Tedy, dal jsem zatim jen chvilku, zbytek asi zitra... Po tom, co se minule kinkorak odkopal, nechapy urzovu snahu s nim souznit. Ok, ve vysledku chteji mensi stat, mame kousek spolecne cesty, ale ta jejich radoby filozofie je blbost, ktera ignoruje subjektivni uzitek, subjektivni hodnotu, atd.
Nechci tvrdit, že pan Kinkor je přímo hloupý, ale většinu času sledování tohoto videa se mi myslí honil citát Alberta Enisteina: “Pokud to neumíš vysvětlit jednoduše, nerozumíš tomu dostatečně dobře” Zároveň to ale nemusí být pouze tím, že by pan Kinkor objektivismu nerozuměl, ale tím, že tato filosofie sama o sobě nedává smysl. Fascinuje mne především, jak se z pravidla objektivisté ohánějí racionalitou, ale tento pán je totálně zaslepen vírou a vůbec mu nevadí, že jeho výroky nedávají smysl, ba si přímo odporují. Vrcholem je zakládat jakoukoli filosofii, náboženství nebo myšlenkový směr na tvrzení “existence existuje”, která má asi tak stejnou vypovídací hodnotu jako “Bůh bohuje”, “stůl stoluje”.
Zdá se, že zde ve Stokách se několik objektivistů nachází a vážně by mě zajímalo jak hodnotí výstup. pana Kinkora.
Urzovi bych s dovolením doporučil (ikdyž tuším, jak to bylo myšleno), nepoužívat v diskuzích příklad s Bohem, jelikož nemusí být zřejmé jestli jeho existenci diskutující, natož pak diváci považují za pravdivou či nepravdivou a může to vést k určitému zmatení.
ja jsem zrejme u toho, kde obhajoval stat usnul, takze si to asi jeste dam :D ale ten objektivismus mi tedy prijde jako ultrapivocina, ikdyby to byl anarchista... (alespon v jeho pojeti, budu rad kdyz mi to nekdo vysvetli)
marcusant k Neočekávaná subjektivní preference:
Na posouzení alkoholové závislosti nestačí vypité množství. Existují na to diagnostická kriteria viz MKN. Jedním z kriterií je samozřejmě i množství. Na druhou stranu při více dobrovolně vypitých lahvích slivovice denně asi není o čem. Ze zákonné definice […]
Komentář 117530
marcusant k Neočekávaná subjektivní preference:
Vy máte zkoušku z latiny na lf? Slova pathos a logos jsou sice řecká, ale učí se to v rámci medicínské latiny včetně i několika např. arabských slov.
Komentář 117529
marcusant k Neočekávaná subjektivní preference:
Taková norma estetické medicíny alespoň ve vyspělejších zemích neplatí, je spousta zákroků, které udělat odmítnou. Homosexualitu navíc úspěšně "léčit" nelze. "A je snad mít nulky klasifikováno jako porucha?" No není, právě proto to tam […]
Komentář 117516
d3xte k Neočekávaná subjektivní preference:
Nevím, zda by to pro člověka, který pracuje na psychiatrii mělo být nové, ale pedofilie ≠ sex s dětmi (obávám se, že toto není příliš těžké pochopit). Mimoto, věci, které dospělí obvykle považují za "sex" nejsou tím, co si většina mně známých […]
marcusant k Neočekávaná subjektivní preference:
Mimochodem, proč by nemohlo být předmětel lékařského zájmu víc věcí? Estetická medicína je taky medicína a až na zohavující zranění, popáleniny, a podobně, což jsou relativně vzácné případy, řeší většinou věci, které s chorobami, poruchami a postiženími […]
Komentář 117513
marcusant k Neočekávaná subjektivní preference:
On je blb. Ověřeno dlouhými lety diskusí. Pedofilie se paticky projevuje, protože sex s dětmi je patický (patologický znamená cosi od patologa - jedná se o rozšířené ale chybné užití slova). Sex s dítětem nemůže být konsenzuální, protože dítě z podstaty […]
Komentáře
Komentář 105081
Komentář 105093
Komentář 105094
Zdá se, že zde ve Stokách se několik objektivistů nachází a vážně by mě zajímalo jak hodnotí výstup. pana Kinkora.
Urzovi bych s dovolením doporučil (ikdyž tuším, jak to bylo myšleno), nepoužívat v diskuzích příklad s Bohem, jelikož nemusí být zřejmé jestli jeho existenci diskutující, natož pak diváci považují za pravdivou či nepravdivou a může to vést k určitému zmatení.
Komentář 105104
Komentář 105116
Komentář 105119
Komentář 105121
Komentář 105126
Komentář 105128
Komentář 105138
Komentář 105122
Komentář 105123
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.