10-24 12:23:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ty skutečné ano; ty deklarativní naopak podle keců xD
logo Urza.cz
kapky